Реклама

Поможіть не замерзнути, ооа
#1
Опубликовано 14 Январь 2025 - 07:08
#5
Опубликовано 14 Январь 2025 - 18:01
sapphir, Там можна переплутути місцями патрубки, які йдуть на пічку і на мале коло охолодження. В такому разі при відкритому термостаті пічка не гріє.
Так
Але повинно гріти поки не вийде на велике коло....
Така шляпа відбувається коли прогнив саксофон,бо коли відгниває крильчатка на помпі,то тепло у пічку трохи поступає...
(стосується С20НЕ)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#6
Опубликовано 14 Январь 2025 - 18:16
Але повинно гріти поки не вийде на велике коло....
Мала температура ОР - не гріє. ОР нагрілась, термостат відкрився, ОР через пічку не йде - знову не гріє.
Перевірити і переставити патрубки місціми - найпростіше, що можна зробити. На 90% що попустить.
Все ІМХО.
#7
Опубликовано 14 Январь 2025 - 19:07
Мала температура ОР - не гріє. ОР нагрілась, термостат відкрився, ОР через пічку не йде - знову не гріє.
Перевірити і переставити патрубки місціми - найпростіше, що можна зробити. На 90% що попустить.
Все ІМХО.
По трасі буде шкварити кипятком аж бігом і постійно весь час.....
Як тільки заїде в місто і почне соватись по коркам та світлофорам-опалювач переходить у режим кондиціонування)
Практика
Аналогічний випадок розбирали в гілці,але дуже давно-тему шукати не буду....
Закінчилось заміною саксофона,так як у ньому прогнила стінка,об'єднались магістралі і припинилась циркуляція ОР
Изменено: Юстас, 14 Январь 2025 - 19:07
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#8
Опубликовано 14 Январь 2025 - 20:00
Закінчилось заміною саксофона,так як у ньому прогнила стінка,об'єднались магістралі і припинилась циркуляція ОР
Мова точно про C20NE? Бо там у саксафоні і так усі магістралі об'єднані. І стінка може прогнити тільки назовні з практично повною втратою ОР.
Хоча, може ти маєш на увазі карпус термостату, який прикручується до головки блоку і у кого ставяться датчики температури ОР?
Изменено: Avtomobilist, 14 Январь 2025 - 20:03
#11
Опубликовано 14 Январь 2025 - 23:29
#16
Опубликовано 15 Январь 2025 - 11:27
#18
Опубликовано 15 Январь 2025 - 14:30
Логічно, що на тому валу стоїть лопата, що перемикає поток повітря в салон через/поза радіатором пічки. Визначити в якому вона стані треба було при заміні радіка. Також важливі ущільнювачі цієї лопати.
Є лопата на волові за магнітолою приблизно, її я примусово закрив, заклинив, вона не відкриється сама собою тепер, вона знаходиться приблизно по середині вала, а чи є якась лопата далі на валові ближче до радіка?
#32
Опубликовано 23 Январь 2025 - 11:11
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых