luav, Пиши як воно є помилки будемо справляти разом 
Пишу.Заїхав на Садову з метою зробити розвал і деякі ще дрібнички.А саме по ходу справи поставити новий резонатор Ернст,який був куплений в Віталіка-Магістра,а також ручку КПП від Ірмшер,яка була придбана в Олега-Німеччини.
Сервісмен Андрій прикріпив мене до майстра Колі,в якого я був біля року назад на дагностиці ходової перед розвалом,після того,як ходова була зроблена в Алекса на сервісі майстром Андрієм,кваліфвкація якого,підозрюю,в більшості форумчан не має викликати сумнівів.Саме тоді Коля знайшов кучу недоліків в моїй ходовці,коли,за його словами,мені потрібно було міняти ледве не цілі ричаги
Після почутого я поїхав до Андрія,щоб ще раз переконатись,чи в мене дійсно все ОК і за пару годин зробив розвал на іншому сервісі
"Ето судьба",подумав я,коли побачив,що маю машину буде робити таки Коля
Можливо,я на хлопаку тоді погано подумав і перше враження було хибним
Починаємо з резонатора.Відкручуємо старий.Одразу слухаю опус,що каталізатор мені нах не потрібний(мій рідний був замінений рік тому на вживаний,який мені люб"язно прислав Віктор-Пілот;нещодавно перевіряли пропускну задтність:все було ОК.На що Коля з розумним обличчям сказав,що він все рівно не працює ОК,бо в нього око-рентген).Відкрутили старий.Я вже збирався йти,бо завжди лишаю машину,навіть грошей не мав з собою,бо збирався вертатись додому

,але наступні дії Колі таки змусили мене,на щастя,залишитись біля машини
Коля починає брати до рук зварювальний апарат.На моє питання для чого-відповідь,що так буде надійніше
На мої мляві заперечення,що заводом передбачене з"єднання хомутами,йде відповідь,що він може з"єднати,але в разі якщо резонатор буде сифоніти,то він вже варити не буде
На моє щастя поруч проходив сервісмен Саша,який побачив це дійство і в наполегливому тоні запропонував таки Колі з"єднати резонатор Ернст з вихлопом Штайнмец за допомогою хомутів,а не зварювання
Без будь-якого бажання Коля таки почав з"єднювати хомутами баняки,висловлюючи нецензурні епітети на адресу Саші,які ставили під великий сумнів його фаховість
Врешті-решт,з резонатором було закінчено.Апофеозом дебілізма стало встановлення ручки КПП від Ірмшер
Попередньо був зроблений дзвінок Саші-Любітєлю в Дніпропетровськ.Він мені розказав ньюанси,які можуть виникнути при встановленні цієї ручки.Нюансів було небагато:надрізати ручку болгаркою і розігнути,нічого крутити не треба
luav, Пиши як воно є помилки будемо справляти разом 
Я запропонував Колі поспілкуватись з Сашою,на що отримав відповідь,що йому не потрібні поради і він і сам все знає

Коля обслуговує переважно 221 Мерси,тому з старою іржавою Омегою(цитата Колі) він якось собі дасть раду
Починаємо з ручкою КПП.Перший підхід.Коля на силу пробує її відкрутити.Спроба невдала.Далі він викруткою видаляє гумову основу ручки і доходить до металевої основи рідної ручки.Далі кличе другого майстра Тараса і вони вдвох пробують газовими ключами відкрутити таки цю металеву ручку,роблячи зарізи на штоці куліси.Після цього Коля таки включає соображалку і бере до рук болгарку.5 хвилин роботи і ручка знята.З невідомих мені причин Коля виявляє ініціативу(яка і стає роковою для моєї нещасної куліси,розчавленої попередньо газовими ключами

) і починає викруткою розгинати шток куліси.На мої зауваження для чого,відповідь:я знаю,що роблю.Розгинання покращить її роботу.Фіксуємо попередньо ручку.Пробуємо:задня передача перестає вмикатись

.Тут у Колі,вочевидь,включається режим паніки і сіра речовина починає шукати вихід з ситуації

До рук беруться плоскогубці,якими пробується зігнути шток,щоб звузити його.Єдина проблем-шток круглий,а плоскогубці його згинають,розширюючи в іншій площині.З великими зусиллями і доливанням масла в середину гумки,яка ходить по штокові при включенні задньої передачі, мені вдається увімикнути з великими зусиллями пару раз задню передачу.На що йде радісне зітхання Колі:нічого,за пару днів розпрацюється
Після цього мені,нарешті,фіксують ручку КПП.Але виникає одна проблема:емблема,яка йшла в комплекті з ручкою з кіслотним логотипом футбольного Євро на білому фоні.Тож я попросив поставити мені стандартну кришечку від моєї рідної ручки,яка виглядає набагато спокійнішою.Коля нехотячи погоджується,але виникає інша проблема:рідна ручка трошки більша за діаметром.Але і тут Коля не розгубився:до рук береться болгарка,якою починається кромсання по колу пластикової кришки.Рвані края мене не дуже засмучували,бо одначе були б всередині ручки.Але терпіня у Колі закінчується і він бере до рук молоток

Я йому одразу сказав,що це не найкраща ідея
Але Коля продовжує ваять.І молотком починає забивати пластикову кришечку всередину пластикової ручки КПП.Результат:ручка виявилась міцнішою,бо першою тріснула кришечка.Тут вже закінчився терпець в мене дивитись на такі знущання.Поставив ручку з емблемою Євро і поїхав на сусідній стенд таки робити розвал,вирішивши,що придбаю кришечку собі сам і поставлю пізніше.
Залишив машину біля роботи і пішов заробляти гроші на чергові ремонти
Ввечорі під час їзди додому під час спроби переключити передачу ручка лишається в мене в руках,бо був порушений алгоритм її прикручування.Втулка,на якій вона фіксувалась,мала чотири отвори.По два з кожної сторони.В комплекті йшли дві закрутки,які потрібно було закрутити під різними кутами.Коля закрутив їх з одної сторони,що призвело до того,що ручка просто провернулась.На подвір"я біля особняку було заїжджати заднім ходом практично нереально,бо задня передача включалась дуже тяжко

.Це стало останньою краплею терпіння і почались телефонні дзвінки
luav, Пиши як воно є помилки будемо справляти разом 
Вартість нової куліси складала біля 400 грн і ставити її за свої гроші перспектива мене абсолютно не тішила.Тому я подзвонив на сервіс до сервісмена Андрія.Андрій уважно вислухав проблему і запропонував приїхати.Після приїзду розмова почалась з пропозиції Андрієві включити задню передачу.Після першої ж спроби Андрій запропонував залишити мені машину на добу,щоб вони могли уважно і без поспіху розібратись з моєю проблемою
Сьогодні,нарешті,я забрав свою машину.В результаті мені таки замінили мою рідну кулісу на іншу і розібрались з ручкою КПП.Після цього переключати передачі стало одне задоволення і зовнішній вигляд ручки тішив погляд.Вся робота і запчастини для мене виявились безкоштовними.Вартість куліси стала вартістю навчання для Колі.Перед мною ще раз вибачились і пообіцяли в майбутньому уважніше ставитись до машин з Опель-клубу.
Впевнений,що Андрій буде читати це повідомлення,тому хочу йому висловити подяку за порозуміння та сприяння в вирішенні моєї проблеми,бо це перший випадок,коли конфлікт інтересів з майстрами був вирішений на мою користь.Це свідчить про те,що сервісу на Садовій 2А важлива їх репутація і мені не почали розказувати,що в мене морально застаріла машина,де вже й так позношувались всі агрегати,які ніколи не будуть працювати нормально.
Для інших форумчан:нехай це не буде для вас інфою,що на Садовій все так погано.Навпаки,наскільки все погано було в процесі і наскільки все добре закінчилось.На розвал я буду одначе їздити до них,бо його якість мене асболютно задовільняє.Також там є непогані майстри з ходовки та по двигунах.Врешті-решт,впевнений,що після останнього випадку всі роботи з клубними машинами будуть проводитись під пильним оком Андрія,про що мені ще раз було обіцяно,бо видно,що більшість колективу таки вболіває за ім"я сервісу
А ось і фото мого салону.Сподіваюсь,що ця ручка КПП вартувала таких страждань
P1010911.JPG 183,68К
88 раз скачано