Э три категорії водіїв:
-Ліхачі/наєздніки,абож-гонщіки серебряной мєчти)
Жодна штатна гальмівна система не влаштовує,одразу ж ставиться на перед збільшені гальмдиски та супорта/задні гальма теж доробляються.
-Основний ешелон поспішаючих в час пік,так би сказати "активна частина населення,що кермує авто".
Ці,смакують на перекурах в офісах самі назви і бренди....Циммермаааааан-чи ХВеродддддо прикупити?Он Петя з відділу закупок на свій 10(подарований тестем)Лансер ставить Брембо-каже что "ето лучше чем ибатса!!!"...
Звичайно після такого рекламації Петі-всі просунуті(саме цікаве всім відділом)купують брембо навіть на запаску)
-Апасна категорія-водити вмію,щось трохи знаю,апсолютно не цікавить,що там і навіщо прикручено до кузова аби їхало-вальяжно і непоспішаючи(зазвичай в бік дачі)...
Реально людям пох чим гальмувати Кашиямою,чи Гирлінгом.Авто зупиняється-це те що від нього і потрібно.За 9сек чи за 9.1 сек-апсалютно пох.
Є підвиди,але розглядати...нема бажання...
Повернемося до теми...
Так от.
З досвіду
-Всі гальмівні диски за складом матеріалу однакові.Мають певний допуск і 100% відходжують до мінімально допустимого(зазначеного заводом виробником)зносу...
-Гальмівні колодки...Що тільки в них не пхають і в якому співвідношенні!!!Хто що хоче,те і липить...Колодки(деяких виробників) не виходжують навіть до сигнальних пластин-матеріал розтріскується,висипається або ж і повністю відслоюється(відділяється від металевої частини.
Мені таки вважається,що увагу потрібно приділяти вибору колодок,а не гальмівних дисків.Гальмівні диски,барабани зазвичай на дорозі не розвалююються-не заклинюють і т.ін....