Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Кто у нас аккумуляторами занимается?


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
1217 ответов в теме

#1156
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 09:48

Це оптимально для постійних підзарядів. А далі для короткочасового перемішування (година) необхідно виходити на струми приблизнов 1% з напругою 15-16 Вольт. Але цей процес повинен бути контрольований обізнаною людиною, щоби вчасно виявити можливий терморозгін. Спеціальні програмовані під це автоматичні зарядні пристрої взагалі чи існують, а ті що претендують на таке мають кінський цінник і все одно знаюча людина сама приймає рішення та реагує на ситуацію. Все не так просто з цим простим свинцем.

 

Тут спрацьовує правило 20 на 80. При витраті сил на 20 % ми досягаємо результату в 80%.

Далі ми можемо витратити купу сил та часу на досягнення не дуже великих та значних результатів. Тому це часто не практикується.

Взагалі є подвижки на роботу з літієвими модифікаціями АКБ, та поки ціна на той же титанат безбожна,  і практика використання має певні мінуси, тому добрий старий свинець досі у попиті. Просто і не дорого, у порівнянні, звичайно.


Изменено: baton45, 30 Ноябрь 2023 - 09:51

  • 0

#1157
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10873
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 09:56

та поки ціна на той же титанат безбожна,

Та ну. Простіше свінець раз у 3 роки міняти.

 

щоби вчасно виявити можливий терморозгін.

Ставлю на своєму "ламповому" зарядному 2 А і ніякого терморазгону.

Але Без нагляду не залишаю, звісно.


Изменено: Avtomobilist, 30 Ноябрь 2023 - 09:56

  • 0

#1158
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 10:03

Отож, єдиним варіантом для підтримки АКБ на певний строк є періодична підзарядка. Я не буду чіпати перевірку рівнів, щільності, тренувальні цикли. Це досить моторошно та приносить результати не великої величини. Якщо АКБ вже спотикається, то він вже не лідер.
До речі, Зевсе, чому би періодично не ставити Бош С7 на підзарядку просто на машину? Чи не дозволяє бортова система, чи гаражу нормального нема, чи ХЗ? :ad_new:

Піздна кинувся, думав акум у порядку))))
Зараз пару разів, у місяц, буду ставити.

Та от і в мене таке враження, що цей БОШ недодзаряжає АКБ. Відносно швидко наганяє напругу і вирубається.
Та і по інструкції у нього 14,4...14,6 В. А це мабуть замало.

Пару днів назад, поставили на цьому зарядному заряджатися звичайний акум, але разрядженний майже на 70%, станом на зараз вроде тягне його. В мене просто акум пів року був у стані 50% зарядки і напевно пішла сульфатація, тому автоматичне зарядне швидко догоняло вольтаж та відрубалось, звісно, хлопці, у ручному режимі його відкачали, але це вже було 15,5-15,9 В, що, для геля не рекомендується.
  • 0

#1159
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10873
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 10:17

це вже було 15,5-15,9 В, що, для геля не рекомендується.

Для свінця по кальцієвій технології вродь нормально.


  • 0

#1160
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 10:41

Для свінця по кальцієвій технології вродь нормально.

В мене агм стоїть.
  • 0

#1161
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 11:06

А що АГМ цей гелевий був? Гель цікавий тільки при необхідності будь-якого положення АКБ. Наприклад при перевертанні носія. В іншому слабенька конячка, бо середовище передачі не рідке, суттєве висушування гелю і нормальній струмопровідності кінець. Звичайно треба ж виробникам на комусь тренуватися.

 

 

Для свінця по кальцієвій технології вродь нормально.

Не нормально. Можна але з розумом. А коли той розум нам був у пригоді.. :ad_new:  :sm13_:


  • 0

#1162
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 11:28

А що АГМ цей гелевий був?


Звісно, шо ні, просто всі називають акумулятори, у яких нема електроліту у рідкому стані - гель, а насправді це був звичайний агм, з сепараторами із стекловолокна, у які абсорбован електроліт)))
  • 0

#1163
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 12:06

Мені в минулому році достався б/в АКБ АГМ на 95 Агод Лендкрузерівський, 10 років термін, на холоді вже не тягнув, людина пішла на заміну.

Важкий страшно, 22 кг по льду тягнув. Зробив профілактику, влив десь літр дистілята загалом по банках, вичавив з нього 25 Агод. Поставив на безперебійник для компютера і зразу підтягнув до нього мережу освітлення 12В на квартиру для локдауну.

 

А на старий комп купив і зібрав літійферумні чотири циліндри по 15Агод з БМСта балансиром. Думаю цей АКБ на 15Агод мати як мобільний  модуль для підзарядки чогось. От думаю може машину підзарядити, та холодно, буде не дуже  багато толку, прийдеться знімати на добу другу свинець. А то ще морозів не було, хоча мастило замінив на вихідні, та всеж. :smile423:


Изменено: baton45, 30 Ноябрь 2023 - 12:09

  • 0

#1164
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 17:33

Та от і в мене таке враження, що цей БОШ недодзаряжає АКБ. Відносно швидко наганяє напругу і вирубається.
Та і по інструкції у нього 14,4...14,6 В. А це мабуть замало.

Так і є, сьогодні бош почав мігати, що пацієнт зарядженний, вольтаж є на акумуляторі, а щільність, як була, так і є на нулі. Тому підтверджую, зарядка повний щлак. Купив зарядне аіда, зараз будемо тестити.

Изменено: 3EBC, 30 Ноябрь 2023 - 17:49

  • 0

#1165
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 22:05

Там Аід як штамів короновірусу, яка модель? Сподіваюсь з регулятором?


  • 0

#1166
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 22:53

Там Аід як штамів короновірусу, яка модель? Сподіваюсь з регулятором?

Звісно, з регулятором, модель 11і. На рахунку боша - десь мінус 13000 грн., це ціна нового акумулятора, та самої зарядки))))
  • 0

#1167
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 11:08

Так і є, сьогодні бош почав мігати, що пацієнт зарядженний, вольтаж є на акумуляторі, а щільність, як була, так і є на нулі. Тому підтверджую, зарядка повний щлак. Купив зарядне аіда, зараз будемо тестити.

За ніч, аіда, догнала щільність до 1,26-1,27, дуже гарно, поки до аіди питань немає, а до боша с7 багато питань.... Вона, взагалі не працює, як треба.
  • 0

#1168
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10873
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 11:31

а до боша с7 багато питань...

Я на ньому взагалі зарядного тока більше 1,5 А не бачив. Правда тестер був підключений послідовно з АКБ. Але не думаю, що шунт на 20А так сильно содить зарядний ток.

Теж розчарований. Сильно розряджений АКБ відключае через пару годин і все.

Та же Аіда заряджає до 15,4 В, а БОШ до 14,4. От і весь результат по тому.


Изменено: Avtomobilist, 01 Декабрь 2023 - 11:36

  • 0

#1169
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 13451
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 11:33

до аіди питань немає

в мене 3S, виглядає як іграшка, однак свою роботу робить добре.

а от С3 на роботі, то той просто напругу догнаняє до 14.4 і більше нічого

мабуть всі боші такі, хоч і цінник кінський


  • 0

#1170
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 11:55

в мене 3S, виглядає як іграшка, однак свою роботу робить добре.
а от С3 на роботі, то той просто напругу догнаняє до 14.4 і більше нічого
мабуть всі боші такі, хоч і цінник кінський

Я із за цього боша встряв на новий акумулятор.... Та й бош теперь теж прийдеться викидати, хоча не повністю, крокодили з нього заберу))))... Лайно, а не зарядка, ніколи не думав, що таке може бути.

Изменено: 3EBC, 01 Декабрь 2023 - 11:57

  • 0

#1171
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10873
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 12:13

Та й бош теперь теж прийдеться викидати, хоча не повністю, крокодили з нього заберу))

Думаю, якщо найти спеца по електрониці, то можна "підкрутити" там напругу до 15,4 В і щось з нього тоді вийде.


  • 0

#1172
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 12:24

Думаю, якщо найти спеца по електрониці, то можна "підкрутити" там напругу до 15,4 В і щось з нього тоді вийде.

Після того, як встряв на 13000 грн., із за неї - нема бажання, з нею возитись.
  • 0

#1173
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10873
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 12:39

Після того, як встряв на 13000 грн., із за неї - нема бажання, з нею возитись.

Ну тоді подарувати її кому небуть на новий рік. )))


  • 0

#1174
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 12:52


Ну тоді подарувати її кому небуть на новий рік. )))

Це дуже треба не любити людину )))))))

Изменено: 3EBC, 01 Декабрь 2023 - 12:52

  • 0

#1175
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 01 Декабрь 2023 - 15:37

з регулятором, модель 11і.

А я коли глянув на модельний ряд з твоїх слів  тільки 11-ку і зацінив між нормально і достатньо. Чекав інтригу. :sm13_:


  • 0

#1176
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 12 Декабрь 2023 - 23:12

нарид, а кто знает, чего аккум после зарядки показывает 12.8, а потом за пару дней падает до 12.3 и так держится дальше

 

аккум солайт, Корея, проработал около 3х лет

 

был новым - держал 12.7 постоянно


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#1177
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15104
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 00:16

Возможно  плотность электролита упала из-за частичной сульфатации.

Обслуживаемый?


  • 0

#1178
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 01:24

Возможно  плотность электролита упала из-за частичной сульфатации.

Обслуживаемый?

не, не обслуживаемый


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#1179
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15104
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 01:47

А глазок хоть есть? Индикаторный.


  • 0

#1180
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 08:28

был новым - держал 12.7 постоянно

Мало інфи. Якщо цей АКБ просто стояв у сараї з 12,7В це одне, якщо рідко підзаряджався та не обслуговувався, короткі поїздки, тяжкі запуски то зовсім інше. Чого тут дивуватися.

Але ще раз повторюю, інфи майже нуль. Ні ємності, ні моделі, ні режиму обслуговування та експлуатації. :smile423:


  • 0

#1181
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10873
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 09:15

нема бажання, з нею возитись.
До речі, її можна використовувати як БЖ 13,5 в і в цьому режимі заряджати АКБ. Також там є режим регенерації 16,5 В. Так що може ще стане у пригоді.

за пару дней падает до 12.3 и так держится дальше

У меня себя так сейчас ведет абсолютно новый аккумулятор, установленный на авто.


  • 0

#1182
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 13451
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 09:21

12.8, а потом за пару дней падает до 12.3 и так держится дальше

сульфатація і розшарування електроліту

поставити на зарядку яка вміє робити "качелі" на невеликий струм

п.с. було б добре перевірити тестером АКБ


  • 0

#1183
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 867
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 09:52

До речі, її можна використовувати як БЖ 13,5 в і в цьому режимі заряджати АКБ. Також там є режим регенерації 16,5 В. Так що може ще стане у пригоді.

Так, бачив, віддав кулібіну, хай користується, але, забагато коштує, як для БЖ. 16,5В неприємлеме, для агм, тому цей режим нам не потрібен, а звичайний свинец, нам є чим качати.

нарид, а кто знает, чего аккум после зарядки показывает 12.8, а потом за пару дней падает до 12.3 и так держится дальше

аккум солайт, Корея, проработал около 3х лет

был новым - держал 12.7 постоянно

Значит плотность электролита низкая, скорее всего из за сульфатации и высого внутреннего сопротивления, при зарядке быстро набирает вольтаж, а плотность электролита практически не меняется. Нужно пробовать заряжать более интересными зарядками. Хотя, сейчас, срок три года это предвестник похода в магазин, за новым.

Изменено: 3EBC, 13 Декабрь 2023 - 09:53

  • 0

#1184
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 11:34

А глазок хоть есть? Индикаторный.

неа

Ні ємності, ні моделі, ні режиму обслуговування та експлуатації.
та на Пилоте стоит, 75а, Солайт корейский

поставити на зарядку яка вміє робити "качелі" на невеликий струм
заряжал мес назад прям на машине зарядкой Хюндай, типа умной

часов 10 наверно, довело до 12.9, а через неделю померял - 12.3, сейчас меряю - 12.3 тоже



п.с. було б добре перевірити тестером АКБ
каким? нагрузочной вмлкой?

скорее всего из за сульфатации и высого внутреннего сопротивления
а если ставить ефб - у него с этим лучше?
  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#1185
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 13451
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 11:45

нагрузочной вмлкой?

ні, є тестери в принципі в любому магазині де АКБ продають вони мають, на місці і перевірити можуть. з поширених BT360, їх з алі багато навезли.

показує опір, ємність, стартовий


  • 0

#1186
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 11:52

а если ставить ефб - у него с этим лучше?

    Враховуючи ваші двигуни та витрати на паливо щоразу, не морочте собі голову та людям, купляйте новий, а старий віддайте кулібіну. Він його ще років 5 буде ганяти після можливо вдалої регенерації.

    Але... Тільки якщо можливо.  При таких двиглах сподіватися на ще живий стан за три роки.. Та ну... АКБ з честю відстояв свою вахту. Все, в нього вже пошатнулося здоров"я і це не лічиться при такому навантаженні. Влітку може, на двигло менше 2 літрів, але не факт. :smile423:

    Зрозумійте, з часом свинець деградує, свинцеві тоководи у пластинах поступово окислюються продуктами розкладу електроліту (кисень) і з часом тоководи умовно на 5мм2 зменшуються до 0,5мм2, а навколо  тоководу створюється рихла погано токоведуча кірочка окису свинцю. Це просто істотний процес перетворення матеріалів і цикли заряд-розряд не рятують від правди життя. Можна запороти АКБ просто сульфатацією за перші півроку, але треба постаратися. У свинця реально циклів заряд-розряд до декілька сотен, і чим глибше розряд, тим сильніше сипиться труха, окислююються тоководи, пливуть намазки. 

    

  ЕФБ  можливо і краще, при нормальному обслуговуванні. Коли тільки появилися досить хвалили, зараз не скажу, вже не відслідковую. Але мельком чув, що ругалися в русні, бо під брендом ЕФБ почали випускати явний шлак по якості. Можливо вже халтурщики перевзулися під бренди також. :smile44: Треба бути уважним і мабуть не таким і жадним. Дешева рибка...  :ad_new:


Изменено: baton45, 13 Декабрь 2023 - 12:05

  • 0

#1187
трой

трой

    Авторитет

    • Сообщений 14792
  • Возраст: 52
  • Имя:трой
  • Город:харьков
  • Авто:HONDA Pilot, 3.5, 257 л.с.
    Range Rover Sport, 2014г,
    5л - 510л.с.
  •  
  • Регистрация: 16.02.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 12:03

купляйте новий,
ну так и собираюсь, поэтому и спрашиваю про ЕФБ аккумы, или АЖМ

При таких двиглах сподіватися на ще живий стан за три роки..
за 3 года пробег тыщ 20км

помер через 20тык, не рановато?


  • 0

 У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...


#1188
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1246
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 12:09

Це як, пробіг 3 км та зупинка?

Можли просто АКБ не наїдався вдосталь? Підзаряжати не завадить раз в квартал. Ну хоч би.

Стоянка на сигналізації, різних датчиках. Воно за місяць накапає А*год на 10-20, так не помітно, а потім сульфатація заліпить усе.

І як казав Зевс правильними приладами, правильними режимами пару тижнів витьохкувати по краплинці з можливо вдалим результатом.

Пісочок у вас в нирках також не за день накоплюється, да і жирок в боках також, все потрошку і не помітно. Оце дуже досадно. :sm13_:


Изменено: baton45, 13 Декабрь 2023 - 12:14

  • 0

#1189
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 10873
  • Возраст: 64
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 12:10

за 3 года пробег тыщ 20км помер через 20тык, не рановато?

Дело не в пробеге, а в возрасте.

Если он просто будет храниться без работы, ему еще раньше труба будет.


Изменено: Avtomobilist, 13 Декабрь 2023 - 12:11

  • 0

#1190
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 13451
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 13 Декабрь 2023 - 12:22

про ЕФБ аккумы, или АЖМ

АЖМ то добре, навіть якщо старт-стопа нема. не переносить перезаряд і нагрів.

мій 6 років проходив без зарядок. зараз залишилось 400 А і 42Аг по тестам (з 60-ки і 680 стартового)

 


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых