Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Судно на подводных крыльях-Казанка.Казанка с булями,подводное малопогружное саморегулирующееся крыло,откидное крыло.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
407 ответов в теме

#176
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 10 Апрель 2017 - 11:16

А як же: " При з'йомках і монтажу жоден Кадет не постраждав!?" :sm13_:

Місце кріплення пружин до борту підсилено? Що б отвір не розійшовся...

При зйомках і монтажу страждали не тільки КадеТТо! :sm13_:

 

В місці кріплення пружини-на борту подвійний метал.


Изменено: Юстас, 10 Апрель 2017 - 11:16

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#177
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 11 Апрель 2017 - 21:19

10 квітня-полірував крило,як і вказано конструкторами крила)

11квітня 2017р.

Останній штрих до портрета художника.

Все в мене зроблено,за виключенням фіксації крила в положенні "прибране".

Я вирішив не мудрувати,а робити все як вказано в кресленнях цієї теми.Для цього знадобився карабін,нержавіючий дріт 6мм.довжиною 20мм.,та невеликий кінець щоб зачепитись за носову утку для утримування крильового комплекса в піднятому стані.

 

http://www.barque.ru...ngs_for_kazankiЧтобы откинуть крыло, т. е. поставить его в положение «убрано», необходимо: 
(текст в цитаті частково відредагований мною,але суть однакова)

 

1) отцепить пружины от удлинителей стойки крыла; при этом действием веса крыла стойки отойдут от упоров, вращаясь на болтах  кронштейнов, и станут вертикально; 

2) вылезти на носовую часть лодки, взяться одной рукой за любую из стоек и поднимать крыло вперед до тех пор, пока оно не зацепится за двойной крючок (К на рис. 2) на носу; 

3) подвесить свисающие концы пружины за рамку стекла. Если лодка готовится к стоянке или будет оставлена на длительное время без присмотра, необходимо надеть на крыло защитный чехол. 

 

 

 

(Я вибачаюсь за якість світлин...Якось вони в мене невдало вийшли.Кут трохи не інформативний)

 

Ось в такому положенні крильовий комплекс може перебувати коли човен підходить до берега /транспортується на лафеті.

41ktvx03jszfpz1ar6jrd4zt4.jpg

 

 

 

Таким чином подвійний гак є вивільненим від крила.Я  спеціально гак прикріпив на карабін,щоб швидко та зручно його знімати.Бо якось плигаюча на носі залізяка оббиваюча під час тряски по хвилях-не комільфо.

mqg8p0rsjfq7z4qodoeuauw53.jpg

 

 

 

Крильовий комплекс не заважає працювати з човном/лафетом/лебідкою при будь яких маніпуляціях не залежно чи на суші чи на воді.

Важливий акцент,саме на таку модель фіксації,я ставив щоб можна було миттєво використати передню утку не залежно від того підняте крило,чи опущене.На випадок аварії/відмови двигуна при великому хвилюванні,щоб можна було миттєво викинути якір,або за його допомогою зачепитись за грунт під час стоянки.

В цьому випадку крило і весь комплекс не заважатиме.

t20nfaldynrmlw9dy15q6yxq3.jpg


Изменено: Юстас, 16 Ноябрь 2017 - 11:16

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#178
ShpaK

ShpaK

    Дока

    • Сообщений 716
  • Возраст: 55
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Astra Classik
  •  
  • Регистрация: 02.02.2009

Опубликовано 11 Апрель 2017 - 23:10

Ну когда же уже!!!  :girl_cray2:


  • 0

#179
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 12 Апрель 2017 - 07:27

1-мая мабудь

сейчас запрет


  • 0

#180
Гжегош

Гжегош

    Авторитет

    • Сообщений 812
  • Имя:Гриня
  • Город:Киев, Академгородок
  • Авто:Астра Н 1,6 XER, МТ, седан, метро
  • Гос. номер:9358
  •  
  • Регистрация: 19.02.2010

Опубликовано 12 Апрель 2017 - 08:19

Андрію, а такий гачок не роглядався? Металевий стрижень в гумовій (силіконовій) трубці. Заводиться в утку легко, не буде стукати та дряпати фарбу, ставиться тільки при потребі фіксації крила, а так знімається і валяється (лежить у відведеному місці) в човні... Один недолік: буде тонути, якшо випустиш з рук... Художник з мене поганенький, але думка зрузуміла, маю надію...

Прикрепленные файлы:


  • 0

#181
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 12 Апрель 2017 - 10:17

Ну когда же уже!!!  :girl_cray2:

Саня...Хооооооооооооооооолодно!!! :smile8:

1-мая мабудь сейчас запрет

 

Та бубь коли,аби тепло було і щось близке до штіля,щоб розуміти що відбувається з човном на крилі,та крилом на човні.)

-заборона Рибохорони не стосується пересування по фарватеру(згідно правил).Я ще в тому році дзвонив взнавав.

 

Андрію, а такий гачок не роглядався? Металевий стрижень в гумовій (силіконовій) трубці. Заводиться в утку легко, не буде стукати та дряпати фарбу, ставиться тільки при потребі фіксації крила, а так знімається і валяється (лежить у відведеному місці) в човні... Один недолік: буде тонути, якшо випустиш з рук... Художник з мене поганенький, але думка зрузуміла, маю надію...

 

Таку ідею я теж втілив в життя,лежить в човні як запасна зроблена)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#182
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 12 Апрель 2017 - 10:57

12квітня.

Вітаю всіх з Днем Космонавтики.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#183
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 12 Апрель 2017 - 11:12



 

Таким чином подвійний гак є вивільненим від крила.Я  спеціально гак прикріпив на карабін,щоб швидко та зручно його знімати.Бо якось плигаюча на носі залізяка оббиваюча під час тряски по хвилях-не комільфо.

Спойлер

 

чем нибудь мягким крюк надо обмотать и возможно фиксаторы сделать, чтоб когда на лафете везешь и попал на кочку, крыло не слетело с крюка


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#184
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 12 Апрель 2017 - 11:21

чтоб когда на лафете везешь и попал на кочку, крыло не слетело с крюка

в крюку така конструкція,що самовільно це неможливо+кінець лебідки не дає.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#185
izglioib

izglioib

    Старожил

    • Сообщений 278
  • Возраст: 39
  • Имя:Анатолий
  • Авто:Opel Astra Cabrio 1.6i
  •  
  • Регистрация: 27.07.2013

Опубликовано 15 Апрель 2017 - 23:16

Екструзійний пінополістирол має однорідну структуру (з герметично замкнених пухирців).


Я говорил не за пенопласт, а за монтажную пену которой его клеят.
  • 0

#186
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Апрель 2017 - 21:21

Я говорил не за пенопласт, а за монтажную пену которой его клеят.

Та піна,що була проклеєна попереднім власником була суха я насилу її відірвав від борту.Вологи в ній нема) 


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#187
ShpaK

ShpaK

    Дока

    • Сообщений 716
  • Возраст: 55
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Astra Classik
  •  
  • Регистрация: 02.02.2009

Опубликовано 01 Май 2017 - 13:21

С нетерпением ждем отчет о пробе крыла......
  • 0

#188
futbolfans

futbolfans

    Авторитет

    • Сообщений 6533
  • Имя:Володимир
  • Город:Київ
  • Авто:1.5
  •  
  • Регистрация: 14.01.2014

Опубликовано 01 Май 2017 - 18:50

:smile284:


  • 0

#189
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 06 Май 2017 - 22:39

С нетерпением ждем отчет о пробе крыла......

Випробування почалися зранку 28квітня 2017року.

Погодний інформер передавав до +23*С.

Вітер 6 балів(до 20м/с) південний-мені майже в мордотик.

В журналі КіЯ рекомендовано випробування проводити по штілю,але в мене такого не було...

На випробування випав маршрут Київ(яхт клуб "Оболонь")-с.Гусинці(Свято-Преображенська церква,траверз Ржищева).

Екіпаж-сталий,мені капітанити;моєму вірному супутнику,молодшому науковому співробітнику,синашеві Сашкові-морально підтримувати)

"Там де цвітуть каштани-хвиля Дніпровська б'є!"

ahap3vdyw4pyax2rsn1mn8w0p.jpg

 

Далі-буде)


Изменено: Юстас, 16 Ноябрь 2017 - 11:19

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#190
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 07 Май 2017 - 08:24

Перед виходом на воду готувався весь тиждень.Перевірявся човен та всі супутні механізми,комплектуючі ЗІП і т.д.

І от цей день настав.

Чіпляю на човна двигун та крило і вірний Джимні тягне лафета з човном до яхт-клубу "Оболонь"...

При всьому збіговиську наявних в яхт-клубі людей скидаю човна на воду.Зрозуміло що ходили навколо,мацали крило,місце кріплення і т.д.

Такого тут ще не бачили.

Човен скинуто.Під'єдную конектор до паливного бака,підкачую грушею пальне,заводжу двигун...

Двигун прогріто,опускаю крило(воно було в нульовому положенні відносно кіля) і махнувши рукою проводжаючим вихожу на крило.

 

Човен полетів....

 

Полетів але почав дельфінувати...

 

Почав я час по часу зупинятись і пробувати регулювати кут нахилу...В цьому нема нічого складного.Але осягнути і зрозуміти рух на крилі мені заважали хвилі та сильний з поривами вітер.

 

Пройшовши до пішоходного мосту вирішив підняти крило і йти далі без крила...Отут то я і зрозумів чим відрізняється глісер від СПК.хватило на це відстані до мосту Патона.

Мій човен був гарно завантажений і на глісері двигун при хвилі іноді вищій ніж 0.3м. гвинт(12крок) більше5400об/хв не розвивав.

А на крилі тахометр частенько заскакував на позначку 5800об/хв.

 

Ще раз підрегульовую крило,і за мостом Патона  вихожу на крильовий режим.

Між мостом Патона та Південним поточнюю регулювання і...

 

На крилі двигун працює м'якше.Човен стає більш морехідним-піднімається з води.Швидкість не тільки зростає,а й стає більш доступнішою,наче в двигуні добавився ще один циліндр.

 

Рвучкий сильний вітер,що здіймає високі хвилі-не дає мені повністю осягнути переваги та недоліки ходу на крилі.Тулюся і йду біля правого берега Борисфена.Берег мене трохи захищає від вітру ,але йти на повну швидкість не можу.В основному йду 4000об./хв(приблизно 25км/год),а іноді хвиля така висока,що опускаю оберти до 3000об/хв..

 

Дійшов до Українки.Поглянув на шир Дніпра і не ризикнув йти навпростець.Пішов по фарватеру...

 

За Трипіллям біля Цегельного заводу(район 69бакена)Дніпровські кручі майже повністю сховали наш екіпаж та човен від вітру.Хвилі майже не було,така собі невеличка.

Потихеньку збільшую оберти двигуна,цупко тримаюсь за румпель вивіряючі кожен міліметр подовжнього і поперечного руху човна...

Оберти ростуть іноді мені здається що човен летить над водою,не торкаючись поверхні.

На одному з поворотів човен йшов з максимальною швидкістю легким дрифтом та обертами двигуна 6000об/хв.Це було розуміння,що крило максимально спрощує рух човна...В цьому місці я отримав розуміння та радість,що проведена робота має сенс і півроку думок та праці ввалені в правильному напрямку.

 

Витачів-Стайки...(район 55бакена)

Хвиля 0.5-1м....Крило не підіймав.

Думаю,що той хто в темі розуміє що вихід на глісер човна мого типу при такій хвилі не можливий.Та й взагалі,при неправильному керуванні човном є ризик заливання кокпіту повністю.

Ось тут був отриманий ще один подарунок від крила.При підході до високої хвилі трохи добавляєш газу і човен переходить хвилю,а не хвиля через ніс заливається в кокпіт.

 

Добився до свого берега весь мокрий,але вже капітаном Судна на Підводному Крилі!)

Перерахую що було в човні під час цього випробування.

Шмурдяк-70кг.+20кг палива+28кг. синаш Сашко.Це все було спеціально завантажено в носову частину.Щоб цю вагу несло крило.

В кормовій частині-Я(75кг),АКБ,якір,кранці,весла та ін.(30кг).Днище човна зашито бакелітовою фанерою-ваги не знаю.

 

Розвантажившись по приходу на базу виміряв залишок палива в бачку.

В цей момен ще й прозріння наступило.

Вниз по течії в бурхливу погоду на крилі в мене виявився залишок 2.5л. пального!!!

Теж саме на глісері-потрібно було бак "на попа" ставити щоб хватило на весь маршрут.

 

З простого розрахунку що бак має об'єм-12.5л....Крило мені зекономило 20%палива.

 

Далі буде.


Изменено: Юстас, 09 Май 2017 - 21:59

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#191
acpav

acpav

    Авторитет

    • Сообщений 3951
  • Возраст: 66
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:ООА была. А8
  •  
  • Регистрация: 29.12.2008

Опубликовано 07 Май 2017 - 09:22

Юстас, Ставь дистанционку  для переноса центра тяжести на нос.

Ну и поздравления с выходом на крыло. :sm302:  


  • 0

#192
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8828
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 07 Май 2017 - 14:17

А где кино? Так не интересно. Фильму давай! :smile284:


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#193
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 07 Май 2017 - 22:01

Ставь дистанционку  для переноса центра тяжести на нос. Ну и поздравления с выходом на крыло.   

Дякую...За дистанцію вже думки виникали.Але поки що попробую погратись з румпелем...

Центр тяжіння я переношу швидко)Набрав десяток 5л. бульок з під води.Закинув в носа-отримав навантаження на крило.Без навантаження на крило човен скаче як придурочний.Неможливо вибрати правильний кут атаки.Не тому що неможливо,а тому що човен легенький і будь який необережний рух зриває човен з режиму.Або починає плигати крило,або корма разом зі мною та двигуном.

Відчуваєш себе отаким дядьком)

sport8-e1436649368714.jpg

 

тільки є вантаж в носі,як човен стає більш/менш керованим.Ідеально виловиш кут-іде як по рейках)

Так,як я взагалі майже не хожу без вантажу-то проблем нема.

Ще виникає думка про заднє крило,але боюсь втратити в морехідності....

 

Не хватає спілкування,хоть з кимось,хто має крилатого човна...



А где кино? Так не интересно. Фильму давай!

Я б із задоволенням)Але майже неможливо сидіти в човні і знімати з боку вихід та рух човна на крилі.

Керування на стільки чутливе та різке,що після того як пересів в авто-знову вчився керувати)Здалося,що від реакція авто на рух керма взагалі відсутня.

Ось все що назнімали друзі,що є-те й викладаю.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#194
acpav

acpav

    Авторитет

    • Сообщений 3951
  • Возраст: 66
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:ООА была. А8
  •  
  • Регистрация: 29.12.2008

Опубликовано 07 Май 2017 - 22:09

Ще виникає думка про заднє крило,але боюсь втратити в морехідності....

Почитай про продольные реданы и по хорошему для крыла и обычного глиссирования должна быть разная высота установки двигателя на транце.


  • 0

#195
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8828
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 07 Май 2017 - 22:32

Ось все що назнімали друзі,що є-те й викладаю.

:sm302:


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#196
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 07 Май 2017 - 23:11

Почитай про продольные реданы и по хорошему для крыла и обычного глиссирования должна быть разная высота установки двигателя на транце.

Читав...

На крилі при висоті хвилі 0.3м-на гарній швдкості іноді гвинт долі секунди кавітує...

Але ж добитись меншої змочуваної поверхні на днищі човна-теж повинно щось втратитись...

До речі по хвилі йде впевненіше та краще,ніж по штілязі.Зате по штілю якшо на крило прилипає якійсь полієтиленовий пакет чи інше сміття у вигляді гілки чи купи очерету-крило перестає працювати.Ніс човна опуськається і човен переходить в режим глісування.Для поновлення крильового режиму потрібно спинитись дати короткочасно задній хід,перевести двигун на хід вперед-навалити газу і човен миттєво вискакує на крило.Після виходу на крило-набір швидкості стає дуже швидким порівняно з режимом глісуваня.

Приїздили гості і я відвозив їх назад з свого берега в Ржищів.

Їхали на крилі-в човні 4дорослих+мій малий+пес+8 місць гостей та+5 місць моїх.Човен вийшов на крило і рухався з обертами двигуна до 5400об.хв.

Без крила-двигун з цим кроком 100% не вийшов би на глісер при такому навантаженні.Думаю що в човні було на той час не менше 400кг.

 

Думки різні...Та й поки що досвіду малувато,щоб міг зробити якісь висновки.Є плюси-є мінуси.Так є,було і буде завжди.

Основний результат-мене влаштовує(поки що!!!)...Може зачешуться граблі-присобачу заднє крило)\

 

Да забув добавити...За 200км. ходу(знущання над човном в процесі регулювання) на крилі потекла одна нова і посльозились десяток старих клепок в останній та передостанній шпації..На тижні переклепаю)Якби не було встановлені підсилювачі шпангоутів-думаю що човен розпався б на молекули)


Дмитрий Владимирович,

Дякую.

Все що маю... :smile44:

Буде ще щось-викладу обов'язково. 


по хорошему для крыла и обычного глиссирования должна быть разная высота установки двигателя на транце.

Це гарна думка-я буду думати над нею...Але вона веде прямо  безповоротно і безперечно до встановлення заднього крила!))


ShpaK,

Саша-дякую за відео. 


Изменено: Юстас, 07 Май 2017 - 23:07

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#197
ShpaK

ShpaK

    Дока

    • Сообщений 716
  • Возраст: 55
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Astra Classik
  •  
  • Регистрация: 02.02.2009

Опубликовано 07 Май 2017 - 23:38

Видео не получилось как хотелось, не профи я.... ;)
По впечатлению: идея реализована отлично, результат- экономия топлива и увеличение скорости, достигнут. Желаю довольствия от путешествий! По моему скромному мнению не стоит думать о идее второго (заднего) крыла по причине серьезных, почти максимальных нагрузок на корпус казанки. Если захочется чего-то большего, то надо рассматривать другие модели катеров, а это уже другой уровень и расходы. Если мечтать летать над водой, то гидроплан. ))))))
  • 0

#198
acpav

acpav

    Авторитет

    • Сообщений 3951
  • Возраст: 66
  • Имя:Александр
  • Город:Киев
  • Авто:ООА была. А8
  •  
  • Регистрация: 29.12.2008

Опубликовано 08 Май 2017 - 08:36

Якби не було встановлені підсилювачі шпангоутів-думаю що човен розпався б на молекули

Я тебе говорил об этом в самом начале проекта. 

Усиление штука сложная. 

 

Клей ВК-9 (ПИ 1.2А.526-99) предназначается для клеевых, клеесварных и клеерезьбовых соединений из стали, алюминиевых, магниевых и титановых сплавов, неметаллических материалов в конструкциях, работающих от минус 60С до плюс 125С длительно, при плюс 200С - 500ч и при плюс 250С - 5ч.

Почитай о такой штуке.


  • 0

#199
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7131
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 08 Май 2017 - 08:45

Супер. Поздравляю. Основные достоинства такой конструкции проявились. А далее опыт эксплуатации покажет что делать дальше.


  • 0
 

 


#200
Andre1611

Andre1611

    Авторитет

    • Сообщений 3095
  • Возраст: 50
  • Имя:Андрей
  • Город:Горішні Плавні Полтавская обл.
  • Авто:Opel Omega B2.0 16v.z549 МКПП
  • Гос. номер:ВІ4680СМ
  •  
  • Регистрация: 09.04.2011

Опубликовано 08 Май 2017 - 09:32

Юстас, Андрюха  минимальные обороты какие езды на крыле  


  • 0

#201
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 08 Май 2017 - 12:20

Я тебе говорил об этом в самом начале проекта. 

Усиление штука сложная. 

Почитай о такой штуке.

Дякую за поради,участь.

Про штуку почитаю.


Olaf,

Щиро вдячний за відгук. 


минимальные обороты какие езды на крыле

 

Якось я цього моменту не вчепив!))

Точно,що на 3250об/хв-вже на крилі...Коли йшов з Києва на Гусинці-в деяких місцях хвиля була високою.Але  крилом йти набагато краще.Висока хвиля підходить-навалюєш оберти двигуну.Двигун подає рух човну=вихід на крило і плавний перехід хвилі,а не заливання хвилею кокпіта...

3750об/хв точно стійкий хід на крилі...

одним з позитивних моментів,що корма на крильовому режимі в будь якому випадку вища ніж на глісуючому.Всім відома вада Казанки/Южанки заливання через транець при високій річковій зустрічній/попутній хвилі.

 

Не задумувався,що це буде цікавим.наступного разу обов'язково дане питання вивчу на практиці і викладу в темі...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#202
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 08 Май 2017 - 12:55

За допомогою оцього робив розрахунок пройденого шляху.

http://3planeta.com/...sstojanija.html

 

З яхт-клубу Оболонь до Спасо-Преображенської церкви в с.Гусинці,Канівське вдсх. відстань 80км!

 

80км.=10л.пального на Казанці з крилом.Двигун Сузукі DF20АЕS


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#203
Olaf

Olaf

    q:-)

    • Сообщений 7131
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 30.07.2006

Опубликовано 08 Май 2017 - 13:51

Наверно самое точное - это запускать программу на смартфоне, которая по GPS считает пройденное расстояние, скорости, рисует трек.

А то вчера вечером вспоминал куда катались за день и считал в Google Earth расстояние, но всего не вспомнить. Так ориентировочно 60 км и около 18 литров ушло.


  • 0
 

 


#204
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 08 Май 2017 - 14:57

Наверно самое точное - это запускать программу на смартфоне,

Мабуть...)

Смартфонами не користуюсь-зарядку не тримають...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#205
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8828
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Май 2017 - 22:27

зарядку не тримають...

Я не поверю шо у малого НОКИЯ 1100! :sm13_:


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#206
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 09 Май 2017 - 20:52

Я не поверю шо у малого НОКИЯ 1100!

нокія 222 :ad_new:

Фильму давай!

Добавляю...Ламбруска назнімала...На фоні Спасо-Преображенської церкви в с.Гусинці.Канівське вдсх.

Не виставив зміну навантаження-крило трохи дельфінувало...

 

 

Сьогодні зранку "відмічав" День Перемоги)...Переклепали з Сашком клепки що почали сльозити)

dsc05097.jpg


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#207
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8828
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 09 Май 2017 - 22:56

трохи дельфінувало...
Прям аттракцион какой то)

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#208
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 10 Май 2017 - 07:31

Прям аттракцион какой то)

 

 

Атракціон ще не починався...

Знайшов світлину Прога на крилі.Живе в Києві.Спробую найти власника-цікаво він в нього одно чи двокрилий...

t_myprog2_182.jpg


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#209
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 40
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 16 Май 2017 - 14:23

крило трохи дельфінувало

на корме почти не заметно, в отличии от носовой части

з.ы. 20% экономии на топливе, это уже хороший результат :sm302:


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#210
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27410
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 16 Май 2017 - 22:21

20% экономии на топливе, это уже хороший результат

Справа не тільки,а й взагалі не в економії палива.

Вихід і рух на крилі-це відмінний від глісування режим.

Менше навантаження на корпус,більший діапазон швидкості.

звук роботи двигуна і той інший!

Почуття від польоту-зашкалюють.

 

20%економії-це мінімум...

Результат 10л.палива=80км. шляху для човнового двигуна 20л.с. без крила-не досяжний.Не залежно від виробника.А Сузукі це прогресивний іноваційний двигун 4 такта повний інжектор.

 

 

Це не кінцевий результат.Я буду шукати оптимальний кут нахилу крила і мабуть буду вдосконалювати комфортність човна.

Але поки що мені потрібно навчитись ходити на крилі,100% осмислити досвід/практику і вже по тому виходячи з висновків вдосконалювати проект.

Але те,що вороття назад до глісера є регресом-не викликає сумнівів.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.





0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых