Вони вважались непоганими бюджетними шинами
Ну таке собі...Але якщо вибір між Росавою/белшиною/китайцями та Барум...,то обирав би Барум.
Опубликовано 02 Март 2021 - 09:02
Вони вважались непоганими бюджетними шинами
Ну таке собі...Але якщо вибір між Росавою/белшиною/китайцями та Барум...,то обирав би Барум.
___n_~~~
/______\
|__n___|#### А#в#т#о#ц#е#н#т#р# на# М#а#й#о#р#о#в#а#
+38-050-133-65-14+Вібер з 7:30 ранку до 9 вечора.
Опубликовано 02 Март 2021 - 09:19
на Кадете и на Астре G был Брилиантис, мягкая, очень мягкая боковина, пару раз влетал в ямы, думал и колеса оторву, но шины целые. Качал 2.2 - 2.3 м следил за этим давлением. В дождь нормально, особо больше 120 не катался, по проселочной дороге тоже хорошо. Резина своих денег стоит. На джишке была роззява с белкой, так после них машина казалось прилипшей к дороге. Товарищ сейчас купил себе бравиус, катался на море. Говорил что нормально, ему резина понравилась
Опубликовано 02 Март 2021 - 20:31
Ну таке собі...Але якщо вибір між Росавою/белшиною/китайцями та Барум...,то обирав би Барум.
Ти знайомий з асортиментом легкових (не SUV) шин на 14"? А на 14" з профілем, наприклад, 70? На менший профіль у цьому діаметрі хоча б Туранца є, а на той же 70 у Бріджа тільки Екопія, яка мало чим краща перерахованих екошин.
І всі вони набагато кращі не тільки Бєлки і Росави, а і культового тут колись Кумо, яка пропонується моделі Ecowing ES31 - не тому, що вони прекрасні, а тому що ES31 дуже печальні.
Гудйір, Контік і Мішлен у розмірі також є - також екошини за ціною 140-180% від перерахованих.
ТС шукає на менший профіль, у нього хоч певний вибір є.
Мета науки не у тому, щоб відкрити двері в нескінченну мудрість, а в тому, щоб встановити межу для нескінченних помилок.
Опубликовано 02 Март 2021 - 20:47
роззява с белкой
После этих и китай зайдет
А Барум не очень то и дешевый, в 1200 можно не вписаться
свежая модель:
https://autoshini.co...-c36567#p658028
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 03 Март 2021 - 08:09
Ти знайомий з асортиментом легкових (не SUV) шин на 14"? А на 14" з профілем, наприклад, 70? На менший профіль у цьому діаметрі хоча б Туранца є, а на той же 70 у Бріджа тільки Екопія, яка мало чим краща перерахованих екошин.
Грусть печаль...
Я тут шукав 205/70/15...,ну або 195/80/15...літо.
Настільки все безнадійно,що хоч плач.
Прийшлось купувати пару Роадстоун 661...З того розрахунку,що рідко коли пересуваюсь швидше 85км/год,то на передку походить трохи...Краще ніж ніякої.
Згіден на контік,мішлен,гудйір навіть по 100уй за колесо.Типорозмір тупо відсутній.
а і культового тут колись Кумо, яка пропонується моделі Ecowing ES31 - не тому, що вони прекрасні, а тому що ES31 дуже печальні.
Модель моделі рознь,та й час на місці не стоїть-все рухається у бік великої жори.Той же самий КР21 не зміг знайти...
Вже відписувався-у мене Кумхо КВ22 стоїть з 2013року.За цей час вилетів 1шип з чотирьох колес.Залишок протектора-6мм.По самим скромним прикидкам відходила 30-40 тик...Цього сезону заміню-сердечник на більшості шипів постирались.В принципі можна ще катати з п'яток сезонів,але не люблю їздити на старій гумі.
Культовість Куми тут ні до чого-є реальні результати по певних моделях.
Порівняти поки що Куму ні з чим(шипованим).Якщо хтось підкаже в моєму розмірі зимовий шип(тільки не Російський!)Буду щиро вдячен...
___n_~~~
/______\
|__n___|#### А#в#т#о#ц#е#н#т#р# на# М#а#й#о#р#о#в#а#
+38-050-133-65-14+Вібер з 7:30 ранку до 9 вечора.
Опубликовано 03 Март 2021 - 17:46
Uniroyal RainSport 5
про дождевой унирояль мы тут рядом отзывались
http://www.opel-club...-rain-expert-3/
Опубликовано 03 Март 2021 - 18:02
Немного не тот рояль.
у третьего спорта и эксперта совершенно непринципиальные отличия в рояле...
вряд ли состав резины принципиально отличается
думаю характеристики весьма сходны, может спорт заточен под бОльшие скорости...
в любом случае похоже под запросы тс палюбаса не канает
Опубликовано 03 Март 2021 - 18:38
бу не хочу...
Нет, так нет, просто мне в вайбер приходит, вроде наш одноклубник занимается.
или посмотреть что покрепче
Ям бояться , на машине не ездить
у третьего спорта и эксперта совершенно непринципиальные отличия в рояле...
У спорта шкура акулы есть
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Опубликовано 04 Март 2021 - 16:52
Прийшлось купувати пару Роадстоун 661...З
Був у моєму розмірі на 15% дешевше від мінімальної ціни других ліній великих концернів. Я почитав про керованість на сухому асфальті, почєсав рєпу і задушив жабу - не дав їй їх взяти. Хоча, є думка, що вони міцні.
Модель моделі рознь,та й час на місці не стоїть-все рухається у бік великої жори.
У Кумо вже весь прогрес закінчився, фірма давно у мільярдних боргах, у процесі покупки китайськими інвесторами, якому станом на декілька місяців назад перешкоджали тільки брикання корейського регулятора. Залишився тільки регрес, бо у розробку вкладати нічого.
Старі моделі ситих часів - то одне, а сучасні моделі - печаль печальська.
До речі, повернення на конвеєр деяких старих культових моделей, чому раділи у нас на у клубі - це наслідок того, що нових нормальних моделей немає, тому треба продавати хоча б те, що зняли з виробництва зарано (враховуючи, що до тих моделей зберігався інтерес), а розробка їх нічого не коштує, бо вони вже є.
Якщо хтось підкаже в моєму розмірі зимовий шип(тільки не Російський!)Буду щиро вдячен...
https://hotline.ua/a...ces/#cond_new/0
Друга лінія Ханкука, фізично зроблені в Індонезії (деякі моделі робляться в Угорщині, і більше, начебто, ніде, тобто точно не в Росії). Дорожчі у переліку - шиповані (не знаю чи на заводі), дешевші - під шип.
Про властивості конкретно цієї моделі нічого не знаю. Літні екошини у них на нормальному середньому рівні на фоні однокласників.
У твоєму розмірі, звичайно, не розгуляєшся з вибором...
Мета науки не у тому, щоб відкрити двері в нескінченну мудрість, а в тому, щоб встановити межу для нескінченних помилок.
Опубликовано 04 Март 2021 - 20:37
Про поведение шин в зависимости от диаметра колеса https://www.zr.ru/co...eru-i-profilyu/
Опубликовано 04 Март 2021 - 21:58
Muzzy,
Подякував.
Про поведение шин в зависимости от диаметра колеса https://www.zr.ru/co...eru-i-profilyu/
Цікаво...
Мета науки не у тому, щоб відкрити двері в нескінченну мудрість, а в тому, щоб встановити межу для нескінченних помилок.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых