Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Ауді А4(В7) S-line - реанімація старенької :)


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
107 ответов в теме

#106
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3484
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:А4 В7 2.0 ТДІ 2006 СVT01J, була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 16 Ноябрь 2025 - 19:40

Допоки в ЕБК є можливість відстежувати стан систем за допомогою датчиків, алгоритм  буде намагатись реалізовувати свій потенціал ефективного керування, водночас примушуючи тебе таким "овочевим" режимом до ремонту, щоб ти не їздив з непрацюючою системою АГР, не гробив екологію та двигун. А коли "лягає" навіть ДМРП, тоді залишається робота по дефолтних картах суміши в ЕБК. Виглядає як цілком пристойний результат, але технологічно це  дауншифт у керуванні двигуна, він працює фактично наосліп, ну може ще лямбду використовує в деяких режимах, якщо вона жива.

 

Ну але ж навіть і така логіка не працює - якщо я вже якось розігнав умовно до 3-ї передачі ( тут варіатор ) - тоді тримайте мене семеро! Після тупняка вона "стріляє". Якби ж працювала логіка обмежень - ну перейшла в аварійний режим, блок по обертам скажімо 2800 і з "гірляндою" на приборцім до найближчого СТО. Мені ж робота взагалі незрозуміла - ну ок, судячи з відео Еремії ЕГР заміщає чуть не пловину об"єму повітря на холостих а при русі відповідно менше і чим більші оберти тим менше вплив. Але ж я при розгоні і за 3000 виходжу і нічого - ледь повзе, у всякому разі якщо різко газ дати. Тоді ніби і по паливу немає обмеження бо інакше на вищіх передачах не міг би розганятись...


  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#107
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16087
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 16 Ноябрь 2025 - 20:13

Ну примус до ремонту - то образно кажучи. Головне, мабуть, таки екологія та  недопуск критичних режимів для двигуна. Обмеження надмірних викидів у режимах  розгону та  дінамічних навантажень. А у більш-менш сталому режимі необхідність обмежень знижується. 

Мабуть у такому тупняковому режимі екологія\режим двигуна вкладається у межі припустимого, якщо немає гірлянди "чеків" та обмежень по обертах. Тіпа якщо тебе така їзда влаштовує, то катайся собі...


  • 0

#108
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3484
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:А4 В7 2.0 ТДІ 2006 СVT01J, була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано 16 Ноябрь 2025 - 20:23

Якихось надлишкових білих/чорних хмар не зауважив - або +/- вгадує або всетаки щось там лишилось на 293 775 км які показує діагностика. Хтось писав що розхід на 1-1.5 літри збільшився, але це не точно. Сажі у впуску вже досить тому відновлювати ЕГР - така собі ідея.

Відшити ЕГР - що це по факту означає? Металева заглушка є але він і так не відкривається. 


  • 0
Реклама в подписи запрещена!




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых