Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Судно на подводных крыльях-Казанка.Казанка с булями,подводное малопогружное саморегулирующееся крыло,откидное крыло.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
407 ответов в теме

#106
d.@leks

d.@leks

    Авторитет

    • Сообщений 7520
  • Возраст: 50
  • Имя:Алексей
  • Город:Полтавская губерния
  • Авто:Zafira 18 XER + ГБО
  • Гос. номер:BI1478ЕЕ
  •  
  • Регистрация: 18.05.2010

Опубликовано 08 Январь 2017 - 14:37

Катанка-5 на волне рулит...
  • 0

#107
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 08 Январь 2017 - 16:39

Катанка-5 на волне рулит...

Эт чё за зверь :smile8:  ,наверное Казанка-5  :smile3:

Казанка-5М2 поинтереснее,а лучше всего волну держит Прогрес-4


  • 0

#108
d.@leks

d.@leks

    Авторитет

    • Сообщений 7520
  • Возраст: 50
  • Имя:Алексей
  • Город:Полтавская губерния
  • Авто:Zafira 18 XER + ГБО
  • Гос. номер:BI1478ЕЕ
  •  
  • Регистрация: 18.05.2010

Опубликовано 08 Январь 2017 - 20:40

Та клятый Т9))) ты правильно все понял. По волне ходил и на казанке и на прогрессах, предпочтение отдал из опыта
  • 0

#109
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 08 Январь 2017 - 22:11

d.@leks, ну я тоже,то ко Прогрес есть 2 и 3,эти в волну дохлые не держат вовсе,а вот 4-это аппарат за счёт формы днища,скул и киля волну как по мне держит лучше всех из  производства совка


  • 0

#110
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 21 Март 2017 - 22:31

Зима пройшла в роздумах...

Перше тепло...

27 лютого підняв ложементи і виставив човна,щоб можна було наміряти крило...

nd8h7vkzax7vkn435ospu9x2p.jpg

 

 

 

Нахил стійок крила,не відповідав кресленню.Стійки нахилені назад згідно напрямку руху(а мені потрібно вперед!)

nqkolw3ou0kfjaf872ikube0t.jpg

 

креслення (малюнок №3)знаходиться тут

http://www.barque.ru...ngs_for_kazanki

Спойлер



6 березня 2017р.

Розуміючи,що прикріпити крило зможу,відкинути теж зможу...А регулювати не зможу-вирішив міняти кут нахилу стійок.

Вони в мене нахилені на кут 21градус назад,а потрібно розвернути під цим це кутом вперед.

Просто розвернути крило не можна-воно має певний профіль.(тобто передню та задню частину)

 

для того,щоб мати можливість все зробити точно-мені знадобився шкільний транспортир,кутник,олівець,трохи дров/ДСП та саморізів.

Спочатку виставив,та закріпив  крило на рівному бруску в горизонтальній площині.Щоб мати від чого віштовхуватись при вимірах та виготовлення шаблону.

0hq1k4f3phd7ihketdp4fv0v2.jpg

 

Побігав,попхав крило під лодку в 100548 раз впевнився що діла не буде і...

Акуратно відпиляв одну стійку-щоб не було сумнівів та відрізаючи собі відступ 

bzucuotrnda2g12ypcns4y9wa.jpg

 

 

8 березня був вихідний...У вузькому колі було вирішено з'їздити з пл.Шевченко в Пущу-Водицю на вєліках.Погода радувала,хлопці й дівчата нажимали на педалі в передчутті святкового шашлика...Релакс на природі відбувся.

Саня як завжди відзначився-годував білку прям з рук...

cscxd2lilm9k4ba1rfp8vmf64.jpg

 

Для мене це була непагана нагода відволіктись і трохи прочистити голову від мозкового штурму...


Изменено: Юстас, 14 Ноябрь 2017 - 22:35

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#111
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 21 Март 2017 - 23:27

9березня...

Беру шкільний транспортир і їду в компанію "Бучина".Займаються продажем ДСП,продажем,порізкою,збіркою.

Мені потрібна тільки порізка.Відрізати від будь-якого листка ДСП шматок,щоб вийшов кут 21 градус в + та в "-".

Сказано-зроблено.Один "вжик" пилкою і деталь з потрібним кутом в мене.

o8vnc0ujp59bjqz0x2l8q148f.jpg

 

З підручного,але рівного мотлоху збираю напівшаблон.Для цього потрібен тільки кутник з кутом 90градусів.Всі інші градуси є в наявності.

q9o8md8bkvc3foxdkyktath7d.jpg

 

 

 

Через чотири години плигань,примірянь,прикидок шаблон був повністю закінчено і підігнано та зібрано так,що стійка майже сама лягла в потрібне місце під всіма потрібними кутами у всіх площинах...

 

Віднесли зварювальнику щоб прихватив...Той прихватив.Стійка від крила відпала! :smile44:  :smile8:  :smile8:  :smile8:

 

Засунувши зібраний шаблон в машину-поїхав до Аргонщика(+38-067-661-25-47,вул.Полярна)

 

 

Є в мене однокласник по 22школі...,скільки ми з ним м'ячів та кедів стерли в дитинстві на футбольному полі-одному богові відомо! :sm17_2: Шикардосний нападник,що славився майстерним дріблінгом та гарматними влучними пострілами з середини поля.Як згадую дитинство і футбол,завжди на згадці він-Андрій Сиклітенко!

От до нього,свого колишнього однокашника і аргонщика я і приїхав.

Поздоровавшись і взявши обіцянку-не ржать! :sm13_: Витягнув крило з авто і поклав на верстак.

Пояснив тезці,що не змогли прихватити нержавійку...

Андрій взяв в руки апарат,поставив точку нержавкою на з'днанні і...Охолонувши стійка знову відпала від крила :smile8:  :smile8:  :smile8: ...

Тезка мене спитав-точно нержавка???

А чорт його знає-сказав я!Коли я відрізав стійку від крила-біла іскра була! :smile44:

Дик це ж титан!!!(каже тезка)

Кудись зникає і з'являючись тримає в руках титанову проволоку питає чи правильно виставлені деталі відносно одна одної?

Виставляю-тезка починає прихватути точками.Стійку при охолодженні тягне то в один бік,то в інший-в залежності з якого боку прихватуєм зварюванням.

Прихватили і Андрій почав проварювати.

3b04top4i6ncmsr0tghd3f60t.jpg

 

 

 

В результаті перша стійка стає в потрібному положенні.

w58q3cok42hszrjxmkabjp0yt.jpg

 



10 березня...

 

Одна стійка переставлена...Відрізаю болгаркою другу стійку.Збираю докупи  шаблон.Можна знову їхати до аргонщика і приварювати стійку.

7uj4i6c4y2vj8lglm0n3mlo5d.jpg

 

 

 

Стійки переварив з потрібним(відповідно креслень)кутом.

 

Встановив підкладки на них догори кілем поклав човен і виставив кіль горизонтальне положення.

k6h3u8emsy3nfw2gfxhdsx39q.jpg

 

 

 

"Гаражний" народ давно позирає на мій диковинний проект і з натхненням та цікавістю допомагає "і словом і ділом"! :cool1:

hu0gejnwmw7p6adsuo0pn1w59.jpg

 

 

 

Приблизно  тут буде робоче місце крила.

jpjtv2u1xsl19p0lgnz2y3mif.jpg

 

 

 

16 березня.виготовив дві закладні на стійки.Знайшов матеріал,розмітив і відрізав потрібні куски на подовжувачі стійок.Знову зібрав шаблон,щоб подовжувачі точно стали продовженням стіок у всіх площинах.

Сан Санич,який завжди приймає участь у всіх проектах(де потрібно зварювання чорного металу) прихватив на пару точок первинно...

vdu816l0vaxpev1hmw9i51235.jpg

 

 

Надалі продовжую робити кріплення до човна...


Изменено: Юстас, 15 Ноябрь 2017 - 14:30

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#112
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 22 Март 2017 - 09:50

  :sm302:


  • 0

#113
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 22 Март 2017 - 16:43

Андрей, а как ты планируешь швартоваться к песчаному берегу с таким крылом?


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#114
MiB

MiB

    Fan OPEL & DM ;)

    • Сообщений 52171
  • Возраст: 51
  • Имя:Виталий
  • Город:г.Харьков, Салтовка
  • Авто:Omega B, 2.5V6,98г.в.РКПП
  •  
  • Регистрация: 14.06.2005

Опубликовано 22 Март 2017 - 17:04

... как плугом. :sm13_:  

Думаю предусмотрена возможность откинуть девайс для диких мест.


Dream On... Dream On...

 


#115
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 22 Март 2017 - 17:18

я так понимаю за основу была взята такое плавсредство

9d2347d972e1e33ca0054c6995f717e8.jpg

 

по Днепру такие раньше ходили, но причина исчезновения - неустойчивые

Думаю предусмотрена возможность откинуть девайс для диких мест.

сложно себе представляю, ведь оно должно быть жестким


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#116
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7125
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 22 Март 2017 - 17:35

Ну проект по моему скорее экспериментальный, а не на постоянку. Поэтому  некоторые неудобства, вроде подхода к берегу или поведении лодки при волнении, опускаются.


  • 0
 

 


#117
Гжегош

Гжегош

    Авторитет

    • Сообщений 812
  • Имя:Гриня
  • Город:Киев, Академгородок
  • Авто:Астра Н 1,6 XER, МТ, седан, метро
  • Гос. номер:9358
  •  
  • Регистрация: 19.02.2010

Опубликовано 22 Март 2017 - 17:45

... как плугом. :sm13_:  

Думаю предусмотрена возможность откинуть девайс для диких мест.

Даже если прочитать название темы...


  • 0

#118
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 22 Март 2017 - 21:37

, но причина исчезновения - неустойчивые

 

 

 

бред



причина исчезновения-стали не рентабельны


  • 0

#119
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 22 Март 2017 - 22:56

Андрей, а как ты планируешь швартоваться к песчаному берегу с таким крылом?

 

http://www.barque.ru...ngs_for_kazanki

 

 

 Для этого требуется изготовить откидное крыльевое устройство, обеспечивающее быстрое и удобное убирание крыльев выше уровня воды, подобно шасси самолета. Авторами этой статьи разработано подъемно-откидное крыльевое устройство, которое позволяет быстро и удобно превращать «Казанку» из обычной — в крылатую и наоборот: для этого требуется лишь 45—50 секунд! Все операции выполняет один человек, независимо от глубины водоема и расстояния от берега

 

 

...чим я наразі і займаюсь...

 

 

Єдине відео,як це відбувається на практиці,саме на такому я к в мене човні  є на ютубі.Правда,там є деякі відмінності в конструкції.



Ну проект по моему скорее экспериментальный, а не на постоянку. Поэтому  некоторые неудобства, вроде подхода к берегу или поведении лодки при волнении, опускаются.

 

Ні,проект не є експериментальним.Планується постійне використання девайсу ібо!!!:

К недостаткам судов на крыльях следует отнести и малую мореходность, хотя она все же выше, чем у глиссеров. Крылатая мотолодка длиной 4—5 м преодолевает на крыльевом режиме волну высотой до 0,35 м. Кстати, надо сказать, что и на обычной мотолодке таких же размеров ходить со скоростью более 25 км/час на волне выше 0,35 м и неприятно и опасно.

ну і само собою,що мене найбільше приваблює

А теперь перечислим преимущества судна на крыльях. При прочих равных условиях, скорость мотолодки на подводных крыльях на 30—50% (а иногда и больше!) выше, чем глиссирующей, при одновременном улучшении мореходности. С увеличением скорости уменьшается путевой, а в отдельных случаях и часовой расход топлива. Последний зависит в основном от мощности и направления ветра, но в конечном итоге экономия топлива составляет 30—45%. А это имеет далеко не второстепенное значение, особенно в дальних путешествиях. Всем нам хорошо известно, сколько топлива «пожирают» лодочные моторы на единицу пути! 

Таким образом, можно сделать вывод, что крылья экономят время и увеличивают дальность плавания. О других достоинствах крыльев говорить не будем: они с технической точки зрения менее важны и расцениваются любителями по-разному. 

Однако целесообразность установки подводных крыльев на любительское судно определяется не только технической стороной вопроса, но и характером водоема, по которому предполагается плавать. Не надо забывать, что для плаваний по морям, крупным озерам и большим водохранилищам любительские суда на крыльях не пригодны. На таких водоемах спокойная поверхность бывает исключительно редко; малейший ветерок вызывает интенсивное волнение, мешающее идти на крыльевом режиме. 

С другой стороны, малые озера и речушки, не связанные с другими системами водоемов, оказываются тесными для крылатой моторки, для которой 50-километровое расстояние считается довольно скромным. Это тоже следует иметь в виду. 

Наилучшими водоемами для плавания любительских судов на крыльях являются большие спокойные реки, небольшие озера, связанные в целые системы, узкие длинные водохранилища, судоходные каналы и т. п.

 

 

Саме економія палива та менше навантаження на двигун та корпус човна мене і приваблює в крилі.Хоча з приводу навантажень,поки що знання сугубо теоретичні...,як і з приводу всього іншого :smile44:



 

 

причина исчезновения-стали не рентабельны

 

Та в наш час все стало не рентабельним,що не приносить охуліон грошей тут і зразу.

Хоча якщо порівняти копійчані ціни на ГСМ при совку та зараз...То квиток на ракету не кожній старушенції доступний,щоб махнути на дачу під Каневом "Метеором"))



22 березня 2017 року...

 

Сьогодні термометр на вулиці показував +17 і я вперше цього року загорав на вулиці)

До обід,ушльопавши п'ять годин зварганив обидва кріплення стійок до човна...Плигань,примірок,підрізань-безліч.Болгарку та дрель з рук взагалі не випускав.

Результат був таким,але малость кострубатим

4xe3a3go29miz0o7owotqxhlz.jpg

 

 

 

 

Хоть і на кострубатих кріпленнях,але крило вже відкидається до носа і "стоїть у всіх розмірах за кресленнями...

Кріплення не мені не колективу-не подобаються.Починаєм може сотий за рахунок мозговий штурм...

tzfmsc2a76e8b5aig7mhqp1vg.jpg

 

 

 

В результаті,я беру новий матеріал і ідеально під розміри креслень крила роблю кронштейн.Він повністю відповідає поставленим на нього задачам.А саме головне,буду мати можливість,при великому хвилюванні чи довготривалих стоянках відкидати та встановлювати крило на носу(а не під ним)човна.

Пізніше,як буде все готове-додам світлин для розуміння.Перший отвір для кріплення в борту просверлено))

4x5w31tk4g3f89txhxs5ryqy7.jpg


Изменено: Юстас, 15 Ноябрь 2017 - 22:11

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#120
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 23 Март 2017 - 10:05

Юстас,та да при цене соляры 10 коп за литр билет на Метеор стоял1рубль80копеек-на расстояние 45километров пути,при таком расскладе сейчас билетик был бы гривен400 


  • 0

#121
ShpaK

ShpaK

    Дока

    • Сообщений 716
  • Возраст: 55
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Astra Classik
  •  
  • Регистрация: 02.02.2009

Опубликовано 23 Март 2017 - 10:12

Задач ты себе, Андрей , нарезал, интересных и трудоемких. Надеюсь, результат порадует. Наснаги тобі!  :sm302:


  • 0

#122
izglioib

izglioib

    Старожил

    • Сообщений 278
  • Возраст: 39
  • Имя:Анатолий
  • Авто:Opel Astra Cabrio 1.6i
  •  
  • Регистрация: 27.07.2013

Опубликовано 23 Март 2017 - 10:30

Удачи в постройке.

Суда на крыльях обожаю с детства. Меня дед таскал в порт, я смотрел как они отчаливают и на крыло становятся. Очень красиво. 

Даж катался разик на ракете. Мариуполь-Керчь.  Мало что помню, малой был. 

Ждемс видео в полете  :sm302:


  • 0

#123
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 23 Март 2017 - 10:35

угадает угол атаки-всё получится


  • 0

#124
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 23 Март 2017 - 15:49

Задач ты себе, Андрей , нарезал, интересных и трудоемких. Надеюсь, результат порадует. Наснаги тобі!  :sm302:

Дик без цікавих та складних задач життя не грає потрібними барвами).Приходиться себе навантажувати гімнастикою для розуму)

Дякую.



Удачи в постройке.

Суда на крыльях обожаю с детства. Меня дед таскал в порт, я смотрел как они отчаливают и на крыло становятся. Очень красиво. 

Даж катался разик на ракете. 

Ждемс видео в полете  :sm302:

Дякую...Відео не обіцяю,але постараюсь...)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#125
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 23 Март 2017 - 18:19

угадает угол атаки-всё получится

До цього поки що далеко,але вже й неподалік)

 

23березня 2017року...

В мене стійке відчуття,що болгарка та дрель стають продовженням моїх рук!

 

Зранку пару годин вбито на виготовлення нової заготовки кронштейну під верхнє кріплення до човна.

Виготовивши кріплю до човна одну деталь.Другу деталь кріплю до подовжувача стійки крила...

Готуєм зварювальний аппарат...

7lfos58tht5tuw6u0f6hs21ha.jpg

 

 

 

Нагадаю,що днище човна в мене виставлено по горизонту...

Вирівнюю горизонт на крилі в поперечній лінії водяним рівнем

80tq2hewqnl62hfs6o1q9ca9l.jpg

 

 

 

Те ж саме роблю і подовжній лінії...

xe4m7wyqesg810yayezfuhtfb.jpg

 

 

Трохи повозився регулюючи положення крила в 4 різних точках і...

-добився ідеального положення крила в горизонтальній площині відносно човна.

-виставив ідеально крило в центральній частині(крило повинно знаходитись на відстані 200мм. від лінії кіля)

-середня частина,та протилежні кінці крила знаходяться на однаковій відстані від транця-3500мм.

Всі умови,які були задані кресленнями по встановленню крила виконані...

 

Запрошую Сан Санича(він має чорний пояс по рихтовці та ступінь доктора по зварювальних роботах) і...

Ставим чотири жирних прихватки на кожному кронштейні.

Кріплення крила до човна-готові.

gcj2vhnlgq82perbkdpyulipt.jpg

 

 

 

 

 

Чесно кажучи,я морально стомився чекати цього дня.Але він невідворотно наступив.Моя Казанка майже окрилена!)

Оці два кронштейни на борт народжувалися на протязі тижня...Ще півроку я про них мріяв-не маючи можливості виготовити,бо був зимовий період.

gleodckpmohg5kiulb1k5f47g.jpg

 

 

 

 

Зрозуміло,що виготовлення та монтаж крила не міг обійтись,без допоміжних з/ч з автомобіля опель))

Отаких чотири втулки з кріплення ременів безпеки Опель КадеТТо Е-тепер будуть подорожувати разом з крилом.Підсилюючи подовжувач в місті зїєднань з стійками крила та кронштейнами.

ka6svka2mtacsq8pvjcs0y0dq.jpg

 

 

Надалі мені треба позачищати,окультурити та доопрацювати виготовлені деталі(кронштейни,подовжувачі стійок.Отак наприклад закриваю отвори в подовжувачах(чорновий,початковий етап).

w27f785k76o4uyuv48lpoth3s.jpg

 

 

 

Ще треба зробити два упори та пофарбувати(заматував ще в неділю,придбав фарбу та потрібні для фарбування матеріали) днище човна...


Изменено: Юстас, 15 Ноябрь 2017 - 22:37

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#126
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 23 Март 2017 - 22:30

и сразу можеш готовить пластины на транец


  • 0

#127
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 24 Март 2017 - 08:54

и сразу можеш готовить пластины на транец

Яке обгрунтування даного дійства?Форма,тип кріпленння,товщина та ін.???

 

Чи мається на увазі виготовлення заднього крила?)


Изменено: Юстас, 24 Март 2017 - 08:58

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#128
acpav

acpav

    Авторитет

    • Сообщений 3951
  • Возраст: 66
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:ООА была. А8
  •  
  • Регистрация: 29.12.2008

Опубликовано 24 Март 2017 - 08:59

Транцевой плитой (регулируемой) сможешь упростить регулировку переднего крыла, особенно для разной нагрузки и центровки.

ris__97_skorost_motolodki.gif


  • 0

#129
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 24 Март 2017 - 09:24

acpav, :sm302:


  • 0

#130
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 24 Март 2017 - 09:29

Andre1611, acpav,

 

 

 Щиро вдячний за пост та підказку...

Розумієш в чому справа Пане Олександре та Пане Андрію...Я хотів би спочатку на практиці походивши з переднім крилом відчути різницю між рухом на глісері та в режимі крила.

Опанувати управління.випробувати сильні та слабкі сторони крила....

А вже по тому робити висновки щодо транцевих плит чи виготовлення заднього крила.Про транцеві плити взагалі нічого не знаю і буду вивчати це питання.

Регулюванню переднього крила повинен допомогти трім двигуна...Думаю,що це має суттєве значення.

Щодо переднього крила маю отаку практичну думку(правда їй більше 40років!)).Буду її перевіряти.

 

В настоящее время наиболее распространенным вариантом является установка кормового и носового крыльев с примерно равным распределением веса катера между ними (при этом как носовое, так и кормовое крыло может состоять из одного или двух крыльев, расположенных по бортам). Двукрылая схема обеспечивает наиболее высокое гидродинамическое качество на расчетной максимальной скорости хода, однако осуществление ее обычно связано с большими затруднениями при разработке винторулевого комплекса и доводке построенных катеров. В поисках упрощения конструкторы пришли к парадоксальной идее об отказе от кормового крыла. 

Оказалось, что достаточный эффект можно получить и при однокрылой схеме. В носовой части катера устанавливается одно подводное крыло, воспринимающее около половины веса катера. На ходу, когда подъемная сила на крыле достигнет определенной величины, носовая оконечность катера приподнимается над водой и катер движется только на крыле и на небольшом участке днища у транца. 

Поскольку качество глиссирующей пластины, разновидностью которой является кормовая часть днища катера, не превышает К=10, то очевидно, что теоретически в большинстве случаев однокрылый катер будет проигрывать двукрылому в скорости. Можно, однако, говорить и об определенных преимуществах упрощенной однокрылой схемы, которые позволяют катерам с одним носовым крылом практически конкурировать с двукрылыми. 

 

 

 

взято тут

http://www.barque.ru...front_hydrofoil


Изменено: Юстас, 24 Март 2017 - 09:31

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#131
Polundra

Polundra

    Пастырь

    • Сообщений 351
  • Возраст: 62
  • Имя:Петр
  • Город:Славутич
  • Авто:ОВС 2.2 автомат
  •  
  • Регистрация: 26.06.2011

Опубликовано 24 Март 2017 - 09:53

читаю з захопленням, хвилююсь разом з Вами, щоб все вийшло чудово і знаю що чекаєш, чекаєш часу вийти на воду. УДАЧІ.


  • 0

#132
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 24 Март 2017 - 09:59

Юстас,на более тяжелых лодках эта плита показала эффект ,легче выход на глийсер и уменьшее площади днища лодки в воде на ходу .

Более эффективны они на лодках с выносным транцем 


и ещё одно если рулевое управление стоит с лева-переноси на право,убирает крен лодки на ходу


  • 0

#133
acpav

acpav

    Авторитет

    • Сообщений 3951
  • Возраст: 66
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:ООА была. А8
  •  
  • Регистрация: 29.12.2008

Опубликовано 24 Март 2017 - 10:02

Регулюванню переднього крила повинен допомогти трім двигуна...

Поверь старому лодочнику. Регулируемые транцевые плиты будут очень полезны и без крыла, тем более их изготовление и установка намного проще крыла,

Особенно с твоими руками. 

Подчеркну - регулируемые. http://www.kvartet.b...rim_system.html


  • 0

#134
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 24 Март 2017 - 10:08

acpav,если ещё внедрит на эти плиты трим подъём-вообще красота была б загруженную лодку можно выкачать на глийсер без проблем


  • 0

#135
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 24 Март 2017 - 10:36

Polundra,

Дякую за відгук.

и ещё одно если рулевое управление стоит с лева-переноси на право,убирает крен лодки на ходу

 

На двигун дивитись з сторони гвинта чи шмиргала?))


если ещё внедрит на эти плиты трим подъём-вообще красота была б загруженную лодку можно выкачать на глийсер без проблем

Пацани я постараюсь внєдріть все,що тільки можливо,але з часом...

Треба до сезону встигнути  човен на кіль з крилом поставити...


Подчеркну - регулируемые. http://www.kvartet.b...rim_system.html

На вихідних вивчу...Наразі треба кронштейни під зварювання доготовити.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#136
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7125
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 24 Март 2017 - 10:37

Народ, практически плоскодонная Южанка и так на глиссер выпрыгивает легко. Мотор тут нетяжелый. Не надо из неё заранее, без практических испытаний крыла, городить трансформер. Плиты полезны для перегруженной кормы, для уверенного выхода на глисс, но потом создают дополнительное сопротивление т.е. потерю скорости.


  • 0
 

 


#137
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 24 Март 2017 - 10:46

Юстас,як шо дивитись на гвинт 


  • 0

#138
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 26 Март 2017 - 22:27

24 березня 2017

...Підгонка до кронштейнів шматків металу для підсилення конструкції кронштейнів.Також робились підготовчі роботи,щоб закрити отвори на кінцях подовжувачів стійок крила...Не змигнув оком,як на цю справу ляпнуло півдня...

Сен Сей зварювання стулив до купи електродами мої пазли...

 

26 березня

Перешлівофовував зварювальні шви...

Хенд Мейд...

inc7o7wbwhua01863ywvpucng.jpg


Изменено: Юстас, 15 Ноябрь 2017 - 22:42

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#139
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 28 Март 2017 - 21:47

27 березня 2017р.

 

Знову хенд мейд.Вирізаю  2 пластини( в них три отвори для кріплення до борту) та роблю 2 обмежувачі(фіксатори) поперечного переміщення на упорах крила,під час ходу човна...

co8zqw3mexa1ew9a75w5exjhm.jpg

Наступного дня ці залізяки перетворювались на упори крила.

 

28березня 2017року.

 

Прикручую крило до кронштейнів,ще раз виставляєм крило у всіх площинах відносно човна.

В борту сверлю три отвори під пластину...

Обмежувач поперечного переміщення лівого борту прижимаємо до стійки крила струбциною та підводимо в дотик до пластини...

qjhrtj6r0v8vnk1bkqf7pf4k3.jpg

 

 

 

На сцену урочисто виходить Сен Сей з електродом в руках... і за допомогою зварювального аппарата попередньо прихватує/з'єднує деталі

wq1ior0cycax72iy8ab3x9gcl.jpg

 

Вуаля...Маємо упор стійки крила лівого борту.Упор сконструйовано так,щоб обмежувати в продольному/поперечному напрямку крило під час ходу човна.Само собою,що буде можливість регулювання кута атаки крила.

yp8w3o607pj37jn562fv3pc8m.jpg

 

з 14 листопада 2106 року до (сьогодні)28 березня 17року пройшло майже півроку і я маю можливість побачити  своє крило...

Побачити своє крило так,як колись його бачив Алєксєєв...

Нарешті вивільняю крило від шаблона.Цей брусок мене задовбав!Самому таскати крило з прив'язаним до нього брусом-важко.Але мусив,бо це мені давало можливість мати горизонт на крилі,та виставити крило відносно човна...

j3jl394rqgo69cqb5rsvky4dr.jpg

 

 

 

Судно на підводних крилах Казанка-М,до Вашої уваги...Поки що на твердій частині планети...

fqffqf.jpg

 

 

 

Звичайно,що радості моїй не має меж...І хоча я ще не знаю як буде себе поводити човен на крилі-продовжую пхати проект до логічного завершення.

Мені стало цікаво-яка вага переднього крильового комплекса.Чіпляю на ваги.

p06uq9i4zo7kn5esqopg53duz.jpg

 

Ваги показують-10кг.!!!Як на мене так дрібничка.Якби крило було з нержавки,мабуть 20 кг. важило...

cjpzl20i797zyhrs6tma0pinx.jpg

 

сьогодні до вечора було вирізані підсилювачі,та повністю за допомогою зварювального апарата все було зафіксовано...

Пара тройку годин  і за допомогою болгарки упори набувають кінцевої форми.Одним словом-знову хенд мейд...

mlub7aq7eutm3uw6q4xdbj4b7.jpg

 

 

Думаю,я на половині шляху до кінцевої точки цього проекту...До технічної завершеності конструкції

Залишилось все надійно закріпити на бортах-обов'язково підсиливши по 2 шпації на кожному борту.

 

А,да...трохи не забув...Ще,буде потрібно навчитись ходити на крилі)


Изменено: Юстас, 16 Ноябрь 2017 - 09:36

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#140
Гжегош

Гжегош

    Авторитет

    • Сообщений 812
  • Имя:Гриня
  • Город:Киев, Академгородок
  • Авто:Астра Н 1,6 XER, МТ, седан, метро
  • Гос. номер:9358
  •  
  • Регистрация: 19.02.2010

Опубликовано 28 Март 2017 - 22:19

Андрій Михайлович, хоч застрель, але не розумію як буде регулюватись кут атаки... Чи на фото не вся конструкція?


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых