Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Выбор суперэконом резины


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
314 ответов в теме

#246
poroh21

poroh21

    Авторитет

    • Сообщений 1280
  • Возраст: 36
  • Имя:Misha
  • Город:Чернигов
  • Авто:був OKE 13nb, була OAG z14xe, зараз ОАН a16xer
  •  
  • Регистрация: 16.07.2017

Опубликовано 10 Август 2020 - 14:51

1) Наскільки проблемним фактором з точки зору пошкоджень є тонка боковина?

у меня на баруме была очень мягкая боковина, пару раз влетал в ямы один раз даже останавливался колеша шатал, думал что то да отвалится, шина целая, было еще потом пару раз но не такие сильные удары, возможно сыграла роль не полная загрузка. Всегда держал 2.1-2.2 давление.

Зимняя сава ескимо тоже относительно мягкая боковина, максимальная загрузка машины влетел в яму - итог боковина пробита, но тут и мой косяк, бо видать не учел загрузку и не подкачал колеса

и барум и саву пару раз притирал по бордюру, не сильно - боковина целая, хотя говорят что она боится именно таких повреждений


  • 0

#247
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 10 Август 2020 - 17:14

Є теорія, що м'яка боковина набагато легше переносить наїзд на великій швидкості на бордюр (на тестах - на імітацію бордюру). Деякі моделі шин - до 90 км/г. Головні загрози -  черкнути боковиною об гострий край ями або певну (мені невідому) кількість разів просто притертися до бордюру. Що цікаво - як мінімум притертися до бордюру є зовсім не екзотичним явищем при міській експлуатації, а згаданий у шортлісті Firestone MultiHawk 2 позиціонується у першу чергу як заточена під місто шина, не кажучи вже про Gislaved Urban Speed, у якого все і по назві зрозуміло, і також тонка боковина.


  • 0

#248
DSG_

DSG_

    Старожил

    • Сообщений 228
  • Имя:Dima
  • Авто:National
  •  
  • Регистрация: 19.12.2013

Опубликовано 11 Август 2020 - 06:58

и - черкнути боковиною об гострий край ями...

У нас на службових авто, які колесять по Укр. відмовилися від використання легкосплавних дисків. По місту будь-ласка. По трассі, відсутність амортизації, та варіанту 'зминання' краю диску, рубає будь-який скат, і брідж, і росаву.
Також не останню роль грає стан підвіски, і саме головне, аморт+пружина. Якщо все напів дохле, нічого хорошого не жди.
Як підсумок:слідкуй за станом підвіски, і на металевих дисках одягай будь-яку гуму, і нічого страшного не буде.
Ну і тиск, 2.4-щоб навєрняка.
  • 0

#249
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 11 Август 2020 - 10:27

У мене металеві диски. Тиск за табличкою - 2.7 на всіх колесах. Фактично - 2.3 або 2.4, так досить жорстко, але без проблем. На 2.2 було м'яко (вона з цим тиском до мене потрапила і я думав, що там просто м'яка підвіска, як у деяких інших французів), на 2.1 передні виглядали приспущеними. У мануалі починається від 2.1 для бензинових версій. При максимальному навантаженні на задню написано на табличці 3.3. Але вона його не бачила і не планується.
  • 0

#250
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 11 Август 2020 - 13:19

Фактори витрат пального і стійкості до багатотисячних пробігів не розглядалися.

 

Виникає три питання:

1) Наскільки проблемним фактором з точки зору пошкоджень є тонка боковина?

Забий на ту боковину, більшість тих хто рубанув боковину, рубанули б і XL-версії, як показує практика, то перегруз, то недокачаний тиск або швидкість на всі гроші :sm13_:

 

,В гумі головне її склад, чім дешевше бренд, тим гірше склад гуми, тому і раджу брати бренд, але не російского виробництва.
 



 Тиск за табличкою - 2.7 на всіх колесах.

Шо ж це за авто - бус?
 


Изменено: paa, 11 Август 2020 - 14:38

  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#251
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3519
  • Возраст: 41
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 11 Август 2020 - 13:51

раджу брати бренд, але російского виробництва.
 

Держите меня семеро...
  • 0

#252
poroh21

poroh21

    Авторитет

    • Сообщений 1280
  • Возраст: 36
  • Имя:Misha
  • Город:Чернигов
  • Авто:був OKE 13nb, була OAG z14xe, зараз ОАН a16xer
  •  
  • Регистрация: 16.07.2017

Опубликовано 11 Август 2020 - 14:03

але російского виробництва.

после але "не" забыл добавить


  • 0

#253
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 11 Август 2020 - 14:39

после але "не" забыл добавить

сенкс, исправил.
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#254
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15999
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Август 2020 - 14:59

Шо ж це за авто - бус?

Та Берлинго ж, Ситроен который...


  • 0

#255
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 11 Август 2020 - 15:10

Та Берлинго ж, Ситроен который...

Кляті французи мабудь написали з повною загрузкою, порожняком це забагато.
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#256
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 11 Август 2020 - 15:39

Шо ж це за авто - бус?

 

Партнер 1,9Д у кузові M59, заводський пасажир.

 

Та Берлинго ж, Ситроен который...

Ні, на Берлінго я бачив менші шини, що дало мені вичерпну інформацію, що вони виглядають маленькими, оскільки машина ідентична.



Кляті французи мабудь написали з повною загрузкою
 

3,3 :sm3:

Я також не розумію.

2,7 я хотів спробувати, але шиномонтажники дуже лякаються, а власного компресора я скурив.



Дінаксер НР4 немає 175/70

До речі, за кордоном у цьому розмірі є, я к і багато інших сучасних моделей, які в Україні тільки в ширших і низькопрофільніших розиірах представлені.

А НР3 за кордоном є і XL також, у нас немає.



Забий на ту боковину, більшість тих хто рубанув боковину, рубанули б і XL-версії, як показує практика, то перегруз, то недокачаний тиск або швидкість на всі гроші :sm13_:

 

,В гумі головне її склад, чім дешевше бренд, тим гірше склад гуми, тому і раджу брати бренд, але не російского виробництва.

Та я вже зрозумів, що треба з непоганих брати ту, на яку акційна ціна цікавіша. :sm13_:  Бо так можна до жовтня бавитися.



До речі, стосовно високопрофільності. Я декілька років назад читав, що у Європі від максимального рекомендованого для машини розміру завжи передбачено запас у 2 см на протиковзальні ланцюги (цепі протівоскольженія). Наскільки я пам'ятаю, 2 см - це був запас по ширині. Тобто, мабуть 1 см по зовнішньому радіусу шини. Якщо це правда. Ну і, звичайно, щодо ширини, є свої особливості. Не збираюся перевіряти, просто згадав.


  • 0

#257
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15999
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Август 2020 - 15:52

Ні, на Берлінго я бачив менші шини, що дало мені вичерпну інформацію, що вони виглядають маленькими, оскільки машина ідентична.
Я чогось з попередніх постів зробив висновок, що Цитрамон... :smile44:

 

3,3 :sm3: Я також не розумію.
Коліщатко загалом невелике, компенсують  тиском ті небагаточисельні випадки макс. навантаження, щоб не ставити  вантажний варіант.... Але з урахуванням бюджетності брендів я теж, мабуть, так не качав би...
  • 0

#258
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 11 Август 2020 - 16:29

Я чогось з попередніх постів зробив висновок, що Цитрамон... :smile44:

Я якраз Берлінго і згадував, при цьому забув сказати, що у мене не він саме, а сістеркар, так що висновок про Цитрамон був природним.



Коліщатко загалом невелике, компенсують  тиском ті небагаточисельні випадки макс. навантаження, щоб не ставити  вантажний варіант.... Але з урахуванням бюджетності брендів я теж, мабуть, так не качав би...

 

Цікаво, звичайно, як воно на штатних 2.7... Можна інвестувати у це 10 грн...


  • 0

#259
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 11 Август 2020 - 19:27

Катаю Conti Premium Contact 5, на который были нарекания за слабую боковину, не знаю где и как но 4-5 тыс.км уже проездил с этим порезом, 3/4 из них на передке, хорошо что корд не зацепило:

Прикрепленный файл  IMG_20200811_182855.jpg   139,35К   40 раз скачано


Цікаво, звичайно, як воно на штатних 2.7... Можна інвестувати у це 10 грн...

Ходовку пожалій, ну дупу теж. :sm12_:
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#260
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 11 Август 2020 - 21:22

Ходовку пожалій, ну дупу теж. :sm12_:

 

Так на табличці ж... :sm1:

На ходовку може десятки не вистачити... :ydirol:  



Хто що знає про Лауфенн? Це старі моделі Ханкук, чи це свідомо погіршений Ханкук, чи заново занедорого лівою ногою розроблений Ханкук, чи нормально розроблений інший Ханкук? Судячи з усього, це не такий випадок, як Роудстоун чи Маршал, які просто є другим брендом для ідентичної сучасної моделі Нексен чи Кумо.

По моделі Laufenn G FIT EQ (LK41), яка мені підходить за розміром, є один тест, і той російський, і численні відгуки, переважно схвальні. Відгукам я, як правило, не дуже вірю - занадто багато людей у них дуже вільно вживають терміни "аквапланірованіє", "направлєнний рісунок" і тому подібні. А інші розказують про свої враження після переходу з зимових шин або з лисої Ками - цим я вірю, тільки інформація від них не має ніякої цінності.

Тест: https://tyretest.inf...t-eq-lk41-test/


  • 0

#261
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 12 Август 2020 - 14:48

По моделі Laufenn G FIT EQ (LK41), яка мені підходить за розміром, є один тест, і той російський,

Ну так вона там дуже пристойно виглядає, але Falken Sincera SN-832 Ecorun не набагато дорожча, а в тестах краща,.

 

є один тест, і той російський

Європейцям 14 диаметр не цікавий.
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#262
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 12 Август 2020 - 16:02

Європейцям 14 диаметр не цікавий.

Ця модель є в розмірах від 145/80 R13 до 225/60 R18. Я, чесно кажучи, не чекав, що в такому широкому діапазоні. Я думав, що це мають бути дещо різні за вимогами шини, і не тільки стосовно індексів швидкості і нагрузки.

Falken Sincera SN-832 Ecorun не набагато дорожча, а в тестах краща

З жабою хочу домовитися або дочекатися акції. І ще, у неї в різних магазинах написано, що вона зроблена в Таїланді, але ніде не написаний рік випуску. За запитом виявляється, що 2018, але я тільки в декількох магазинах цікавився. З урахуванням ціни, особливо XL-версії, по верху прийнятного цінового діапазону, хотілося б свіжіше. Тим більше, якщо і ці будуть мінятися за віком, а не пробігом, що не виключено.
  • 0

#263
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 13 Август 2020 - 09:48

З жабою хочу домовитися або дочекатися акції. І ще, у неї в різних магазинах написано, що вона зроблена в Таїданді, але ніде не написаний рік випуску. За запитом виявляється, що 2018,

Мабудь до нас завозять те шо не продали в Європі, на якомусь сайті бачив запит 2018р про дату випуску, відповідь - 2016р

Тут наче 2019, але індекс 84 https://ukrshina.com...n-17570-r14-84t
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#264
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 16 Август 2020 - 12:52

Жаба рекомендує уважніше придивитися все-таки до Вікінг СітіТек 2. Начебто у нього таки не тонка боковина, ну і загалом не самий відстійний представник концерну Континенталь. Перечитав 39 сторінок відгуків (по 10 на сторінці) на сайті великої європейської торгової шинної мережі - загалом, враження позитивні. При тому, що це у відгуках на тому сайті, далеко не обов'язково, судячи з відгуків на інші представлені у них же шини.

Після цього жаба знахабніла і спробувала включити до переліку Orium Touring XL (він же Тігар, Стріал, Рікен і Корморан, а у першій інкарнації, не ХЛ, це Тігар Сігура) за 827 грн. у моєму розмірі, але тут я жабу поки що перемагаю. Вікінг від 932.

Фалькен не ХЛ не хочу, враховуючи все-таки помітно вищу ціну за Вікінг.

Про Лауфенн Г-Фіт написано, що це найближчий конкурент і дуже близька за властивостями модель до Кумо Ековінг ЕС31, тільки у Кумо "держак" кращий, а цей Кумо хоч і поставляється на конвейерну комплектацію Поло, але, судячи з того, що я бачив у тестах, єдиний привід брати ЕС31 - економія на пальному. До того ж, Кумо коштує від 750 грн. - таким чином, Лауфенн на 200 грн. дорожче зовсім втрачає сенс. Звичайно, якщо це порівняння з Кумо відповідає дійсності.
  • 0

#265
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 17 Август 2020 - 19:23

Жаба рекомендує уважніше придивитися все-таки до Вікінг СітіТек 2. Начебто у нього таки не тонка боковина, ну і загалом не самий відстійний представник концерну Континенталь. Перечитав 39 сторінок відгуків

А мене не вразила, подивився тест(в 15 діаметрі) так вона злила Баруму і Дебіці :sm12_: а відгуки то все фігня, їх же не фахівці пишуть.



Бери що дешевше і не мучся, раніше поміняєшь на шось краще і свіжіше.


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#266
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 19 Август 2020 - 09:47

Ну я приблизно так і подумав - взяти дорожче і бути не зовсім задоволеним не хочеться, краще вже цей Вікінг.
До речі, він на різних картинках має зовсім різний протектор - з трьома канавками і з чотирма. Причому, на іноземних сайтах так само, а також на реальних фотографіях з продажу б/у шин, тобто справді існують дві версії з однією назвою. Але то таке.

Дебіца там, по-моєму, не Пассіо чи Пассіо 2, а Престо - дуже пристойна на різними тестами шина, у моєму розмірі у нас її немає. Барум, якщо Брілліантіс 2, хвалили прямо тут, хоча я пам'ятаю, що за тестами вона відносно посередня. Ну, тобто не неприйнятна. Цікаво, хто з численних марок Континенталю все ще має своє КБ. Думаю, хіба що Гіславед і, може, Дженерал.

До речі, у Фалкена замість SN832 вийшла SN110, ось чому 832 немає свіжої.
  • 0

#267
poroh21

poroh21

    Авторитет

    • Сообщений 1280
  • Возраст: 36
  • Имя:Misha
  • Город:Чернигов
  • Авто:був OKE 13nb, була OAG z14xe, зараз ОАН a16xer
  •  
  • Регистрация: 16.07.2017

Опубликовано 19 Август 2020 - 10:41

Барум, якщо Брілліантіс 2, хвалили прямо тут, хоча я пам'ятаю, що за тестами вона відносно посередня

в моїй практиці барум був без виражених недоліків, я не гонщик, але і не пенсія))) а вибір завжди за тобою. Як би зараз барум був 205/55/16 взяв би без роздумів


  • 0

#268
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50496
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 19 Август 2020 - 11:58

Вікінг СітіТек 2 только для ровного асфальта. Боковины ямы не держат. Соответственно после 120км/ч весьма доставляющая вибрация на руле. 


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#269
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 19 Август 2020 - 13:42

Вікінг СітіТек 2 только для ровного асфальта. Боковины ямы не держат. Соответственно после 120км/ч весьма доставляющая вибрация на руле.

Дякую за інформацію.

в моїй практиці барум був без виражених недоліків, я не гонщик, але і не пенсія))) а вибір завжди за тобою. Як би зараз барум був 205/55/16 взяв би без роздумів

Я приблизно так і зрозумів:)
  • 0

#270
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 12330
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 19 Август 2020 - 22:12

До речі, він на різних картинках має зовсім різний протектор - з трьома канавками і з чотирма.

Від ширини шини зазвичай залежить. Ширша шина - більше канавок.


  • 0

#271
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 19 Август 2020 - 22:46

Від ширини шини зазвичай залежить. Ширша шина - більше канавок.

+1, випередив.

 

Muzzy, Я так розумію покупка запланована на наступний сезон?

Переходь до вибору зимової гуми.
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#272
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 20 Август 2020 - 12:57

Ні, покупка запланована у межах декількох тижнів. Зимовий Гудйір лежить в гаражі.

Виявив цікаве: хороших шин не існує. Як тільки складається враження, що ця без великих косяків, з'являються свідчення, що з нею взагалі не можна зв'язуватися. Останніми у цьому переліку відмітилися Nexen CP661 i Lassa Atracta. І це без перфекціонізму - СР661 цілком безпонтова шина, дубова, начебто не боїться ям і бордюрів, за тестами нижче середнього. І от цю безпонтову дубову шину з приємною ціною начебто веде вісімкою через рік експлуатації, якщо вірити численним відгукам на одному з російських сайтів, при тому, що на інших російськомовних сайтах її дуже хвалять, як і на англійських та австралійському.

Треба тут пошукати, що про Лассу Атракту пишуть. На відміну від масового захоплення Кумо, це той випадок, коли я і хотів би повірити, що це хороша шина. Також начебто міцна. Про керованість відгуки близькі до похмурих, але мало. Тестів практично немає. Про її тонкостінну версію Грінвейз відгуки хороші. Є якась розширена гарантія у деяких продавців. Ціна за останній тиждень стала досить приємною.

До речі, зараз продається Нокіан Хакка Грін 2 2017 року відсотків на 25 дешевше, ніж вона ж 18-19 року. У моєму розмірі це 890 грн. за версію XL проти традиційних 1240-1300. Не мій випадок, але для машини з більшими річними пробігами, я думаю, непоганий варіант. Нова, звичайно. Бачив у Автотемі і ще десь - по-моєму, навіть трохи дешевше. Ще тиждень назад таких цін не зустрічав ніде, незалежно від року випуску. За 1300 вона (свіжа) на Віанорі з дуже модною, у всякому разі на словах, гарантією від пошкоджень. Я так розумію, за 890 і 17 рік гарантія буде звичайною.
  • 0

#273
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 21 Август 2020 - 00:31

Ні, покупка запланована у межах декількох тижнів.

Так сезон закіньчується, чи стара зовсім підгуляла?


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#274
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 21 Август 2020 - 06:49

Я вважаю, що підгуляла - у неї є видимі ознаки підсихання. Піреллі у цьому плані взагалі - не Мішлен, одним словом, хоча я і не фанат конкретно Мішлена. А у цьому році у мене на цій машині пробіг вже в два рази більший, ніж її середньорічний, тобто до зимового сезону ще пару тисяч на якійсь літній гумі пройде, і я б не хотів, щоб на теперішній.
  • 0

#275
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 21 Август 2020 - 12:08

Я вважаю, що підгуляла - у неї є видимі ознаки підсихання.

ще пару тисяч на якійсь літній гумі пройде, і я б не хотів, щоб на теперішній.

Таксюки  залюбки докатають :sm12_: , давай фото.
 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#276
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 21 Август 2020 - 20:34

Таксюки  залюбки докатають :sm12_: 
 

Сподіваюся.

Заради цікавості подивився шини біля будинку і на парковці супермаркету. 20-25% - зимові, у тому числі зимова наварка Марангоні у дуже небідного сусіда. Рік випуску не нахиляючись розгледіти було важко, але серед тих, що бачив, 11-12 багато, бачив 09 і 06. Ті, що виглядали не сірими, а чорними - переважна більшість 15-17. Стан близько половини - якщо не жахливий, то дещо втомлений. Варіацій Росави багато, китайців майже немає, індусів і Південно-Східної Азії зовсім немає, трохи є Белшина і Кама. Корейців багато, у першу чергу з великим відривом Ханкуки різних років і сезонів, потім Нексен/Роудстоун. З японців на першому місці Данлоп у великих діаметрах, на другому Йокогама у різних, був здивований. Вибірка, звичайно, не репрезентативна.

 

давай фото.

Збирався, забуваю.



Дивився різні шини живцем на предмет тонкості боковини.

Нокіан Хакка Грін 2 - я не думав, що боковини бувають тонкими НАСТІЛЬКИ.

Нордман СХ2, Барум Брілліантіс 2, Матадор МП-47 - тонкі і м'які, але і близько не настільки, як ХГ 2.

Ханкук К435 і Лауфенн Г-Фіт - загалом досить тонкі, але не справляють враження, що це може бути проблемою.

Тойо Нано Енерджі 3 - я навіть задумався, чи слід їх вважати тонкими. Тобто, товщина не велика, але не м'які зовсім. Може, впливає 16 р.в. конкретних шин (у Епіцентрі, знижка близька до символічної).

У цих Лауфенна і Тойо це були навіть не ХЛ-версії, а вони є. Тойо швидко почали подобатися. Ще хотілося б ціни, ближчої до Лауфенна. Ханкук також сподобався, але ціна не подобається зовсім, при наявності хоча б того ж Тойо.

Подивився, для контрасту боковини Росави і Естради - вау. Якби це було єдиним критерієм, я б дуже зацікавився. Про м'якість хоч чогось там не йдеться також.

Хотів би подивитися живі Вікінг і Лассу.


  • 0

#277
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 12330
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 21 Август 2020 - 23:33

По ханкук брак попадається. Сам попав з кінерджі еко 2. Розслоїлася боковина сантиметр від диску по кругу.
Взагалі, народ в більшості своїй не усвідомлює, наскільки шини є важливою деталлю в авто. Особливо в плані безпеки.
Аби кругле і гумове.

Кумхо літо крутить дуже під кінець експлуатації. Сам переконався на двох комплектах. Ще протектору на сезон-другий, а шина в смітник.
  • 0

#278
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12205
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 21 Август 2020 - 23:59

Кумхо літо крутить дуже під кінець експлуатації.

А я відкатав до 3мм без проблем і ще й продав не задорого.

 

Сам переконався на двох комплектах.

Миші кололися, плакали але продовжували гризти кактус :sm12_:
 

 


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#279
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2145
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 17 Сентябрь 2020 - 22:23

Toyo NanoEnergy 3 кум катав 2 роки на Авео, був дуже задоволений. Розмір 185/60R14. Зараз катає вже іншу машину, 205/55R16 ContiEcoContact 6 - теж подобається за характеристиками, але значно швидше стирається.

З боковинами проблем у нього не було, а у от мене вилазили "гульки" на передніх Мішлен Енержі і розірвало обидві задні Toyo Proxes Cf1 в далекому 2013 році. Можливо це через те, що я недокачував, але на ринку і в гамазинах у нас наполегливо відмовляли від Мішленів саме через "слабкі боковини".


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#280
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13116
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 24 Сентябрь 2020 - 13:39

Згаданим Вікінгом у першому наближенні задоволений. Пробіг - близько 1,2 ткм.

Про стійкість до чогось говорити рано. Умови експлуатації - сухий асфальт, мокрого асфальту ще не бачила, через суттєві ями на великій швидкості не їздила.

Treadwear 280, що на малопробіжній машині мене не турбує.

Гальмівний шлях порівняно зі старими Піреллі суттєво зменшився (свіжа гума таки краща, ніж стара гума, хоча б за фізичними властивостями), траєкторію на сухому асфальті і старі гарно тримали.

Щодо стійкості до аквапланування, яка є гіпотетично сильною стороною цього Вікінга - також нічого принципово нового не очікую, оскільки і на П4 не жалівся.

Трекшн - А у обох, Температура - у Вікінга Б, у Піреллі була А. Ну і Тредвер там був 400 чи 420, тільки не виїздилися.

Боковини досить тонкі - не як Хакка Грін 2, але приблизно як Тойо Нано Енерджі 3. До речі, у Піреллі були приблизно такі ж, хоча спочатку, роздивляючись запаску, мені здавалося, що товщі - просто я оцінював по середній частині боковини, а треба було ближче до протектору, щоб знайти найтонше місце. Можливо, у іншому розмірі я б дивися на Лассу Імпетус Рево чи Бріджстоун Тюранца 005, але у 175/70R14 всі - або брендові полегшені шини з відповідними боковинами, або китайська і вітчизняна ультрабюджетка, або CP661, до яких свої перетензії.


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых