Допоки в ЕБК є можливість відстежувати стан систем за допомогою датчиків, алгоритм буде намагатись реалізовувати свій потенціал ефективного керування, водночас примушуючи тебе таким "овочевим" режимом до ремонту, щоб ти не їздив з непрацюючою системою АГР, не гробив екологію та двигун. А коли "лягає" навіть ДМРП, тоді залишається робота по дефолтних картах суміши в ЕБК. Виглядає як цілком пристойний результат, але технологічно це дауншифт у керуванні двигуна, він працює фактично наосліп, ну може ще лямбду використовує в деяких режимах, якщо вона жива.
Ну але ж навіть і така логіка не працює - якщо я вже якось розігнав умовно до 3-ї передачі ( тут варіатор ) - тоді тримайте мене семеро! Після тупняка вона "стріляє". Якби ж працювала логіка обмежень - ну перейшла в аварійний режим, блок по обертам скажімо 2800 і з "гірляндою" на приборцім до найближчого СТО. Мені ж робота взагалі незрозуміла - ну ок, судячи з відео Еремії ЕГР заміщає чуть не пловину об"єму повітря на холостих а при русі відповідно менше і чим більші оберти тим менше вплив. Але ж я при розгоні і за 3000 виходжу і нічого - ледь повзе, у всякому разі якщо різко газ дати. Тоді ніби і по паливу немає обмеження бо інакше на вищіх передачах не міг би розганятись...




