Реклама
Переобладнання автомобіля.Що попадає під цей термін?
#1
Опубликовано 06 Июнь 2007 - 16:16
Існує Постанова Кабінету міністрів, від 7 вересня 1998 р. N 1388
"Про затвердження Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок"
В ній я не знайшов визначення терміну - "переобладнаний транспортний засіб"
Хто знає, що підпадає під цей термін офіційно???
Зокрема хто може проконсультувати чи вважається переобладнанням, врізка додаткових вікон та встановлення другого ряду сидіння?
Правила Дорожнього Руху (п.21) дозволяють перевозити людей в вантажних автомобілях виконавши певні вимоги.
21.4. Перевезення людей (до 8 чоловік, крім водія) у вантажному автомобілі, що пристосований для цього, дозволяється водіям, які мають стаж керування транспортним засобом більше трьох років і посвідчення водія транспорту категорії "С", а у разі перевезення понад зазначену кількість (включаючи пасажирів у кабіні) - категорій "С" і "D".
Перечитавши правила я зрозумів що можу безпроблемно перевозити людей на додатково встановленому сидінні, але ще не стикався при перевозці з працівниками ДАІ.
Прошу висказатись по даному питанню.
#2
Опубликовано 06 Июнь 2007 - 17:49
Грузовым считается авто, где есть перегородка между пасс. и груз. отсеками. Гр.-пасс. -- перегородки нету... Исходя из этого переоборудовать Ваш Комбо надо таким образом, дабы позади заднего ряда сидушек была перегородка (я ж так понимаю, что у Вас по док-ам грузовой).
У меня у самого по документам Кенгу -- груз. Сзади стоят сидушки и врезаны все стекла.
По поводу ГАИшников. Тип авто (груз., гр.-пасс. или легк.) определяют эксперты в МРЭО. В компетенцию обычного гайца сие удовольствие не входит. Уже больше года езжу, останавливали меня неоднократно. Никогда даже вопросов не возникало.
#3
Опубликовано 07 Июнь 2007 - 08:05
Відносно перегородки чую вперше, що з нею вважається авто вантажним. Ця інформація достовірна від ДАІ?Значит так...
Грузовым считается авто, где есть перегородка между пасс. и груз. отсеками. Гр.-пасс. -- перегородки нету... Исходя из этого переоборудовать Ваш Комбо надо таким образом, дабы позади заднего ряда сидушек была перегородка (я ж так понимаю, что у Вас по док-ам грузовой).
У меня у самого по документам Кенгу -- груз. Сзади стоят сидушки и врезаны все стекла.
По поводу ГАИшников. Тип авто (груз., гр.-пасс. или легк.) определяют эксперты в МРЭО. В компетенцию обычного гайца сие удовольствие не входит. Уже больше года езжу, останавливали меня неоднократно. Никогда даже вопросов не возникало.
В моїх документах авто записане, як "фургон малотонажний", тобто різновид вантажівки.
Перегородку я зняв, але поставити її за другим рядом сидіння це не проблема. Вікна врізав, але не всі, тільки середні. Самі задні не хотів, щоб при перевозці габаритних речей їх не пошкодити.
Дякую за інформацію
#5
Опубликовано 07 Июнь 2007 - 11:06
Машину в вантажнопасажирську ніхто не переобладнує, вона так і залишається вантажною. Інша справа з бусами які йдуть на маршрут. Там перевозять більше 8 чоловік і таку машину потрібно переоформляти в пасажирську. Але ці випадки ми не розглядаємо.там нужно полюбому ехать в гаи и делать отметку в тех пасспорет о переоборудовании из груз в грузопас тоесть предоставить машину експерту и предоставить справку со станции где врезались стёкла и ставились сидухи
От я на початку теми і питаю хто знає точно що таке ПЕРЕОБЛАДНАННЯ? Які зміни в автомобілі попадають під це визначення?
В тех паспорті не вказується кількість вікон. і не завжди вказується кількість місць. А вантажні машини типу Комбо, Парнера, Кангу і т.д. йдуть з заводу в різних варіантах з любою кількістю вікон та бокових дверей.
#6
Опубликовано 07 Июнь 2007 - 13:45
ВИМОГИ
до транспортних засобів, що переобладнуються для перевезення пасажирів
2. Автомобілі-фургони, переобладнані в спеціальні транспортні засоби, які використовуються для перевезення ремонтних бригад, спеціалістів тощо і не призначені для перевезення пасажирів на регулярних автобусних маршрутах, повинні відповідати таким вимогам:
3) сидіння мають бути промислового виготовлення, які призначені для встановлення на пасажирських транспортних засобах і відповідають за розмірами - вимогам ГОСТу 28345-89 або ГОСТу 27815-88, за міцністю - ДСТУ 2543-94;
4) кріплення сидінь до силових елементів основи кузова здійснюється відповідно до вимог ДСТУ 2543-94;
5) у пасажирському салоні встановлюються вікна з травмобезпечного скла;
7) пасажирські двері обладнуються замками автомобільного типу, які відчиняються ззовні та з середини. Транспортні засоби у зоні дверного прорізу обладнуються поручнями та сходинками за вимогами ГОСТу 28345-89 або ГОСТу 27815-88;
8) конструкційні рішення протипожежного захисту виконуються за вимогами ГОСТу 28345-89 або ГОСТу 27815-88.
3. Переобладнані автомобілі-фургони для перевезення пасажирів з кількістю пасажирських місць до 8 повинні відповідати вимогам підпунктів 3) - 5) та 7), 8) пункту 2.
Вибрав те що потрібно для мого варіанту.
повністю :http://www.mashina.info/law/derzh_reestr/1_1.shtml
#7
Опубликовано 07 Июнь 2007 - 14:25
У меня написано -- вантажный фургон В.Відносно перегородки чую вперше, що з нею вважається авто вантажним. Ця інформація достовірна від ДАІ?
В моїх документах авто записане, як "фургон малотонажний", тобто різновид вантажівки.
Перегородку я зняв, але поставити її за другим рядом сидіння це не проблема. Вікна врізав, але не всі, тільки середні. Самі задні не хотів, щоб при перевозці габаритних речей їх не пошкодити.
Дякую за інформацію
Инфа о перегородках -- разговорился с экспертом в МРЭО
Ставишь на учёт в "грузовом" МРЭО.
#8
Опубликовано 07 Июнь 2007 - 21:45
ну понимаешь какое дело у моего отца на заводе в Жлобсваген транспортёр просто докинули три сидухи и врезали два окна (до этого он был без окон и без сидух) так при прохожденни техосмотра мент приколупался и пришлось сделать вышеописанную процедуруМашину в вантажнопасажирську ніхто не переобладнує, вона так і залишається вантажною. Інша справа з бусами які йдуть на маршрут. Там перевозять більше 8 чоловік і таку машину потрібно переоформляти в пасажирську. Але ці випадки ми не розглядаємо.
От я на початку теми і питаю хто знає точно що таке ПЕРЕОБЛАДНАННЯ? Які зміни в автомобілі попадають під це визначення?
В тех паспорті не вказується кількість вікон. і не завжди вказується кількість місць. А вантажні машини типу Комбо, Парнера, Кангу і т.д. йдуть з заводу в різних варіантах з любою кількістю вікон та бокових дверей.
#9
Опубликовано 08 Июнь 2007 - 08:37
Я згоден, що докулупатись можна до будь чого. Але працівник ДАІ має доказати тобі що ти щось порушив, а не ти йому доказуєш що в тебе все в нормі. Тобто він має зіслатись на якісь Правила, постанови і т.д. Інакше його можна послати на три букви.ну понимаешь какое дело у моего отца на заводе в Жлобсваген транспортёр просто докинули три сидухи и врезали два окна (до этого он был без окон и без сидух) так при прохожденни техосмотра мент приколупался и пришлось сделать вышеописанную процедуру
Для цього я і створив цю тему, щоб хтось роз"яснив ситуацію спираючись на документи.
Таке оформлення з вантажної в вантажнопасажирську коштує 200 у.о., чи не легше 2-3 рази в рік, якомусь дуже впертому ДАІшнику дати 10 грн.?
#11
Опубликовано 08 Июнь 2007 - 12:46
ну когда хоть разочек на КОБРУ нарвёшся тогда и поговорим а то уже дело твоё оформлялтся или не оформлятся я тебе привёл реальный пример из жизниЯ згоден, що докулупатись можна до будь чого. Але працівник ДАІ має доказати тобі що ти щось порушив, а не ти йому доказуєш що в тебе все в нормі. Тобто він має зіслатись на якісь Правила, постанови і т.д. Інакше його можна послати на три букви.
Для цього я і створив цю тему, щоб хтось роз"яснив ситуацію спираючись на документи.
Таке оформлення з вантажної в вантажнопасажирську коштує 200 у.о., чи не легше 2-3 рази в рік, якомусь дуже впертому ДАІшнику дати 10 грн.?
#12
Опубликовано 08 Июнь 2007 - 14:26
Кобра тут ні до чого. Це не їх компетенція. Це ж не машина з перебитими номерами і максимум що вони можуть так це виписати штраф.ну когда хоть разочек на КОБРУ нарвёшся тогда и поговорим а то уже дело твоё оформлялтся или не оформлятся я тебе привёл реальный пример из жизни
#14
Опубликовано 08 Июнь 2007 - 20:25
очень много людей,которые переделали фиат-Добло (груз) и все проблемы,связанные с оформлением
документов ,они решили.При необходимости они Вам все подробно объяснят.Удачи!
#16
Опубликовано 09 Июнь 2007 - 21:01
Эта проблемка действительно есть, меня она тоже коснулась...
За какой простите х... я должен платить 200 у.е.?
У меня Astra G VAN (уже переделанная)
http://m.foto.radika...bf4e388955f.jpg
http://m.foto.radika...a80967f72cf.jpg
http://m.foto.radika...370b9002faf.jpg,
которая ничем не уступает такой-же Астре Классик например, ни в прочности, ни в безопасности, ни в управляемости и т.д.
Плюс я вложил в неё нормально и денег и труда, чтоб сделать её "пассажиром"...
...но за какой-то штампик или отметку в документах завалить ещё 200 денег?!?!?! Это грабёж!!! Я ж не "Спринтер" на маршрут выпускаю!!!
Вот и возникает вопрос... КАК отстоять себя?
А Гондурас как раз заключается и в таких поборах тоже... ИМХО
1. Радиостанции " Quansheng TG-6A "и" TYT TH-F8 " .
2. Пневматическая винтовка Hatsan Mod. 125 TH-CAMO
#17
Опубликовано 13 Июнь 2007 - 08:26
Дякую ded m, знайшов багато чого цікавого.Andriy! Посмотрите это http://fiat-club.org...opic.php?t=3432 В фиат-клубе
очень много людей,которые переделали фиат-Добло (груз) и все проблемы,связанные с оформлением
документов ,они решили.При необходимости они Вам все подробно объяснят.Удачи!
"Вот психология нашей страны!!!Пока все так думают мы и живем в гондурасе."
Якщо в нас держава робить все, щоб ускладнити в ній життя, то природньо що шукаються простіші виходи з різних ситуацій.
#18
Опубликовано 29 Декабрь 2009 - 17:11
Підняв цю тему ось тут http://www.urist.in....ead.php?t=55729 Поки що мовчать
#19
Опубликовано 29 Декабрь 2009 - 20:35
Нажаль визначення цього терміну напевно нікому не вигідно і ДАІ далі продовжує доїти водіїв.Чому заглохла так цікава тема, може хтось знайшов відповіді
Підняв цю тему ось тут http://www.urist.in....ead.php?t=55729 Поки що мовчать
А я продовжую користуватись наступними пунктами ПДР:
21. ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ
21.5. Перевезення пасажирів (до 8 чоловік, крім водія) у
пристосованому для цього вантажному автомобілі дозволяється
водіям, які мають стаж керування транспортним засобом більше трьох
років і посвідчення водія категорії "С", а у разі перевезення
понад зазначену кількість (включаючи пасажирів у кабіні) -
категорій "С" і "D".
21.6. Вантажний автомобіль, що використовується для
перевезення пасажирів, повинен бути обладнаний сидіннями,
закріпленими в кузові на відстані не менш як 0,3 м від верхнього
краю борту і 0,3-0,5 м від підлоги. Сидіння, що розташовані вздовж
заднього або бокового борту, повинні мати міцні спинки.
21.7. Кількість пасажирів, які перевозяться в кузові
вантажного автомобіля, не повинна перевищувати кількості
обладнаних для сидіння місць.
21.10. Проїзд у кузові вантажного автомобіля, не обладнаного
для перевезення пасажирів, дозволяється лише особам, які
супроводжують вантаж або їдуть за ним, за умови, що вони
забезпечені місцями для сидіння, розташованими згідно з вимогами
пункту 21.5 цих Правил і техніки безпеки. Кількість пасажирів у
кузові та кабіні не повинна перевищувати 8 чоловік.
Але це спрацьовує тоді, якщо є категорія "С" Ну і як приклад даішникам наводжу машини які їздять по селах, тобто ГАЗони з будами і лавками всередині.
#20
Опубликовано 29 Декабрь 2009 - 23:17
Пропоную "добити" юристів (в хорошому розумінні цього слова) на http://www.urist.in....isplay.php?f=30. Хай їхні світлі голови подумають і ми будемо мати , я сподіваюсь, джокера в спілкуванні з ДАІ
#22
Опубликовано 31 Декабрь 2009 - 18:18
С его слов, после покупки авто вся, процедура "регистрации" с получением всех документов, номерных знаков обходится примерно в 40-60 (канадских) долларов.
По времени - максимум 30 минут.
#23
Опубликовано 31 Декабрь 2009 - 18:40
Andriy! Посмотрите это http://fiat-club.org...opic.php?t=3432 В фиат-клубе
очень много людей,которые переделали фиат-Добло (груз) и все проблемы,связанные с оформлением
документов ,они решили.При необходимости они Вам все подробно объяснят.Удачи!
и главное недорого про цены бердичева по всей Украине легенды ходят
Таке оформлення з вантажної в вантажнопасажирську коштує 200 у.о., чи не легше 2-3 рази в рік, якомусь дуже впертому ДАІшнику дати 10 грн.?
если 200 у.е., то жадные у вас в регионе решалы
по теме- документировать нада... или отстегивать постоянно. Надоест- пиши, помогу
Люди вернутся в сентябре (с)
#24
Опубликовано 31 Декабрь 2009 - 20:25
ти маєш наувазі з київською довідкою на переобладнання? Скільки вона зараз коштує, колись була біля 400грн.по теме- документировать нада... или отстегивать постоянно. Надоест- пиши, помогу
В такому переоформленні найгірше то що всеодно треба міняти техпаспорт, а зараз це дорогувато :-(((
#25
Опубликовано 01 Январь 2010 - 17:27
ти маєш наувазі з київською довідкою на переобладнання? Скільки вона зараз коштує, колись була біля 400грн.
В такому переоформленні найгірше то що всеодно треба міняти техпаспорт, а зараз це дорогувато :-(((
А скільки взагалі коштує довідка +переоформлення. Мене це скоро чекає, бо закінчується термін дії (3 місяці) тимчасового техпасторта після першої реєстрації
#28
Опубликовано 26 Февраль 2010 - 14:22
#29
Опубликовано 26 Февраль 2010 - 19:59
Якщо в брата є категорія С і він вміє аргументовано постояти за себе то може їздити і так, а якщо категорії немає то треба робити в Києві дозвіл на переобладнання та міняти техпаспорт. В МРЕО можна точно взнати всю процедуру переобладнання.Доброго дня. Брат купив Т-4 (99р) поставив сьогодні на облік (в тех.П. записано Тип ТЗ: фургон малотонажний В, кількість сидячих місць 2)В ато врізані бокові вікна та є один ряд сидінь(без ременів безпеки)на облік ставив без них.Суть питання в тому чи потрібно взагалі міняти техпаспорт. Якшо так то скільки це коштує і як виглядає процедура?
#31
Опубликовано 20 Апрель 2010 - 22:10
#32
Опубликовано 21 Апрель 2010 - 08:17
В моїх документах авто записане, як "фургон малотонажний", тобто різновид вантажівки.
Це визначення і вказує що цей автомобіль-має перевозити вантажі.Тобто конструкція і обладнання авто не дозволяють перевозити пасажирів...
1)У меня Astra G VAN (уже переделанная)
которая ничем не уступает такой-же Астре Классик например, ни в прочности, ни в безопасности, ни в управляемости и т.д.
2)Вот и возникает вопрос... КАК отстоять себя?
3)А Гондурас как раз заключается и в таких поборах тоже... ИМХО
1)Это очень спорное умозаключение.И его без соответствующего експертного заключения следует принимать как ИМХО!
2)Есть два варианта
-Надлежащим образом узаконить и оформить Вашу переделку.
-Снять задний ряд сидений.И использовать ТС по назначению,которое ему было определено с момента выезда с заводского конвеера.
3)Тут позволю себе не согласиться....Дело наверное не в поборах.А в Вашем нежелании пройти определенную процедуру,сопутствующую переоборудованию.
Т.е. подтвердить документально Ваши выводы в пункте 1.
И где здесь Гондурас?
Сразу же оговорюсь как бывший владелец Астро Г Вэн....,у меня все оформление заняло немного времени...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#33
Опубликовано 21 Апрель 2010 - 20:28
#34
Опубликовано 21 Апрель 2010 - 20:42
Вожу з собою окремо надруковані ці пункти ПДР і тикаю в них носом ДАІшників які не знають правил. Крім цього в ПДР існує поняття вантажного автомобіля пристосованого для перевезення пасажирів.Спасибо за ответ. Но есть также ПДР 21.5-7,21.10, как с ними быть...
#35
Опубликовано 22 Апрель 2010 - 12:03
Вожу з собою окремо надруковані ці пункти ПДР і тикаю в них носом ДАІшників які не знають правил.
Я вибрав другий шлях:
-Дозвіл УкрДорНДІ на переобладнання.
-Відмітка у Свідоцтві на ТЗ(переобладнано у пасажир)
Нікуди нікого носом не тикаю...
І що саме цікаве...,як тільки все зробив,перестали спиняти ДАІ
Ну і само собою їдеш впевнено і не "трусишся"...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых