Перейти к содержимому


Реклама









Фото

ДМРВ + ЛямбдаЯк перевірити? Схеми?


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
4 ответов в теме

#1
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22375
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано Вчера, 15:55

Всіх вітаю.
Є проблемки з роботою Омеги. 

Помилка Р0130 по лямбді. 

Також важкий пуск на холодну, знижена тяга, машина погано їде. 

При пуску на холодну троїть-двоїть, стріляє, може заглохнути тільки трохи пропрацюється і все стабілізується. 

 

Якщо відєднати контакти від ДМРВ, старт на холодну практично рівний. 

Зняв ДМРВ, промив чутливі елементи очисником контактів стало трішки краще, як заводитись так і тяга стала краща. 
Але трішки. 

Як перевірити ДМРВ? 
Щоб не придбати за 4+ кгрн новий, а проблема то не в ДМРВ bm.gif

Можливо хто ще поділиться схемою від ДМРВ до мізків? 
Які піни перевіряти на ЕБУ?

 

Лямбла була куплена нова, якось на автопро.

Проблема є лямбдою.

Мізки масу на лямду начебто дають, з мінусовою клемою акума звониться. 

Показники в ОП-КОМ постійно 0.41 В, ніякими сінусоїдами там і не пахне. 

Перевірив напругу на роз'ємі лямбди на чорному(інформаційному) дроті на працюючу - 1.2 В.  

Як все перевірити? 

Можливо хто ще поділиться схемою від лямбди до мізків? 

 

Також помітив при увімкненні запалення, на холодну, на ЕБУ показує 11.4 Вольта. 
Акум 12.6, після трого як попрацювала сек 10-15, вже 13.6 Вольта. 
Може впливати?  


  • 0

#2
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16031
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано Вчера, 21:34

Можливо хто ще поділиться схемою......

Двигун який? Z22XE?
 


  • 0

#3
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 25028
  • Возраст: 42
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано Вчера, 23:29

опком або осцилограф



Може впливати?

 

 

не



При пуску на холодну троїть-двоїть, стріляє, може заглохнути

лямбда тут не при делах

 

 

ГБО?Топливній насос проверял?Редуктор газовий не травит мембрана часом газ во впуск за ноч?



Показники в ОП-КОМ

 

 

по ДМРВ тре дивитись


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#4
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22375
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано Вчера, 23:30

Двигун який? Z22XE?

Так.
  • 0

#5
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16031
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано Вчера, 23:39

ДМРВ:
1 (сине-чорний) - 41 пін Х83 ЕБК,
2 (коричнево-зелений) - 27 пін Х83 ЕБК,
3 (червоно-білий) - 43 пін Х83 ЕБК,
4 (червоно-синій) - +12 В.

3.jpg
лямбда:
1 пін(коричнево-білий) - 19 та 35 піни Х83 ЕБК,
2 (чорний) - 57 пін Х83 ЕБК,
3 (білий) - +12В,
4 (сірий) - 8 пін Х83 ЕБК

image.jpg
Роз'єм Х 83 на ЕБК.
83.jpg

Перевір, чи нормально доходить напруга з головного реле на ДМРВ та лямбди після роз'єму Х3(вказаний на першому малюнку). Вони, а також клапан вентиляції баку та клапан рециркуляції - всі сидять на одній ланці живлення після роз'єму Х3, пін №2.

3.jpg
3.jpg


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых