Реклама
Мотор С20НЕРемонт чи заміна на б\у?
#1
Опубліковано 18 березень 2010 - 13:24
#3
Опубліковано 18 березень 2010 - 15:00
Dream On... Dream On...
#4
Опубліковано 18 березень 2010 - 15:20
#6
Опубліковано 18 березень 2010 - 17:04
У меня недавно рокер поломался, ну думаю рокер поменяю, кину сальники и помою гидрики в итоге замена р/вала, капиталка головы и замена колец и шатунных вкладышей в итоге 3200 грн
На одометре 270 тыков и тоже ГБО
Виправлено: O.Fisher, 18 березень 2010 - 17:05
#7
Опубліковано 18 березень 2010 - 18:09
redbul747, практически в99% на С20NE достаточно заменить кольца и шатунные вкладыши и он опять прёт, масло не берёт. Вскрытие покажет на сколько он укатан, но эти двигатели без расточки и замены поршневой лимон выхаживают на раз.
+++ В моем случае так и было (+ КР ГБЦ), на все про все около 1000 (200 у.е.) грн. Расхо масла 0,3 л на 10 т. км. (делал сам)
Виправлено: 27REGION, 18 березень 2010 - 18:10
#8
Опубліковано 18 березень 2010 - 18:21
ПыСы. Кстати.Нет-ли статистики на сайте по пробегу до к/р? Можно и после к/р?....Мож создадим опрос?
Виправлено: yacik, 18 березень 2010 - 18:24
#11
Опубліковано 18 березень 2010 - 21:37
yacik, укатать можно и меганадежные вещи, видел лично как убили С20NE, внимательный владелец проехал на минералке 20т.км. без замены, всё... выработка в цилиндрах порадовала. ...
Автомобіль у мене рік з гаком, за цей час, коли купив його, зразу поміняв масло і фільтра, поки привів машинку до більш менш нормального стану, попередній власник повитягував все шо можна було. За весь цей час може 6 тис проїхав, раз 1л долив, недумаю шо масло потрібно недумаю що масло вже потрібно міняти. Масло мінералка Хадо 15В 40.
#12
Опубліковано 18 березень 2010 - 21:39
Всім доброго дня! Моторчик вже підуставший, компресія на гарячому двіжку 9 - 10, бензонасос 4.5 видає, почала брати масло, десь до 1л на 1000 км, дим ззаді нормальний, майже непомітний. Розганяється слабенько, по рівній дорозі їде добре, під горку дуже неохотно, коробка ручка Ф 20 роді, короткі передачі, по місту зараз десь 12 - 12.5 на 100 км бере. Заправляюся на ОККО. Хто шо підскаже, буду вдячний.
Вообще то вскрытие покажет. А потом уж и решать - ремонт или замена
#15
Опубліковано 19 березень 2010 - 10:13
...на розборці сказали що 3а 500 у.о можуть хороший мотор продати і покласти, тобто голий мотор 350 у.о ...
Насколько я понял у тебя тоже вполне ХОРОШИЙ МОТОР, зачем тебе ещё один? Если ты проехал на минералке6000км и долил 1литр(а по хорошему 6-7т.км. это период смены масла для минералки), то у тебя идеальное состояние для таких лет, следи за ним(свечи, провода, бегунок, крышка трамблёра) и катайся...
Dream On... Dream On...
#20
Опубліковано 19 березень 2010 - 12:07
Такому двіжку тільки мінералка, куда йому синтетику?
Хто знає яка нормальна компресія на цих двіжках?
Про компрессию,токо сделай как описано,будет все ясно http://www.opel-club...showtopic=59475
#22
Опубліковано 19 березень 2010 - 17:48
Сьогодні помітив що ось ця труба мокра, походу в маслі, зверху суха, напевно прокладку потрібно міняти, значить масло тут тікає і вигорає зразу ж, і в дроселній зберається, від чого воно так жене?
твой сапун и есть...
снимать клапанную крышку, и чистить фильтр, чистить все партрубки, имеющие отношение к вентиляции картера
на третьей фотке, шлангочка перед дроссельной заслонкой не забита?!
(тоненькая справа - ее второй ее конец на штуцер клапанной крышки одевается)
мокреть должно перестать, но после (во время) всех этих процедур можно открутить те два болтика на 10
протереть все хорошенько (только в отверстие чур ничего не ронять ) можно прокладочку поменять...
Виправлено: lame, 19 березень 2010 - 17:52
#23
Опубліковано 19 березень 2010 - 17:49
понимаю, что в техпаспорте мотор не пишут, но при продаже в карточку вписали и на фотоаппарат наклацали.
#24
Опубліковано 19 березень 2010 - 17:56
а почему как раньше никто не говорит, что потом с левым мотором (не дай бог в розыске который) человек авто потом не продаст, да и если честно ТО будет проходить вдруг по базе пробъют, а там штрафплощадка рядом.
понимаю, что в техпаспорте мотор не пишут, но при продаже в карточку вписали и на фотоаппарат наклацали.
патамуша убедили ездить на своем
#25
Опубліковано 19 березень 2010 - 21:27
а якщо фінансів мало то поміняй кольца ,сальники і все.
#26
Опубліковано 19 березень 2010 - 21:59
привіт земляк , бачу по фото що мотор у тебе нормальний . поміняй кольца і сальники клапанів , і думаю що буде все нормально .взагалі то коли знімеш головку буде видно по виробітці , бажано дати шліфовщику на заміри (якщо хочеш для себе )
а якщо фінансів мало то поміняй кольца ,сальники і все.
Хочу для себе зробити, я потихеньку привожу її до порядку, але от фінанси це болюче питання. Скільки коштують кольца і сальники клапанів? Скільки може обійтися шліфовка? Там вище ще писали щоб вкладиші поміняти, скільки вони коштують? На рахунок масла, для цього двіжка, що краще - мінералка чи полусинтетика?
#27
Опубліковано 19 березень 2010 - 22:27
слава богу у меня не такпочала брати масло, десь до 1л на 1000 км,
Сьогодні помітив що ось ця труба мокра, походу в маслі, зверху суха, напевно прокладку потрібно міняти, значить масло тут тікає і вигорає зразу ж, і в дроселній зберається, від чого воно так жене?
У меня такая же ситуация как на фото
Возьми сними трубку которая идет на клапан ХХ, я у себя обнаружил там лужу масла и понял почему у меня так быстро забивается клапан холостого хода.
Как минимум мне прописали смену масло съемных колпачков. Но интересно мнение спецов по этому движку именно, поможет этому движку замена масло съемных только или нужно что-то еще делать...?
у меня на полу синтетике 10w40 двигатель много жрал масла (1,5-литра на 10. тыс), а на синтетике 0w40 аппетит упал раза в 2 (сейчас 400-500 грамм на 8 тыс.).Причем летом приходилось частенько под 160 кататься, а там угар масло идет неплохой, за зиму грамм 100 долил всего после сумашедшего буксования 16-17 декабря.На рахунок масла, для цього двіжка, що краще - мінералка чи полусинтетика?
Минералку даже и не пробовал, а у тебя что сейчас залито?
Виправлено: alex_nfp, 19 березень 2010 - 22:31
#28
Опубліковано 19 березень 2010 - 22:30
вкладиші шат 200гр (кольбеншмідт хороші)
прокладка головки 150-200 гр. (віктор реінц)
сальники клапанів 50гр.
прокладка піддона 100гр.
а якщо прийдеться точити блок , то треба ремонтні поршня нові , а вони не дешеві .
ціни написав приблизно по памяті , і виробників які кращі .(є інші дешевші запч. але якщо для себе , краще ті що я написав.)
#29
Опубліковано 20 березень 2010 - 00:49
Всім доброго дня! Моторчик вже підуставший, компресія на гарячому двіжку 9 - 10, бензонасос 4.5 видає, почала брати масло, десь до 1л на 1000 км, дим ззаді нормальний, майже непомітний. Розганяється слабенько, по рівній дорозі їде добре, під горку дуже неохотно, коробка ручка Ф 20 роді, короткі передачі, по місту зараз десь 12 - 12.5 на 100 км бере. Заправляюся на ОККО. Хто шо підскаже, буду вдячний.
таже фигня , разгон слабый ,по ровной едет а под горку в натяг,и расход такой-же
#30
Опубліковано 20 березень 2010 - 11:13
Кольца 500 - 600 грн комплект я так розуміюкольца в районы 500 -600 гр (в залежносты выд фірми бери махле)
вкладиші шат 200гр (кольбеншмідт хороші)
прокладка головки 150-200 гр. (віктор реінц)
сальники клапанів 50гр.
прокладка піддона 100гр.
а якщо прийдеться точити блок , то треба ремонтні поршня нові , а вони не дешеві .
ціни написав приблизно по памяті , і виробників які кращі .(є інші дешевші запч. але якщо для себе , краще ті що я написав.)
Вкладиші 200 грн це комплект чи шт?
Прокладка голови (Віктор Реінц) це виробник такий?
Сальники клапанів 50 грн шт чи комплект?
Щоб це все замінити потрібно мотор повністю знімати чи, можна не знімати?
З моторами справи ще не мав тому і питаю
таже фигня , разгон слабый ,по ровной едет а под горку в натяг,и расход такой-же
У мене ще коробка з короткими передачами, в горку добре на 2 й тяне якщо притопити, тоді і розхід більший.
Взагалі то через раз виходить, раз у горку можна весело їхати а раз так, як ніби поїзд за собою тяну.
#31
Опубліковано 20 березень 2010 - 11:54
Кольца 500 - 600 грн комплект я так розумію
Вкладиші 200 грн це комплект чи шт?
Прокладка голови (Віктор Реінц) це виробник такий?
Сальники клапанів 50 грн шт чи комплект?
Щоб це все замінити потрібно мотор повністю знімати чи, можна не знімати?
З моторами справи ще не мав тому і питаю
кольца комплект
вкладиші комплект
сальники комплект
мотор можна не знімати
#33
Опубліковано 20 березень 2010 - 19:09
вкладыши агло и кольца кольбеншмидт 500 грн
сальники клапанов 36
прокладка гбц 100
болты гбц 150
герметик 50
прокладка под кл.крышку 20 грн
прокладка поддона 50 грн.
Если буш менять кольца, ГБЦ скинуть по-любому
Если токо сальники клапанов, ГБЦ мона не снимать. Гидрики разбери и промой по-любому!
1 користувачів дивляться цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих