Останім часом на форумі або електрички або якісь проекти з 20+річними авто. Мені ближче друге тому і на новому місці взяв собі 19-ти річну Ауді А4 Авант 2006 2.0дизель на варіаторі в комплектації S-line з пробігом майже 300 тис км. Зразу кажу - вилизувати в ідеал вже пізно, машину занедбали але за рахунок запасу міцності до технічно "задовільного" стану думаю доведу. В принципі, і до Вектри був приблизно такий самий підхід - вона просто стартувала з трохи кращого рівня. Але ця зато пуляє - не те що 2.2 бензин
І так, приїхала своїм ходом з джекічаном на панелі і напів спущеними 18-ми колесами за 300 фунтів. Під капотом - багато чого в маслі, забігаючи наперед - по відчуттях те чорне масло тече навіть по дротах і з кожного роз"єму витікає Останні роки чотири на ній їздив молодий роботяга на роботу і назад, не передягаючись з робочого,і нічого в ній не робив. Стверджувати не буду, але і масло там тільки доливалось напевно але без заміни
Але це Ауді - я мав колись А6 трохи старшу але технічно все те саме тому рівень витрат розумію. Звісно ніхто в такому бюджеті комплектацію не вибирає але S-line для А4 це дуже непогано ще й в універсалі срібного кольору і з чорним салоном!
Перше що почав шукати - диски і іншу гуму. Нажаль в 16 розмірі тут нічого не знайти за адекватні гроші тому знайшов по місцю 17 колеса з +/- нормальною однаковою гумою за 200 фунтів. Не фонтан по стану як диски так і гума, але краще за мої - в мене спереді 235/45/18 а ззаду 235/40/18 при тому всі колеса інші і два постійно спускали ( попередній власник пів року на докатці їздив покі не стер її і прийшлось знайти колесо - тому докатку я не отримав в комплекті ).
Далі прийшов час ходової в яку, як я з своїм досвідом можу судити, ніхто від заводу виробника не лазив. Тому машина і не змогла пройти нормальний річний техогляд і з вердиктом "замінити сайлентблоки ходової" пройшла техогляд в іншому гаражі "за пляшку"
Тому наступне що зробив після заміни гуми - позичив в знайомих нормальний підкатний домкрат, козлика і поліз до ходової. Задню оглянув і вирішив поки не рухати - явної катастрофи немає, присутні проблеми старості але не більше.
А от з тою алюмінієвою 8-ми ричажкою, прогнозовано, треба було поборотися. Добре що є розуміння що воно таке - купив повний комплект від Фебі за 180 фунтів. Забув про два різних нижні передні ричаги - з моїм щастям купив саме на попередне покоління А4/А6 з потовщеною шаровою Докупив за 60 ще два ричаги окремо - хто в темі і потребує ті два ричаги пишіть, домовимось
Також були мертві підшипники обидвох передніх ступиць і за 35 фунтів/пара були куплені Nakata.
Звісно, не без танців з бубнами навколо болта кріплення верхніх ричагів але все замінив, Ходова ще оригінал, один підшипник ступиці вже мінявся. Сайлентблоки хоч і були надірвані в більшості але ще щось впиралися, шарові майже всі були без люфтів. Нагадаю - 300 тис! без пари км.
Поки лазив навколо ходової побачив що ліва електрична гідроподушка двигуна під заміну бо витікло мастило, задня подушка коробки і передня двигуна - розтовчени в хлам. На днях замовлю і поміняю - і це, сподіваюсь, буде поки що все по низу авто. Гальмам переднім профілактику зробив, колодок що ззпду що спереду досить.
Далі буде...
Изменено: sapphir, Вчера, 20:21