Реклама
прокатка литых дисковможно ли прокатать турецкие литые диски?
#4
Опубліковано 20 березень 2007 - 15:26
Находится на конечной 3-го трамвая. Если ехать по скоростному, то надо поехать на разворот по мост. За мостом, по клумбе, в сторону Окружной. От клумбы метров 100, справа, будет киоск "Автосигнализации и автомузыка". Сразу же за киоском маленький но крутой спуск, в принципе, там есть большая вывеска. Большие ворота, а там увидишь будку шиномонтажа.
Виправлено: Dani, 20 березень 2007 - 15:34
#8
Опубліковано 20 березень 2007 - 17:01
Жизнь дается человеку один раз и ту ему по-человечески прожить не дают...
#9
Опубліковано 20 березень 2007 - 17:08
Підварили навіть бортик. Залишилося найти десь одну кришечку, попередній хазяїн десь про-ім-бам :icon20:
А ще блін треба купити 1 пару резини Одна пара двохрічна Барум Бріліантіс 185-70-Р13 ще в нормі, тепер думаю, що взяти????????????
проблєма в тому, що профіль беру високий, а те що подобається, немає у цих розмірах!!!!!!!!!
Виправлено: Less, 20 березень 2007 - 17:09
#13
Опубліковано 20 березень 2007 - 17:52
Имеется ввиду на краснозвёздном??
Шиномонтаж на Боженка, за світом паркету. Тільки вони там розбортовують, прокатують а красить і підварює Володя, приїжджає, забирає, потім привозить в кодойобочках через 5 днів. Він піскоструїть, варить, красить..........
#15
Опубліковано 20 березень 2007 - 19:47
Так это по Бориспольской трассе, где, по-идее, должна ехать как по маслу.130 это исчо ничо
Что действительно, работа по прокатке литых дисков так долго занимает?! И что делать, если есть всего один комплект дисков - на ней? Или не после каждой прокатки нужно пескоструить, шпаклевать и подкрашивать?Шиномонтаж на Боженка, за світом паркету. Тільки вони там розбортовують, прокатують а красить і підварює Володя, приїжджає, забирає, потім привозить в кодойобочках через 5 днів.
#16
Опубліковано 20 березень 2007 - 20:58
Так это по Бориспольской трассе, где, по-идее, должна ехать как по маслу.
Что действительно, работа по прокатке литых дисков так долго занимает?! И что делать, если есть всего один комплект дисков - на ней? Или не после каждой прокатки нужно пескоструить, шпаклевать и подкрашивать?
На рахунок Бориспільської я б такого не сказав. Багато разів майстри казали, що вона далеко не показник. І сам помічав. Їдеш по бориспільській, блін щось не те, типу, малий дисбаланс є на 130. Потім їдеш по іншій трасі -- всьо путьом :icon20:
А в принципі не після кожної прокатитки, треба марафетити диски. Проблєма якщо вони залізні -- тоді краска може злізти якщо добре прокатають. А литі по моєму всьо путьом. Свої я красив, бо їм вже 20 років, і на вигляд вони були такі страшні, що жодна мойка їм не помагала
Тому вирішив питання кардинально :icon20:
А на рахунок те що в тебе один комплект, ну то вже проблємка Можеш хіба що в когось попросити на пару днів покататися, поки твої зроблять
В принципі повинно бути два комплекти дисків -- литі на літо, залізні на зиму :ny2:
Мож хто підкаже, ніхто не юзав Michelin 185/70 R13 86T Energy E3B, кажуть хроша
Треба взяти одну пару, ще одна пара в мене є в нормальному стані Барум Бріліантс. А проблєма в тому що їздю на вискому профілі 185/70 R13, а вибір такого типорозміру досить малий ..........
Виправлено: Less, 20 березень 2007 - 21:07
#18
Опубліковано 21 березень 2007 - 23:33
#19
Опубліковано 31 липень 2008 - 10:20
#21
Опубліковано 14 січень 2013 - 10:25
#25
Опубліковано 08 березень 2013 - 00:01
Вопервых, результата ноль, вовторых, по месту прохода ролика диск может лопнуть.
Литье прекрасно поддаётся рихтовке, будь то молоток в умелых руках или на дископравильном станке гидравлеческим прессом. В чём собственно преимущество литых перед железом, которые после нескольких прокаток как пластилин
1 користувачів дивляться цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих