Ви трохи загадками пишете)
Якщо при гальмуванні починає бити в руль, знач ПЕРЕДНІ г/диски криво крутяться, або локально перегріті. Якщо в руль не віддає так помітно, значить гріх на задні...
Причин биття при гальмуванні декілька:
- привалочна площина ступиці (куди прилягає г/диск) має биття (будь яке - осьове, радіальне, вісімка.... геометрія порушена),
- при встановленні г/диска на ступицю між ними попав бруд,
- порушена геометрія самого г/диска,
- різний хімічний склад різних частин робочих поверхонь г/диска (при виготовленні або частковий перегрів),
- зношені гальмівні колодки,
- некоректно працюють гальмівні циліндри внаслідок забруднення, пошкодження, зносу,
- некоректно працюють направляючі супортів...
- інше... тут вже хай специ добавлять/виправлять))
Изменено: Юрий Сергеевич, 02 Январь 2024 - 14:53