Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Киевский дорожный апокалипсисвсе нормально домой добрались?


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
7254 ответов в теме

#5041
M*A*S*H

M*A*S*H

    2 раза КУ

    • Сообщений 27103
  • Возраст: 47
  • Имя:Роман
  • Город:Киев
  • Авто:з блискавкою.
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 30 Август 2017 - 07:56

GORAN, ты где-то спрашивал...

Південний міст.

Наші читачі останнім часом часто ставлять запитання – що відбувається з Південним мостом у місті Києві. Адже міст було відремонтовано протягом минулого року, але наразі на мосту вже є тріщини, ями та інші ушкодження дорожнього покриття. До того ж майже усі знають, що для ремонту мосту використовувалась найновітніша технологія – гусасфальт. Спробуємо розібратись, що ж саме відбувається.
По перше, маємо зауважити, що гусасфальтом було вкрито лише сталеву частину мосту, що складає близько 350 метрів асфальту від лівого берегу до пілону мосту.

Тобто лише приблизно четверта частина мосту вкрита гусасфальтом. Окрім цього, на правому березі Південний міст переходить в естакаду, яка є логічним подовженням мосту, і дуже часто багатьма водіями сприймається як частина мосту. Довжина естакади – приблизно півтора кілометра. І там вкладено звичайний асфальт.
Проблеми присутні майже на усіх ділянках мосту, та зараз давайте розглянемо лише частину мосту де лежить гусасфальт. Чому новітня технологія не спрацювала на цьому об’єкті.
Південний міст проектувався ще за радянських часів. Будівництво розпочалося у 1983. Тож сам проект розроблявся ще раніше. У семидесятих або вісімдесятих роках. До «перестройки» ще майже 20 років, або навіть більше. Союз «непорушний» та таке інше. У ті часи у радянского союзу ще не було взагалі такої техніки, яка відома нам по нашим сучасним дорогам – фури. Найбільша вантажівка – ЗіЛ або КрАЗ мали вагу не більше 20 тонн, а зазвичай менше. Основний транспортний потік ішов через залізницю, та водний транспорт. Взагалі у ті часи потік транспорту був менший. Менше автівок, автобусів. Міст проектувався виходячи з реалій того часу. Звичайно, проектант навряд чи міг заздалегідь передбачити розвиток логістичних перевезень за допомогою багатотонних вантажних фур… Але світ змінюється. І сьогодні ми маємо фури вагою понад 40 тонн (більш ніж удвічі) які їдуть цим мостом. Звичайно, це не є проблемою – міст проектувався з значним запасом міцності. Але маємо зауважити, що навантаження збільшилось у 3-5 разів. Враховуючи збільшення потоку транспорту та вагу окремого транспортного засобу. Також збільшилась і швидкість цих транспортних засобів. І теж більше ніж удвічі. Адже сучасна потужна фура може тягнути свій вантаж зі швидкістю 110-120 кілометрів на годину.
Впевнитись у цьому висновку нескладно на власні очі. Достатньо пішки зайти на міст, і трохи постояти, пропускаючи транспорт. Вібрація та коливання мосту чудово фіксуються під час проходу вантажівки.
Досвідчений автомобіліст може зауважити – адже у Києві є інші мости, ще старіші, я в яких немає подібних проблем. Так. Все так. Але Південний міст є унікальним об’єктом для СРСР а тепер і для України. Справа в дому, що ортотропна плита (шар металу, який вкриває міст зверху, і на яку вкладається дорожня одежа – асфальт) є екстремально тонкою! Її товщина складає всього лише 12 міліметрів. Американський стандарт з будівництва сталевих мостів (AASHTO), дає чітку залежність товщини ортотропної плити та відстані між ребрами жорсткості – 4 відсотки від відстані між ребрами. На Південному мосту при 12 міліметрах товщини ортотропної плити відстань між ребрами жорсткості складає 415мм.
Але і це ще не все.
Якщо розглянути конструкцію сталевої частини мосту у розрізі, то можна виділити декілька частин – коробчату балку основної частини мосту, та консольну частину, що приєднується до балки за допомогою болтового з’єднання. І що саме дивне, це з’єднання конструктивно проходить саме під правим рядом автосмуги.
Враховуючи усі фактори – збільшення навантаження на міст, збільшення швидкості автомобілів та збільшення потоку транспорту, тонка ортотропна плита, та болтове з’єднання консольної та балочної частини, можемо зробити висновок, що вібрація мосту стала з часом надто великою. І це приводить до постійного руйнування дорожньої одежі. Автомобілісти, які їздять цим мостом більше 20 років пам’ятають – його ремонтували завжди. Саме праву частину. Постійно, з року в рік. Саме права полоса мосту перебуває постійно в ремонті. Яка до речі є самою навантаженою – адже по правому ряду їде значна частина вантажівок та автобусів.
Чи є вихід з цієї ситуації, спитає читач, який мав цікавість дочитати до кінця. Так, насправді є. Ще й не один, але більшість варіантів потребує значних коштів, та досить довготривалих ремонтних робіт. Та є варіант, який може врятувати ситуацію. А найголовніше, його планують виконати як гарантійні роботи з ремонту асфальтного покриття. Звичайно будуть певні незручності – пропускна здатність мосту знизиться. Та це все одно краще, ніж нічого не робити!

https://www.facebook...819235695056120

 


  • 0
Оперировать фактами против веры бесперспективное занятие.


Спойлер

#5042
futbolfans

futbolfans

    Авторитет

    • Сообщений 6544
  • Имя:Володимир
  • Город:Київ
  • Авто:1.5
  •  
  • Регистрация: 14.01.2014

Опубликовано 30 Август 2017 - 09:57

Про Дружбы Народов ничего не слышно ? Когда думают открывать ??? :smile275:


  • 0

#5043
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 30 Август 2017 - 10:42

сучасна потужна фура може тягнути свій вантаж зі швидкістю 110-120

интересно посмотреть, как фура может разогнаться на южном мосту, хотя бы до 100км/ч, мне на легковой это сделать трудно, при том что сами автомобилисты притормаживают, когда проезжают стыки на дорожном полотне


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#5044
salex

salex

    Авторитет

    • Сообщений 3193
  • Возраст: 35
  • Имя:Alexander
  • Город:Kyiv
  •  
  • Регистрация: 01.03.2008

Опубликовано 30 Август 2017 - 10:45

Второй Южный мост для великой объездной дороги бы.


  • 0
Difficult takes a day, impossible takes a week.

#5045
Pogranec

Pogranec

    Pogranec

    • Сообщений 3048
  • Возраст: 36
  • Имя:Алексей
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega Y26SE
  •  
  • Регистрация: 19.08.2015

Опубликовано 30 Август 2017 - 10:54

Академик,смотря в какое время тьі едешь.
Мне иногда бризгают фарами и просят уступить, хотя я еду 110-120))
  • 0

#5046
Толик13

Толик13

    ортодокс

    • Сообщений 15046
  • Возраст: 49
  • Имя:Анатолий
  • Город:біля Броварів
  • Авто:Mercedes-Benz M-Class ML 250 BlueTEC 4MATIC Особая серия
  •  
  • Регистрация: 03.01.2011

Опубликовано 30 Август 2017 - 11:10

Про Дружбы Народов ничего не слышно ? Когда думают открывать ??? :smile275:

в день освобождения Киева  :sm13_: 23-го августа жестко там попал

больше не поеду


  • 0
Льву, всё равно, что думают овцы.
список игнорируемых: Andre_71, Sergey78,KVS, M*A*S*H, Player, Leka,Кнапик, Шусман

#5047
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 30 Август 2017 - 11:50

в день освобождения Киева

завтра должны быть максимальные пробки


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#5048
Vitalik8288

Vitalik8288

    Авторитет

    • Сообщений 7681
  • Возраст: 45
  • Имя:Виталя
  • Город:Kiev
  • Авто:Opel Omega В 2002 6,3 AMG))) Design Edition-7 лет была и радовала))
    T6 AWD
  •  
  • Регистрация: 23.11.2009

Опубликовано 30 Август 2017 - 12:18

завтра должны быть максимальные пробки

Куда люди ездят по этим ценам.....
  • 0

Нічого нікому не раджу)


#5049
Pogranec

Pogranec

    Pogranec

    • Сообщений 3048
  • Возраст: 36
  • Имя:Алексей
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega Y26SE
  •  
  • Регистрация: 19.08.2015

Опубликовано 30 Август 2017 - 12:22

За то вчера как всегда ехал по проспекту Победьі и после ремонта стало на много лучше))
  • 0

#5050
salex

salex

    Авторитет

    • Сообщений 3193
  • Возраст: 35
  • Имя:Alexander
  • Город:Kyiv
  •  
  • Регистрация: 01.03.2008

Опубликовано 30 Август 2017 - 12:30

Куда люди ездят по этим ценам.....

время дороже, если посчитать


  • 0
Difficult takes a day, impossible takes a week.

#5051
Vitalik8288

Vitalik8288

    Авторитет

    • Сообщений 7681
  • Возраст: 45
  • Имя:Виталя
  • Город:Kiev
  • Авто:Opel Omega В 2002 6,3 AMG))) Design Edition-7 лет была и радовала))
    T6 AWD
  •  
  • Регистрация: 23.11.2009

Опубликовано 30 Август 2017 - 12:40

время дороже, если посчитать

Если кого-то заправляют,то да...А тут уже и выехать не за что..((
  • 0

Нічого нікому не раджу)


#5052
futbolfans

futbolfans

    Авторитет

    • Сообщений 6544
  • Имя:Володимир
  • Город:Київ
  • Авто:1.5
  •  
  • Регистрация: 14.01.2014

Опубликовано 31 Август 2017 - 09:43

Открыли дружбы уродов ? 


  • 0

#5053
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 01 Сентябрь 2017 - 10:42

Открыли дружбы уродов ? 

исследовал вчера вечером и сегодня утром, докладываю  :sm13_:

 

Направление Лыбидская - Патона, вечер около 20:00

Асфальт, судя по всему, уже финишный, разметки нет, с бордюрами еще не все ладно. Все шурует, аж свистит, на на подъезде к Киквидзе стоят пластиковые блоки. И стоят они, похоже не на середине дороги, а смещены от центра к правой обочине. Отсюда полноценные три полосы превращается в узкие три полосы, а при отсутствии разметки ехать становится совсем ссыкотно  :sm13_: Асабливо в сумерках.

 

Направление Патона - Лыбидская сегодня в районе 9:20

Асфальт еще не финишный: это заметно по перепаду высоты со встречкой и по неожиданно появляющимся торчащим люкам. Наверх аж за дом мебели все шурует, аж свистит, дальше сужение из-за техники в правом ряду... а вот ближе к эстакаде на Лыбидской работы на самой эстакаде, поэтому сужение в 2 полосы, если зеркалами тереться. Если не тереться - то полоса одна и широкая. Сегодня на удивление немного транспорта, поэтому проскочил отлично. А вот если обычный поток, то из-за этого сужения попка, тьфу пробка определенной длины таки нарисуется.

 

Хотя в целом, по-моему там все намного лучше, чем неделю-две тому.


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#5054
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 02 Сентябрь 2017 - 20:41

тссс
я думаю может он к темненькой приезжал.

Тут вот жена только что из комнаты прибегает и говорит: "я тут только что смотрела анонс Х-Фактора в Одессе, в субботу по телеку покажут... Так знаешь, кто петь будет? РАПУНЦЕЛЬ!!!! Причём так и говорят в анонсе, мол, девушка, которая торгует телом"
Ага, та самая, темненькая (почему Рапунцель - см. в теме), и с "девушка", конечно, переборщили )))

Ник78, встрЯчай звЯзду ))))))

Ну а я - по Высоцкому: "если будет выступать, я пойду смотреть" ))))))))))

А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#5055
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18338
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 03 Сентябрь 2017 - 12:53

Долбаные велосипедисты. Из за этих поцев на Академе апокалипсис устроили. На Победы не заехать, только разворот за обойным
7339957842d70fdd9b16a084531a8328.jpg
0290b002151510815ec77da17c423c70.jpg
defde0187a7abbca84ed3ed3ffb1557b.jpg
  • 0

#5056
lame

lame

    Авторитет

    • Сообщений 28062
  • Возраст: 58
  • Имя:Victor
  • Город:Kiev
  • Авто:ООБ'98 X20XEV Sport Caravan
  • Гос. номер:AA7233EP
  •  
  • Регистрация: 24.10.2005

Опубликовано 03 Сентябрь 2017 - 13:45

Долбаные велосипедисты. Из за этих поцев на Академе апокалипсис устроили. На Победы не заехать, только разворот за обойным

таки долбанные...
ради справедливости, - разворот уже сделали ДО обойного...
а хитросделанные крутили в разрыв отбойника сразу за мостом... :faceoff:


Изменено: lame, 04 Сентябрь 2017 - 11:40

  • 0

#5057
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27619
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 03 Сентябрь 2017 - 14:43

Південний міст проектувався ще за радянських часів. Будівництво розпочалося у 1983. Тож сам проект розроблявся ще раніше. У семидесятих або вісімдесятих роках. До «перестройки» ще майже 20 років, або навіть більше. Союз «непорушний» та таке інше. У ті часи у радянского союзу ще не було взагалі такої техніки, яка відома нам по нашим сучасним дорогам – фури. Найбільша вантажівка – ЗіЛ або КрАЗ мали вагу не більше 20 тонн, а зазвичай менше. Основний транспортний потік ішов через залізницю, та водний транспорт. Взагалі у ті часи потік транспорту був менший. Менше автівок, автобусів. Міст проектувався виходячи з реалій того часу. Звичайно, проектант навряд чи міг заздалегідь передбачити розвиток логістичних перевезень за допомогою багатотонних вантажних фур… Але світ змінюється. І сьогодні ми маємо фури вагою понад 40 тонн (більш ніж удвічі) які їдуть цим мостом. Звичайно, це не є проблемою – міст проектувався з значним запасом міцності. Але маємо зауважити, що навантаження збільшилось у 3-5 разів. Враховуючи збільшення потоку транспорту та вагу окремого транспортного засобу. Також збільшилась і швидкість цих транспортних засобів. І теж більше ніж удвічі. Адже сучасна потужна фура може тягнути свій вантаж зі швидкістю 110-120 кілометрів на годину. Впевнитись у цьому висновку нескладно на власні очі. Достатньо пішки зайти на міст, і трохи постояти, пропускаючи транспорт. Вібрація та коливання мосту чудово фіксуються під час проходу вантажівки.

 

Це розраховано на пересічного,який в житті не бачив вантажівки,не жив при СРСР і не знає на що розрахована капітальна споруда..

Товарооббіг за рахунок вантажного транспорту при совку мав колосальні розміри.На Одеську трасу неможливо було повернути праворуч навіть вночі такий потік транспорту був.Про поворот ліворуч взагалі мовчу.

 

Камаз,Маз,Краз з напівпричіпом,причіпом легко важить більше 40 тонн.Легко біжить ті ж самі 80км/год.

 

Взагалі будь який міст це стратегічний об'єкт,який в першу чергу розраховується на прохід військової техніки.Мази,крази,фури-це просто сірники...

 

Але ж стаття автора розрахована на лоха...Будемо свято вірити в те,що Південний потребує ремонту цілодобово,круглий рік.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#5058
Black Cat

Black Cat

    Авторитет

    • Сообщений 879
  • Возраст: 54
  • Имя:Константин
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Astra Classic Z14 XEP '06
    Opel Vectra A C18NZ '93
  •  
  • Регистрация: 05.08.2016

Опубликовано 03 Сентябрь 2017 - 15:27

Це розраховано на пересічного,який в житті не бачив вантажівки,не жив при СРСР і не знає на що розрахована капітальна споруда.. Товарооббіг за рахунок вантажного транспорту при совку мав колосальні розміри.На Одеську трасу неможливо було повернути праворуч навіть вночі такий потік транспорту був.Про поворот ліворуч взагалі мовчу.   Камаз,Маз,Краз з напівпричіпом,причіпом легко важить більше 40 тонн.Легко біжить ті ж самі 80км/год.   Взагалі будь який міст це стратегічний об'єкт,який в першу чергу розраховується на прохід військової техніки.Мази,крази,фури-це просто сірники...   Але ж стаття автора розрахована на лоха...Будемо свято вірити в те,що Південний потребує ремонту цілодобово,круглий рік.
Кстати - при Союзе мосты тестировали загнав на них груженые грузовики. По всем полосам с дистанцией в несколько метров. Где-то видел фото такого прогона техники по Южному мосту.

 С другой стороны - это не постоянная нагрузка, а рассчетный пик...


  • 0

Никто не сделает человеку так плохо, как он себе сам.


#5059
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27619
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 03 Сентябрь 2017 - 16:38

Где-то видел фото такого прогона техники по Южному мосту.

Були такі випробування.На той час в новинах показували...

 

Ось що пише вікі з приводу "мосту радянських часів".


 

Півде?нний міст — вантовий міст через Дніпро у Києві.

Найвищий міст Києва (135 метрів).

Будівництво було започатковано у 1983 році, автомобільний рух мостом відкрито 25 грудня 1990 року[3], рух поїздів метро — 30 грудня 1992 року. Автор проекту та головний інженер — Заслужений будівельник України Фукс Георгій Борисович[4]. Міст вважався найсучаснішим на території СРСР, на будівництво було витрачено близько 112 мільйонів карбованців (близько 200 мільйонів доларів).

 


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#5060
M*A*S*H

M*A*S*H

    2 раза КУ

    • Сообщений 27103
  • Возраст: 47
  • Имя:Роман
  • Город:Киев
  • Авто:з блискавкою.
  •  
  • Регистрация: 02.07.2007

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 07:16

Але ж стаття автора розрахована на лоха...Будемо свято вірити в те,що Південний потребує ремонту цілодобово,круглий рік.

Дякую пане Андрію, в котрий раз переконуюся що ми, українці, не можемо не погодитися з чиєюсь точкою зору (можливо навіть хибною) так щоб не змішати опонента з гівном.

Сподіваюся Ви отримали задоволення.


  • 0
Оперировать фактами против веры бесперспективное занятие.


Спойлер

#5061
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22017
  • Возраст: 37
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 08:02

Камаз,Маз,Краз з напівпричіпом,причіпом легко важить більше 40 тонн.Легко біжить ті ж самі 80км/год.

До Кума на свиноферму заїхав Маз з причепом, груженний зерновими, бота нарощенні, як заїхав на ваги так і поломив. 

70 тон і ще й одна задня вісь, погнулися металеві конструкції вагів.  


  • 0

#5062
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27619
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 08:45

Дякую пане Андрію, в котрий раз переконуюся що ми, українці, не можемо не погодитися з чиєюсь точкою зору (можливо навіть хибною) так щоб не змішати опонента з гівном. Сподіваюся Ви отримали задоволення.

 

Чувак в статті наводить завідомі неправдиві(а швидше за все брехливі) аргументи розраховуючи на що???

 

Одна справа хибна точка зору-інша ж ціленаправлено і аргументовано (завуальвати технічно незрозумілими для читача термінами)займатись софістикою...

Автор статті не опонет-він целеспрямовано пхає дезу.

Яка мета даного опусу?Виправдати безперервні капіталовкладення в споруду яку можна було б якісно ремонтувати раз на п'ять(на дестять/двадцять???) років...

 

Отримую я задоволення від басень діда Крилова та казок Пушкіна,яка насолода від відвертої лапші яку ловчила пробує закинути на твої вуха пане Романе?))


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#5063
designer

designer

    Nosce te ipsum...

    • Сообщений 12225
  • Возраст: 39
  • Имя:Алекс
  • Город:В месте
  • Авто:Молния, Ель, Щель, 2 BLACK S А5 - были. Что Бог пошлёт
  •  
  • Регистрация: 22.02.2009

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 11:48

Це розраховано на пересічного,який в житті не бачив вантажівки,не жив при СРСР і не знає на що розрахована капітальна споруда..

Товарооббіг за рахунок вантажного транспорту при совку мав колосальні розміри.На Одеську трасу неможливо було повернути праворуч навіть вночі такий потік транспорту був.Про поворот ліворуч взагалі мовчу.

 

Камаз,Маз,Краз з напівпричіпом,причіпом легко важить більше 40 тонн.Легко біжить ті ж самі 80км/год.

 

Взагалі будь який міст це стратегічний об'єкт,який в першу чергу розраховується на прохід військової техніки.Мази,крази,фури-це просто сірники...

 

Але ж стаття автора розрахована на лоха...Будемо свято вірити в те,що Південний потребує ремонту цілодобово,круглий рік.

таки все верно, не пальцем деланные же строили мосты при совке .

вообще смешно звучит - строили мост, да вот нагрузку не просчитали и не знали какое покрытие на него наложить, мол не учли развитие мегастраны...  :sm13_:

 

генераторы на атомных станциях тоже не расчитали вибрацию при 3000об/мин ротора весом больше сотни тонн и наростающую с каждым годом нагрузку на энергосети, и при этом весь генератор рассыпается на ходу от бешенных вибраций, находясь во вращении на гидроподшипниках.

из-за этого наверное напряжение в розетке кривое  :smile3:

к чему это, да к тому, что в генераторах для бандажей используются очень хитрые клеи-эпоксидки-ленты-шнуры и тд, видел и щупал эти растворы, им почти пох на вибрациии и бешенные нагрузки, да они есть, да они денег стоят. эти все технологии есть, и асфальт можно сделать вечным, но как же бюджеты приходовать при чем постоянно?! )

 

но кому-то лучше верить в то, что раньше всегда все было плохо, а сейчас все цветет, пахнет и все лучше.  :smile284:



Яка мета даного опусу?

 ну тут к бабке не ходи:

Виправдати безперервні капіталовкладення в споруду яку можна було б якісно ремонтувати раз на п'ять(на дестять/двадцять???) років...

:sm302:


  • 0

ничто не защищает от дебилов так, как юстиция

welcome, to the world of illusions   :smile44: 

 


#5064
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22017
  • Возраст: 37
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 12:49

Виправдати безперервні капіталовкладення в споруду яку можна було б якісно ремонтувати раз на п'ять(на дестять/двадцять???) років...

Ще трішки інформації від оф. джерела.  http://kievcity.gov.ua/news/53674.html

На Південному мосту в столиці розпочато гарантійний ремонт із відновлення гідроізоляції та дорожнього покриття за рахунок підрядної організації. Про це повідомили в КК «Київавтодор».

Навесні 2017 року спеціалістами технічного нагляду комунальної корпорації виявлено пошкодження покриття та утворення поперечних тріщин і напливів у крайніх правих смугах руху верхової та низової сторін мосту.

Так, організацією ТОВ «Тілльман Інжинірінг», якою в 2015 році в рамках капітального ремонту на металевій прогоновій будові Південного мосту через р. Дніпро влаштовано гідроізоляційні мембрани «Eliminator» і покриття із гусасфальту, за участю спеціалістів із Європи розпочато дослідження з метою виявлення причин виникнення дефектів покриття та гідроізоляції.

За результатами дослідження виявлено малу стійкість застосованих згідно проекту матеріалів до вібраційних навантажень при низьких мінусових температурах. Друга причина, що призвела до пошкодження покриття, це відсутність вагового контролю за автотранспортом, що рухається дорогами міста. Транспорт створює понаднормативні динамічні та вібраційні навантаження на споруду, що має конструктивні недоліки, закладені при проектуванні та будівництві мосту. Це стосується консольної частини прогонової будови та товщини металевої плити прогонової будови, яка складає 12 мм (при сучасних вимогах мінімум 14 мм).

Проте, не зважаючи на ці об’єктивні причини, відповідно до Договору підряду щодо об’єкту передбачено гарантійний термін експлуатації покриття, який має забезпечити генпідрядник.

Тому «Київавтодор» надала можливість виявити причини виникнення недоліків і вимагала від підрядника за власний рахунок повністю відновити пошкоджені ділянки покриття, забезпечивши їхній задовільний експлуатаційний стан. Ліквідація аварійної ямковості, що виникала протягом 2017 року, в повному обсязі виконувалась за кошти генпідрядника.

Щоб усунути недоліки, спеціалістами ТОВ «Тілльман Інжинірінг» після проведених лабораторних досліджень прийняте рішення щодо використання шару зчеплення між асфальтобетонним покриттям та існуючою гідроізоляцією «Eliminator», що зможе протистояти впливу надмірних коливань.

Роботи виконають спеціалісти ТОВ «Тілльман Інжинірінг» безкоштовно, у рамках гарантійного ремонту. Ремонт планується завершити до 15 вересня 2017 року.

Як зауважили у «Київавтодорі», гусасфальт – це найкращий матеріал для влаштування покриття на мостових спорудах, що використовується в усіх країнах Європи та світу.

Покриття із гусасфальту влаштовано у 2016 році в Києві на шляхопроводі на просп. Науки – на залізобетонних прогонових будовах. Сьогодні будь-яких дефектів покриття на об’єкті не спостерігається. Також у попередні роки таке покриття влаштовано на мосту через гавань р. Дніпро, естакаді на Столичному шосе (на перетині з просп. Науки) та на Дарницькому автомобільно-залізничному мосту. Варто зазначити, що покриття на цих спорудах також знаходяться у належному стані.

 

 

З.І. За шо купив за те і продав. 



оф. джерела

Прикольний сайт.   :sm13_:

Мер Києва Віталій Кличко та директор КК «Київавтодор» Олександр Густєлєв проїхалися на мотоциклах щойно відремонтованим Повітрофлотським проспектом і перевірили якість виконаних робіт.
«На двох колесах набагато краще відчуваєш якість дороги, як зроблено ремонт. Мотоциклісти мене зрозуміють. Такі перевірки ми робимо час від часу з главою «Київавтодору». Бо ввечері містом проїхати швидше, адже не так багато автівок», – зазначив мер.
Віталій Кличко прогулявся оновленими тротуарами та на зупинці громадського транспорту поцікавився у киян, які там перебували, чи подобається їм результат робіт на Повітрофлотському проспекті.

53825.jpg


Изменено: vovan8706, 04 Сентябрь 2017 - 12:36

  • 0

#5065
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 12:57

З велосипеда він вже падав  :sm13_:  :sm13_:


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 


#5066
designer

designer

    Nosce te ipsum...

    • Сообщений 12225
  • Возраст: 39
  • Имя:Алекс
  • Город:В месте
  • Авто:Молния, Ель, Щель, 2 BLACK S А5 - были. Что Бог пошлёт
  •  
  • Регистрация: 22.02.2009

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 13:05

З велосипеда він вже падав  :sm13_:  :sm13_:

значит это был хороший знак - после этого начали асфальт везде ложить  :sm13_:


  • 0

ничто не защищает от дебилов так, как юстиция

welcome, to the world of illusions   :smile44: 

 


#5067
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 13:11

Открыли дружбы уродов ? 

асфальт уже положили, качественный :sm302:

только съезды с других улиц и отбойники не сделали


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#5068
Black Cat

Black Cat

    Авторитет

    • Сообщений 879
  • Возраст: 54
  • Имя:Константин
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Astra Classic Z14 XEP '06
    Opel Vectra A C18NZ '93
  •  
  • Регистрация: 05.08.2016

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 13:43

Мер Києва Віталій Кличко та директор КК «Київавтодор» Олександр Густєлєв проїхалися на мотоциклах щойно відремонтованим Повітрофлотським проспектом і перевірили якість виконаних робіт.
На видео из статьи они выезжают на мотоциклах из мэрии на Крещатик, по которому (если мну не подводит память) движение мотоциклов запрещено - тыц .
  • 0

Никто не сделает человеку так плохо, как он себе сам.


#5069
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 14:03

Крещатик, по которому (если мну не подводит память) движение мотоциклов запрещено

я по памяти не помню, полез в гугл-улицы...если ехать ул.Владимирская-Михайловская-Крещатик, то знаки не запрещают


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#5070
Black Cat

Black Cat

    Авторитет

    • Сообщений 879
  • Возраст: 54
  • Имя:Константин
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Astra Classic Z14 XEP '06
    Opel Vectra A C18NZ '93
  •  
  • Регистрация: 05.08.2016

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 15:12

я по памяти не помню, полез в гугл-улицы...если ехать ул.Владимирская-Михайловская-Крещатик, то знаки не запрещают

 Работаю на Михайловской...

Если память не подводит, то на перекрестке Крещатик - Институтская - Майдан (Михайловская) висит знак. Т.е. от Европейской площади до Майдана можно, а дальше - низзя. Ну и до Бессарабки с другой стороны. Завтра буду чапать на работу - если не забуду - посмотрю. Но сколько себя помню, участок от Майдана и до Бессарабки был закрыт для мотоциклистов.


  • 0

Никто не сделает человеку так плохо, как он себе сам.


#5071
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 15:14

от Европейской площади до Майдана можно, а дальше - низзя.

наоборот

это если за последний год знаки не меняли


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#5072
Black Cat

Black Cat

    Авторитет

    • Сообщений 879
  • Возраст: 54
  • Имя:Константин
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Astra Classic Z14 XEP '06
    Opel Vectra A C18NZ '93
  •  
  • Регистрация: 05.08.2016

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 15:21

наоборот

это если за последний год знаки не меняли

Не буду спорить, будет возможность - посмотрю.

На углу Трехсвятительской знак, вроде есть, дальше не помню.


  • 0

Никто не сделает человеку так плохо, как он себе сам.


#5073
vad72

vad72

    Дока

    • Сообщений 586
  • Возраст: 52
  • Имя:Вадим
  • Город:Белая Церковь
  • Авто:Skoda Kamiq 1.6 MPI 6AG + ГБО BRC
  •  
  • Регистрация: 19.03.2013

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 15:25

Чабаны в сторону Одессы опять перекрыли на ремонт ((. Теперь не въехать в Киев, ни выехать 


  • 0

r13s6.gif

 


#5074
Vitalik8288

Vitalik8288

    Авторитет

    • Сообщений 7681
  • Возраст: 45
  • Имя:Виталя
  • Город:Kiev
  • Авто:Opel Omega В 2002 6,3 AMG))) Design Edition-7 лет была и радовала))
    T6 AWD
  •  
  • Регистрация: 23.11.2009

Опубликовано 04 Сентябрь 2017 - 15:31

Чабаны в сторону Одессы опять перекрыли на ремонт ((. Теперь не въехать в Киев, ни выехать

Дякую.буду знати..Через Підгірці прийдеться по ямам їхати((
  • 0

Нічого нікому не раджу)


#5075
vlad9201

vlad9201

    Авторитет

    • Сообщений 29956
  • Имя:Володимир
  •  
  • Регистрация: 17.11.2006

Опубликовано 05 Сентябрь 2017 - 09:58

 

З 05.09.2017 до 20.09.2017 у зв’язку з виконанням робіт з ремонту покриття з бруківки на вул. Богдана Хмельницького (на ділянці від будинку № 10 до будинку № 12) буде частково обмежено рух транспорту"

 

Взято тут http://socportal.inf...u_vulitsju.html


А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)

 

... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...

Спойлер

 





2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых