ще минуло року на Паризькому автосалоні Renault представили ноке покоління Еспасу. зараз нову модель вже можна придбати, але нажаль не в Україні...
спершу трішки фото:
відверто -- це вже не мінівен, а щось сеерднє між мінівеном і кросовером. клірінс у 5-го Еспаса в залежності від розміру дисків (в диапазоні від R17 до R20 ) складає 185-190 мм
а у всьому іншому все стандартно для Еспаса -- 7 місць (2 + 3 + 2), але седіння другого і третього рядів тепер не знімаються, а лише складаються... проте складаються і розкладаються в один дотик шляхом натискання відповідної пімпочки (на фото з повністю складеними седіннями добре видно панель керування складанням/розкладанням салону)
під капотом у нового Еспаса новий 1,6 dCi twin turbo (який в залежності від модифікації може комплектуватися або механічною КПП на 6 передач, або новою робитизиваною трансмісією EDC з двома зцепленнями також на 6 передач) або новий 1,6 бензиновий мотором на 200 коней з коробкою EDC на 7 передач
як опція пропонуєтся ситема 4Control chassis -- підрулююча задня підвіска, яка працює у двох режимах і в залежності від швидкості машини повертає задні колеса або в ту саму сторону що й кермо (на швидкості понад 60 км/г), або в протележну (якщо швидкість менше 60 км/г)
на новому Еспасі французи також вперше представили систему Renault Multi-Sens яка дозволяє водію через 8,7 дюймовий сенсорний єкран на центральній консолі змінювати та налаштовувати режими роботи вузлів, агрегатів та систем автомобіля. налаштуванням піддається все -- двигун, роботизована трансмісія, підвіска, кермо, внутрішнє і зовнішнє освітлення, інтенсивність масажу і навідь звук мотору...
еспасоводи-білоруси, які їздили до Литви на тест-драй нового Еспасу, розповідали що дуже незвично витрачати час на налаштування автівки )))) в цілому нова модель їм сподобалась але порівняно з 4-им Еспасом відверто стало менше місця для пасажирів третього ряду (тепер там можуть поміститися тільки діти) та у багажнику. сподіваюсь, що згодом з'явиться Grand Espace V де цю проблему буде вирішено.
подейкують, що нові X-Trail і Murano будуть створені на платформі 5-го Еспаса... доречі, концепт Initiale Paris, який майже повністю втілився у життя як Espace V, був повнопривідним... то ж можливо очікувати і на появу повнопривідного Еспаса у майбутньому )))
Изменено: malysh, 10 Июнь 2015 - 08:21