Я купив Аскону в березні 2006 за 2400 баксів, і:
в перших 2000 км - заміна задніх амортів, сайлентів, гальмівних ціліндрів - разом з роботою - 600 грн.
8 тис - потекла помпа, заодно поміняв ремінь ГРМ - 200 грн.
13 тис - заміна всіх ступичних підшипників (гудів один, але щоб більше не лазити ) і тормозухи - з роботою 700 грн.
Все! за півтора року юзання і 42 тис км я вклав аж 300 баксів! Жах! ну свічки і масла не рахуються.
ага, і ще заміна всіх колодок і одного пильника шруса - хай ще 50 баксів.
42 тис - знову задні сайленти, вкладиші пер. стійок і переборка переднього стабілізатора - 150 баксів з роботою.
47 тис - профілактика мотора - 200 баксів з інструментом, маслами-фільтрами і пивом
52 тис - політ нормальний.
Що я роблю не так?
Изменено: Khimik, 12 Декабрь 2007 - 12:45