Не на машине))
Вся ситуація нагадує від'їзд мізків.
P.S. Діагностика рулит. Точніше діагност який в темі фізично.))
Изменено: Rek, 07 Октябрь 2025 - 09:33
Опубликовано 07 Октябрь 2025 - 09:30
Не на машине))
Вся ситуація нагадує від'їзд мізків.
Изменено: Rek, 07 Октябрь 2025 - 09:33
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 07 Октябрь 2025 - 09:31
Взагалі-то P0340 це датчик розподільчого валу.
Вся ситуація нагадує від'їзд мізків.
Я би порадив підкинути по черзі робочий ДМРВ, дросель. Передивитися маси і роз'єми на предмет окислів і поганого контакту. Якщо то все в нормі, готуватися до заміни мізків
Я через те проходив, проблеми були саме на холодну. З прогрівом все більш менш налагоджувалось. Теж заміряв датчики, напруги, спротиви, підкидав агрегати, тиск, форсунки і все таке. По ітогу ЕБУ. Найкоротций шлях рішення я описав вище.
![]()
Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 09:09
При пуску. Оберти скачуть, різко падають, може заглохнути. В полі "Позиція дроселя", замість Idle з'являється НЕДІЙСНО, тоді якраз падають оберти і глохне, тільки з'являється Idle, відразу стає норм.
Підкинув іншу дросельну заслінку. Результат такий самий.
Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 11:21
Вся ситуація нагадує від'їзд мізків. ........., проблеми були саме на холодну. З прогрівом все більш менш налагоджувалось. По ітогу ЕБУ.
З огляду на вище сказане може має сенс перед запуском прогріти феном ЕБК(без фанатизму, зрозуміло) до +\- робочої температури підкапотного простору і порівняти якість запуску. В разі наявності наочної різниці це може значно скоротити час та кошти на встановлення причини.
Изменено: Andre_71, 11 Октябрь 2025 - 11:22
Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 13:57
З огляду на вище сказане може має сенс перед запуском прогріти феном ЕБК(без фанатизму, зрозуміло) до +\- робочої температури підкапотного простору і порівняти якість запуску. В разі наявності наочної різниці це може значно скоротити час та кошти на встановлення причини.
Потрібно спробувати, сенс в тому є. Влітку запускається двигун краще.
запуском прогріти феном ЕБК(без фанатизму, зрозуміло)
Або зняти і відправити на діагностику/ремонт.
Сьогодні ловив нові помилки по дроселю, щось там Р1550... при цьому оберти на холостих 1400.
Видалив помилку стали 750, все начебто стало норм.
Опубликовано 11 Октябрь 2025 - 21:22
З огляду на вище сказане може має сенс перед запуском прогріти феном ЕБК(без фанатизму, зрозуміло) до +\- робочої температури підкапотного простору і порівняти якість запуску. В разі наявності наочної різниці це може значно скоротити час та кошти на встановлення причини.
Робив таке свого часу. Результату ніякого не дало.
Опубликовано Сегодня, 14:28
І що по результату? Проблему знайшли?
Вже вирішив проблему.
Спочатку відправляв ЕБУ на діагностику, ЕБУ пройшов діагностику добре, питань до нього немає ніяких.
Далі по лямбді, був обрив проводки, це пофіксили.
Сама лямбда мала дуже повільний зворотній зв'язок на натискання газу - лямбду замінив на нову Хела.
Це коло запрацювало норм. Але двигун всерівно підтрушувало.
Замінив свічки, в поточних хитався електрод.
Свічки ЖМ, двоконтактні пройшли всього 10к - FLR8LDCU.
Потім замінений був регулятор тиску палива в рампі, наявний вже тиск не тримав.
Двигун став працювати рівно.
Залишилась проблема старту на холодну, плавання оборотів, глохла, дросель ставав не активний.
Проблема старту вирішилась заміною ДМРВ.
Поставив новий pierburg, все заводиться чітко, рівно, без проблем.
Прогрівочні обороти без плавання, ривків і т.д.
Сьогодні запускав в -10, все чудово.
Хоча і по показниках ДМРВ, що в мене був, начебто в нормі.
Ще вирішив проблему витіку струму в колі 7го запобіжника, відєднав чужорідну сигналізацію та замінив жовте реле.
Омега таки поїхала добре після всіх маніпуляцій.
Потрібно вже її трішки поганяти!
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых