12.9. Водієві забороняється:
а) перевищувати максимальну швидкість, визначену технічною характеристикою даного транспортного засобу;
б) перевищувати максимальну швидкість, зазначену в пунктах 12.4-12.7, на ділянці дороги, де встановлено дорожні знаки
3.29 Обмеження максимальної швидкості
3.31 Зона обмеження максимальної швидкості
(див. додаток 1), або на транспортному засобі, на якому встановлено розпізнавальний знак відповідно до підпункту "и" пункту 30.3 цих Правил;
в) перешкоджати іншим транспортним засобам, рухаючись без потреби з дуже малою швидкістю;
г) різко гальмувати (крім випадків, коли без цього неможливо запобігти дорожньо-транспортній пригоді).
12.10. Додаткові обмеження швидкості руху
можуть бути встановлені виключно у разі проведення дорожніх робіт разом з попереджувальним знаком 1.37
У разі коли дорожні знаки обмеження руху 3.29
та 3.31
встановлені без проведення дорожніх робіт або залишені після їх завершення, водій не може бути притягнений до відповідальності згідно із законодавством за перевищення встановлених обмежень швидкості руху.
Обов'язковим є встановлення дорожніх знаків 3.30
та 3.32
на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця встановлення знака обмеження швидкості руху.
Так вот, с одной стороны, превышать скорость на знаках строго запрещается пунктами 12.9, которые совершенно конкретно описаны, а именно "а" и "б".
Следующий пункт 12.10 рассказывает о каких-то "додаткових обмеженнях", которые могут устанавливаться только с знаками "дорожные работы".
Как это понимать? Какие обмеження обычные, а какие "додатковые"?
В моем понимании "обычные" - это знаки ограничения согласованные с управлением автомобильных дорог. Их нарушение попадает под пункт 12.9.
А "додатковые" - это временные несогласованные знаки ограничения. Пункт 12.10.
В случае проведения дорожных работ без этого действительно не обойтись.
Поэтому то и придумали эти "дорожные работы", чтобы инспектора не могли засесть в кустах, воткнуть свой знак "40" где попало.
То есть, знак ограничения не согласованный с управлением автомобильных дорог (т.е. додатковый) действует только в случае проведения дорожных работ.
А вот согласованные с управлением знаки ограничения скорости, которые по документам стоят в нужном месте, действуют и без знака "дорожные работы".
Все правильно или нет?
ЗЫ. Извиняюсь, если написал в тяжелой форме, как говориться, чукча не писатель, но надеюсь хоть кто-то поймет
Изменено: jenya574, 12 Май 2011 - 08:56