Это в трейд-ин, или полная стоимость?
Реклама
Кто у нас аккумуляторами занимается?
#1131
Опубликовано 28 Сентябрь 2023 - 20:59
Три))))за год аккум уграл?!
Но, не уграл, а на полезное дело применил.
И купил ещё 4.
С дуру, можно и не только свинец уграть)))Маловероятно за год уграть даже свинец, нужно постараться или сильно забить. Ну может совсем на саморазряд и задавить тяжелейшей сульфатацией. Это точно не меньше года выстаивать и то....
Изменено: 3EBC, 28 Сентябрь 2023 - 20:59
#1135
Опубликовано 26 Октябрь 2023 - 12:40
посм пож личку
Если нужно срочно, лучше позвонить.
https://www.opel-clu...entry1075512344
Изменено: Avtomobilist, 26 Октябрь 2023 - 12:41
#1136
Опубликовано 27 Октябрь 2023 - 10:35
Огромное спасибо Сергею "Зевс" всё чётко, быстро и качественно!!!
Огромное спасибо Сергею "Зевс" всё чётко, быстро и качественно!!!
#1142
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 08:49
Сьогодні стикнувся з тим що 95-ки з так званим "азійським" корпусом бюджетні бренди типу Біпавер не роблять, змушений був Топлу взяти - це дійсно так?
Зачастую, Азия, действительно представлена только в импорте и дорого, но у нас есть премиалка 95 Ач, нашего производства, за 2900 грн.
Изменено: 3EBC, 29 Ноябрь 2023 - 08:49
#1146
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 18:11
Увы, но есть только классический вариант, с жидким электролитом и не ефб..... 70Ач - 2300 грн.а что есть из 74-75, азиат, клемы обычные ( не тонкие)
из ефб или ажм
Якщо заводський, то років п'ять відходив, а після заміни всі ходять 2,5-3,5 рока.Сільки хоч походив старий? Азіат явно не для жигуля.
Изменено: 3EBC, 29 Ноябрь 2023 - 18:09
#1149
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 21:30
Коли, з ранку, замість авто, треба їхати на маршрутці)))))Мда.... А по яким критеріям вже зрозуміло, що треба міняти?
Така реальність, а, взагалі, акумулятор вже коштує дешевше бака палива, то й раз у 2-3 рока можна замінити. В мене 105 агм ехіde, вмер за рік, не витримав він поїздок в 3 км у добу, з двома запусками дизеля, хоча я й питався, останні два місяці, періодично його заряджати, але, як виявилось, автоматична зарядка bosch с7 не змогла витягнути його, нагоняла вольтаж і отрубалась, показуючи, що все ок, акум звісно замінив на новий, але й мої хлопці відкачали старий, але іншім зарядним, та у ручному режимі.У мене Power Max рівно 3 роки проробив. Думав, що це замало буде.
Изменено: 3EBC, 29 Ноябрь 2023 - 21:39
#1150
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 22:32
Гарний аргумент для продавця АКБ.
Памятаєте Сталоне грошима топив у печері в горах.
АКБ треба заряджати хоча би раз у квартал, в кінці малими токами для балансування банок. Витрачати треба інколи і більше доби.
Якщо воно кажете не дороге, то тоді мати два АКБ, один в машині, інший нормально підзаряджений у РУЧНОМУ режимі у гаражі. Раз на квартал міняти місцями.
Отоді вам не то що зима, війна буде не така страшна.
А АГМ покласти за рік це круто, вони, звичайно якісні, по 7-10 років при правильному догляді ходять, а оригінали так і без особливого догляду.
Ну то такое... Багато чого відштовхується від реальної потреби.
Це я в принципі написав для тих, хто дотягує до останнього, а потім радіє ще й невеликій знижці. Беріть ДВА.
Изменено: baton45, 29 Ноябрь 2023 - 22:37
#1151
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 22:46
Гарний аргумент для продавця АКБ.
Памятаєте Сталоне грошима топив у печері в горах.
АКБ треба заряджати хоча би раз у квартал, в кінці малими токами для балансування банок. Витрачати треба інколи і більше доби.
Якщо воно кажете не дороге, то тоді мати два АКБ, один в машині, інший нормально підзаряджений у РУЧНОМУ режимі у гаражі. Раз на квартал міняти місцями.
Отоді вам не то що зима, війна буде не така страшна.
А АГМ покласти за рік це круто, вони, звичайно якісні, по 7-10 років при правильному догляді ходять, а оригінали так і без особливого догляду.
Ну то такое... Багато чого відштовхується від реальної потреби.
Це я в принципі написав для тих, хто дотягує до останнього, а потім радіє ще й невеликій знижці. Беріть ДВА.
Аргумент не то що гарний, а просто супер, але, я у роздріб, крім клубу, не торгую, тому, для мене він не аргумент, а, лише, правда життя.
Свій агм я уложив кожнодневними, мінімальними пробігами та надією, на автоматичну зарядку, хоча, можливо, якщо би раніше почав заряджати, то можливо би й смог врятувати, а так 8 місяців у стані 30-50 % заряду й не витягнула зарядка його.
#1152
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 22:53
MUTLU 2011 ще стоїть. пробігу правда мало на ньому - 30ткм. але навіть від старості не помер. якийсь правда рік-два стояв просто відключений. бо авто на стоянці було. ОТо срок. а три роки - єх...це вже шось фігня.
так шо- краще хай завжди заряждений?
Реклама!!!
#1153
Опубликовано 29 Ноябрь 2023 - 22:57
То, як робили 12 років назад і як роблять останні років 5-7, це дві великі різниці, причому, це всюди, битова техніка, запчастини та інше.MUTLU 2011 ще стоїть. пробігу правда мало на ньому - 30ткм. але навіть від старості не помер. якийсь правда рік-два стояв просто відключений. бо авто на стоянці було. ОТо срок. а три роки - єх...це вже шось фігня.
І ніяк інакше, все що має меньше 70-50% заряда - підлягає сульфатації, а з нею бороться вкрай важко, та й безслідно вона ніколи не проходить.
так шо- краще хай завжди заряждений?
Изменено: 3EBC, 29 Ноябрь 2023 - 22:57
#1154
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 08:56
Отож, єдиним варіантом для підтримки АКБ на певний строк є періодична підзарядка. Я не буду чіпати перевірку рівнів, щільності, тренувальні цикли. Це досить моторошно та приносить результати не великої величини. Якщо АКБ вже спотикається, то він вже не лідер.
До речі, Зевсе, чому би періодично не ставити Бош С7 на підзарядку просто на машину? Чи не дозволяє бортова система, чи гаражу нормального нема, чи ХЗ?
#1155
Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 09:07
автоматична зарядка bosch с7 не змогла витягнути його
Та от і в мене таке враження, що цей БОШ недодзаряжає АКБ. Відносно швидко наганяє напругу і вирубається.
Та і по інструкції у нього 14,4...14,6 В. А це мабуть замало.
Изменено: Avtomobilist, 30 Ноябрь 2023 - 09:08
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых