В даному опУсІ розмова піде про ООБ 1998 р.в. з 4-ьох контурним АБС, але думаю, що можна поставити і на старіші з 3-ьох контурними, просто з збільшенням трудоємкості процесу, зокрема по прокладанні проводки.
Для монтажу потрібно сам блок АБС з ТС, кнопка вкл/викл ТС і лампа в приборку.
Замінюємо старий блок АБС, робота не така аж трудоємка, просто в даному випадку замінювались і вакум з головним та тормозуха, тому і доступ був трохи кращий. Зупинятись на даному процесі думаю не варто (та-й фоток - негусто) хто наважиться - той зрозуміє.
Тепер про проводку:
в даному випадку був відсутній звязок з 20 піном ЕБУ та 38 піном АБС, його відсутність була усунена під"єднанням перемички між роз"ємом АБС та круглим роз"ємом біля АКБ Точніше, його нижньою частиною.
тобто - з"єднали зелений дріт АБС з зеленим дротом нижньої частини круглого з"єднання, та, що ближче до АКБ.
Тепер цікаве, в другій машині (ООБ МАКС2002 1998р.в.) всі з"єднання АБС і мозгів та Т.Д.) були ПРИСУТНІ !!!
Дальше залишається вставити лампу в приборкку
Та вставити кнопку ТС. В даному випадку на штатному місці, між рецепкуляцією та підгрівом пасажирської сІдушки встановлена кнопка обдуву вікон задніх дверей, а в порожнину дисплея навігаціїї, або штатної кнопки ТС на старіших моделях встановлений додатковий корисний прилад, тому кнопку встановив в свобідне будь-яке ))
Прокачуємо систему, я робив ось так ))
і - ВСЬО ))
Терпер про провірку роботи ТС.
ТС (можна назвати анти-букс )) ) забезпечує пригальмовування ведучого колеса на осі диференціалу та приглушення оборотів двигуна при виникненні пробуксовки, простими словами: коли буксуєм, тобто одне з ведучих коліс тупо стоїть а друге - маслає ( ІзлІшки диференціалу )) ) система це бачить і пригальмовує маслаюче коло та приглушує обороти двигуна, як наслідок отримуємо крутіння двох коліс на осі.
Для провірки найкраще підходить дорога з трав"яною обочиною, тобто одне коло на асФалЬті, друге на траві, чи на чомусь слизькому, наприклад - лід.
Як бачимо, маємо практично дві одинакові ООБ але з відмінностями по проводці тому можливі нюанси, для їх виключення при монтажі провіряємо всі з"єднання згідно схеми, що викладено вище.
Дякую за увагу.
Изменено: STELS, 07 Июнь 2014 - 23:14