десь є повітряна пробка, охолодження і зтиснення, тому і падає рівень.
Як на мене ця серія двигунів досить вдала з точки зору розповітрення системи. Я жодного разу спеціально не займався корками. Після заповнення та прогріву просто доливав до рівня та ще потім після поїздки на 5-10 км доводив до сталогог рівня. Все чудово прокачується в звичайному режимі роботи двигуна. Так щоб той корок там весь час перебував - не вірю. Навіть якщо й був - так Валерій вже кілька разів скидав надлишок. Звідки він постійно береться?
Ну може ще версія, що у редукторі газ потроху якось в систему потрапляє, чи то Евген_dp, чи Дмитрий Владимирович щось таке озвучували.
до речі ніде не зустрічав, що в системі після охолодження має бути атмосферний тиск. бо клапан спрацьовує на впуск при наявності розрідження.
Так і є. Я про це одразу писав:
После остывания при открывании крышки даже небольшой подсос в бачок должен быть, на разницу давления обратного атмосферного клапана в крышке.
В мене при відкриванні кришки на холодну рівень трохи падає, бо зникає розрідження і патрубки набувають нормального об'єму.
Изменено: Andre_71, 28 Апрель 2025 - 15:05