та вроде ответ очевиден - сценик или зафира из Европы. Ну или их базы - меган/астра.На что сейчас можно поменять Zafira B '08 180к с косяками по ЛКП (но без ржавчины) с доплатой 3-4к в том же классе на авто посвежее?
Накидай фоток
Реклама

Продажний флудкомерційний аспект
#2907
Опубликовано 15 Февраль 2018 - 16:26
В продайке вроде висит круз с небольшим пробегом
Ценник отпугивает
Просто я не предлагал наверное)может и так)) только почему-то когда ищешь, то по 3800 нет ваааапще..... Казки Діда Панаса (с)
Одно дело нашли соседу.... его я знаю. От него словестного спасибо было достаточно...
А другое дело-... помочь кому-то нацти хорее авто бесплатно чтоб он перекатил в соседний регион и зарпботал... я в такое не играю.
С парой людей с ыорума работаем на диллерских условичх.... все честно и открыто.
Сори. Но я вижу это так.
Случай со спейс старом тому доказательство. Он продан сотруднице владельца. 6400.
Люди вернутся в сентябре (с)

#2912
Опубликовано 28 Февраль 2018 - 23:08
якщо комусь цікаво, продаються дві октави 2.0 tdi, не фарбовані, рідний пробіг, оф сервіс,юр особа, одна мкпп, одна дсг, в комплекті титани з літом, в однієї диски "denom 17", з опцій що памятаю, паркторніки, блутуз, клімат.
https://auto.ria.com...i_21437029.html
https://auto.ria.com...i_21400477.html
#2915
Опубликовано 09 Март 2018 - 22:48
якщо комусь цікаво, продаються дві октави 2.0 tdi, не фарбовані, рідний пробіг, оф сервіс,юр особа, одна мкпп, одна дсг, в комплекті титани з літом, в однієї диски "denom 17", з опцій що памятаю, паркторніки, блутуз, клімат.
ціна на октави знизилась до 13, якщо не заберуть, ще впаде. дивно, що не забрали ще, люди ніби шукають і хочуть хороше авто... воно є, офіційне, в ідеалі, не 1.6 як більшість пригнаних, аж самому цікаво, що бракує
в одному навіть лобовуха поміняна через дрібні сколи...
#2917
Опубликовано 16 Март 2018 - 15:44
якість АККП на кіа ріа 2009 року випуску.Ну і який тип коробки там стоїть?Мотор 1.4 бензин.
Звичайна гідромеханічна АКПП розробки і виробництва власне Хьонде. Проблемною по надійності не вважається (не рахуючи того, що "спеціаліст" може вграти що завгодно). Наскільки я пам'ятаю, у них є якась трохи дивна особливість, що селектор у якомусь режимі на ходу не блокується, і можна щось випадково не те включити, але абсолютно не пам'ятаю подробиць. Думаю, на їх форумі можна знайти.
Якщо ти купуєш цю машину - електропідсилювач керма дивись, він там досить довго був не без проблем. Ще там щось у підвісці стукає і це не лікується (або лікується дуже ненадовго).
Взагалі машина надійна.
#2919
Опубликовано 16 Март 2018 - 16:37
Звичайна гідромеханічна АКПП розробки і виробництва власне Хьонде. Проблемною по надійності не вважається (не рахуючи того, що "спеціаліст" може вграти що завгодно). Наскільки я пам'ятаю, у них є якась трохи дивна особливість, що селектор у якомусь режимі на ходу не блокується, і можна щось випадково не те включити, але абсолютно не пам'ятаю подробиць. Думаю, на їх форумі можна знайти.
Якщо ти купуєш цю машину - електропідсилювач керма дивись, він там досить довго був не без проблем. Ще там щось у підвісці стукає і це не лікується (або лікується дуже ненадовго).
Взагалі машина надійна.
Да. По акпп вопросов нет.
Электроусилитель вроде попадал под отзывную но у нас как всегда... Короче смотреть и смотреть. И лучше закладывать немного денег на покупку носого.
Стучит насколько знаю задняя балка. Там что то намудрили.
#2922
Опубликовано 16 Март 2018 - 18:22
Коробка там Митсубиси и расчина на моторы 2,0 потому запаса прочности там много. Мне машина очень нравится, стучания не замечал постоянного.Звичайна гідромеханічна АКПП розробки і виробництва власне Хьонде. Проблемною по надійності не вважається (не рахуючи того, що "спеціаліст" може вграти що завгодно). Наскільки я пам'ятаю, у них є якась трохи дивна особливість, що селектор у якомусь режимі на ходу не блокується, і можна щось випадково не те включити, але абсолютно не пам'ятаю подробиць. Думаю, на їх форумі можна знайти.
Якщо ти купуєш цю машину - електропідсилювач керма дивись, він там досить довго був не без проблем. Ще там щось у підвісці стукає і це не лікується (або лікується дуже ненадовго).
Взагалі машина надійна.
#2923
Опубликовано 16 Март 2018 - 18:43
Коробка там Митсубиси
Можливо, в основі конструкції, гдє-то очєнь глубоко, як і багато чого у Хьонде.
Мне машина очень нравится, стучания не замечал постоянного.
Відома річ у цього покоління Ріо і Акцента, а також у Гетца. Якщо добре придовбатися до гарантійщика - міняли по гарантії, стук від цього не проходив.
#2925
Опубликовано 17 Март 2018 - 00:13
Что именно меняли?Якщо добре придовбатися до гарантійщика - міняли по гарантії, стук від цього не проходив
Я 9 лет наблюдал за эксплуатацией такого автомобиля и заказывал все запчасти и расходники. Там плохие аммортизаторы, после их замены я звуков вообще не помню. Были только из за естественного износа втулок и стоек стаба. Возможно экземляр такой попался.
#2927
Опубликовано 20 Март 2018 - 11:18
Что именно меняли?
Я 9 лет наблюдал за эксплуатацией такого автомобиля и заказывал все запчасти и расходники. Там плохие аммортизаторы, после их замены я звуков вообще не помню. Были только из за естественного износа втулок и стоек стаба. Возможно экземляр такой попался.
У моїх знайомих отєц сімейства працював у дилера Хьонде на хорошій посаді, йому по гарантії (без питань, звичайно) в кінці 2000-х міняли щось у задній підвісці Гетца доньки, а через рік - у Акценті МС жінки. Причиною звернення у сервіс був стук у підвісці. Про замінену деталь йому зразу сказали, що буде скоро стукати знову і вони нічого не можуть зробити - так воно і було, повторно він не міняв, оскільки його це мало турбувало. Як воно називалося - я уявлення не маю. Машини були потім продані з пробігом менше 100 ткм, на момент звернення у Акцента точно було менше 50 ткм, у Гетца - не знаю, як і те наскільки багато спільного у Гетца з Акцентом. Акцент МС - брат згадуваного Ріо, як тобі відомо.
Також на тому Акценті при невеликому пробігу міняли ЕУР. На той момент його міняли не всім, хто звертався, а тим, хто вмів підняти хай і вимагати своє. Знову таки, на той момент (приблизно 2008 р.) проблема з ЕУРом вирішена не була, міняли на такий же. Відсоток тих ЕУР, що виходили з ладу, був значно менше 50, але суттєвий.
В цілому враження про обидві машини були дуже позитивні. Далі були Тусони.
Вчора купив,там звичайна з механічною помпою.
Кльово.
#2931
Опубликовано 23 Март 2018 - 22:10
Что за белый коротыш на заднем плане? Тот, что с рекламой на дверцеПривет Всем ! было бы говно даже не писал бы у него три АУДИ из них 2 шт А6 и одна А8 гибрид тоже продает 180000 злотых городок маленький от сюда и пробеги , да и обслуга только в сервисе АУДИ.
#2932
Опубликовано 24 Март 2018 - 09:09
Не. Там именно в балке была беда.Нема там ніякої біди.Нічого не стукає.А вот шумки фактично взагалі нема,трактор.Які гроші така і машина.За місто дальше 50 км не їзджу.При моєму зрості 191 спокійно влажу і над головою є ще добрих 20 см,не буде смальцю на потолку від голови.Ззаду за мною може тільки дитина сісти,місця мало.Я задоволений.На роботі підколюють,що я гомік,задовбався пояснювати,що то донці в більшій мірі машина,а тепер забив,гомік то гомік,нехай знайдуть машину з пробігом в 16 т.к. за такі гроші то кожен захоче стати гоміком.
#2939
Опубликовано 01 Апрель 2018 - 15:27
У нас очень много людей и на экспертизе и в сервисном центре. Машин американских везут автовозы из порта без остановки. Есть уже новое направление в автосервисе "Ремонт Авто из США"вчера был в мрэо, там на территории продлевал разрешение на зброю, дык толпы нет вообще
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых