Перейти к содержимому


Реклама









Фото

ДМРВ + ЛямбдаЯк перевірити? Схеми?


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
45 ответов в теме

#36
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51411
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 07 Октябрь 2025 - 09:30


Вся ситуація нагадує від'їзд мізків.

Не на машине))
P.S. Діагностика рулит. Точніше діагност який в темі фізично.))

Изменено: Rek, 07 Октябрь 2025 - 09:33

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#37
NYMPH

NYMPH

    НЕавторитет

    • Сообщений 5755
  • Возраст: 36
  • Имя:Рома
  • Город:Чернигов
  • Авто:Mercedes-Benz
    w211 e220 avangarde
  •  
  • Регистрация: 11.02.2009

Опубликовано 07 Октябрь 2025 - 09:31

Взагалі-то P0340 це датчик розподільчого валу. 

 

Вся ситуація нагадує від'їзд мізків.

Я би порадив підкинути по черзі робочий ДМРВ, дросель. Передивитися маси і роз'єми на предмет окислів і поганого контакту. Якщо то все в нормі, готуватися до заміни мізків



Я через те проходив, проблеми були саме на холодну. З прогрівом все більш менш налагоджувалось. Теж заміряв датчики, напруги, спротиви, підкидав агрегати, тиск, форсунки і все таке. По ітогу ЕБУ. Найкоротций шлях рішення я описав вище.

sm302.gif


  • 0

#38
Sphinx

Sphinx

    Авторитет

    • Сообщений 8715
  • Возраст: 39
  • Имя:Артем
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Vectra C, Omega B рестайл 2.2 - в память об отце
  •  
  • Регистрация: 03.06.2007

Опубликовано 10 Октябрь 2025 - 21:57

Не на машине))
...

Хочеш сказати ТС-у вже поганенько?? ))
  • 0

#39
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22763
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 09:09

При пуску. Оберти скачуть, різко падають, може заглохнути.  В полі "Позиція дроселя", замість Idle з'являється НЕДІЙСНО, тоді якраз падають оберти і глохне, тільки з'являється Idle, відразу стає норм.

Підкинув іншу дросельну заслінку. Результат такий самий. 


  • 0

#40
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 11:21

Вся ситуація нагадує від'їзд мізків. ........., проблеми були саме на холодну. З прогрівом все більш менш налагоджувалось.  По ітогу ЕБУ.

З огляду на вище сказане може має сенс перед  запуском прогріти феном  ЕБК(без фанатизму, зрозуміло) до +\- робочої температури підкапотного простору і порівняти якість запуску. В разі наявності наочної різниці це може значно скоротити час та кошти на встановлення причини.


Изменено: Andre_71, 11 Октябрь 2025 - 11:22

  • 0

#41
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 51411
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 11:30

Хочеш сказати ТС-у вже поганенько?? ))

Всякі події трапляються))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#42
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22763
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 13:57

З огляду на вище сказане може має сенс перед  запуском прогріти феном  ЕБК(без фанатизму, зрозуміло) до +\- робочої температури підкапотного простору і порівняти якість запуску. В разі наявності наочної різниці це може значно скоротити час та кошти на встановлення причини.

Потрібно спробувати, сенс в тому є. Влітку запускається двигун краще. 



запуском прогріти феном  ЕБК(без фанатизму, зрозуміло)

Або зняти і відправити на діагностику/ремонт. 
Сьогодні ловив нові помилки по дроселю, щось там Р1550... при цьому оберти на холостих 1400. 

Видалив помилку стали 750, все начебто стало норм. 


  • 0

#43
Sphinx

Sphinx

    Авторитет

    • Сообщений 8715
  • Возраст: 39
  • Имя:Артем
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Vectra C, Omega B рестайл 2.2 - в память об отце
  •  
  • Регистрация: 03.06.2007

Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 21:22

З огляду на вище сказане може має сенс перед  запуском прогріти феном  ЕБК(без фанатизму, зрозуміло) до +\- робочої температури підкапотного простору і порівняти якість запуску. В разі наявності наочної різниці це може значно скоротити час та кошти на встановлення причини.

 

Робив таке свого часу. Результату ніякого не дало. 


  • 0

#44
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16108
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 21:50

Робив таке свого часу. Результату ніякого не дало.
Тобто?
  • 0

#45
Ignac

Ignac

    добрый Модер

    • Сообщений 15968
  • Возраст: 53
  • Имя:Сергей
  • Город:Харьков
  • Авто:Opel Omega B, Z22XE, МТ, LPG
  •  
  • Регистрация: 10.03.2007

Опубликовано 02 Ноябрь 2025 - 13:35

І що по результату?
Проблему знайшли?
  • 0

#46
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22763
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано Сегодня, 14:28

І що по результату? Проблему знайшли?

Вже вирішив проблему. 

 

Спочатку відправляв ЕБУ на діагностику, ЕБУ пройшов діагностику добре, питань до нього немає ніяких. 

Далі по лямбді, був обрив проводки, це пофіксили.

Сама лямбда мала дуже повільний зворотній зв'язок на натискання газу - лямбду замінив на нову Хела. 

Це коло запрацювало норм. Але двигун всерівно підтрушувало. 

Замінив свічки, в поточних хитався електрод. 

Свічки ЖМ, двоконтактні пройшли всього 10к - FLR8LDCU. 

Потім замінений був регулятор тиску палива в рампі, наявний вже тиск не тримав. 

Двигун став працювати рівно.
Залишилась проблема старту на холодну, плавання оборотів, глохла, дросель ставав не активний. 
Проблема старту вирішилась заміною ДМРВ. 
Поставив новий pierburg, все заводиться чітко, рівно, без проблем. 

Прогрівочні обороти без плавання, ривків і т.д. 
Сьогодні запускав в -10, все чудово.
Хоча і по показниках ДМРВ, що в мене був, начебто в нормі. 

Ще вирішив проблему витіку струму в колі 7го запобіжника, відєднав чужорідну сигналізацію та замінив жовте реле.  



Омега таки поїхала добре після всіх маніпуляцій. 
Потрібно вже її трішки поганяти! 


  • 0




2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых