Перейти к содержимому


Реклама









Фото

RENAULT ESPACE 20155-та генерація французького мінівена

RENAULT ESPACE

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
24 ответов в теме

#1
malysh

malysh

    Авторитет

    • Сообщений 1588
  • Возраст: 46
  • Имя:Юрa
  • Город:Киев
  • Авто:Espace III 2.2 dCi
  •  
  • Регистрация: 07.12.2007

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 21:17

ще минуло року на Паризькому автосалоні Renault представили ноке покоління Еспасу. зараз нову модель вже можна придбати, але нажаль не в Україні... 
 
спершу трішки фото: 
 
Renault-Espace-2015-2016.jpg
 
Renault-Espace-2015-2016-face.jpg
 
Renault-Espace-2015-2016-profile.jpg
 
Renault-Espace-2015-2016-back.jpg

 

Renault-Espace-2015-2016-salon-4.jpg

 

Renault-Espace-2015-2016-bag.jpg

 

Renault-Espace-2015-2016-bag-1.jpg

 

Renault-Espace-2015-2016-salon-2.jpg

 
Renault-Espace-2015-2016-salon-1.jpg

 

 

відверто -- це вже не мінівен, а щось сеерднє між мінівеном і кросовером. клірінс у 5-го Еспаса в залежності від розміру дисків (в диапазоні від R17 до R20 :sm12_: ) складає 185-190 мм

а у всьому іншому все стандартно для Еспаса -- 7 місць (2 + 3 + 2), але седіння  другого і третього рядів тепер не знімаються, а лише складаються... проте складаються і розкладаються :sm302: в один дотик шляхом натискання відповідної пімпочки (на фото з повністю складеними седіннями добре видно панель керування складанням/розкладанням салону)

 

під капотом у нового Еспаса новий 1,6 dCi twin turbo (який в залежності від модифікації може комплектуватися або механічною КПП на 6 передач, або новою робитизиваною трансмісією EDC з двома зцепленнями також на 6 передач) або новий 1,6 бензиновий мотором на 200 коней з коробкою EDC на 7 передач

 

як опція пропонуєтся ситема 4Control chassis -- підрулююча задня підвіска, яка працює у двох режимах і в залежності від швидкості машини повертає задні колеса або в ту саму сторону що й кермо (на швидкості понад 60 км/г), або в протележну (якщо швидкість менше 60 км/г)

 

на новому Еспасі французи також вперше представили систему Renault Multi-Sens яка дозволяє водію через 8,7 дюймовий сенсорний єкран на центральній консолі змінювати та налаштовувати режими роботи вузлів, агрегатів та систем автомобіля. налаштуванням піддається все -- двигун, роботизована трансмісія, підвіска, кермо, внутрішнє і зовнішнє освітлення, інтенсивність масажу і навідь звук мотору... 

 

еспасоводи-білоруси, які їздили до Литви на тест-драй нового Еспасу, розповідали що дуже незвично витрачати час на налаштування автівки )))) в цілому нова модель їм сподобалась але порівняно з 4-им Еспасом відверто стало менше місця для пасажирів третього ряду (тепер там можуть поміститися тільки діти) та у багажнику. сподіваюсь, що згодом з'явиться Grand Espace V де цю проблему буде вирішено. 

 

подейкують, що нові X-Trail і Murano будуть створені на платформі 5-го Еспаса... доречі, концепт Initiale Paris, який майже повністю втілився у життя як Espace V, був повнопривідним... то ж можливо очікувати і на появу повнопривідного Еспаса у майбутньому ))) 


Изменено: malysh, 10 Июнь 2015 - 08:21

  • 0

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If I ever get back my blue jean,
Lord, how happy could one man be


#2
Beer

Beer

    новичок

    • Сообщений 2968
  • Возраст: 38
  • Имя:Вячеслав
  • Город:Kiev
  • Авто:разные
  • Гос. номер:0001
  •  
  • Регистрация: 03.01.2004

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 21:19

:sm302:


  • 0

#3
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48430
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 21:21

Безумно напомнил Зафиру-Ц.


  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#4
designer

designer

    Nosce te ipsum...

    • Сообщений 12225
  • Возраст: 38
  • Имя:Алекс
  • Город:В месте
  • Авто:Молния, Ель, Щель, 2 BLACK S А5 - были. Что Бог пошлёт
  •  
  • Регистрация: 22.02.2009

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 21:33

найдутся потребители


  • 0

ничто не защищает от дебилов так, как юстиция

welcome, to the world of illusions   :smile44: 

 


#5
DOCEN

DOCEN

    Житель

    • Сообщений 178
  • Возраст: 42
  • Имя:Владимир
  • Город:Мариуполь
  • Авто:OPEL OMEGA A седан C20ne 88г.в.
  • Гос. номер:650-22ЕВ
  •  
  • Регистрация: 29.01.2013

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 22:05

Гарна!


  • 0

#6
vasikk

vasikk

    Авторитет

    • Сообщений 7560
  • Возраст: 41
  • Имя:Васик
  • Город:Киев
  •  
  • Регистрация: 22.06.2007

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 22:14

Ничо так, но S-Max Vignale круче  :cool1:

 

ford-s-max-vignale-concept-12.jpg

ford_s_max_vignale_concept_2014_wallpape


  • 0

Yesterday we obeyed kings and bent our necks before emperors. But today we kneel only to truth..

 


#7
Cr-z

Cr-z

    Авторитет

    • Сообщений 40817
  • Возраст: 41
  • Имя:Valentin
  • Город:Луцк
  • Авто:3.0 KOMPRESSOR
    Opel Insignia 1,6T
    Opel Vectra C
    Honda CR-Z
  •  
  • Регистрация: 15.07.2012

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 22:21

ничего такой 


  • 0
Sex есть как Опель - запроектированный, чтобы радовать...

З/Ч Vectra C http://www.opel-club...r-korobka-i-td/
0975105661
Размещенное изображение

#8
malysh

malysh

    Авторитет

    • Сообщений 1588
  • Возраст: 46
  • Имя:Юрa
  • Город:Киев
  • Авто:Espace III 2.2 dCi
  •  
  • Регистрация: 07.12.2007

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 22:35

S-Max Vignale

 

ну так S-Max Vignale -- це ж крок до розкоші та преміум-класу. 21-дюймові колеса та дорога шкіра в салоні. не кожному таке по кешені... а Еспас можна придбати на 17-тих колесах і з тканиною на сидіннях... 

та й як показує досвід французів (а у Рено були такі моделі як Авантайм і ВелСатіс) спроби вскочити в преміум сегмент з нетиповими для нього кузовами завершуються фіаско. Опель Сігнум теж з тієї серії... 


  • 0

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If I ever get back my blue jean,
Lord, how happy could one man be


#9
malysh

malysh

    Авторитет

    • Сообщений 1588
  • Возраст: 46
  • Имя:Юрa
  • Город:Киев
  • Авто:Espace III 2.2 dCi
  •  
  • Регистрация: 07.12.2007

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 23:07

невеличкий ролік про новий дизильній двигун 1,6 dCi (з одною турбіною на 130 конячок)

 

 

тут і ЕСМ-технології, і холодний ЕГР (після каталізатора), і маслонасос зі змінною геометрією, і система стоп-старт, і розумне керування температурою двигуна... 

 

версія twin turbo має дві послідовні турбіни, одна з яких вмикається на низьких обертах, а друга -- на високих. як наслідок 160 к.с. та 380 ньютонів крутного моменту. при цьому завдяки двум турбінам 90% максимального крутного моменту доступні вже з 1500 обертів на хвилину... 

 

інтервал заміни мастила збільшено до 40 000 км  :faceoff:  :faceoff:  :faceoff:  

якщо так піде далі то скоро мастило взагалі змінювати не потрібно буде  :sm13_:


  • 0

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If I ever get back my blue jean,
Lord, how happy could one man be


#10
Vestos

Vestos

    Авторитет

    • Сообщений 2598
  • Имя:...
  • Авто:OVC
  •  
  • Регистрация: 07.07.2009

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 23:15

Живые фото не так впечатляют. Цена в Европе под 60 тыс, и двигатель 1.6  :faceoff: ... Предыдущее поколение Еспейсов было интереснее в плане дизайна, комплектаций. Тренд нынешнего автомобилестроения: везде дисплеи, сенсорные кнопки, малообъемные двигатели - вообще не впечатляет.

$_57.JPG

$_57.JPG

$_57.JPG

$_57.JPG$_57.JPG

$_57.JPG$_57.JPG$_57.JPG

$_57.JPG


Изменено: Vestos , 09 Июнь 2015 - 23:18

  • 0

Есть Opcom ? - заходи =>

 


#11
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48430
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 09 Июнь 2015 - 23:33

Цена в Европе под 60 тыс, и двигатель 1.6
СШТОКА???
  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#12
malysh

malysh

    Авторитет

    • Сообщений 1588
  • Возраст: 46
  • Имя:Юрa
  • Город:Киев
  • Авто:Espace III 2.2 dCi
  •  
  • Регистрация: 07.12.2007

Опубликовано 10 Июнь 2015 - 00:28

Предыдущее поколение Еспейсов было интереснее в плане дизайна, комплектаций.

 

а мені 4-ий Еспас зовні не подобається взагалі... 

 

та й задовго на конвеєрі протримався 4-ий Еспас -- з 2002 по 2014. фактично 2 автомільних життя ця модель прожила... за 12 років було 3 модифікації (так звані фаза 1 фаза 2 і фаза 3) і Еспас скажмімо 2004 року випуски і Еспас 2012 року випуску хоч і виглядають майже однаково (зовні тільки оптика змінилась) але їдуть геть по різному 


Изменено: malysh, 10 Июнь 2015 - 08:08

  • 0

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If I ever get back my blue jean,
Lord, how happy could one man be


#13
Dimchi

Dimchi

    Дока

    • Сообщений 543
  • Возраст: 37
  • Имя:Дима
  • Город:Днепр
  • Авто:Аутлендер
  • Гос. номер:АЕ0168КА
  •  
  • Регистрация: 27.12.2011

Опубликовано 10 Июнь 2015 - 07:46

Ничо так.


  • 0

#14
malysh

malysh

    Авторитет

    • Сообщений 1588
  • Возраст: 46
  • Имя:Юрa
  • Город:Киев
  • Авто:Espace III 2.2 dCi
  •  
  • Регистрация: 07.12.2007

Опубликовано 10 Июнь 2015 - 08:29

Цена в Европе под 60 тыс, и двигатель 1.6 

 

на попередній моделі двигун 2,0 dCi видавав 174 к.с. і 390 Нм. новий  1,6 dCi твін турбо видає 160 к.с. і 380 Нм що не набагато менше, проте значно економічніше. 

крім того налаштування нового 1,6 dCi твін турбо  можна змінити і буде в ньому 180 к.с. і 400 Нм, поки двигун новий і не пройшов випробування часом його не накручують на максимальну путужність. але Рено робить дуже велику ставку на цей двигун -- у різних модифікаціях він буде практично на всіх моделях рено. під капотом нового Трафіка також  1,6 dCi 


  • 0

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If I ever get back my blue jean,
Lord, how happy could one man be


#15
Vestos

Vestos

    Авторитет

    • Сообщений 2598
  • Имя:...
  • Авто:OVC
  •  
  • Регистрация: 07.07.2009

Опубликовано 11 Июнь 2015 - 00:46

на попередній моделі двигун 2,0 dCi видавав 174 к.с. і 390 Нм. новий  1,6 dCi твін турбо видає 160 к.с. і 380 Нм що не набагато менше, проте значно економічніше. 

крім того налаштування нового 1,6 dCi твін турбо  можна змінити і буде в ньому 180 к.с. і 400 Нм, поки двигун новий і не пройшов випробування часом його не накручують на максимальну путужність. але Рено робить дуже велику ставку на цей двигун -- у різних модифікаціях він буде практично на всіх моделях рено. під капотом нового Трафіка також  1,6 dCi 

Тенденция идет к унификации, удешевлению производства, при том что каждое поколение автомобилей дорожает. 


  • 0

Есть Opcom ? - заходи =>

 


#16
Anton2060

Anton2060

    любитель ваганов

    • Сообщений 1654
  • Возраст: 41
  • Имя:.
  • Город:Мечта!
  • Авто:Ваганы, большой и маленький
  •  
  • Регистрация: 18.04.2010

Опубликовано 11 Июнь 2015 - 19:29

Ничо так, но S-Max Vignale круче  :cool1:

+1


  • 0
Коли за нами прийде Бог, ми потиснемо Йому руку.....

#17
Кнапик

Кнапик

    Авторитет

    • Сообщений 16111
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Винница, Мариуполь
  • Авто:3.0 qattro
  •  
  • Регистрация: 19.01.2009

Опубликовано 11 Июнь 2015 - 19:49

1,6 это мало для такого автомобиля, хоть 200 лошадей из него выжми. сколько у него будет ресурс?

Хотя европейцам пофик, честные 5 лет он наверно отъездит. 


Умение рyгаться матом, пришло с yмением водить машинy

#18
malysh

malysh

    Авторитет

    • Сообщений 1588
  • Возраст: 46
  • Имя:Юрa
  • Город:Киев
  • Авто:Espace III 2.2 dCi
  •  
  • Регистрация: 07.12.2007

Опубликовано 15 Июнь 2015 - 14:20

як на мене то 200 коней -- вони і в африці 200 коней. і байдуже з якого об'єму їх дістали. 

а от ресурс -- тут я згоден. двигуни-мільйоники давно перестали будувати бо зрозуміли що це не вигідно... 


  • 0

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If I ever get back my blue jean,
Lord, how happy could one man be


#19
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 2896
  • Возраст: 27
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано 15 Июнь 2015 - 15:30

Живые фото не так впечатляют. Цена в Европе под 60 тыс, и двигатель 1.6  :faceoff: ... Предыдущее поколение Еспейсов было интереснее в плане дизайна, комплектаций. Тренд нынешнего автомобилестроения: везде дисплеи, сенсорные кнопки, малообъемные двигатели - вообще не впечатляет.

 

Откуда такие цены,с потолка? Вот,что пишут в нете - Стоимость базовой комплектации автомобиля - 34 200 евро. За топовую версию автомобиля потребителю нужно будет заплатить 46 300 евро.


  • 0

В ігнорі - Vigors.


#20
Vestos

Vestos

    Авторитет

    • Сообщений 2598
  • Имя:...
  • Авто:OVC
  •  
  • Регистрация: 07.07.2009

Опубликовано 15 Июнь 2015 - 18:03

Откуда такие цены,с потолка? Вот,что пишут в нете - Стоимость базовой комплектации автомобиля - 34 200 евро. За топовую версию автомобиля потребителю нужно будет заплатить 46 300 евро.

Мне всегда нравятся люди вам подобные, лишь бы поспорить. Если очень интересно, и собираетесь покупать автомобиль, то цена в 54000 евро указана в официального дилера в Нидерландах, именно за авто которое на фото. К сожалению адрес автосалона не сохранил. 


Изменено: Vestos , 15 Июнь 2015 - 18:03

  • 0

Есть Opcom ? - заходи =>

 


#21
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 2896
  • Возраст: 27
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано 16 Июнь 2015 - 09:32

Мне всегда нравятся люди вам подобные, лишь бы поспорить. Если очень интересно, и собираетесь покупать автомобиль, то цена в 54000 евро указана в официального дилера в Нидерландах, именно за авто которое на фото. К сожалению адрес автосалона не сохранил. 

Мне тоже такие нравятся,возьмут цену самой дорогой модификации и кричат - цена космос!

Не поленился,пробил цены на Эспас.Так вот в Европе цены на него стартуют от 29000 евро. А вот та,что за 54 тыс. -это топовая версия Initiale Paris с бензиновым мотором мощностью 200 л.с. которая особой погоды в продаже не делает. Покупать и спорить не собираюсь,лишь констатировал факс,что Эспас не такой дорогой,как многие думают.


  • 0

В ігнорі - Vigors.


#22
malysh

malysh

    Авторитет

    • Сообщений 1588
  • Возраст: 46
  • Имя:Юрa
  • Город:Киев
  • Авто:Espace III 2.2 dCi
  •  
  • Регистрация: 07.12.2007

Опубликовано 17 Июнь 2015 - 00:19

у Франції ціни на новий Еспас страртують з 34200 еврів за версію з 1,6 dCi на 130 коней і механічною КПП. за більш потужний1,6 dCi на 160 коней з новою коробкою EDC6 потрібно викласти на 5 тис більше в базовій комплектації. ну а самий дешевий Еспас з бензиновим двигуном вартує 37700 еврів. сама дорога версія Initiale Paris стратує з 45 тис еврів. для Європи цілком помірні ціни. 



до речі у Києві вже випробували новий Трафік з мотором 1,6 dCi 130 -- витрати пального склали від 4,5 (траса) до 7,5 (у пробці) літрів на сотню. середня витрата палива по місту -- 6 літрів на сотню. у мене Сценік 1,5 dCi мав такий апетит якщо не наступати на акселератор... 


  • 0

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If I ever get back my blue jean,
Lord, how happy could one man be


#23
kurt-59

kurt-59

    Авторитет

    • Сообщений 11819
  • Возраст: 64
  • Имя:Николай
  • Город:Deutschland
  • Авто:Skoda Fabia Combi 1,6 TDI 105 PS
  •  
  • Регистрация: 18.03.2009

Опубликовано 17 Июнь 2015 - 17:27

Посмотрел 2015 год . Стартуют меньше тридцатки .

 

http://fahrzeuge.aut...vent=sort&dtr=s


  • 0

#24
ШВАРЦ

ШВАРЦ

    Авторитет

    • Сообщений 36442
  • Возраст: 61
  • Имя:Сергей
  • Город:Харьков
  • Авто:Megan RS
  •  
  • Регистрация: 03.09.2007

Опубликовано 17 Июнь 2015 - 17:40

Разве, что kurt-59 организует у себя.


А на бензе какой дорогой (40 Е)


Подсветка салона - капитализм.   http://pic1.autoscou...90baa8bb17bffb2


  • 0

dcbac9fda97ft.jpg


#25
vasikk

vasikk

    Авторитет

    • Сообщений 7560
  • Возраст: 41
  • Имя:Васик
  • Город:Киев
  •  
  • Регистрация: 22.06.2007

Опубликовано 17 Июнь 2015 - 22:25

Посмотрел 2015 год . Стартуют меньше тридцатки .

 

http://fahrzeuge.aut...vent=sort&dtr=s

S-Max-ы еще дешевле..

http://suchen.mobile...47&pageNumber=1


  • 0

Yesterday we obeyed kings and bent our necks before emperors. But today we kneel only to truth..

 






Также с меткой «RENAULT, ESPACE»

0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых