Реклама

ГБО эксплуатация и износ клапановвлияние газа на преждевременный износ седел клапанов
#36
Опубликовано 24 Март 2012 - 10:08
#42
Опубликовано 09 Сентябрь 2012 - 08:50
И в соседней теме просил отпишитесь кто бегает давно на ГБО на Z16XEP, какой пробег на газу, через сколько делали регулировку клапанов и горели ли эти клапана?
Изменено: Kib, 09 Сентябрь 2012 - 08:53
#43
Опубликовано 10 Сентябрь 2012 - 01:29
Я буду хмель себе ставить - установщик посоветовал. http://microluch.com/auto.htmКакой поставить вариатор (марка, производитель и т.п.) на ГБО 4-го поколения на двиг Z16XEP, посоветуйте?
И в соседней теме просил отпишитесь кто бегает давно на ГБО на Z16XEP, какой пробег на газу, через сколько делали регулировку клапанов и горели ли эти клапана?
#46
Опубликовано 11 Сентябрь 2012 - 22:09

#47
Опубликовано 15 Сентябрь 2012 - 13:00
В чем плюси:
1. Разработана система защити клапанов.
а) Впускних. При езде на газе идет довприск бензина (около 100-500 грам на 100 км. зависит от настойки) для охлаждения впускних клапанов. То есть что никакого "плохого" воздействия не несет им...... Служат как на бензине....
б) Випускних. В системе BRC есть очень много настроек ( по сравнению с другими производителями) которие позволяют настолько точно отрегулировать смесь что в Закритом цикле она будет Стехиометрической как на бензине. ( чек ни когда не загораєтса). И в Откритом цикле смесь не обедняетса, То значит Сколько нужно топлива - Газа ------ Столько и подаетса. И ни грама больше, ни грама меньше. От сюда етот разход газа до 15% больше бензина.
Из теории на счет випускних клапанов, они прогорают из-за обедненной смеси. см. више такой факт в BRC отсутствует.
ето то что касаетса даной теми......
и до етого. нужен хороший установщик ГБО
#48
Опубликовано 15 Сентябрь 2012 - 16:21
У нас в ветке "клоунов" и так хватало...
#50
Опубликовано 16 Сентябрь 2012 - 14:45
І знати не тільки успіхи БРЦ, а і його фатальні поразки.
Так,БРЦ першою почала збирати до купи комплекти "одним ящиком" і писати "склерозники" в ПДФ для газовтикачів (інакше цей підхід назвати не можу). але якщо спробуєте, скажімо, замінити на провальному у всіх відношеннях комплекті Секвент Р&D my10 глючні форсунки zavoli на нормальні BRC - склянете все на світі. Датчик тиску/температури газу не підходить, з однієї в другу рейку не переставиш, роз'єми інші, до блоку правильно не підшиваються....
Ось таке суперове ГБО БРЦ!
А коли на машині з варіатором довприсками бензину буде викликати детонацію і "зкручувати" цим бензиновай УОЗ, так що з Варіком машина буде їхати ще гарше, ніж без нього - тоді поспілкуємось про доцільність довпорсків.
#51
Опубликовано 16 Сентябрь 2012 - 22:26
Насправді з BRC працюю лише другий рік. За цей період ні одного поганого відгуку не було ( було два опишу по-порядку).Якщ Ви вже вибрали для себе бути адептом БРЦ то мали б зробити це свідомо, а не під впливом зомбування з чйогось боку.
Один на MAZDA CX-7 на другий рік експлуатації машана почала троїти........ суть поломки була - установник (імені не буду називати) ні пропаяв проводку, якою зєднується ЕКУ ГБО з ЕКУ бенз. двиг. ( по-простому сказано). Я все пропаяв і проблем більше не виникало....
Так і справді була така проблема. Прошу звернути увагу БУЛА!І знати не тільки успіхи БРЦ, а і його фатальні поразки.
Так,БРЦ першою почала збирати до купи комплекти "одним ящиком" і писати "склерозники" в ПДФ для газовтикачів (інакше цей підхід назвати не можу). але якщо спробуєте, скажімо, замінити на провальному у всіх відношеннях комплекті Секвент Р&D my10 глючні форсунки zavoli на нормальні BRC - склянете все на світі. Датчик тиску/температури газу не підходить, з однієї в другу рейку не переставиш, роз'єми інші, до блоку правильно не підшиваються....
Ось таке суперове ГБО БРЦ!
Не пригадаю точно, але біля 6 місяців були поставки таких комплектів з форсунками ZAVOLI PAN EVO. Цей хід був спрямований на здешевлення собівартості обладнання, яке відчували насамперед споживачі ( якщо не помиляюсь такий комплект на авто був дешевшим від "повного" комплекта BRC близько 1000 грн.)
Але їх можна було ставити хіба на авто типу ВАЗ 2109 , Шевроле Авео ( типу "простіших" авто).
Дехто умудрявся поставити такі комплекти і на крутіші машини, як і Я. Я
проставив ці ЗАВОЛІ на Тойоту Авенсіс 1,8 (по-прозьбі клієнта), але через 2 тижні просто замінив форсунки Заволі на BRC, бо були скарги. ЦЕ ТАКИЙ от Другий поганий відгук.
Після цього з продажу зняли форси Заволі. і до теперішнього часу в комплектах тільки форси BRC!
Повністю згідний.А коли на машині з варіатором довприсками бензину буде викликати детонацію і "зкручувати" цим бензиновай УОЗ, так що з Варіком машина буде їхати ще гарше, ніж без нього - тоді поспілкуємось про доцільність довпорсків.
Ось це і є ще одна з причин (назвемо так), через яку BRC не рекомендують варіатори.
#52
Опубликовано 16 Сентябрь 2012 - 23:06
Я так понимаю, что оптимальнее всего чтобы октановые числа газа и бензина были максимально рядом? Если так, то это касается не только вариаторов но и газовых прошивок ЭБУ?А коли на машині з варіатором довприсками бензину буде викликати детонацію і "зкручувати" цим бензиновай УОЗ, так що з Варіком машина буде їхати ще гарше, ніж без нього - тоді поспілкуємось про доцільність довпорсків
#53
Опубликовано 17 Сентябрь 2012 - 02:25
Вибачте, а ХТО ЗАВАЖАЄ в налаштуваннях тупо зняти галочку "дозволити довпорски бензину" і настроїти машину з Варіком без цього "гємору" ?!?!?!?!?!?!?Ось це і є ще одна з причин (назвемо так), через яку BRC не рекомендують варіатори.
Спробуйте, Вам сподобається



Шановний, здається мені ви не розумієте, звідки в "довпорсків бензину" ноги ростуть....
Сучасна парадигма бензинових систем все частіше передбачає керування фазами газорозподілу. Це означає, що з "вакуумом" у впускному коллекторі все більше і більше чепуха творитись може і буде. Це спонукає в свою чергу до систем з постійним тиском палива або датчиком тиску палива в паливній рейці.
І що з того?
А то, що діапазон роботи бензинових форсунок використовується "на повну". І щоб подачу палива(ГАЗу) через газові форсунки таку зробити - виникають проблеми навіть в Кехейнів і БРЦ: або пропускна здатність замала, або мінімальний час спрацювання недостатній.
Довпорскування бензину - це "костиль", а не "нові здорові ноги". І вихвалятися тут нічим. А ше більш не розумію, коли ці "фічі" не до місця починають ліпити до моторів, де нічого такого і близько нетреба......
Ну, тепер зрозуміло "розжував"??????
2Топран: Не нада ничего выдумывать - вы на октановое число топлива не повлияете ни православными молитвами ни языческими заговорами



У ГАЗа оно одно, у бензина - другое. И один "комплект" УОЗ будет ВСЕГДА компромисом. Поэтому я за Вариатор - при работе на газу он "поднимает" углы опережения, при включении бензина - мгновенно возвращает базовые (зашитые в бензиновый ЭБУ) значения.
#58
Опубликовано 16 Май 2013 - 14:35
Список фирмы Prins о проблемных двигателях с установленым ГБО после 100000 км. http://www.autogastanken24.de/documents/Blacklist%20Prins_081107.pdf
#59
Опубликовано 17 Май 2013 - 16:26
Список фирмы Prins о проблемных двигателях с установленым ГБО после 100000 км. http://www.autogastanken24.de/documents/Blacklist%20Prins_081107.pdf
Только чё то авторы сего списка забыли добавить, что на большинстве "проблемных" Nissan Maxima QX, особенно пригнанных из Голландии, ГБО ставится с новья в салоне дилера перед продажей...
и ездят эти проблемные двигатели на газу не одну сотню тысяч км, не подозревая насколько у них все плохо...
лучше лучше, чем хуже...
в детстве я думал счастье есть, повзрослев понял - счастье пить!
У каждого волшебника есть волшебная палочка, а у каждой волшебницы есть волшебная дырочка...
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых