Ваш мотор, після того як за нього візьметься Назар)
Опубликовано 09 Май 2015 - 23:23
Опубликовано 09 Май 2015 - 23:26
і яма, якась низька ))що тобі там лазити, хай лазить помічниця
Опубликовано 10 Май 2015 - 07:30
Опубликовано 10 Май 2015 - 08:13
Опубликовано 10 Май 2015 - 09:18
Изменено: STELS, 10 Май 2015 - 09:18
Опубликовано 10 Май 2015 - 09:45
Опубликовано 10 Май 2015 - 12:57
Изменено: STELS, 10 Май 2015 - 12:57
Опубликовано 10 Май 2015 - 13:55
Якшо там буде та помічниця.Назік з Юріком робити не встигнуть,тільк одну діагностику будуть проводити
ходової з ями..
навпаки швидше будуть працювати
демонтаж форсунокце ти легко сказав так
Форсунка вродь не прикручується в отворі, а прижимається рампою ;)
А як вони закипають прекрасно ммммммм
діставав такі, ну їх ........
Опубликовано 11 Май 2015 - 21:30
Опубликовано 12 Май 2015 - 22:26
Не пали кАнтору ))
уже
Опубликовано 16 Май 2015 - 08:57
Так и что? Это на каком СТО? Ну точнише, то понятно, но ведь и дороже? Какая машина?Так само як і через свічні отвори.
Викручуєш форсунку і вкручуєш компресометр :)
Так, стоп, молчать, мне интересно услышать ответы на мои вопросы.Форсунка вродь не прикручується в отворі, а прижимається рампою ;)
Опубликовано 16 Май 2015 - 09:03
....
Так, стоп, молчать, мне интересно услышать ответы на мои вопросы.
Опубликовано 16 Май 2015 - 09:14
Какая машина?Если не ошибаюсь Vectra C 1.9CDTI
Опубликовано 16 Май 2015 - 09:32
На навроцького.Так и что? Это на каком СТО? Ну точнише, то понятно, но ведь и дороже? Какая машина?
Так, стоп, молчать, мне интересно услышать ответы на мои вопросы.
Изменено: Vadym, 16 Май 2015 - 10:49
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
Опубликовано 16 Май 2015 - 10:27
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
Опубликовано 16 Май 2015 - 11:04
Опубликовано 16 Май 2015 - 12:16
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
Опубликовано 16 Май 2015 - 12:54
Опубликовано 16 Май 2015 - 17:02
Робив по тісу. Але можливо перехідник не дуже, той що мені виточили, або компресометр, або довжина шлангу завелика. Хз.Я не спєц,але
по ссилці яку ти кидав,я прочитав що через свічки виміри будуть не точними. Не думаю що може бути така неточність :) Може шось не так робив?
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
Опубликовано 18 Май 2015 - 19:54
Опубликовано 18 Май 2015 - 21:31
СТО спеціалізується на встановленні газобалонного обладнання (ГБО) на бензинові та дизельні авто, його обслуговуванні та ремонті.
Мы не говорили про дизеля, наш сервис специализируется на газу и на бензине
Форсунки -помиєм, компресію - поміряєм, цього тижня, акурат має доїхати, спеціально "навчений" компресометр ))
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых