Реклама

Chevrolet Volt 2 2018
#1
Опубликовано 11 Июль 2025 - 14:25
https://ibb.co/Zzs5vcz9
1G1RC6S50JU150462
Плагін гібрид. На електриці по місту проїджає реально зараз в спеку(+38), не вимикаючи клімат - 60-70км.
Пробіг 107 тис. Ціла безпека. В користуванні 2,5 роки. Другий власник.
15,5$
місто Дніпро
#7
Опубликовано 12 Июль 2025 - 09:46
Смотря какие плагины, для Вольта ну вообще не маленький) не выключая климат, а вообще очень прикольная машина для тех у кого своя розетка дневной пробег +- 50км. при том что раз в месяц есть дальняя поездка на выходные в 1000км.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#9
Опубликовано 12 Июль 2025 - 11:46
Ну то если без климата), а с климатом можно в пробке час простоять и вообще ни куда не поехать, в новой машине используемый объем батареи 16.5кВт, батарея хорошая и при режиме эксплуатации 20-80% практически не деградирует, но деградировать она в плагин-гибриде может очень по разному в зависимости от эксплуатации, потому как если регулярно выезжать ее в ноль по дороге на работу утром , а потом заряжать ночью дома до 100% то ни чего хорошего с ней не будет.
Скажем 13кВт живых из которых 5кВт сожрет за час климат, то сколько она должна проехать на одном заряда с оставшимися 9кВт при расходе +- 12кВт летом и если не отжигать?
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#11
Опубликовано 12 Июль 2025 - 12:46
Ще : трохи здивований як люди заряджають електрокари від звичайної шістнадцяти амперної розетки , я теж спробував , але вона гріється . Поставив потужнішу папу-маму.
Изменено: Шусман, 12 Июль 2025 - 12:50
#12
Опубликовано 12 Июль 2025 - 12:55
Знайомий місяць тому мав щастя притулитися ззаду в тянучці таким Вольтом. Чисто в пробці притулитися. Постраждав бампер, радіатори. Трошки лонжерон. Щастя економії на електромобілі GM відбігло до горизонту на пару штук єнотів, з хвостиком.
І ще ззаду сідати людям з великим зростом (1,9) це капаець, крутий спуск.
Вони по дізайну зробили вроді гарненько, але нормальні хетчі мають перепад, седани плавний перехід до заднього скла і капоту.
А тут захотіли зразу красивою та розумною бути. Майте на увазі. Міряйте зі своїми "лінійками".
від звичайної шістнадцяти амперної розетки , я теж спробував , але вона гріється . Поставив потужнішу папу-маму.
На розетці багато чого написати можна.
Струмовий ліміт як раз і обумовлює дозволену потужність передачі. Ти ще провід потрогай по дорозі до лічильника, автомати пірометром подивись. Десь можуть чекати вас дуже веселі і димні сюрпризи. І не рідко просто через ослаблення гвинтів на автоматах чи зажимах. Нагрів-остило в так повторно. Далі пригоріло і втрати локальні. Особливо коли дружина надумається включити одночасно духовку, пралку, бойлер і т.д. А тут машина на зарядці ще. Уважно усім з таким ділом.
Изменено: baton45, 12 Июль 2025 - 13:00
#13
Опубликовано 12 Июль 2025 - 12:59
#15
Опубликовано 12 Июль 2025 - 13:15
Знайомий місяць тому мав щастя притулитися ззаду в тянучці таким Вольтом. Чисто в пробці притулитися. Постраждав бампер, радіатори. Трошки лонжерон. Щастя економії на електромобілі GM відбігло до горизонту на пару штук єнотів, з хвостиком.
А нефіг було тулитися і до чого тут економія, чи ти думаеш звичайним авто було б сильно дешевше притулитись?
І ще ззаду сідати людям з великим зростом (1,9) це капаець, крутий спуск.
А шо на передне сидіння релігія не дозволяє сісти, майже у всіх хетчів позаду голова в стелю впирається
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#18
Опубликовано 12 Июль 2025 - 17:52
Ну бывают высокие все в семье. ))
Так что дело житейское
И дети? Ну тогда скорее всего на такие авто и не смотрят, я когда выбирал, всегда садился на заднее, смотрел что бы голова не упиралась в потолок, а колени в спинку сиденья, хоть в семье я один длинномерный
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#19
Опубликовано 12 Июль 2025 - 18:01
И чтоб кузов только универсал.
И чтоб дизель с ГБО, обязательно.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#21
Опубликовано 12 Июль 2025 - 18:44
А шо на передне сидіння релігія не дозволяє сісти, майже у всіх хетчів позаду голова в стелю впирається
Я з 1,9м в Астрі Ж хетч чудово себе почував. Бо підбирав під себе.
Идеальные габариты легкового авто в этой стране - 8на3на4. Длина-ширина-высота.
И чтоб кузов только универсал.
И чтоб дизель с ГБО, обязательно.
Коли Комбика почали юзати, то ідемо кудись чи у Трускавець, чи на море. Дітей троє. Взуванки, шмаття, навіть я свій велик розібаний віз за спинкою раз навіть.
Задні розпашонки вже не відкриваємо. Закидаємо через голови другого ряду.
Кажу жінці тоби хоч самосвала купи, все одно затрамбуєш. Навіть не образилася. Шось думала..Благо діти підросли, вже фіг збереш у жменю.
Изменено: baton45, 12 Июль 2025 - 18:49
#25
Опубликовано 12 Июль 2025 - 21:14
Я зараз інколи їзжу на схожому Вольті , і ніяк не второпаю про які зарядки до ста відсотків весь час говорить Ніка . В Вольті до якого я маю невелике відношення батарея на 18 кВт, але зарядити її вище ніж на 14 неможливо , автоматика не дає . Невже на більш модних Теслах нема такої запобіжної міри .
Ще : трохи здивований як люди заряджають електрокари від звичайної шістнадцяти амперної розетки , я теж спробував , але вона гріється . Поставив потужнішу папу-маму.
16.5кВт рабочий объем батареи в новом Вольте, на том что вы ездите 14кВт ввиду того, что 2.5 уже отвалилось, для батареи нежелателен заряд ниже 20% и выше 80% вот об этом я постоянно и пишу).
У меня в дом заведено 35кВт понятно 3 фазы и у меня ни разу даже мысли не возникало поставить себе какую то станцию или заряжать машину не из обычной 16 амперной розетки, ни чего у меня не греется и машины прекрасно из тех розеток заряжаются, бывает сразу по три штуки подключено), я без понятия чем вы там Вольт заряжаете и почему у вас розетки греются.
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#27
Опубликовано 12 Июль 2025 - 21:28
Я дивувався , але мовчав , хто його знає , не сперечався .
Вот и не спорьте у меня все без исключения машины что в доме, что в квартире заряжаются исключительно из обычных 16 амперных розеток, в доме Филипс в гараже и уличные Беко под навесом, в квартире Беко, поставьте себе нормальную розетки и ни чего у вас греться не будет, понятно дело и провода к розетке идущие должны быть нормальными.
П.С. Допуская конечно что зарядка возможно 24 амперная, в этом случаи чего бы розетке и не греться), в противном случаи беда у вас с проводкой вот и греется.
seksinika,
Ви просто глумитесь...
Чем имеенно)?
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#29
Опубликовано 14 Июль 2025 - 08:37
Точно не электричками и не плагин-гибридами, потому как их у меня штук 20 было из тех которые я эксплуатировала для своих поездок а не продажи, в том числе и плагин-гибрид Ауди Е-Трон, а уж привезла я их на продажу и людям на заказ несколько сотен и таки немного что то понимаю).
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#30
Опубликовано 14 Июль 2025 - 08:48
[b]Просто навіть не знаю чим вас вже дивувати...
Можна спробувати тим , що в дім не може заходити 35 кВт , з нього може образно грубо кажучи виходити 35 кВт . Але ж вона що небуть придумає . Там ввідний на 63 А здається .
Заведено 35 кВт , це так само як залито в бак 500км бензину .
#31
Опубликовано 14 Июль 2025 - 09:38
Ну враховуючи обороти та певні статки Ніки, вона точно не сидить на 10 кВт приєднаної потужності.
Там все елементарно пляше від трифазного підключення, дозволеної потужності.
Так що ПАТАЛОК обумовлений не тільки скільки дозволено, а ще й можливо, прокладена лінія за власний рахунок, трансформатор придбано у складчину із зажиточними сусідами,
а може і самі на десяток кілоенотів вклалися, мінімум. Ценнік можете уявити такого модерну. Справа жітЄйська, нічого дивного. Розмова про якісні розетки, що не гріються, просто виглядає смішною.
Але ж хочеться виглядати КРАСІВО. Така людська натура. Кожному своє. То природньо і то певно файно.
Изменено: baton45, 14 Июль 2025 - 09:41
#32
Опубликовано 14 Июль 2025 - 21:55
Веселые вы ребята), линию мне тянули новую за счет РЕС, как и столбы за тот же счет ставили, трансформатор тоже ихний, за подключение трех фаз, двухтарифным счетчиком 35кВт платила три с половиной года назад 78000грн.
П.С. Для тех кто в танке), у меня обычные 16 амперные розетки, в них заряжаются мои машины 16 амперными зарядками это 3.5кВт, мои розетки при этом не греются а Тесла не ограничивает заряд, если у кого что греется то тут вот нужно понять а действительно ли розетка 16 амперная а не только написано + какие провода использованы и сколько на них сэкономили у меня в доме нет проводов в розетках меньше 2.5 квадратов меди, в квартире вообще все сложно), дом памятник архитектуры 17-18 столетия, дом камянный с камянным гаражем во дворе эпохи глубокого застоя), воздушку кинула 3х4 квадрата длиною 30 метров и ни чего не греется и сеть Тесла не валит ниже 205 вольт, заряд иногда ограничивает на 13 ампер но розетки не греются, а провода тем белее
!!!
Реклама на форуме запрещена.
Читаем правила
#34
Опубликовано 15 Июль 2025 - 07:22
seksinika, могли би і за свій рахунок лінію підтягнути. З палацами то.
Те що це лягло на плечі РЕМ то ваше велике щастя, а може кому і забашляли. Тут все досить інивідуально по місцевості і технічним спроможностям ліній електропередач.
Три тисячі баксів то не тридцять тисяч, на багато проще підмазать керівника Обленерго чим віддати своє.
Так що, Ніка, кому як "повезе". Можна далі не розвивати цю тему. Значить так склалося, от і добре.
Я з 2000 року в енергетиці, тому і трохи приємно здвований вашою обізнаністю у перетинах дротів, але то все можливо межа, за якою нема сенсу далі вам морочити голову.
Навіть не сподіваюсь, що вдома розбираєтеся в сонячних системах з інверторами і тепловими насосами. Як по мені то не тема для уваги молодої жінки. У вас свій бізнес є.
З.И. По питанню напруги 205 Вольт. Це які втрати на лінії при такій напрузі. От для прикладу подивитися напругу на вході без навантаження і під навантаженням.
Тепловізор би може показав цікаві сюрпризи де і як "не гріються" кабелі та контакти. Та то можливо вже питання спроможності трансформатора та мої безпідставні побоювання і все там в порядку.
А зараз досить жарко. Просто не зловживайте одночасним підключенням дуже великих навантажень. Сама спекотна пора.
Так я не поняв, хтось Вольта вже пригледів, чи будемо ще мусолити тему у топ10?
Бо я скороро почну деферамби для Ніки складати, знову "розкручувати" на фотосесію на лазурних берегах з кисельними берегами.
Вона ж довго не утримається. Поперше якщо є чим пишатися то дай Боже здоров"я усім, а по друге більше таких лестливих підлабузників як я шось на форумі не видно.
Нахабних гусарів та взагалі зась.
Добре, не будемо з"їзджати з теми електромобіля.
А мене вже в сторони шорхає, Ніка, ви помітили? Сподіваюсь мої колкості у перших абзацах нівелювалися легкими глупостями пристойного характеру строго в рамках прілічія.
Изменено: baton45, 15 Июль 2025 - 07:59
#35
Опубликовано 15 Июль 2025 - 07:48
шо , і счетчик 35 кВт
?
якщо автомати після лічильника РЭС ставить 16 ампер- то яка максимальна потужність виділеної вам лінії споживання? і якщо автомати на 16 ампер, то лічильник не на 5, це ж зрозуміло? а взагалі, зрозуміло, що лічильники мають максимальний струм споживання, який можуть вимірювати?
а якщо вам потриндіти, то я не буду заважати, де ще з дівчинкою про кіловати розмову заведете))))))))
Изменено: zxc123x, 15 Июль 2025 - 07:49
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых