Перейти к содержимому


Реклама









Фото

ДМРВ + ЛямбдаЯк перевірити? Схеми?


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
45 ответов в теме

#1
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 15:55

Всіх вітаю.
Є проблемки з роботою Омеги. 

Помилка Р0130 по лямбді. 

Також важкий пуск на холодну, знижена тяга, машина погано їде. 

При пуску на холодну троїть-двоїть, стріляє, може заглохнути тільки трохи пропрацюється і все стабілізується. 

 

Якщо відєднати контакти від ДМРВ, старт на холодну практично рівний. 

Зняв ДМРВ, промив чутливі елементи очисником контактів стало трішки краще, як заводитись так і тяга стала краща. 
Але трішки. 

Як перевірити ДМРВ? 
Щоб не придбати за 4+ кгрн новий, а проблема то не в ДМРВ bm.gif

Можливо хто ще поділиться схемою від ДМРВ до мізків? 
Які піни перевіряти на ЕБУ?

 

Лямбла була куплена нова, якось на автопро.

Проблема є лямбдою.

Мізки масу на лямду начебто дають, з мінусовою клемою акума звониться. 

Показники в ОП-КОМ постійно 0.41 В, ніякими сінусоїдами там і не пахне. 

Перевірив напругу на роз'ємі лямбди на чорному(інформаційному) дроті на працюючу - 1.2 В.  

Як все перевірити? 

Можливо хто ще поділиться схемою від лямбди до мізків? 

 

Також помітив при увімкненні запалення, на холодну, на ЕБУ показує 11.4 Вольта. 
Акум 12.6, після трого як попрацювала сек 10-15, вже 13.6 Вольта. 
Може впливати?  


  • 0

#2
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 21:34

Можливо хто ще поділиться схемою......

Двигун який? Z22XE?
 


  • 0

#3
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 25051
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 23:29

опком або осцилограф



Може впливати?

 

 

не



При пуску на холодну троїть-двоїть, стріляє, може заглохнути

лямбда тут не при делах

 

 

ГБО?Топливній насос проверял?Редуктор газовий не травит мембрана часом газ во впуск за ноч?



Показники в ОП-КОМ

 

 

по ДМРВ тре дивитись


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#4
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 23:30

Двигун який? Z22XE?

Так.
  • 0

#5
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 02 Октябрь 2025 - 23:39

ДМРВ:
1 (сине-чорний) - 41 пін Х83 ЕБК,
2 (коричнево-зелений) - 27 пін Х83 ЕБК,
3 (червоно-білий) - 43 пін Х83 ЕБК,
4 (червоно-синій) - +12 В.

3.jpg
лямбда:
1 пін(коричнево-білий) - 19 та 35 піни Х83 ЕБК,
2 (чорний) - 57 пін Х83 ЕБК,
3 (білий) - +12В,
4 (сірий) - 8 пін Х83 ЕБК

image.jpg
Роз'єм Х 83 на ЕБК.
83.jpg

Перевір, чи нормально доходить напруга з головного реле на ДМРВ та лямбди після роз'єму Х3(вказаний на першому малюнку). Вони, а також клапан вентиляції баку та клапан рециркуляції - всі сидять на одній ланці живлення після роз'єму Х3, пін №2.

3.jpg
3.jpg


  • 0

#6
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 11:25

Перевір, чи нормально доходить напруга з головного реле на ДМРВ та лямбди після роз'єму Х3(вказаний на першому малюнку). Вони, а також клапан вентиляції баку та клапан рециркуляції - всі сидять на одній ланці живлення після роз'єму Х3, пін №2.

Дякую. Будеш біля мене проїжати - з мене 100 грам і пончик. 

Як ТІС зараз встановити на ноут з віндою 10?

Інсталяху можеш роздати через гугл-драйв в лічку? ah.gif

 

ГБО?Топливній насос проверял?Редуктор газовий не травит мембрана часом газ во впуск за ноч?

ГБО недавно зробив діагностику, заміну фільтрів і налаштування. 

Паливний насос х.з. барометром не міряв, але в рампі на ранок тиск є, бензин прискає. 

Редуктор газовий як перевірити? Понюхати в що там в впуску на ранок? 

Недавно знімав дросель мив, також перепаяв роз'єм на дросель, запаху не було. 

Також перевіряв димогенератором на рахунок підсосу повітря, сказали що немає. 

Прочистив форсунки недавно. 

 

по ДМРВ тре дивитись

Дивитись то можна, а перевірити як? 

В ДМРВ два давача, темперетури повітря і кількості повітря. 

Якщо температури, ще можна звірити з тим що є в ЕБУ і в реальності, а ось показники кількості повітря до обретів двигуна, які мають бути? 

Десь є статичні характеристики? 

Єдине що натискаю на газ показники повітря ростуть, відпускаю падають, а яке там відхилення від норми? 

 

Сьогодні взагалі Омега дрозда дала, начебто нічого завелесь, з коливаннями але не сильно. 
Виїхав, увімкнув газ, начала пропадати тягя, потім різко зявлятись і знову пропадати. 

Перейшов на бензин, те саме.
Став заглушив, відкрив капот, начебто нічого і все на місці. 

На бензині не заводиться, увімкнув газ, завелась і поїхала норм. 

Приїхав, походив по лісі 2 години, прийшов до машини завів, поїхав все норм, на газу. 

Назад їхав пепемкнув на бензин, також все норм, як і було. 

 

Може до бабки зїздити, щоб яєчком викатала? ah.gif bm.gif


  • 0

#7
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 11:48

Як ТІС зараз встановити на ноут з віндою 10?

Ставити віртуальну машину, на неї ХР, або 7-ку х32. 

Подробиці тут: https://www.drive2.r...19943503003964/

Там і посилання на весь дистрибутив - і ВМ, і Вінди, і ТІСу.

 

Або онлайн ТІС, не такий зручний, звісно, і ВПН потрібен.

 https://www.kolhosniki.ru/tis2000


  • 0

#8
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 14:23

Подробиці тут:

Бачив. Подумав що це для мене занадто складний шлях. 

Може є який коротший без прориву в ворожий простір? 


  • 0

#9
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 15:33

Може є який коротший без прориву в ворожий простір?

Х.з., може і є... Може хтось замість тебе прорветься у ворожий простір і принесе тобі на блюдечку готове рішення. Мабуть варто пошукати. Або почекати...


  • 0

#10
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 15422
  • Имя:.
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 15:36

може і є

Browsec VPN


  • 0

#11
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 16:13

Може хтось замість тебе прорветься у ворожий простір і принесе тобі на блюдечку готове рішення.

Я думав може вдома в когось є інсталяха. 

 

Browsec VPN

Дякую. Працює. 


  • 0

#12
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 25051
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 17:17

кількості повітря до обретів двигуна, які мають бути?

 

8-12 на ХХ на прогрітому моторі без споживачів енергіі

 

насос тре міряти манометром

 

ГБО повторює роботу на бензі.Якщо там трабл то і газ буде жучити.....да і газовщики вони такі різні.......



помилки взагалі є по мотору?



Редуктор газовий як перевірити?

 

Вакуумну трубочку з нього опусти в стакан з водою після або во время работи на газу...



При пуску на холодну троїть-двоїть, стріляє, може заглохнути тільки трохи пропрацюється і все стабілізується.

 

свічки/катушка перевірені?

Бенз давно обновляв?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#13
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 18:30

помилки взагалі є по мотору?

Прочитав помилки ЕЛМкою. 

Додалась помилка по Р0340 по датчику колінвала. 

Обновив помилки, запустив і прогрів, по лямблі є помилка, інших немає. 

 

свічки/катушка перевірені?

Катушку якось придбав нову оригінал, ще років 6-7 назад. 

Свічки міняв тисяч 10 назад, на правильні оригінал ЖМ. 

Ось такі показники.
Температуру ДМРВ показує не правильно, на дворі 9.
Температура на приборці на 5-6 градусів відстає від показників тут. 

photo-2025-10-03-19-21-48.jpg

 

Графік по ДМРВ: 
photo-2025-10-03-19-22-37.jpg



Завтра спробую перевірити проводку датчиків мультиметром. 


  • 0

#14
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 25051
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 03 Октябрь 2025 - 19:09

Температуру ДМРВ показує не правильно, на дворі 9.

 

у всех так забей



Додалась помилка по Р0340 по датчику колінвала.

 

вот єто уже интереснее....

 

благо бош вменяемо стоит
 


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#15
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 09:10

ДМРВ: 1 (сине-чорний) - 41 пін Х83 ЕБК, 2 (коричнево-зелений) - 27 пін Х83 ЕБК, 3 (червоно-білий) - 43 пін Х83 ЕБК, 4 (червоно-синій) - +12 В

Перевір, чи нормально доходить напруга з головного реле на ДМРВ та лямбди після роз'єму Х3(вказаний на першому малюнку). Вони, а також клапан вентиляції баку та клапан рециркуляції - всі сидять на одній ланці живлення після роз'єму Х3, пін №2.

Перевірив ДМРВ на увімкнутому запаленні. 

4-й червоно-синій 12в в наявності. 

 

1 (сине-чорний) - між мінусом акума і контактом 2.2 В, я так розумію опорна напруга і має бути 5 вольт. 

2 (коричнево-зелений) - між мінусом акума і контактом 0 В

3 (червоно-білий) - між мінусом акума і контактом 0 В

 

Між 1 (сине-чорний) та 2 (коричнево-зелений) - 2.2 В

Між 1 (сине-чорний) та 3 (червоно-білий) - 2.2 В


  • 0

#16
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4566
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 09:31


свічки/катушка перевірені?

+1.

Може где подсос воздуха , не постоянный появился?
  • 0

 
:hi: 
 
 


#17
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 13:29

Може где подсос воздуха , не постоянный появился?

В підкапотці начебто немає, на димогенератор недавно їздив. Годину там диміли, може б і знайшли. 

Скоріше десь якийсь дріт підгнив, чи роз'єм окислився. Ось і гирлянда датчиків дає збої.   

 

Переміряв ДМРВ на гарячу, після того як проїхався. Заправив свіжого 100го 20 літрів. 

1 (сине-чорний) - між мінусом акума і контактом 2.2 В, я так розумію опорна напруга і має бути 5 вольт. 

Тут вже 1.3 Вольта. 

Між 1 (сине-чорний) та 2 (коричнево-зелений) - 2.2 В

Тут близько 0.06

 

Між 1 (сине-чорний) та 3 (червоно-білий) - 2.2 В

Тут 0.6 Вольта. 

 

роз'єму Х3(вказаний на першому малюнку)

В мене там два таких роз'єми. Цього посередині немає. 

Як його роз'єднати? 

photo-2025-10-04-14-24-56.jpg
 
Ветеран клуба нід хелп. 
photo-2025-10-04-14-24-56-2.jpg

 


  • 0

#18
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4566
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 13:38


Ветеран клуба нід хелп.

photo-2025-10-04-14-24-56-2.jpg

Звони Сане ака Bank
  • 0

 
:hi: 
 
 


#19
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 18:51

1 (сине-чорний) - між мінусом акума і контактом 2.2 В, я так розумію опорна напруга і має бути 5 вольт.

 

Тут вже 1.3 Вольта.

 

Ні, це сигнал  датчика температурі. На цій моделі ДМРВ опорної напруги на пінах ти не побачиш.

 

1 - сигнал температури повітря.

2 - масса, "0" опорної напруги ДМВР.

3 - сигнал розходу повітря.

4- живлення +12В.



 

 

Між 1 (сине-чорний) та 2 (коричнево-зелений) - 2.2 В Між 1 (сине-чорний) та 3 (червоно-білий) - 2.2 В

Це взагалі маячня якась, а не замір. Це навіть не порівняння, а змішування теплого з м'яким
 

 

 

 

 

В мене там два таких роз'єми. Цього посередині немає. Як його роз'єднати?

Нахрєна, якщо 

 

Перевірив ДМРВ на увімкнутому запаленні. 4-й червоно-синій 12в в наявності.

Його роз'єднувати тре було б, якщо б напруга не доходила до ДМРВ.

 

 

 

Як його роз'єднати?

"Узнай, где у него кнопка фиксатор"(с)
 


Изменено: Andre_71, 04 Октябрь 2025 - 18:51

  • 0

#20
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 19:18

Ні, це сигнал  датчика температурі. На цій моделі ДМРВ опорної напруги на пінах ти не побачиш.

1 - сигнал температури повітря.

2 - масса, "0" опорної напруги ДМВР.

3 - сигнал розходу повітря.

4- живлення +12В.

Дякую. Переміряю ще раз.

Його роз'єднувати тре було б, якщо б напруга не доходила до ДМРВ.

Чудово. Напруга доходить, вже є один +. 

Що має виходити з ДМРВ при увімкнутому запаленні? 

Яка має бути напруга на 3му та 1му пінах? 


  • 0

#21
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 20:31

благо бош вменяемо стоит

Щось ні Боша в продажу, ні Сіменса - ВДО. 

Що з цього може бути норм: https://dok.ua/ua/do...13647/7/833/361

 

???

Так як описи почитаєш, то всі такі брендові, європейські, їм 100 років і на конвеєри йдуть. 


Изменено: vovan8706, 05 Октябрь 2025 - 09:13

  • 0

#22
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 04 Октябрь 2025 - 23:12

Що має виходити з ДМРВ при увімкнутому запаленні? 

Між 2 та 3  піном має бути 1,00 +\- 0,02 В в ідеалі.

При цьому між масою та пін 2 може бути різниця до 0,2В.

 

Яка має бути напруга на ..... 1му пінах?

Якесь значення, пропорційне температурі повітря.

 


  • 0

#23
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 09:15

Між 2 та 3  піном має бути 1,00 +\- 0,02 В в ідеалі. При цьому між масою та пін 2 може бути різниця до 0,2В.

Переміряв між 2 та 3 піном - 28 мВ на увімкнутому запалені. 

 

Якесь значення, пропорційне температурі повітря.

При температурі повітря 9 градусів видає 1.6 В між 2м та 1м піном ДМРВ. 

 

ДМРВ гайки? 

Ще поки є ВДО: 

https://e-detali.com...ts/vdo-5wk9606z

 

А ХЕЛЛА те саме буде що і ВДО? 

https://e-detali.com...gk-epbmwt4v002h

 

 

Додалась помилка по Р0340 по датчику колінвала. 

Переміряв ДПКВ - між 2м та 3м піном 480 Ом. 

Все інше не звониться.

Це вже присмерті?

В буклетах пишуть 550 Ом. 

02400267303255.jpg


  • 0

#24
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 11:46

Переміряв між 2 та 3 піном - 28 мВ на увімкнутому запалені.

А на заведеному?

 

 

При температурі повітря 9 градусів видає 1.6 В між 2м та 1м піном ДМРВ

Нащо ти  тулиш сигнал температури до низького опорного ДМРВ? Там в середені це можуть бути взагал дві окремих ланки, кожна зі своїми джерелами  опорної напруги. Міряй вже температурній сигнал відносно маси, чи шо. Не зрозуміла твоя логіка його прив'язки до  ланкі іншого параметра. Це як би ти хотів заміряти напругу в себе в розетці і брав би  фазу в себе в хаті, а нуля - в сусіда по вулиці.

Чого ти взагалі до тієї температури докопався? Від неї дуже мала залежність у розрахунку  паливно-повітрянної суміши. Навіть якщо там датчик прибрехує, то це точно не причина вище згаданих негараздів.

 

ДМРВ гайки?

Враховуючи що

..... промив чутливі елементи очисником контактів
- швидше за все.
  • 0

#25
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 12:27

А на заведеному?

Ні, просто на увімкненому акумуляторі. 

 

Міряй вже температурній сигнал відносно маси

Ок. 

Від неї дуже мала залежність у розрахунку  паливно-повітрянної суміши.

Добре.



Враховуючи що

Не смішноsmile44.gif


  • 0

#26
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 15422
  • Имя:.
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 13:06

Не смішно smile44.gif

те що ти промив і чим вимагає спеціального засобу

цінник здивує

п.с. лямбду салом можна помазати, але за 80-ть


Изменено: vigors, 05 Октябрь 2025 - 13:12

  • 0

#27
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 14:23

Що має виходити з ДМРВ при увімкнутому запаленні?

 

Між 2 та 3 піном має бути 1,00 +\- 0,02 В в ідеалі.

 

Так, по оцьому пункту уточнення: в цій компоновці датчик\ЕБК на  незаведеному двигуні на виході сигнала ДМРВ не має нічого бути, ну якісь сотки вольта. На х.х.  буде щось приблизно 0,8В, виходячи з об'єму мотору.

"1,00 +\- 0,02 В в ідеалі" - то трохи з іншої опери.

Тож  твій поточний розход на х.х.  (зі скріна) 3,23 г\сек. -  це 11-11,5кг\год. Що поки що в допусках, які Льоха вище зазначив.

Але стосовно того, що ти промивкою контакт-клінером здоров'я ДМВРу не додав -  цілком серьозно.

 
 


Изменено: Andre_71, 05 Октябрь 2025 - 14:24

  • 0

#28
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 16:18

Тож  твій поточний розход на х.х.  (зі скріна) 3,23 г\сек. -  це 11-11,5кг\год. Що поки що в допусках, які Льоха вище зазначив.

Поклацав ще ОП-КОМ. Поки такі результати.

На увімкнутому акумуляторі. 

photo-2025-10-05-17-11-09.jpg

 

При пуску. Оберти скачуть, різко падають, може заглохнути. 

В полі "Позиція дроселя", замість Idle з'являється НЕДІЙСНО, тоді якраз падають оберти і глохне, тільки з'являється Idle, відразу стає норм.

photo-2025-10-05-17-11-14.jpg

photo-2025-10-05-17-11-17.jpg

photo-2025-10-05-17-11-20.jpg

photo-2025-10-05-17-11-24.jpg

 

На прогріту двигун підтрушує і є помилка по лямбді. 


  • 0

#29
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 18:14

По лямбді взагалі  регулювання відсутне (відкритий контур ДК). 

А що там з помилкою по к\валу?


  • 0

#30
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 18:44

По лямбді взагалі  регулювання відсутне (відкритий контур ДК). 

Обрив кола пише, помилка Р0130. 

Лямбду ще не пробував прозвонювати. 

Коло підугріву працює, тут помилок немає. 

 

Як правильно проміряти лямбду? 
Як проміряти чи дає ЕБУ на неї сигнал?  

 

А що там з помилкою по к\валу?

Була не активна помилка в пам'яті. При їзді Омега піддьоргується інколи, видно тоді і помилка прилітає. 



Інколи не хоче запускатись, щось трохи схватує до 500 об і все, але потім запускається. 

Також може бути ДПКВ? 


  • 0

#31
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 19:07

Як правильно проміряти лямбду?

Правильно - осцилографом. Приблизно - стрілочним вольтметром, в ідеалі має бути коливання сигналу від 0,1 до 0,9 В,  не менш вісьми разів за  десять секунд. По факту амплітуда може бути менша(0,15-0,8) і  частота в залежності  від стану датчика.  Мертві взагали лежать, як в тебе,0,4В. Майже мертві з прогрівом  починають повільні коливання, але  дуже туплять і амплітуда   геть невелика.

 

 

 

Як проміряти чи дає ЕБУ на неї сигнал?

Оті 0,41 В і є те, що подає ЕБК на лямбду(опорна напруга). А всі амплитудні коливання  то вже модулює лямбда в процесі єлектрохімчніх реакцій під час зміни суміши від багатоє до бідної.\

 

 

 

Також може бути ДПКВ?

Може.


Изменено: Andre_71, 05 Октябрь 2025 - 19:08

  • 0

#32
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1980
  • Возраст: 54
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 05 Октябрь 2025 - 22:28

vovan8706, в програмці ГБО  лямбди немає?


  • 0

#33
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 06 Октябрь 2025 - 13:34

в програмці ГБО  лямбди немає?

Газовщики казали те саме, газове ЕБУ так само її не бачить як і бензинове. 


  • 0

#34
Sphinx

Sphinx

    Авторитет

    • Сообщений 8715
  • Возраст: 39
  • Имя:Артем
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Vectra C, Omega B рестайл 2.2 - в память об отце
  •  
  • Регистрация: 03.06.2007

Опубликовано 07 Октябрь 2025 - 09:12

...

Додалась помилка по Р0340 по датчику колінвала. 

...

 

Взагалі-то P0340 це датчик розподільчого валу. 

 

Вся ситуація нагадує від'їзд мізків.

Я би порадив підкинути по черзі робочий ДМРВ, дросель. Передивитися маси і роз'єми на предмет окислів і поганого контакту. Якщо то все в нормі, готуватися до заміни мізків



Я через те проходив, проблеми були саме на холодну. З прогрівом все більш менш налагоджувалось. Теж заміряв датчики, напруги, спротиви, підкидав агрегати, тиск, форсунки і все таке. По ітогу ЕБУ. Найкоротций шлях рішення я описав вище.


  • 0

#35
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22762
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 07 Октябрь 2025 - 09:26

Взагалі-то P0340 це датчик розподільчого валу.

Ще гляну, може я не правильно код побачив чи розшифровку. 
Датчик розподільчого валу в мене пройшов 10к, купував новий сіменс. 

 

Вся ситуація нагадує від'їзд мізків. Я би порадив підкинути по черзі робочий ДМРВ, дросель.

Вже було, що на холодну погано заводилась і дросельна пропадала, прозиція дроселя - НЕДІЙСНА. 

Замінив дросельну, все пройшло, старт на холодну став хороший.

Десь про це на форумі писав.

Мізки пробував міняти - толку 0. 

Старий свій дросель пробував розібрати, зняв тільки кришку.

На перший погляд як новий в середині, далі як його розібрати не видно.

Можливо бу дросель взятий на розборці накривається, з настанням холодів стає гірше. 

Візьму на розборці дросель на днях. Поставлю, на вихідних перевірю. 

 

Переміряв ДПКВ - між 2м та 3м піном 480 Ом. 

ШІ нагуглив мені що має бути 500-600 Ом. 

image.jpg


  • 0




2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых