Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Ауді А4(В7) S-line - реанімація старенької :)


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
1 ответ в теме

#1
sapphir

sapphir

    Авторитет

    • Сообщений 3391
  • Возраст: 47
  • Имя:Саша
  • Город:Коулвілл, UK
  • Авто:Була ОВЦ 2.2 АТ 2003
  •  
  • Регистрация: 30.04.2011

Опубликовано Вчера, 20:21

Останім часом на форумі або електрички або якісь проекти з 20+річними авто. Мені ближче друге тому і на новому місці взяв собі 19-ти річну Ауді  А4 Авант 2006 2.0дизель на варіаторі в комплектації S-line з пробігом майже 300 тис км. Зразу кажу - вилизувати в ідеал вже пізно, машину занедбали але за рахунок запасу міцності до технічно "задовільного" стану думаю доведу. В принципі, і до Вектри був приблизно такий самий підхід - вона просто стартувала з трохи кращого рівня. Але ця зато пуляє - не те що 2.2 бензин ad_new.gif

 

І так, приїхала своїм ходом з джекічаном на панелі і напів спущеними 18-ми колесами за 300 фунтів. Під капотом - багато чого в маслі, забігаючи наперед - по відчуттях те чорне масло тече навіть по дротах і з кожного роз"єму витікає ag.gif Останні роки чотири на ній їздив молодий роботяга на роботу і назад, не передягаючись з робочого,і нічого в ній не робив. Стверджувати не буду, але і масло там тільки доливалось напевно але без заміни faceoff.gif

 

Але це Ауді - я мав колись А6 трохи старшу але технічно все те саме тому рівень витрат розумію. Звісно ніхто в такому бюджеті комплектацію не вибирає але S-line для А4 це дуже непогано ще й в універсалі срібного кольору і з чорним салоном!

 

Перше що почав шукати - диски і іншу гуму. Нажаль в 16 розмірі тут нічого не знайти за адекватні гроші тому знайшов по місцю 17 колеса з +/- нормальною однаковою гумою за 200 фунтів. Не фонтан по стану як диски так і гума, але краще за мої - в мене спереді 235/45/18 а ззаду 235/40/18 при тому всі колеса інші і два постійно спускали faceoff.gif  ( попередній власник пів року на докатці їздив покі не стер її і прийшлось знайти колесо - тому докатку я не отримав в комплекті ).

 

 

Далі прийшов час ходової в яку, як я з своїм досвідом можу судити, ніхто від заводу виробника не лазив. Тому машина і не змогла пройти нормальний річний техогляд і з вердиктом "замінити сайлентблоки ходової" пройшла техогляд в іншому гаражі "за пляшку" ag.gif

 

Тому наступне що зробив після заміни гуми - позичив в знайомих нормальний підкатний домкрат, козлика і поліз до ходової. Задню оглянув і вирішив поки не рухати - явної катастрофи немає, присутні проблеми старості але не більше.

А от з тою алюмінієвою 8-ми ричажкою, прогнозовано, треба було поборотися. Добре що є розуміння що воно таке - купив повний комплект від Фебі за 180 фунтів. Забув про два різних нижні передні ричаги - з моїм щастям купив саме на попередне покоління А4/А6 з потовщеною шаровою faceoff.gif Докупив за 60 ще два ричаги окремо - хто в темі і потребує ті два ричаги пишіть, домовимось ag.gif Також були мертві підшипники обидвох передніх ступиць і за 35 фунтів/пара були куплені Nakata.

Звісно, не без танців з бубнами навколо болта кріплення верхніх ричагів але все замінив, Ходова ще оригінал, один підшипник ступиці вже мінявся. Сайлентблоки хоч і були надірвані в більшості але ще щось впиралися, шарові майже всі були без люфтів. Нагадаю - 300 тис! без пари км.

 

Поки лазив навколо ходової побачив що ліва електрична гідроподушка двигуна під заміну бо витікло мастило, задня подушка коробки і передня двигуна - розтовчени в хлам. На днях замовлю і поміняю - і це, сподіваюсь, буде поки що все по низу авто. Гальмам переднім профілактику зробив, колодок що ззпду що спереду досить.

 

Далі буде...


Изменено: sapphir, Вчера, 20:21

  • 0
Реклама в подписи запрещена!

#2
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 981
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано Вчера, 22:58

Останім часом на форумі або електрички або якісь проекти з 20+річними авто. Мені ближче друге тому і на новому місці взяв собі 19-ти річну Ауді А4 Авант 2006 2.0дизель на варіаторі в комплектації S-line з пробігом майже 300 тис км. Зразу кажу - вилизувати в ідеал вже пізно, машину занедбали але за рахунок запасу міцності до технічно "задовільного" стану думаю доведу. В принципі, і до Вектри був приблизно такий самий підхід - вона просто стартувала з трохи кращого рівня. Але ця зато пуляє - не те що 2.2 бензин ad_new.gif

І так, приїхала своїм ходом з джекічаном на панелі і напів спущеними 18-ми колесами за 300 фунтів. Під капотом - багато чого в маслі, забігаючи наперед - по відчуттях те чорне масло тече навіть по дротах і з кожного роз"єму витікає ag.gif Останні роки чотири на ній їздив молодий роботяга на роботу і назад, не передягаючись з робочого,і нічого в ній не робив. Стверджувати не буду, але і масло там тільки доливалось напевно але без заміни faceoff.gif

Але це Ауді - я мав колись А6 трохи старшу але технічно все те саме тому рівень витрат розумію. Звісно ніхто в такому бюджеті комплектацію не вибирає але S-line для А4 це дуже непогано ще й в універсалі срібного кольору і з чорним салоном!

Перше що почав шукати - диски і іншу гуму. Нажаль в 16 розмірі тут нічого не знайти за адекватні гроші тому знайшов по місцю 17 колеса з +/- нормальною однаковою гумою за 200 фунтів. Не фонтан по стану як диски так і гума, але краще за мої - в мене спереді 235/45/18 а ззаду 235/40/18 при тому всі колеса інші і два постійно спускали faceoff.gif ( попередній власник пів року на докатці їздив покі не стер її і прийшлось знайти колесо - тому докатку я не отримав в комплекті ).


Далі прийшов час ходової в яку, як я з своїм досвідом можу судити, ніхто від заводу виробника не лазив. Тому машина і не змогла пройти нормальний річний техогляд і з вердиктом "замінити сайлентблоки ходової" пройшла техогляд в іншому гаражі "за пляшку" ag.gif

Тому наступне що зробив після заміни гуми - позичив в знайомих нормальний підкатний домкрат, козлика і поліз до ходової. Задню оглянув і вирішив поки не рухати - явної катастрофи немає, присутні проблеми старості але не більше.
А от з тою алюмінієвою 8-ми ричажкою, прогнозовано, треба було поборотися. Добре що є розуміння що воно таке - купив повний комплект від Фебі за 180 фунтів. Забув про два різних нижні передні ричаги - з моїм щастям купив саме на попередне покоління А4/А6 з потовщеною шаровою faceoff.gif Докупив за 60 ще два ричаги окремо - хто в темі і потребує ті два ричаги пишіть, домовимось ag.gif Також були мертві підшипники обидвох передніх ступиць і за 35 фунтів/пара були куплені Nakata.
Звісно, не без танців з бубнами навколо болта кріплення верхніх ричагів але все замінив, Ходова ще оригінал, один підшипник ступиці вже мінявся. Сайлентблоки хоч і були надірвані в більшості але ще щось впиралися, шарові майже всі були без люфтів. Нагадаю - 300 тис! без пари км.

Поки лазив навколо ходової побачив що ліва електрична гідроподушка двигуна під заміну бо витікло мастило, задня подушка коробки і передня двигуна - розтовчени в хлам. На днях замовлю і поміняю - і це, сподіваюсь, буде поки що все по низу авто. Гальмам переднім профілактику зробив, колодок що ззпду що спереду досить.

Далі буде...

Цікаво, чи впливає розмір колес на МОТ, та інші аспекти експлуатації авто, як от страхування. В Україні, то зрозуміло, що можна ліпити, те, що стане

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0




4 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 4 гостей, 0 скрытых