Реклама

Выбор суперэконом резины
#212
Опубликовано 02 Август 2020 - 23:24
Хто що цікавого може скати про Kumho Ecowing ES31? З тестів - тільки тест "Автоцентру", де вони не дуже: https://www.autocent...r15-840191.html
Цікавить стійкість до ям і бордюрів, враховуючи "еко" у назві. Інше, враховуючи ціну, там начебто більш-менш. Ціна на них дуже приваблива.
Як альтернатива розглядаються:
Marshal MH12
Laufenn G Fit EQ LK41, особливо версії XL
General Altimax Comfort (конкретно про цю модель мало що відомо, але і негативу не знаю)
Lassa Atracta
Kleber Dynaxer HP3
З "еко" - Fulda EcoControl (також мало інформації, тести переважно про Fulda EcoControl HP)
Nokian Nordman SX2 не розглядається з-за країни-виробника. Так-то були б, мабуть, одним з головних претендентів.
Nexen N'Blue HD Plus, N'Blue ECO i Hankook Kinergy Eco 2 K435 начебто загалом непогані, але вистачить серед екошин і Кумо з Фульдою, і так є сумніви.
Triangle TE301 з точки зору ціни розглядався б, але швидкість, на якій можна робити переставку, таки трохи має значення.
Численні сербські клони з третьої лінії Мішлен не розглядаються, як і Корморани, як і Сава Перфекта, і Дебіца Пассіо, і Барум Брілліантіс 2.
Гіславед Урбан Спід немає з високим профілем, так що також не розглядаються, як і Келлі. Вікінг Сіті (по-моєму) Тек також не цікавить.
Інші цікаві важко назвати супереконом, і так майже в медіум місцями заглянули.
#213
Опубликовано 05 Август 2020 - 18:03
Зате Вікінг виявився актуальним, і Гіславед Урбан Спід у потрібному розмірі є, хоча і зустрічається рідко.
Фульда Екоконорол - один з переможців тесту АДАЦ 2008, дуже збалансована шина.
Також додалися Нокіан Хакка Грін 2 і Бріджстоун Ecopia EP150 - не такі-то вони й дорогі зараз.
#214
Опубликовано 05 Август 2020 - 21:51
Kleber Dynaxer HP3
тут уже наверное надо смотреть на HP4.
Был бы барум брилиатнис2 в моем размере взял бы себе, на двух предыдущих машинах был он, негатива не могу сказать, в дождь прогнозируемо, по сухому отлично, и самое главное для меня грязь очень-очень хорошо. Минус очень мягкая боковина, но ни разу не постарадала, хотя влетал в очень не плохие ямы на скорости
#215
Опубликовано 05 Август 2020 - 22:39
Дінаксер НР4 немає 175/70 (або 80, цікавлюся ним також для експерименту) 14. Як і багато чого іншого досить сучасного - наприклад, Данлоп Блю Респонс. З відносно модного у розмірі рулять Гудйір Ефішієнт Гріп і Конті Преміум Контакт 6. Ще є Мішлен настільки конської вартості, що я навіть модель не дивився, і Піреллі Чінтурато П1 Верде російського виробництва, але в магазинах я її бачу дуже рідко.
#217
Опубликовано 06 Август 2020 - 09:28
а зачем такая высокая резина?
70 з заводу. Інший варіант з заводу - 65, і ціни на нього кращі, але я хочу з запасом для ям, та і виглядає 65 в арці карикатурно, я бачив Берлінго з такими. 80 туди нормально йде за габаритами (бо були варіанти на 15 і 16 дюймів з більшою окружністю), але в мануалі такого варіанту немає, тому у мене є певні сумніви, до того ж профіль справді трохи зависокий. В принципі, машина з атмосферним дизелем і короткою коробкою не для гонок, але можливість щось об'їхати на 70 км/г без зносів і заносів втрачати не хочеться. Зараз Піреллі Чінтурато П4.
#219
Опубликовано 06 Август 2020 - 09:45
За розміром - цілком. Але навіть набагато дорожчі шини є набором значних компромісів, які треба правильно для себе скомпонувати. До того ж, одне з головних достоїнств Росави, стійкість протектору до зношування, для мене не має значення, бо у мене невеликі пробіги і я і так міняю шини за віком. Звичайно, якби фінансові обмеження були жорсткішими, я б розглядав Росаву, Преміорі і Тріангл. До речі, той Кумо ЕС31 у розмірі 170/70 14 коштує 750 гривень, як і Тріангл, а Росава і Преміорі - 660. Я б хотів вписатися у 1000, але при наявності явних достоїнств розглядаю і до 1200.а РОСАВА не подходит?
#224
Опубликовано 06 Август 2020 - 21:21
185/65 по высоте как 175/70.
185-я от обода до края на 0,3см ниже
Мішлен, Гудйір і ще хтось рекомендує 10 років, але не жорстко. У мене дев'ять років, знос протектору незначний.
Если брать на 10 лет, то я бы рассматривал именитые бренды, Конті Преміум Контакт 6 у нас вроде нет 14, Мишка дорогая, Хакку Грин нужно искать финскую, остаются Гудьер Ефишент и Бридж Экопия разработанные в одно время, мне больше нравится Бридж, но то таке.
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#225
Опубликовано 06 Август 2020 - 22:06
Додалися до розгляду Falken Sincera SN-832 Ecorun і Firestone Multihawk 2. У Мультіхока, крім мокрого асфальту і не дуже хорошої витрати палива, явних недоліків взагалі не зафіксовано, на сухому дуже хороша, Фаєрстоун - старий бренд, який належить Бріджстоуну. У Фалькена все ще краще, але потребує вивчення питання про "еко" - не хотілось би сопливої боковини. Хоча, з іншого боку, був тест на переїжджання цеглини і Хакка Грін 2 її успішно переїжджала на швидкості 90 км/г, як і деякі інші екошини, начебто саме за рахунок податливої боковини, яка стислася і далі відновила форму без наслідків.
#227
Опубликовано 06 Август 2020 - 22:40
Подивився шинний калькулятор - справді, 175/80 R14 більше будь-якого з перерахованих. Ну, мабуть доведеться його виключити.
До речі, про Росаву: https://www.tyrerevi...-205-55-R16.htm
Я думаю, тут важливим моментом є 14 рік. У нас характеристики можуть міняти запросто.
#229
Опубликовано 07 Август 2020 - 07:25
175/70 R14. Загалом, влаштовує. Але є куди покращувати. 80 має свої гіпотетичні переваги з точки зору більшої стійкості до ям і компенсації "короткої" КПП автомобіля (я не хочу міняти передавальне число п'ятої передачі, хоча дехто це робить). Як це співвідноситься з потенційними недоліками 80, як то більша маса і менша стійкість в поворотах, і чи є такий перехід хорошою ідеєю - питання відкрите. Хоча я все більше схиляюся до того, щоб залишити розмір як є.Ничего не понял, какой сейчас размер стоит, чем то не устраивает?
#233
Опубликовано 07 Август 2020 - 18:05
Чому? Передаточне число між колінвалом і дорогою змінюється, тільки в іншому місці. У методу є недоліки, але сама компенсація має відбуватися.Короткую КПП шинами не компенсируешь.
А що не подобалося? У західних тестах вона постійно була серед лідерів.Я катав Брідж Екопія ер 150, ще два друга з форуму теж брали таку. Чесно кажучи, не дуже вона. Кажуть, не вдала бюджетна шина.
Правда, я думав, що моделі років 5-6 максимум, а, виявляється, дев'ять років назад вона вже була.
#234
Опубликовано 07 Август 2020 - 18:32
Гул в машині було чутно,боковина трохи слабка, грижі були, ну і знос швидкий був. ІМХО все. Розмір був 185/65 15. Вага шини в порівнянні з іншими брендами такого ж розміру значно менша. Виробництво, здається, Тайланд у мене був.Чому? Передаточне число між колінвалом і дорогою змінюється, тільки в іншому місці. У методу є недоліки, але сама компенсація має відбуватися.
А що не подобалося? У західних тестах вона постійно була серед лідерів.
Правда, я думав, що моделі років 5-6 максимум, а, виявляється, дев'ять років назад вона вже була.
Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
#235
Опубликовано 07 Август 2020 - 19:27
Чому? Передаточне число між колінвалом і дорогою змінюється, тільки в іншому місці. У методу є недоліки, але сама компенсація має відбуватися.
А що не подобалося? У західних тестах вона постійно була серед лідерів.
Правда, я думав, що моделі років 5-6 максимум, а, виявляється, дев'ять років назад вона вже була.
В розмірі 175/80R14 приріст 5.5км/г на сотню,
Брідж 2012г
Гул в машині було чутно,боковина трохи слабка, грижі були, ну і знос швидкий був. ІМХО все. Розмір був 185/65 15. Вага шини в порівнянні з іншими брендами такого ж розміру значно менша. Виробництво, здається, Тайланд у мене був.
Яке авто?
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#242
Опубликовано 08 Август 2020 - 20:29
Я думал это справедливо только по отношению к колонкам.Длина акустической волны прямо пропорциональна геометрическим размерам объекта, излучающего эту волну.
А висота профілю, мабуть, не впливає на шумМеняется объём резонирующего пространства - меняется интенсивность шума.
#245
Опубликовано 10 Август 2020 - 14:19
Станом на зараз вибір знаходиться на наступному етапі:
1) Falken Sincera SN 832 EcoRun (175/70R14 88T) - версія з посиленими боковинами екошини, яка була на перших місцях у багатьох західних тестах. Мінуси - трохи дорогувато, як для цього розміру, але в межах припустимого при явних достоїнствах.
2) Laufenn G Fit EQ LK41 (175/70R14 88T) - версія з посиленими боковинами екошини, яка була на середніх місцях у якомусь російському тесті,. Плюс - ціна. Мінус - попахує котом в мішку, хоча є сподівання на Ханкук. Але багато шин другої лінії дуже крутих концернів - рідкісний мотлох, так що хто його знає.
3) Viking Tyres CityTech II (175/70R14 84T) - досить середня шина концерну Контіненталь, начебто без явних проколів. Про тонку боковину нічого не відомо (а вона знайшлася у більшості моделей, які непогано виглядають у тестах і не виходять за межі цінового діапазону, тобто не факт, що і тут її немає). Плюс - ціна, як для бренду, концерну і відсутності дуже явних провалів. Відносний і, очевидно, тимчасовий плюс - значна стійкість до аквапланування, оскільки високий протектор, у нової.
4) Firestone MultiHawk 2 - у списку для різноманітності, як, можливо, найвигідніший представник шин з тонкою боковиною, хоча тут конкуренція дуже сильна. Плюси - на сухому асфальті все дуже добре, шум, Бріджстоун, ціна. Мінуси - боковина.
Фактори витрат пального і стійкості до багатотисячних пробігів не розглядалися.
Виникає три питання:
1) Наскільки проблемним фактором з точки зору пошкоджень є тонка боковина?
2) Наскільки боковина XL-версій екошин наближена до боковин звичайних класичних шин, у яких вона не була тонкою? "Була", тому що схоже на те, що тепер 80% шин не є такими.
3) Наскільки XL-версії екошин зберігають зафіксовані у тестах достоїнства щодо гальмування і керованості ствоїх родичок зі звичайним індексом навантаження?
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых