Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Понижение уровня тосолаПосле прогрева снижается уровень тосола


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
74 ответов в теме

#71
dzhaith

dzhaith

    Старожил

    • Сообщений 314
  • Возраст: 67
  • Имя:Валерий
  • Город:Покровськ був ... зараз Дніпро ...
  • Авто:Опель Астра h 2009 Z16XER + ГБО BRC
  • Гос. номер:AX7205KA
  •  
  • Регистрация: 08.10.2023

Опубликовано 28 Апрель 2025 - 13:57

Ось я теж міркую, що в мене не замінені шланги підігріву газового редуктора. Там хоча і малий діаметр, але вони довгі (обратка з пічки до редуктора, який стоїть на самому низу біля лівого колеса,  та назад) виходить близько 2 метрів. Може цього об'єму і достатньо для остаточного тиску 


Изменено: dzhaith, 28 Апрель 2025 - 13:58

  • 0

#72
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Апрель 2025 - 14:34

десь є повітряна пробка, охолодження і зтиснення, тому і падає рівень.

Як на мене ця серія двигунів досить вдала з точки зору розповітрення системи.  Я жодного разу  спеціально не займався корками. Після заповнення  та прогріву просто доливав до рівня та ще потім після поїздки на 5-10 км доводив до  сталогог рівня. Все чудово прокачується  в звичайному режимі роботи двигуна. Так щоб той корок там весь час перебував - не вірю. Навіть якщо й був - так Валерій вже кілька разів  скидав надлишок. Звідки він постійно береться?

Ну може ще версія, що у редукторі газ потроху якось в систему потрапляє, чи то Евген_dp, чи Дмитрий Владимирович щось таке озвучували.

 

 

 

до речі ніде не зустрічав, що в системі після охолодження має бути атмосферний тиск. бо клапан спрацьовує на впуск при наявності розрідження.

 

Так і є. Я про це одразу писав:

 

 

После остывания при открывании крышки даже небольшой подсос в бачок должен быть, на разницу давления обратного атмосферного клапана в крышке.

В мене при відкриванні кришки на холодну рівень трохи падає, бо зникає розрідження і патрубки набувають нормального  об'єму.


Изменено: Andre_71, 28 Апрель 2025 - 15:05

  • 0

#73
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14881
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 28 Апрель 2025 - 14:40

Ну може ще версія, що у редукторі газ потроху якось в систему потрапляє

ну одорантом точно з бачка б несло


  • 0

#74
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Апрель 2025 - 14:43

шланги підігріву газового редуктора. Там хоча і малий діаметр, але вони довгі (обратка з пічки до редуктора, який стоїть на самому низу біля лівого колеса, та назад) виходить близько 2 метрів. Може цього об'єму і достатньо для остаточного тиску

Яким чином вони впливають на  понадлишковий тиск?

Будь який об'єм системи має при охолодженні повернутися до первісного стану при сталій зовнішній температурі. Вся пара має сконденсуватися у рідину і тиск має стати або таким як був, або трохи менше, якщо за час роботи щось вийшло назовні крізь кришку.

То звідки візьметься понадлишковий тиск у тих шлангах?



 

 

ну одорантом точно з бачка б несло

Треба той газ понюхати в редукторі. Може постачальники заощаджують на тому етілмеркаптані... ag.gif


Изменено: Andre_71, 28 Апрель 2025 - 15:04

  • 0

#75
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9097
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 28 Апрель 2025 - 16:34

в разы меньше
так и платность отличная от воды.

треба тиск міряти
манометром в разрыв трубки подогрева дросселя. Может оно и в норме.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%





1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых