Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Выбор суперэконом резины


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
314 ответов в теме

#211
Benificar

Benificar

    Авторитет

    • Сообщений 1700
  • Возраст: 35
  • Имя:Андрей
  • Авто:Opel Vectra C '04 2.2
  •  
  • Регистрация: 01.06.2017

Опубликовано 07 Март 2020 - 08:28

Из китаез sailun неплохая резина
  • 0

#212
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 02 Август 2020 - 23:24

Хто що цікавого може скати про Kumho Ecowing ES31? З тестів - тільки тест "Автоцентру", де вони не дуже: https://www.autocent...r15-840191.html

Цікавить стійкість до ям і бордюрів, враховуючи "еко" у назві. Інше, враховуючи ціну, там начебто більш-менш. Ціна на них дуже приваблива.

 

Як альтернатива розглядаються:

Marshal MH12

Laufenn G Fit EQ LK41, особливо версії XL

General Altimax Comfort (конкретно про цю модель мало що відомо, але і негативу не знаю)

Lassa Atracta

Kleber Dynaxer HP3

З "еко" - Fulda EcoControl (також мало інформації, тести переважно про Fulda EcoControl HP)

 

Nokian Nordman SX2 не розглядається з-за країни-виробника. Так-то були б, мабуть, одним з головних претендентів.

Nexen N'Blue HD Plus, N'Blue ECO i Hankook Kinergy Eco 2 K435 начебто загалом непогані, але вистачить серед екошин і Кумо з Фульдою, і так є сумніви.

 

Triangle TE301 з точки зору ціни розглядався б, але швидкість, на якій можна робити переставку, таки трохи має значення.

 

Численні сербські клони з третьої лінії Мішлен не розглядаються, як і Корморани, як і Сава Перфекта, і Дебіца Пассіо, і Барум Брілліантіс 2.

Гіславед Урбан Спід немає з високим профілем, так що також не розглядаються, як і Келлі. Вікінг Сіті (по-моєму) Тек також не цікавить.

 

Інші цікаві важко назвати супереконом, і так майже в медіум місцями заглянули.


  • 0

#213
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Август 2020 - 18:03

Обидві Кумо відпали. ЕС31 - взагалі немає про що говорити, а той Маршал є максимум 18 року.
Зате Вікінг виявився актуальним, і Гіславед Урбан Спід у потрібному розмірі є, хоча і зустрічається рідко.
Фульда Екоконорол - один з переможців тесту АДАЦ 2008, дуже збалансована шина.
Також додалися Нокіан Хакка Грін 2 і Бріджстоун Ecopia EP150 - не такі-то вони й дорогі зараз.
  • 0

#214
poroh21

poroh21

    Авторитет

    • Сообщений 1273
  • Возраст: 36
  • Имя:Misha
  • Город:Чернигов
  • Авто:був OKE 13nb, була OAG z14xe, зараз ОАН a16xer
  •  
  • Регистрация: 16.07.2017

Опубликовано 05 Август 2020 - 21:51

Kleber Dynaxer HP3

тут уже наверное надо смотреть на HP4. 

Был бы барум брилиатнис2 в моем размере взял бы себе, на двух предыдущих машинах был он, негатива не могу сказать, в дождь прогнозируемо, по сухому отлично, и самое главное для меня грязь очень-очень хорошо. Минус очень мягкая боковина, но ни разу не постарадала, хотя влетал в очень не плохие ямы на скорости


  • 0

#215
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 05 Август 2020 - 22:39

Дінаксер НР4 немає 175/70 (або 80, цікавлюся ним також для експерименту) 14. Як і багато чого іншого досить сучасного - наприклад, Данлоп Блю Респонс. З відносно модного у розмірі рулять Гудйір Ефішієнт Гріп і Конті Преміум Контакт 6. Ще є Мішлен настільки конської вартості, що я навіть модель не дивився, і Піреллі Чінтурато П1 Верде російського виробництва, але в магазинах я її бачу дуже рідко.


  • 0

#216
poroh21

poroh21

    Авторитет

    • Сообщений 1273
  • Возраст: 36
  • Имя:Misha
  • Город:Чернигов
  • Авто:був OKE 13nb, була OAG z14xe, зараз ОАН a16xer
  •  
  • Регистрация: 16.07.2017

Опубликовано 06 Август 2020 - 07:58

Данлоп Блю Респонс

у меня щас такая, досталась с машиной, протектор, гад, не стирается))) не позволяет совесть купить новую, но на следующий сезон надо, резине уже будет 4года и остаток 4-5мм



немає 175/70 (або 80

а зачем такая высокая резина?


  • 0

#217
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 09:28

а зачем такая высокая резина?


70 з заводу. Інший варіант з заводу - 65, і ціни на нього кращі, але я хочу з запасом для ям, та і виглядає 65 в арці карикатурно, я бачив Берлінго з такими. 80 туди нормально йде за габаритами (бо були варіанти на 15 і 16 дюймів з більшою окружністю), але в мануалі такого варіанту немає, тому у мене є певні сумніви, до того ж профіль справді трохи зависокий. В принципі, машина з атмосферним дизелем і короткою коробкою не для гонок, але можливість щось об'їхати на 70 км/г без зносів і заносів втрачати не хочеться. Зараз Піреллі Чінтурато П4.
  • 0

#218
vad72

vad72

    Дока

    • Сообщений 586
  • Возраст: 52
  • Имя:Вадим
  • Город:Белая Церковь
  • Авто:Skoda Kamiq 1.6 MPI 6AG + ГБО BRC
  •  
  • Регистрация: 19.03.2013

Опубликовано 06 Август 2020 - 09:34

а РОСАВА не подходит?


  • 0

r13s6.gif

 


#219
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 09:45

Ще одна причина щоб цікавитися 80, крім ям - коротка коробка трохи набридла, машині явно не вистачає шостої передачі, а перша з запасом.

а РОСАВА не подходит?

За розміром - цілком. Але навіть набагато дорожчі шини є набором значних компромісів, які треба правильно для себе скомпонувати. До того ж, одне з головних достоїнств Росави, стійкість протектору до зношування, для мене не має значення, бо у мене невеликі пробіги і я і так міняю шини за віком. Звичайно, якби фінансові обмеження були жорсткішими, я б розглядав Росаву, Преміорі і Тріангл. До речі, той Кумо ЕС31 у розмірі 170/70 14 коштує 750 гривень, як і Тріангл, а Росава і Преміорі - 660. Я б хотів вписатися у 1000, але при наявності явних достоїнств розглядаю і до 1200.
  • 0

#220
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 06 Август 2020 - 15:09

185/65 по высоте как 175/70.
  • 0

#221
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 06 Август 2020 - 16:46

і я і так міняю шини за віком.

Який термін? Чи змінюється він  в залежності від брендовості ?


  • 0

#222
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 18:51

Який термін? Чи змінюється він в залежності від брендовості ?

Мішлен, Гудйір і ще хтось рекомендує 10 років, але не жорстко. У мене дев'ять років, знос протектору незначний.
  • 0

#223
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 06 Август 2020 - 20:19

Muzzy, зрозуміло...


  • 0

#224
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12044
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 21:21

185/65 по высоте как 175/70.

185-я от обода до края на 0,3см ниже

 

Мішлен, Гудйір і ще хтось рекомендує 10 років, але не жорстко. У мене дев'ять років, знос протектору незначний.

Если брать на 10 лет, то я бы рассматривал именитые бренды, Конті Преміум Контакт 6 у нас вроде нет 14, Мишка дорогая, Хакку Грин нужно искать финскую, остаются Гудьер Ефишент и Бридж Экопия разработанные в одно время, мне больше нравится Бридж, но то таке.
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#225
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 22:06

Заводська комплектація була також 185/65 R15, а так звані варіанти заміни: 195/60 R15 i 205/50 R16.

Додалися до розгляду Falken Sincera SN-832 Ecorun і Firestone Multihawk 2. У Мультіхока, крім мокрого асфальту і не дуже хорошої витрати палива, явних недоліків взагалі не зафіксовано, на сухому дуже хороша, Фаєрстоун - старий бренд, який належить Бріджстоуну. У Фалькена все ще краще, але потребує вивчення питання про "еко" - не хотілось би сопливої боковини. Хоча, з іншого боку, був тест на переїжджання цеглини і Хакка Грін 2 її успішно переїжджала на швидкості 90 км/г, як і деякі інші екошини, начебто саме за рахунок податливої боковини, яка стислася і далі відновила форму без наслідків.
  • 0

#226
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12044
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 22:06

Заводська комплектація була також 185/65 R15, а так звані варіанти заміни: 195/60 R15 i 205/50 R16.

так вроде разговор был за 14-е

 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#227
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 22:40

У 14 були точно 175/64 і 175/70, начебто також 165/70. Ширших за 175 з заводу не було.

Подивився шинний калькулятор - справді, 175/80 R14 більше будь-якого з перерахованих. Ну, мабуть доведеться його виключити.

До речі, про Росаву: https://www.tyrerevi...-205-55-R16.htm
Я думаю, тут важливим моментом є 14 рік. У нас характеристики можуть міняти запросто.
  • 0

#228
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12044
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 23:55

У 14 були точно 175/64 і 175/70, начебто також 165/70. Ширших за 175 з заводу не було.

Ничего не понял, какой сейчас размер стоит, чем то не устраивает?


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#229
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 07 Август 2020 - 07:25

Ничего не понял, какой сейчас размер стоит, чем то не устраивает?

175/70 R14. Загалом, влаштовує. Але є куди покращувати. 80 має свої гіпотетичні переваги з точки зору більшої стійкості до ям і компенсації "короткої" КПП автомобіля (я не хочу міняти передавальне число п'ятої передачі, хоча дехто це робить). Як це співвідноситься з потенційними недоліками 80, як то більша маса і менша стійкість в поворотах, і чи є такий перехід хорошою ідеєю - питання відкрите. Хоча я все більше схиляюся до того, щоб залишити розмір як є.
  • 0

#230
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 971
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 07 Август 2020 - 09:21

Я катав Брідж Екопія ер 150, ще два друга з форуму теж брали таку. Чесно кажучи, не дуже вона. Кажуть, не вдала бюджетна шина.

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
  • 0

#231
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12044
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 07 Август 2020 - 12:07

Чесно кажучи, не дуже вона. Кажуть, не вдала бюджетна шина.

Конкретики бы побольше, что не понравилось?
 



Хоча я все більше схиляюся до того, щоб залишити розмір як є.

Гарна думка
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#232
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 3081
  • Возраст: 28
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано 07 Август 2020 - 12:54

і компенсації "короткої" КПП автомобіля

Короткую КПП шинами не компенсируешь.
  • 0

В ігнорі - Vigors.


#233
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 07 Август 2020 - 18:05

Короткую КПП шинами не компенсируешь.

Чому? Передаточне число між колінвалом і дорогою змінюється, тільки в іншому місці. У методу є недоліки, але сама компенсація має відбуватися.

Я катав Брідж Екопія ер 150, ще два друга з форуму теж брали таку. Чесно кажучи, не дуже вона. Кажуть, не вдала бюджетна шина.

А що не подобалося? У західних тестах вона постійно була серед лідерів.
Правда, я думав, що моделі років 5-6 максимум, а, виявляється, дев'ять років назад вона вже була.
  • 0

#234
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 971
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 07 Август 2020 - 18:32

Чому? Передаточне число між колінвалом і дорогою змінюється, тільки в іншому місці. У методу є недоліки, але сама компенсація має відбуватися.

А що не подобалося? У західних тестах вона постійно була серед лідерів.
Правда, я думав, що моделі років 5-6 максимум, а, виявляється, дев'ять років назад вона вже була.

Гул в машині було чутно,боковина трохи слабка, грижі були, ну і знос швидкий був. ІМХО все. Розмір був 185/65 15. Вага шини в порівнянні з іншими брендами такого ж розміру значно менша. Виробництво, здається, Тайланд у мене був.

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
  • 0

#235
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12044
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 07 Август 2020 - 19:27

Чому? Передаточне число між колінвалом і дорогою змінюється, тільки в іншому місці. У методу є недоліки, але сама компенсація має відбуватися.

А що не подобалося? У західних тестах вона постійно була серед лідерів.
Правда, я думав, що моделі років 5-6 максимум, а, виявляється, дев'ять років назад вона вже була.

В розмірі 175/80R14 приріст 5.5км/г на сотню,

Брідж 2012г

 

Гул в машині було чутно,боковина трохи слабка, грижі були, ну і знос швидкий був. ІМХО все. Розмір був 185/65 15. Вага шини в порівнянні з іншими брендами такого ж розміру значно менша. Виробництво, здається, Тайланд у мене був.

Яке авто?
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#236
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 971
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 07 Август 2020 - 19:28

В розмірі 175/80R14 приріст 5.5км/г на сотню,
Брідж 2012г

Яке авто?

Був Комбо 1,7

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
  • 0

#237
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12044
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 07 Август 2020 - 19:47

Був Комбо 1,7

Гул спишемо на не рідний розмір, ну а "боковина трохи слабка, грижі були, ну і знос швидкий був" на дороги і стиль водіння :sm13_: 
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#238
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 08 Август 2020 - 03:01

Каким образом гул связан с размером?
  • 0

#239
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12044
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Август 2020 - 13:06

Каким образом гул связан с размером?

Увеличение размера всегда ведет к увеличению шума :sm13_:
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#240
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 08 Август 2020 - 17:38

Я думал это справедливо только по отношению к колонкам.
  • 0

#241
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 971
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 08 Август 2020 - 19:40

Ширина 185--- то по заводу для 15". А висота профілю, мабуть, не впливає на шум. Я так думаю

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
  • 0

#242
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Август 2020 - 20:29

Я думал это справедливо только по отношению к колонкам.
Длина акустической волны прямо пропорциональна геометрическим размерам объекта, излучающего эту волну.

 

А висота профілю, мабуть, не впливає на шум
Меняется  объём резонирующего пространства - меняется интенсивность шума.
  • 0

#243
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 08 Август 2020 - 20:34

Длина акустической волны прямо пропорциональна геометрическим размерам объекта, излучающего эту волну.
 
Меняется  объём резонирующего пространства - меняется интенсивность шума.

75ас-001 рулят)
  • 0

#244
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12044
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Август 2020 - 20:42

Ширина 185--- то по заводу для 15". А висота профілю, мабуть, не впливає на шум. Я так думаю

Може і не впливає, але гул  то таке, змінити лису гуму на нову і одразу загуде :sm13_:
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#245
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13052
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 10 Август 2020 - 14:19

Станом на зараз вибір знаходиться на наступному етапі:

1) Falken Sincera SN 832 EcoRun (175/70R14 88T) - версія з посиленими боковинами екошини, яка була на перших місцях у багатьох західних тестах. Мінуси - трохи дорогувато, як для цього розміру, але в межах припустимого при явних достоїнствах.

2) Laufenn G Fit EQ LK41 (175/70R14 88T) - версія з посиленими боковинами екошини, яка була на середніх місцях у якомусь російському тесті,. Плюс - ціна. Мінус - попахує котом в мішку, хоча є сподівання на Ханкук. Але багато шин другої лінії дуже крутих концернів - рідкісний мотлох, так що хто його знає.

3) Viking Tyres CityTech II (175/70R14 84T) - досить середня шина концерну Контіненталь, начебто без явних проколів. Про тонку боковину нічого не відомо (а вона знайшлася у більшості моделей, які непогано виглядають у тестах і не виходять за межі цінового діапазону, тобто не факт, що і тут її немає). Плюс - ціна, як для бренду, концерну і відсутності дуже явних провалів. Відносний і, очевидно, тимчасовий плюс - значна стійкість до аквапланування, оскільки високий протектор, у нової.

4) Firestone MultiHawk 2 - у списку для різноманітності, як, можливо, найвигідніший представник шин з тонкою боковиною, хоча тут конкуренція дуже сильна. Плюси - на сухому асфальті все дуже добре, шум, Бріджстоун, ціна. Мінуси - боковина.

 

Фактори витрат пального і стійкості до багатотисячних пробігів не розглядалися.

 

Виникає три питання:

1) Наскільки проблемним фактором з точки зору пошкоджень є тонка боковина?

2) Наскільки боковина XL-версій екошин наближена до боковин звичайних класичних шин, у яких вона не була тонкою? "Була", тому що схоже на те, що тепер 80% шин не є такими.

3) Наскільки XL-версії екошин зберігають зафіксовані у тестах достоїнства щодо гальмування і керованості ствоїх родичок зі звичайним індексом навантаження?


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых