Результаты прошлых опросов:

Изменено: alex83, 16 Декабрь 2018 - 23:15
Опубликовано 16 Март 2017 - 08:19
Изменено: alex83, 16 Декабрь 2018 - 23:15
Опубликовано 16 Март 2017 - 09:42
Ця тема вертиться на язиці останні дні. Вийшовши сьогодні з парадного, помітив нові тачки на стоянці. З 8 припаркованих машин, 4 на литовських номерах-3 бехи і А4. По місту взагалі бум, стільки "сараїв" почало їздить, що я вже й на номера не дивлюся.
Блін, поки одні розказують, що в нашій державі халяви не буває, інші на цих тачках катають і у вус не дують...
Опубликовано 16 Март 2017 - 09:50
http://picua.org/img...cna67hoy9u3.jpg
Всё это нелегально, но из-за правовой колизии пока за это не берутся. Схемы и сроки обьяснять не буду, но не более 3-5 лет, в зависимости от вариантов ввоза.
Самый худший вариант - это 13 тысяч штрафа за просрочку временного ввоза, и вывоз автомобиля (а там он может не вьехать, и застрять на коридоре так как просрочен ТО и слетел с регистрации если долго катались в Украине) В случае неввоза авто после уплаты 13тыс - появятся предпосылки для квалификации ваших действий по статье 485 ТКУ, а это штраф в размере 300% стоимости от растаможки вашего авто.
НО! По факту это только на бумаге так и никто никого не щимит пока. Знаю так как активно интересовался этой темой, да и друг катает на астре Ж караван 98го за 900 баксов...
Просто так завезти,а потом разобрать не получится, так как оно висит на Вас
Опубликовано 16 Март 2017 - 09:55
Мало того уже делают на 5 лет даже не на год)
А есть разница между украинской и литовской регистрацией?!
То в Кеве.
НО! По факту это только на бумаге так и никто никого не щимит пока.
Опубликовано 16 Март 2017 - 10:45
Я думаю,що поки дали усну команду не чіпати,щоб не розхитувати крихку обстановку в країні(хоча де коли і чіпають) знайомий за чиркана в Одесі штуку відслюнявив звісно не гривень.І на завершення все це НЕЗАКОННО нікого не слухайте,який рік яких пять Теоритично можливо легально на рік завезти "пилососа" але ніхто цього не робить і не буде робити бо дорого,до штуки яка коштує тачка може легко ще штука прилипнути.
Опубликовано 16 Март 2017 - 10:49
Может люди адреналин ловят от ощущения собственной крутости, откуда я знаю? Ну нравится человеку думать, что на сэкономленную тысячу ойров он круче - хай йому грець.
Опубликовано 16 Март 2017 - 10:49
Коротко. вибираєте машину за кордоном. оплачуєте її. вам машину ввозять в Україну (має ввезти іноземець), машину передають вам. у вас має бути зелена карта (з покриттям по Україні) і актуальний техогляд країни реєстрації машини.
катаєтиесь рік.
після року або даєте на шрот або шукаєте іноземця який виїде, пройде знову техогляд (якщо треба) і зробить страхівку. знову заїжджає іноземець в Україну.
це дуже спрощено і коротко.
по цінам
є друг який пригнав собі з литви гольф 4 кабріо 2.0АТ машинка вроді без явних проблем, все працює, короче як на роки то нормальний стан. сама машина $1500 + $1000 послуги. тобто 2500уе "під ключ".
робити так чи ні тут все відносно. це все набуло масового характеру. і тут або яйця обрубають (ну наприклад приймуть якийсь закон який тіпа все це дозволяє але робить невигідним) або все дозволять .
Проблеми від таких машин наступні.
1. автоматичні камери для них не будуть актуальні ну принаймні перший період.
2. багато автохламу їздить який розвалюється на ходу, бо ті хто їздить на таких авто ніц в машину не вкладають, тільки аби заводилась і їхала.
3. основна проблема це при ДТП, якщо винуватець на еврономерах, то потерпівшому на укрномерах можна розраховувати тільки на добру волю винуватця що він щось виплатить налічкою. бо звертатись в страхову за кордоном аби вона щось виплатила. мало хто буде, та і сама процедура як така невідома. а наше МСТБУ не буде виплачувати бо винуватець тіпа застрахований. тому і маємо розбите корито. Знову ж таки якщо подивитись з боку власника на евробляхах то виходить так що йому дешевше пригнати нову машину ніж щось робити з цією, бо страхова йому якщо і виплатить щось то це будуть цифри по вартості машини в країні реєстрації. тому більшість просто забиває болт і здає машину на шрот за копійки.
4. ну і в силу перших 3 пунктів водії на таких машинах часто їздять по хамськи (це я так аби не висловлюватись) і кладуть болт на всіх і вся. нажаль. ну і саме такі машини в більшості стоять на кордонах і створюють черги.
Опубликовано 16 Март 2017 - 10:53
до штуки яка коштує тачка може легко ще штука прилипнути.Ща камрад письма в ДФС и таможню подготовил по одному такому "экономисту". Как будут ответы - напишу тут. Без имён и фамилий. Но вин-номер и номер регистрации той машины у меня есть, если шо.
Проблеми від таких машин наступні.
5. Проблема розыска при ДТП. Случай травмирования уже был и студент на польке скрылся.
Опубликовано 16 Март 2017 - 11:04
і тут або яйця обрубають (ну наприклад приймуть якийсь закон який тіпа все це дозволяє але робить невигідним) або все дозволять .
і в силу 5-ти названих мінусів, швидше друге
якщо і перше, то ще дуже не скоро, оскільки потрібно буде прикрутити митні бази до камер, ПЗ змінити і т.д...
і забороняти ніхто не буде: навіть по діючому законодавству, наскільки я розумію, вклеїти можна будь здоров... тому попадеться "щаслива сотня", які влетять на великі гроші, нададуть цьому великого розголосу і решта просто поховає все або поскидає на розборки
А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)
... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...
Опубликовано 16 Март 2017 - 11:09
і забороняти ніхто не буде: навіть по діючому законодавству, наскільки я розумію, вклеїти можна будь здоров... тому попадеться "щаслива сотня", які влетять на великі гроші, нададуть цьому великого розголосу і решта просто поховає все або поскидає на розборкиУже были суды с изъятиями машин. Там штрафы за нерастаможку - огого!
Опубликовано 16 Март 2017 - 11:14
і забороняти ніхто не буде: навіть по діючому законодавству, наскільки я розумію, вклеїти можна будь здоров... тому попадеться "щаслива сотня", які влетять на великі гроші, нададуть цьому великого розголосу і решта просто поховає все або поскидає на розборки
побачимо що і до чого. з другого боку всі ось ці евробляхи це наслідок власне ось того балагана який твориться в законотворчій сфері. ну і наслідок великих акцизів на розмитнення. загалом це все не правильно. можливо буде і так що знайдуть "щасливу сотню" і зменшать акциз на старші авто (наприклад до 10років) це було б хорошим вирішенням питання.
звісно що все ІМХО.
Опубликовано 16 Март 2017 - 11:29
пока вижу проблему только для окружающих, законопослушных граждан.
Были даже смешные случаи, когда два авто с литовцами семитской внешности (Ливия-Иордания) друг друга возле СУ Х/о догнали.
Опубликовано 16 Март 2017 - 11:46
Машина має дійсні закордонні номери, чий косяк що не можна по номеру ідентифікувати водія? І як бути, якщо ДТП скоїв турист з Європи на своєму акто і зник?
Звідки у машини дійсні евро номери? вона що має евротех огляд не смішіть,максимум ще якись місяць-два після заїзду.А нема тех огляду в автоматичному режимі тачка там знімається з реєстрації.
І яким чином вичислити водія?коли заїзджав якись молдован а потім від руки вписав тебе в доручку
Опубликовано 16 Март 2017 - 12:15
Ща самым умным будет покупать официальные машины тех моделей, что больше всего ввозят (типа А6 и бехи). Во-первых - они таки сбили немного цену на официалов, а во-вторых - скоро будет валом запчастей почти нашару.
Опубликовано 16 Март 2017 - 12:27
Ща самым умным будет покупать официальные машины тех моделей, что больше всего ввозят (типа А6 и бехи). Во-первых - они таки сбили немного цену на официалов, а во-вторых - скоро будет валом запчастей почти нашару.
На рахунок апчастей на шару це сто пудов.Вже зараз родич купив зависший гольф 3 дизель за 900 баксів в нормальному стані дитині в село літом кататись, замість квадрика.
Опубликовано 16 Март 2017 - 12:52
Вже зараз родич купив зависший гольф 3 дизель за 900 баксів в нормальному стані дитині в село літом кататись, замість квадрика.
в селе полиции не бывает никогда?
Опубликовано 16 Март 2017 - 12:59
Уже были суды с изъятиями машин. Там штрафы за нерастаможку - огого!
пока что на слуху в СМИ - один, вроде в Одессе... и штрафов тысяч на 600, что ли... но там же апелляционный отменил...
А на площади митинг идет... Как положено нынче в стране, распалившийся братской любовью народ аплодирует братской войне (с. Несчастный случай)
... Ангелам не место на земле... Их присылают сюда по ошибке... А потом спохватываются...
Опубликовано 16 Март 2017 - 13:01
в селе полиции не бывает никогда?
Села это села. У родителей в селе 13й пацан ездит в школи на Жигулях - родители подарили, что-бы фигней не страдал. Ремонтирует сам. Ездит аккуратно.
Сосед когда-то сбил кого-то из соседей. Не насмерть, но в больницу пострадавший попал не на пару дней - никакого ГАИ и полиции - разошлись сами. Ониж соседи!
Никто не сделает человеку так плохо, как он себе сам.
Опубликовано 16 Март 2017 - 13:14
Села это села. У родителей в селе 13й пацан ездит в школи на Жигулях - родители подарили, что-бы фигней не страдал. Ремонтирует сам. Ездит аккуратно.
Сосед когда-то сбил кого-то из соседей. Не насмерть, но в больницу пострадавший попал не на пару дней - никакого ГАИ и полиции - разошлись сами. Ониж соседи!
Тіпа того.
в селе полиции не бывает никогда?
Смисл не в поліціі а хочу сказати що ці консервні банки вже по "три копійки" а коли дадуть команду їх відловлювати,то взагалі на велік або мопед можна буде виміняти.
Опубликовано 16 Март 2017 - 13:55
3. основна проблема це при ДТП, якщо винуватець на еврономерах, то потерпівшому на укрномерах можна розраховувати тільки на добру волю винуватця що він щось виплатить налічкою. бо звертатись в страхову за кордоном аби вона щось виплатила. мало хто буде, та і сама процедура як така невідома. а наше МСТБУ не буде виплачувати бо винуватець тіпа застрахований. тому і маємо розбите корито.
ты хочешь сказать что механизм гринкарт не работоспособен в принципе?
Опубликовано 16 Март 2017 - 14:41
кароч, разборки скоро подешевеют существенно
признавайся, что уже себе присмотрел?
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых