А наші думають як всіх намахати, держава їм винна, а закони для лохів.
там тривала і стійка взаємність)
Опубликовано 19 Ноябрь 2017 - 22:03
Давай, я почитаю. Цікаво.
Ми і так не прийдемо до спільної думки.Мене насправді ті бляхи менше всього цікавлять.Мене не цікавить на чому ти їздиш і чому.Мені більше інтересно заслухати тебе про то як бляховоди тебе особисто обікрали і чи при відсутності бляховодів покращиться особисто твоє життя.Ась?
Опубликовано 19 Ноябрь 2017 - 22:07
А наші думають як всіх намахати, держава їм винна, а закони для лохів.
ну думать - это вообще то отличие гомо сапиенс от обезьяны
и почему мне держава винна? - абсолютно нет, просто в таком случае и я державі нічого не винен
Опубликовано 19 Ноябрь 2017 - 22:13
Жодного чинного закону не порушую, тому залиш "стогони" для когось іншого.
На форуме принято вести себя не так как в жизни . Здесь большинство думают только об том . как бы побольше пользы принести державе своими налогами . Своя семья . доходы - дело второстепенное .
Ты тоже говори что налоги платишь все до копейки . и еще сверху на всякий случай . а за бляху перечислил десять тыс баксов лично Пете в офшор .
У Вовы я спрашивал про декоарацию , он молчит как рыба об лед . Модераторы такие вопросы тоже считают оскорбительными . Хотя закон есть что декларации чиновников и депутатов всех уровней должны быть в свободном доступе . И никакого секрета тут нет . если человек честно все платит .
Опубликовано 19 Ноябрь 2017 - 22:14
На форуме принято вести себя не так как в жизни . Здесь большинство думают только об том . как бы побольше пользы принести державе своими налогами . Своя семья . доходы - дело второстепенное .
Ты тоже говори что налоги платишь все до копейки . и еще сверху на всякий случай . а за бляху перечислил десять тыс баксов лично Пете в офшор .
У Вовы я спрашивал про декоарацию , он молчит как рыба об лед . Модераторы такие вопросы тоже считают оскорбительными . Хотя закон есть что декларации чиновников и депутатов всех уровней должны быть в свободном доступе . И никакого секрета тут нет . если человек честно все платит .
Опубликовано 19 Ноябрь 2017 - 22:26
У Вовы я спрашивал про декоарацию , он молчит как рыба об леду Вовы не надо спрашивать, он бюджетник. И не он государству должен, а мы с тобой, чтобы государство платило ему жалованье. Правда копейки, но то уже другой разговор
Опубликовано 21 Ноябрь 2017 - 19:53
Петю таки дожали))))
Ещё одна категория "жителей по новому"
Відповідний документ опубліковано на сайті Верховної Ради України.
Зокрема, у проекті закону № 7323 “Про внесення зміни до статті 374 Митного кодексу України” пропонується відновити режим оподаткування за нульовою ставкою митних платежів при ввезенні (пересиланні) на митну територію України власних автомобілів працівниками дипломатичної служби, які перебували за кордоном у довготермінових відрядженнях строком не менше двох років та повертаються в Україну.
Пільги пропонується надавати, якщо:
• працівник дипломатичної служби є власником автівки;
• працівник дипломатичної служби придбав автомобіль не менш як за півтора року до завершення строку довготермінового відрядження, що підтверджується відповідним наказом Міністерства закордонних справ України;
• вартість товару не перевищує 30% від суми компенсаційних виплат в іноземній валюті, що виплачуються відповідно до закону працівникам дипломатичної служби, направленим у довготермінове відрядження, та підтверджується документами в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Крім того, пропонується обмежити можливість ввезення транспортного засобу лише однією одиницею.
Опубликовано 22 Ноябрь 2017 - 07:35
Опубликовано 23 Ноябрь 2017 - 17:14
Изменено: ledokol, 23 Ноябрь 2017 - 17:14
#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)
Опубликовано 27 Ноябрь 2017 - 17:33
У Бердянську Запорізької області під час операції "Мігрант" трьох власників автомобілів на єврономерах оштрафували сумарно на понад 1,6 мільйона гривень.Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua...ona-griven.html
внимательно прочёл)) Инфа дана в подвале заметки, но не суть. Другое мне понравилось, вот это предложение
Також в рамках цих заходів співробітники оперативних підрозділів Держприкордонслужби спільно із Національною поліцією та ДФС в м. Бердянськ виявили 3 транспортні засоби з реєстрацією країн Євросоюзу, які були ввезені на територію України з порушенням митного законодавства. На власників автівок накладено штрафів на суму понад 1млн 600 тисяч гривень.
Ледокол, и хотелось бы поверить, но))) если на "власників". то это иностранцы. Если "власники" украинцы, то каким образом они нелегально ввезли? Кароче, с той же оперы шо и про одесскую даму - никто её не может найти)))
Опубликовано 29 Ноябрь 2017 - 20:57
откровения господина Васадзе
На запитання кореспондента: «Чому ви не можете робити конкурентну машину для українського ринку?» Таріел Васадзе відповів наступне:
«Головна причина, по якій український автопром не може конкурувати з виробниками з Європи або Азії – це відсутність рівних умов: податкових, митних, фінансових для наших заводів і для зарубіжних виробників в Україні.
Як один з наслідків, перерахованого вище, яке одночасно є і ще однією причиною складної ситуації з виробництвом, є безконтрольне ввезення нерозмитнених автомобілів.
Я не хочу нікого засуджувати, але ввезення так званих «евроблях» і несплата ними податків (при тому що, в вартість автомобіля виробленого всередині країни, закладено до 34% податків) негативно впливає не тільки на ринок автомобілів, але і на промислову, а як наслідок і на соціально-економічну політику держави.
Тільки комплекс заходів, таких як лібералізація податкового законодавства в сфері виробництва, розробка і прийняття дружніх інвестиційних законів, ліберальна банківська система, і створення вільних економічних зон виробничого типу дозволить більшості виробників в Україні вийти з кризи і почати конкурувати з імпортом.
Продажі падають, тому що дешевше купити підтриману “евробляху”, не заплативши ні копійки податку.
Звертаю вашу увагу, що продажі нових автомобілів в Європі ростуть. Чому? Тому що українці вивозять звідти старі автомобілі, а європейці купують нові машини.
Коли в Європі автомобіль здається на утилізацію, власник зобов’язаний заплатити гроші. А тут ще йому доплачують, щоб він позбувся старого автомобіля. Яка велика радість …».
Опубликовано 29 Ноябрь 2017 - 21:14
откровения господина Васадзе
Євробляхи не заборонять,це хороша відмазка для віртуального автопрому в україні для ігри деяких політиків з плєбсом.
Дякую за цитату.
Опубликовано 30 Ноябрь 2017 - 09:40
Конкурировать с Европой?! Карл!!!!
Детище Укравто, ЗАЗ потихоньку умирает..... разваливаются цеха, Оборудование в цехах прошлый век....
С тем что осталось, никак не получится "конкурировать".....
Блин.... Ну как можно нести этот бред?
ЗЫ. по теме, Евроблях у нас не уменьшилось. Даже появились с наклейками Авто-Евро-Сила! по моему так звучит.
ОЛЕГ 098-49-09-623
Упоры скобы замка: OMEGA, VECTRA A, Astra Fhttp://www.opel-club...ov-i-skripa-ba/
Опубликовано 30 Ноябрь 2017 - 17:24
http://biz.nv.ua/ukr...er-2294325.html
ну шо, хто там потирал потные ладошки? )
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
Опубликовано 30 Ноябрь 2017 - 17:54
Може собі бляхи пригнати?
https://www.autocent...ou_can_get_more
Опубликовано 30 Ноябрь 2017 - 20:29
Проблема нерастаможенных авто в Украине дошла до соседней Польши. Власти этой страны недовольны нагрузкой на таможенные и пограничные пункты из-за машин с еврономерами. Как сообщает Gazeta Prawna, польское правительство намерено ограничить искусственно созданное массовое движение через границу, которое спровоцировали автомобили с “бляхами”. Вместе с тем Администрация Польши и Министерство внутренних дел высказали желание, чтобы Украина разрешила сложившуюся ситуацию для уменьшения нагрузки на польские службы.Источник: https://www.autocent...ou_can_get_more © Autocentre.ua
Може собі бляхи пригнати?
https://www.autocent...ou_can_get_more
Тебе вже не перший раз замічено в розповсюдженню лохопорохофейків.
Читай оригінал.
http://www.gazetapra...-z-ukraina.html
В двох словах.Пятидневні бляхи вже створюють проблеми на кордонах,іх там вже досягає до 40%.Я скажу що це правда.
Далі-co najmniej kilku miesi?cy polski rz?d naciska na w?adze Ukrainy, by zmieni?y przepisy. „Strona ukrai?ska poinformowa?a, ?e obecnie trwaj? prace zwi?zane z prawnym uregulowaniem tej kwestii i zobowi?za?a si? do przekazania stronie polskiej informacji o ich zako?czeniu”
Переклад-польський уряд вже пару місяців тисне владу України аби поміняли закон на в"їзд блях.Наші відповіли полякам,що тяжко працюють над цим питанням і зразу повідомлять полякам про результат.
Мене особисто тоже вже не раз ті пятидневки заставили проторчати в черзі лишніх надцять годин.Якщо відмінять ті пятидневки то на ЗУ і Закарпатті буде бунт і таможні взагалі запечатають.
Опубликовано 01 Декабрь 2017 - 11:14
Мене особисто тоже вже не раз ті пятидневки заставили проторчати в черзі лишніх надцять годин.Якщо відмінять ті пятидневки то на ЗУ і Закарпатті буде бунт і таможні взагалі запечатають.
нічого не буде. і саме головне що черги не зникнуть, на жаль.
а що до 40% в черзі ... не скажу власне за 5 денних пересічників, але в чергах 70-80% машин на бляхах і якщо ще 6-10років тому в чергах можна було зустріти поляків (принаймні з паспортом поляка) то зараз це дуууже велика рідкість.
Опубликовано 01 Декабрь 2017 - 19:15
Так точно!
Печальное зрелище......
Найбільший український виробник легкових автомобілів Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ) зупинив виробництво автомобілів моделі Lanos і планує сконцентруватися на випуску комерційної техніки. Про це УНІАН повідомили в прес-службі корпорації "УкрАВТО". Читайте також Результат скорочення авторинку: потужності ЗАЗ затребувані лише на 10-15% "Ми призупинили виробництво автомобілів моделі Lanos. Причиною цього рішення стала економічна ситуація в країні та зниження попиту на авто. Також вплинула проблема ввезення дешевих старих авто в обхід розмитнення", - повідомили в прес-службі. Зазначається, що на даний момент компанія зосередиться на випуску комерційної техніки. Як повідомляв УНІАН, Запорізький автомобілебудівний завод планує виробити близько 3,5 тисячі автотранспортних засобів за підсумками 2017 року, що відповідає показнику минулого року. У 2016 році ЗАЗ отримав 602,81 мільйона гривень чистого збитку, що в 2 рази менше, ніж у 2015 році. У зв'язку із загальним падінням економіки України та скороченням продажів автомобілів ЗАЗ в грудні 2014 року по квітень 2015 року повністю зупиняв виробництво.
Детальніше читайте на УНІАН: https://economics.un...iliv-lanos.html
ну тут хоть не только "бляхи" помешали, но и зниження попиту на авто ))
Опубликовано 01 Декабрь 2017 - 20:47
нічого не буде. і саме головне що черги не зникнуть, на жаль.
а що до 40% в черзі ... не скажу власне за 5 денних пересічників, але в чергах 70-80% машин на бляхах і якщо ще 6-10років тому в чергах можна було зустріти поляків (принаймні з паспортом поляка) то зараз це дуууже велика рідкість.
Ти ніби львівський і не знаєш про цю проблему.Бляхи на кордоні всі з прикордонного регіону,ніхто з Черкас кожних 5 днів не робить вивіз-ввіз польських блях.Все в моїй ссилці описано,якщо знаєш польську.Вже МРГешніки перекривали кордон,якщо пам"ятаєш.Перекриють і цього разу,або серливий уряд поверне тримісячний ввіз який був раніше.
Опубликовано 01 Декабрь 2017 - 21:38
Ти ніби львівський ...Я знаю про ті всі проблеми, про десятигодинні чергии і про "вихідний" в неділю .... для людей що живуть поруч з кордоном то вже стало звичайною роботою ... хтось сидить в офісах а хтось стоїть в чергах - це робота. загалом я відповідав тобі на дещо інше ... я вважаю що не буде жодного бунту, в разі якоїсь глобальної заборони для блях і пересічників .... так під час призупинення МРГ були сітуативні перекриття доріг, точніше однієї дороги ... але якщо б ті перекриття були більш довготривалими тих перекривальщиків винесли б звичайні люди, бо тих МРГшників які їздять через кордон не так вже і багато і людей в області набагато більше.
На що змоглась та автоєвросила в Києві ? на 100-200 авто ? та у львові маршруточники і "таксисти" більше збирали машин коли робили свої протести. Тому я не вірю в велику протидію МРГшниками і пересічниками.
Водночас я писав що вважаю що якщо зненацька відмінять МРГ чи пересічників (хоча цього не буде - 5 днів і так маразм з точки зору нормальної практики міждержавного руху) то черги в довгостроковій перспективі це не зменшить, тому що черги формуються не через це а через дизбаланс цін, як тільки ціни стану відносно збалансованими черги зникнуть самі собою.
Опубликовано 02 Декабрь 2017 - 18:25
Опубликовано 02 Декабрь 2017 - 19:26
Я лично против эвро блях!!! нет бабок на норм тачку катай на том на что хватило!!! не нравится на ВАЗах ТАЗах кататься иди работай и трудись !!! В ДТП не попадали ?!? котда твой опанент на евробляхе?!? рукав задалбётесь пришивать и отрывать!!! ни документов ни страховки !!! и как вообще им там фирма доки делает на то чтоб они тут их фирму представляли (и т.д. и т.п.) если "Олень" в бляхе офф. там не работает?!? За бабки скоро и свой зад продадут,!, по всей морде эвробляхой !!! иди работай да катай не боясь комиссии , ревизии иль каких то там проверок!!!
Опубликовано 02 Декабрь 2017 - 20:04
Сергей Сергеевич высказал своё мнение, пусть и в агрессивной форме! Вот только не будет однозначной жирной точки в вопросе евроблях!!! Никогда!!!
А давайте заставим тех кто ездит на авто из европы сдавать на права раз в год...... Да ещё и на языке той страны, откуда ввезли тачку!
Будут меньше гонять, а повышать образование!!!
Всё ИМХО!
ОЛЕГ 098-49-09-623
Упоры скобы замка: OMEGA, VECTRA A, Astra Fhttp://www.opel-club...ov-i-skripa-ba/
Опубликовано 02 Декабрь 2017 - 20:32
Итак, почему евробляхи плохо?
Для кого?
Для тех, кто купил евробляху - сплошные плюсы. Можешь еще привести кого-нибудь в Украине, кому очередная евробляха - только в "+"?
Уже не раз за "--" писалось:
- для государства - недополучены налоги в казну. Даже если часть из них разворуют, все равно это недостроенные больницы, недооплаченные операции, недопечатаные учебники, недоремонтированные дороги, недокупленные ребятам в АТО броники, полевые рационы и прочая аммуниция - список можно продолжать долго;
- для участников дорожнього руху - потраченные нервы, потому что (из личных наблюдений) евробляхеры ездят гораздо наглее полевывая на ПДД, чем водилы на укрономерах. А водила с нервами - это граната с выдернутой чекой, сам понимаешь;
- для попавших в ДТП по вине евробляхера - отсутствие возмещения причиненного евробляхером от СК, да и от него самого тоже не факт что хоть гривна поступит;
- для пострадавших в преступлении с участием "евробляхи" - дополнительные сложности в поиске преступников у полиции их не порадуют;
если кого еще забыл - звыняй...
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
Опубликовано 02 Декабрь 2017 - 20:49
Для тех, кто купил евробляху - сплошные плюсы.
нет, есть и минусы в неопределённости. Я просто представляю езду на такой тачке, потому как катаюсь довольно часто на немецких номерах. И хотя регистрация на мне со всеми страховками и тд, всё равно неприятно тормозить у каждого полицейского.
- для государства - недополучены налоги в казну.
враньё (извини за резкость, но тоже надоело повторять это каждый раз) Наоборот, снизить налоги - это повысить поступления денег в казну - азы экономики.
для попавших в ДТП по вине евробляхера - отсутствие возмещения
- для пострадавших в преступлении с участием "евробляхи" - дополнительные сложности
- для участников дорожнього руху - потраченные нервы,
все три последних утверждения (или скорее предположения) из области "литовцы будут сажать евробляхеров", т е высосаны из пальца.
- и всё таки, в чём же причина всего этого, по твоему мнению, "непотребства"?
Изменено: Lenker, 02 Декабрь 2017 - 21:00
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых