Перейти к содержимому


Реклама









Фото

СТАГ ГБО-4,...Помогаем братьям по топливу


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
3251 ответов в теме

#3221
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 09 Октябрь 2021 - 07:22

Сильвер лучше аляски, это даже на 1.4 90 пони чувствуется. Лучше покупай эмер палладио.
  • 0

#3222
Ник 78

Ник 78

    Авторитет

    • Сообщений 21140
  • Имя:Николай
  •  
  • Регистрация: 16.03.2010

Опубликовано 09 Октябрь 2021 - 07:59

Кме так же просаживается. Если уверен что все правильно собрал - исключи поломку мап сенсора. Если надумаешь менять редуктор - бери подходящее по мощности с запасом +20-40 коныкив. + Главное требование стабильность. В твоем варианте это шарк 1200. Идеальное сочетание цена / качество
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
Размещенное изображение

#3223
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 09 Октябрь 2021 - 09:24

Кме не просаживается
  • 0

#3224
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 09 Октябрь 2021 - 09:36

Если уверен что все правильно собрал - исключи поломку мап сенсора.

Та наче ж усе просто, помив-почистив, і всі детальки вставляв так, як було до того, ще й на схему заглядав про всяк випадок. Думаю, зібрано вірно.

Єдине - у трьох болтів злизало різьбу в гніздах, тож зусилля там не те щоб максимальне, але вони не поруч, підтягнені, та й сусідні болти тримають, витоку газу немає. Думав уже при наступному ТО роки за 4 поміняти редуктор, якщо вже не зараз. Або різьбу перенаріжу...

МАП - не знаю... Має працювати, до ТО проблем же не було. Хоча електроніка виходить з ладу зазвичай саме так - несподіванно :)

 

Кме так же просаживается. Если надумаешь менять редуктор - бери подходящее по мощности с запасом +20-40 коныкив. + Главное требование стабильность. В твоем варианте это шарк 1200. Идеальное сочетание цена / качество

Про Шарки на тому ж lpgtech було чимало відгуків, що течуть антифрізом. Чи виправили цю проблему - не знаю, і це трохи напружує.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3225
Ник 78

Ник 78

    Авторитет

    • Сообщений 21140
  • Имя:Николай
  •  
  • Регистрация: 16.03.2010

Опубликовано 09 Октябрь 2021 - 11:25

Нет у меня с ними никаких проблем. Главное требование: это должен быть оригинальный шарк, а не китай
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
Размещенное изображение

#3226
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 19 Ноябрь 2021 - 11:36

Знову привіт шановному товариству!

Проблему Аляски, яка після заміни ремкомплекту не регулювала тиск, вирішено.

Поміняв редуктор поки що на Нордік, підвернувся нахаляву та й замість Аляски стає "болт-он". Заодно всі рукави поміняв на нові, фільтр газової фази поставив з відстійником. Тиск тепер регулюється, виставив 1,15, провів автокалібровку, вирішив покататися в звичайному режимі кілька часу, подивитися як воно піде.

Так співпало, що поміняв із приходом холодів, тому про роботу за теплої погоди не можу сказати.

А при прохолодній погоді та на морозі (а в Миколаєві вже було зранку до -8...-10) редуктор не догріває газ.

Типова температура на датчику - десь +18...+20 при температурі двигуна +92...+97 (за "приборкою"), температурі редуктора понад +60. До +30 газ може дійти на холостих інколи, але не завжди. Якщо їхати кілька кілометрів не напружуючи двигун, то працює на газу при налаштованій температурі переходу на газ +25 градусів, а як дати двигуну навантаження, то одразу на бензин переходить.

Трубки газові обмотав пінкою з фольгою - температура стала трохи вищою, на пару градусів, але радикально проблему не вирішено.

Непрацездатність чи неадекватність датчиків виключаю, тому що поміряв іншим інструментом - рукою. Редуктор дуже гарячий, тримати руку важно; трубки газу - ледь відчутна прохолода або взагалі температури не відчуваю.

 

Думав поставити додаткову помпу, але чи є сенс? Адже редуктор гарячий. Чи, може, натрапив на підробку і знову треба редуктор міняти?


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3227
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 20 Ноябрь 2021 - 08:17

Я думаю если поставить помпу то температура редуктора с 60 поднимется до 90 и темеература газа тоже поднимется, но томасетто все равно не редуктор) давление хоть не просаживает под нагрузкой?
  • 0

#3228
Ник 78

Ник 78

    Авторитет

    • Сообщений 21140
  • Имя:Николай
  •  
  • Регистрация: 16.03.2010

Опубликовано 20 Ноябрь 2021 - 08:53



Думав поставити додаткову помпу, але чи є сенс? Адже редуктор гарячий. Чи, може, натрапив на підробку і знову треба редуктор міняти?


Для начала померяй температуру редуктора пирометром
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
Размещенное изображение

#3229
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 20 Ноябрь 2021 - 09:55

Для начала померяй температуру редуктора пирометром

 

Чого нема - того нема :(

Але руку навіть півсекунди протримати не можу, дуже пече.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3230
Ник 78

Ник 78

    Авторитет

    • Сообщений 21140
  • Имя:Николай
  •  
  • Регистрация: 16.03.2010

Опубликовано 20 Ноябрь 2021 - 10:50

Для чего пирометр - чтоб увидеть точную температуру. Есть вариант что либо не рабочий температурный датчик. Либо в программе выбран не он
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
Размещенное изображение

#3231
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 23 Ноябрь 2021 - 18:24

Зранку було +3, з дому до роботи 12 км, приїхав і одразу ж підключив ноут - температура редуктора +68-70, температура газу +19-20, на газ так і не перейшло за цей час.

По обіді знайшов пірометр у товариша, проїхався до нього бл. 7 км і поміряв.

На запущеному двигуні, на газу. Зовнішня температура +7, на газ перейшло без проблем, під навантаженням на бензин не переходило.

Покази пірометра:

- на корпусі редуктора де знаходиться гвинт регулювання тиску - +58-60 градусів;

- на латунних фітінгах на вході газової трубки в електроклапан - +39-41 градус;

- температура газового рукава на вході у фільтр парової фази (це сантиметрів 25 від виходу з редуктора) - +24-25 градусів.

Поміряти температуру саме тої частини редуктора, де протікають антифризово-пропанбутанові теплообмінні процеси, та біля підключення датчику температури редуктора не зміг через занадто щільний монтаж.

Програма в цей час пише температуру редуктора 88-90 градусів і температуру газу 29-30 градусів.

Точність вимірювання температури газу ІМХО цілком прийнятна (вона з МАПу надходить, якщо я правильно думаю), точність показань температури редуктора - ну таке, адже міряв я не зовсім там, де датчик прикручений. Але ж ніде в програмі немає налаштувань переходу на газ залежно від температури редуктора, тільки показання датчика і його тип. Якщо попідбираю інший тип датчика, можливо покази зрівняються, але чи є в тому сенс?

 

Також трохи бачу проблему у тому, що МАП показує 0,40...0,41, а не звичні мені влітку 0,25-0,28. Думаю, це через підсос повітря крізь якусь нещільність, буду її шукати, але не думаю, що саме через це газ не нагрівається достатньо.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3232
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 24 Ноябрь 2021 - 04:56

Есть возможность подключить ноутбук утром не запуская двигатель и сравнить температуру редуктора с температурой окружающей среды?

Але ж ніде в програмі немає налаштувань переходу на газ залежно від температури редуктора, тільки показання датчика і його тип.


Речь точно о кубоксе?
  • 0

#3233
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 24 Ноябрь 2021 - 10:52

Есть возможность подключить ноутбук утром не запуская двигатель и сравнить температуру редуктора с температурой окружающей среды?


Речь точно о кубоксе?

 

СТАГ 4+

 

На вулиці +1...+2 за різними термометрами, газовий мозок каже +4 - редуктор і +4 - газ.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3234
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 25 Ноябрь 2021 - 16:29

Не завоздушивание ли редуктора?

Хотя редуктор даже очень горячий, а газ не прогревается, не дает теплу отдаться. Магистраль выхода газа нормальная? Фильтр правильно поставили по направлению?


Изменено: baton45, 25 Ноябрь 2021 - 16:32

  • 0

#3235
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 23 Февраль 2022 - 09:59

На якийсь час відклав експерименти, але ціна бензину радує менше за ціну на газ, тож питання стабільності переходу на газове паливо знов постає на повний зріст :)

За цей час нічого особливо не покращилося, але хоч не погіршилося. Як і раніше:

 -прогріваю машину,

- їду,

- за 3-4 хвилини машина в основному переходить на газ, але не завжди,

- ще через якийсь час помічаю, що двигун знов працює на бензині замість газу,

- на світлофорі глушу двигун і примусово стартую його на газу - в основному допомагає, хіба кнопка пищить дуже противно.

Вчора після півгодинної проїздки містом таким способом відкрив капот долити омивайку, заодно заради цікавості помацав шланги газу під накрученою термоізоляцією - а вони гарячі, аж печуть, тобто температура самого газу точно понад 45-50 градусів. Отже, редуктор цілком здатен прогріти газ, але чомусь цього не робить.

Виникла така думка.

За загальним газовим законом (ну той, що Бойля-Маріотта, Гей-Люссака і Шарля) pv/t=const. Якщо вважати, що редуктор більш-менш тримає тиск стабільним, то залишається закон Гей-Люссака, тобто v/t=const. З якого випливає, що зниження температури може бути прямо пов'язаним із зменшенням об'єму прокачуваного при постійному тискові газу.

Ану, думаю, перевірю.

Покликав помічника, перекрив мультиклапан, відкрутив трубку подачі газу до (від) редуктора, попросив трохи відкрутити гвинт мультиклапана - газ пішов і досить активно. Фітінги до електроклапана чисті. Отже, роблю висновок, що до електроклапана редуктора газ доходить без проблем.

Все зібрав,перевірив на витоки - ОК.

Тож чи може бути так, що електроклапан (нового, до речі!) редуктора Nordic якимось чином підвисає і відкривається в основному не повністю, чим обмежує пропуск газу до редуктора, через що спрацьовує закон Гей-Люссака і температура газу падає? Тоді поміняти клапан - і проблема піде. Чи, може, проблема в мізках? або в котушці електроклапана? - її поміняти не проблема, з Аляски скрутити можна. Але шансів саме на котушку я б дав лише 0,0...1%.

 

ПС: І згадав, що не перевіряв фільтр рідкої фази при установленні редуктора, сьогодні подивлюся, що під ним...


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3236
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 23 Февраль 2022 - 10:46

     grayplus,  ти нас лякаєш, особливо Гей-Люсаком. Наче про Троцького повість прослухав. :sm13_:

Вже потроху пригадую твої роздуми (мама не горюй).

     Ну а помилки в стаг-4 які світяться?

В тому році я брав у Києві блютуз датчик для стагу, втикнув в гніздо для адаптера, поставив программку Stag BT Remapper на польській мові для старого стага-4плюс. Вона не працювала на телефоні.  На ноуті пішла, а нашо мені ноут в дорозі. Це загально відома проблема.

     Після консультації з продавцем адаптера блютуз-газ вияснилося, що він допрошиває прогу сам (зразу попереджає при покупці), яле ж я житрожопий, хочу зекономити 50 грн. Коротше поки, майстер не дав мені підшліфовану прогу на російській, блютуз на телефон не запрацював. Там щей смартфон старенький з 5 андроїдом. В том була і фішка. Бо майстер розпитував на яку систему хочу ставити, видно в нього каталог. Можливо має доступ до розробників-кулібіних, здоров'я хлопцям.

     Так отож, погрався я пару тижнів, там тільки температура газу, редуктора, тиск МАР, час вприску газ-бензин, карта газ бенз.,температурне корегування, мабуть все.

Коротше відслідковував температуру газу. Вона навіть через час поїздки не перевищувала 50-65 гадусів.  При пробках росла до максимуму, при навантаженні навіть просідала. Система охолодження тримається до 92 десь, тому догрівать вже сильно нічим.

      Пробував виставляти коригування вприску по температурі газу. Шоб шось прямо таке не помітив, може 5% і економить. 

 

По питання перемикання на газ треба глянути налаштування, можливе параметри зміщені, можу дати свої як взірець, якщо що.

Доречі, теплоізоляція трубок газу приведе до меншого перегрівання від двигуна, але хоч буде більша стабільність температури газу. Але бачу що це дрібниці на рівні процентів.

 

О і саме головне, коли пропан переходить в газову фазу, то поглинається багато тепла, тому редуктор тратить сили на нагрів парової фази, а тиск  повинен утримуваться редуктором в певних межах навіть при динаміці споживання. 


Изменено: baton45, 23 Февраль 2022 - 10:55

  • 0

#3237
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 23 Февраль 2022 - 14:12

 Ну а помилки в стаг-4 які світяться?

все, що є з помилок - це низький тиск (чи низька температура) газу і аварійні запуски. З другою зрозуміло - тому що я регулярно аварійно перезапускаю двигун бо інакше на газу можна за весь день ані кілометра не проїхати.

 

Пробував виставляти коригування вприску по температурі газу. Шоб шось прямо таке не помітив, може 5% і економить. 

Я цим ще не бавився. Методика виставлення коригувань у мене є збережена, але теж думаю, що там буде гранчак газу на 100 км, навряд чи більше, тому не поспішаю лізти в такі налаштування.

 

можу дати свої як взірець, якщо що.

ок, дякую, поділися, будь ласка.

 

Коротше відслідковував температуру газу. Вона навіть через час поїздки не перевищувала 50-65 гадусів.  При пробках росла до максимуму, при навантаженні навіть просідала. Система охолодження тримається до 92 десь, тому догрівать вже сильно нічим.

у мене на приборці досить швидко виходить на 92, далі повільніше зростає, а як трохи зайде за 97,5 прокидається карлссон і опускає температуру десь до 95. І так 95-98 і тримається - термостат недавно поміняв  :ukr:. А ось температура газу, поки мав час і натхнення спостерігати за нею за ноутбуком, навіть до 30 взимку не доходила, швидше 18-20. Тільки от вчора при +11 вже стали газові трубки аж гарячі після поїздок. Але навіть за такого "плюса" на газ саме не перейшло, довелося "підштовхнути" аварійним запуском.

 

ПС: блютуз-адаптера немає, з ноутбуком їжджу за потреби, як приїжджаю, то підключаю.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3238
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 23 Февраль 2022 - 21:49

 Пока нашел в файлах.

Обычно остальное стандартно.


Изменено: baton45, 23 Февраль 2022 - 21:50

  • 0

#3239
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 23 Февраль 2022 - 22:17

baton45, дякую! 


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3240
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 05 Март 2022 - 10:57

Всім добра і мирного неба!
Я тут все ніяк не заспокою себе з ГБО.
Ще згадав, що кнопка пищіть три коротких (немає газу? або недостатній тиск? - бо я не пам'ятаю достеменно, чи був там довгий у кінці) коли на індикаторі на мультиклапані показник рівня газу переходить із зеленої зони у червону. При цьому якийсь газ же у балоні є і до редуктора доходить. Тому виникла ще одна ідейка.
Чи може сітчастий фільтр на прийомній трубочці мультиклапана бути забитим і через це кількість газу недостатня для того, щоб система дала достатній тиск, хоча в принципі газ до редуктора доходить?

Й у цілому про мультиклапан. Стоїть якийсь Томасетто для 4 покоління. Вже 11 років. Жодного разу туди ніхто не лазив. Чи є потреба/сенс замінити мультиклапан або зробити йому ревізію - поміняти прокладки, почистити той самий фільтр?

Під час війни, правда, доставки запчастин не буде, але на майбутнє, на після перемоги, знати. А фільтр можна ж і просто почистити...


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3241
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 07 Март 2022 - 10:56

      grayplus, ще раз рекомендую озброїтися адаптером та програмою. Там в фактичному режимі прописує тиск в редукторі. Можна прогазувати, побачити реакцію редуктора, тиск газу, зрівняти з нормальними схемами, робити висновки. 

     Можу сробити скріншот своєї карти-осцилограми. Двигун працює нормально. Але поки ти без адаптера, ці розмови в користь бідних.


Изменено: baton45, 07 Март 2022 - 10:56

  • 0

#3242
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2079
  • Возраст: 48
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 07 Март 2022 - 12:55

Адаптер є, на шнурку до ноутбука.

Поки не було війни, заглядав кілька разів.

Якби було щось негаразд саме із тиском, то я б запам'ятав. Проблеми були з температурою (занизькою) і вакуумом (зависоким).

Наразі газу в балоні немає, а роССійські ракети є, тому скріншотів зможу наробити вже після нашої перемоги, хоча б локальної.

Просто, поки сиджу годинами у підвалі з пустим балоном і запасами різних матеріалів і запчастин, подумалося, може зробити ТО, в тому числі мультиклапана. Але сьогодні це вже стало не актуально - наш авторинок і склади запчастин, на яких можна було б щось докупити, замовивши за телефоном, тойво :( ...


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3243
Kamaz_DUDE

Kamaz_DUDE

    Авторитет

    • Сообщений 2554
  • Возраст: 35
  • Имя:Nazar
  • Город:Рівненська обл. Рокитне
  • Авто:Grandis 2.4 MT 05`
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 15 Март 2022 - 08:24

Добрий! Може хто підскаже магазини по гбо онлайн/по факту у західній частині України. Раніше все брав або Харків або Київ.
  • 0

#3244
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Март 2022 - 17:18

Пошукати проблемно? Може щось підійде...

https://infomisto.co...e-oborudovanie/

 


  • 0

#3245
Kamaz_DUDE

Kamaz_DUDE

    Авторитет

    • Сообщений 2554
  • Возраст: 35
  • Имя:Nazar
  • Город:Рівненська обл. Рокитне
  • Авто:Grandis 2.4 MT 05`
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 15 Март 2022 - 17:58

Дякую.
  • 0

#3246
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 15 Март 2022 - 21:36

Будь ласка!


  • 0

#3247
Igkruk

Igkruk

    Завсегдатай

    • Сообщений 74
  • Имя:Игорь
  • Город:Кировоградская обл.
  • Авто:шероле нубира
  •  
  • Регистрация: 11.07.2020

Опубликовано 02 Апрель 2022 - 16:24

Усім привіт. Маю таку проблему.  Восени встановив гбо . З початку війни і почала пищати кнопка , при заводці. Потім почався писк + почали мигати лампочки кількості газу. Всі наші газовщики або в армії , або змоталися . Поміняв сам фільтра, купив шнурок, зняв інтервал то. Але за  мигання лампочок кількості палива не маю ніякої інфи. В інтернеті також  Допоможіть порадою.


  • 0

#3248
Ник 78

Ник 78

    Авторитет

    • Сообщений 21140
  • Имя:Николай
  •  
  • Регистрация: 16.03.2010

Опубликовано 02 Апрель 2022 - 16:58

Звідки ти?
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
Размещенное изображение

#3249
Igkruk

Igkruk

    Завсегдатай

    • Сообщений 74
  • Имя:Игорь
  • Город:Кировоградская обл.
  • Авто:шероле нубира
  •  
  • Регистрация: 11.07.2020

Опубликовано 02 Апрель 2022 - 17:17

Знам'янка , Кіровоградська обл
  • 0

#3250
Ник 78

Ник 78

    Авторитет

    • Сообщений 21140
  • Имя:Николай
  •  
  • Регистрация: 16.03.2010

Опубликовано 02 Апрель 2022 - 17:20

На жаль там не допоможу

Можемо по тимвьюверу глянуть
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
Размещенное изображение

#3251
Igkruk

Igkruk

    Завсегдатай

    • Сообщений 74
  • Имя:Игорь
  • Город:Кировоградская обл.
  • Авто:шероле нубира
  •  
  • Регистрация: 11.07.2020

Опубликовано 02 Апрель 2022 - 17:52

На жаль там не допоможу

Можемо по тимвьюверу глянуть

 

Ніколи не користувався ним.


  • 0

#3252
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 02 Апрель 2022 - 19:38

      Igkruk, дивись яка петрушка виходить. Говорити слова "не вмію" можне кожний від малого до старого, слово "не можу" скаже той хто вже просто не хоче рухатися далі. У тебе є вихід до інтернету, на компі знаєш які кнопки клацати, шнурок до ГБО є, програма значить вже є, бо інтервал скинув, назва ГБО комплекту також не питання. Тому можна поступово полазити по інтернету, скачати проги користування необхідними програми і потроху розібратися. Можливо в системі вже записані помилки, треба знати де прочитати.

     Повір, жодна людина на цьому форумі не народилася зі знаннями в голові про ці довбані машинки. Знайти час у вечері, покурити мануали, поклацати, почитати та подивитися в інеті різні теми людей які вже доколупалися та вже на радостях діляться своїми невеликими або і значними досягненнями. Вчитися ніколи не пізно. Пробуй. В тебе і так забагато можливостей вже є. Це ж не двигун розбирати. Назад вже за так не збереш.  :ad_new:


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых