під брендом ЕФБ почали випускати явний шлак по якості.та это не брэнд, это технология, как и АЖМ
Реклама
Кто у нас аккумуляторами занимается?
#1193
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 17:02
та это не брэнд, это технология, как и АЖМ
ЄФБ кращий від класики та гірший від АГМ, аналогічна і ціна. Просто почали бадяжити під наклейкою ЄФБ якийсь не якісний продукт деякі не чесні виробники, та це звуки з русні, тому мені не дуже цікаво бо не відслідковую цілеспрямовано. Можливо виробники російські. А от по питанню довгого зберігання та коротких поїздок варто форум електротранспорт.ру подивитися.
#1195
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 20:07
АКБ треба заряджати хоча би раз у квартал, в кінці малими токами для балансування банок. Витрачати треба інколи і більше доби.то тоді мати два АКБ, один в машині, інший нормально підзаряджений у РУЧНОМУ режимі у гаражі. Раз на квартал міняти місцями.
Уграв 1,5 річну Варту 44А, короткі пробіги і взимку при морозах простояла на стоянці з сигналкою, купив EXIDE PREMIUM 53A ну і зарядне Іскра-6 супер, Аіда звісно крута, але ціна відповідна, іскри побуті за глаза вистачає, заряжаю не меньше 30годин, взимку ставлю 53а, літом 44а який відкачали за 2,5 доби танців з бубном
У меня за выходные падает до 11.5))
Пора новый покупать, а то сюрприз будет в самый не подходящий момент, как у меня вышло, маму нужно везти на терапию, а бобик сдох
Изменено: paa, 13 Декабрь 2023 - 20:07
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#1196
Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 23:26
Розумієте яка петрушка, щоби боротися з застарілою сульфатацією треба давити токами не одна десята, а одна сота і ще в половину менше. Десульфатація відбувається при заряді, сульфатація при розряді.
Діелектричні сульфати вимиваються тільки малими токами і величезними часовими інтертвалами. Це вам не по карману. Ви НЕ знайшли час не обслуговувати АКБ за півроку, а тепер голосите що не знайдете цілих пару діб на підзаряд.
Я вже 10 років на форумі електротранспорт.ру, там випробували люди з певним технічним досвідом та спеціалізацією по АКБ місяцями та роками різні методи тренувальних циклів, різні методи зарядних струмів. І прийшли до підсумку, що:
1. Має певне значення якість самої АКБ;
2. Має певне значення методика заряду;
3. Найважливішим є регулярне обслуговування АКБ.
Якщо ви занедбали АКБ і воно пішло у штопор, то всі потуги по пунктам 1 та 2 матимуть другосортні значення. Навіть розрекламовані методи імпульсних зарядів, хитрих алгоритмів не врятують АКБ від утиля. Особливо якщо вже пішло опливання намазок чи кородування решіток, це вже просто кінець, зверху ще просто накриває проста сульфатація, як рядном, і тоді все.
Можна спробувати витягнути реально засульфачений АКБ в режимах малих токів від 1-2% від ємності, не 10%, а в 10 разів менше. Поганяти так тиждень-другий, зробити контрольно-тренувальний цикл, знову прогнати за тиждень заряд вже з покращеними характеристиками, відчути покращену ємність і думати, що ви схопили бога за бороду. Та потім в один прекрасний момент якась банка стає чорною, корпус гріється, та напруга провалюється на мінус 2 вольти. КЗ банки. А виходить, що намазки вже трималися не на каркасі, а на самих сульфатних наростах, і ваша десульфатація розсипала будинок на замерзлому пісочку.
Це звичано найсумніша версія, але самими живучими вважаються батареї AGM, там пластини між прокладками, та й ще дистиляту треба підливати. Але це скоро приведе до кородування залишившихся тоководів.
Корочше звідти на максимальному рівні ніхто вже не повертається. Так, для допоміжного застосування на років 5 тире і більше.
Для АГМ взагалі термін 7 років вже на подумати, через 3-4 роки скажуть, що підливати воду треба було в 7, тепер пізно взагалі.
І ото воно вам таке треба?
Изменено: baton45, 14 Декабрь 2023 - 09:34
#1199
Опубликовано 15 Декабрь 2023 - 15:05
paa, та нормальную инфу он выдал. Что бы народ понимал суть вопроса.
Та я ж не спорю, просто вроде и так было разжевано, да и прошли те времена, когда над АКБ дрожали, бо новый фиг купишь, ленится народ, заниматься обслуживанием, особенно когда для этого еще нужно, что то покупать и уда то таскать не легкий груз
ПС Ты со своим разобрался?
Изменено: paa, 15 Декабрь 2023 - 15:06
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#1200
Опубликовано 15 Декабрь 2023 - 15:23
ПС Ты со своим разобрался?
Померял еще раз ток "утечки". Когда авто "засыпает", показывает ноль. Перед этим несколько минут держит 130 мА.
АКБ подзарядил на даче от зарядного не снимая с авто. Но не факт, что полностью. Глазка нет, ареометром лезть было влом. Но померять напряжение АКБ после простоя авто, руки не доходят. Погода на улице мерзкая. Если после замера ничего не изменится, буду проверять плотность электролита в АКБ. Хотя АКБ абсолютно новая.
Изменено: Avtomobilist, 15 Декабрь 2023 - 15:24
#1202
Опубликовано 15 Декабрь 2023 - 20:53
baton45, Шо це за крик душі?
Це коли будуть задавати звиздуваті питання, то буду просто тицяти на посилання.
А взагалі я давно зрозумів, що чоловіки поділяються на декілька типів. Один з таких типів любить поколупатися у всяких детальках, шняжках, порозбиратися як воно створоено, а буває такий тип як руки нижче спини.
От для перших в першу чергу і була моя опера. А для других викладка у останніх абзацах.
Изменено: baton45, 15 Декабрь 2023 - 20:54
#1203
Опубликовано 16 Декабрь 2023 - 22:20
короче поехал в магаз за аккумом, начал мерять их же тестером эксайд 75, бош 72, и ещё пару хреней
в итоге заявленный пусковой был только у боша, остальные минус около 90А от заявленного
Изменено: трой, 16 Декабрь 2023 - 22:21
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#1207
Опубликовано 17 Декабрь 2023 - 20:21
та вродь похож, но уже заказал тут по местуhttps://elmir.ua/car...92s4e410_r.html
20го должны привезти
если не сложится у них - закажу твой
Изменено: трой, 17 Декабрь 2023 - 20:23
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#1214
Опубликовано 25 Февраль 2024 - 18:27
шо за ціни на 60ку 600а?
Дивно якось старий себе веде- вже роки 2так,=вмикаеш магнілтолу, чи фари= через 15сек - 12.2в, потім можеш слухати довго= шоб стало 12в, нижче 11.8 вже потім не падае. Плотність погана 1.16. Максимум 1.2 Думав помре= а він так і бовтаеться.
Реклама!!!
#1215
Опубликовано 25 Февраль 2024 - 19:16
1900 грн.шо за ціни на 60ку 600а?
Дивно якось старий себе веде- вже роки 2так,=вмикаеш магнілтолу, чи фари= через 15сек - 12.2в, потім можеш слухати довго= шоб стало 12в, нижче 11.8 вже потім не падае. Плотність погана 1.16. Максимум 1.2 Думав помре= а він так і бовтаеться.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых