Ми вроді про тех. стан говорили, а не про юридичну сторону питання.
тема знаходиться в такому розділі, що треба про юридичну спілкуватись
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 14:49
Ми вроді про тех. стан говорили, а не про юридичну сторону питання.
тема знаходиться в такому розділі, що треба про юридичну спілкуватись
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 15:26
Серж, не все знают стоимость э\п и работ по ОВЦ
Десь тут повинен гімн був увімкнутись...Барабанний дроб і піонери на чолі з сурмачем виносять прапор дружини...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 16:45
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 16:58
Опубліковано 6 хвилин тому А если серьезно, вопрос тут же не только в бляхах на корчах, а в растаможка как таковой. За что куда и кому 2к-3к у.е.? И это льготная?
Да чорт з ним розмитненням...
Розкажи навіщо віддавати безповоротно тут 3 куе за те,що там коштує 600ойро???
Який сенс в такому придбанні?
Поїздити рік на елітній Веро С чи Астро Ха?Обагативши при цьому всіх і ні чого не отримавши взамін?
Спитаю ще раз-в чому щастя такого придбання?
Є гарна приказка-"Ми не настільки багаті,щоб купувати дешеві речі"!
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 17:12
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 17:24
навіщо віддавати безповоротно тут 3 куе за те,що там коштує 600ойро???
щось ти перегнув, те що коштує там 600, у нас буде 1200, на бляхах звісно.
Спитаю ще раз-в чому щастя такого придбання?
я тобі розкажу.
при теперішніх митних ставках, береш корча за 1000 і товчеш, поки їде
потім кузов на метал, колеса на фіру і решту туди-сюди.
якщо би часом сталося диво і розмитнення стало би 500-1000, тоді думаю сам здогадаєшся.
Есть у меня уверенность, что сторонники дешевой растаможки таким же образом не понимают ценообразования мобильных телефонов на рынке б/у.
Аналогія подібна, але не зовсім.
Щоби купити наступне покоління телефону, потрібно після продажу старого, добавити 3000-15000 грн.
Із авто теж саме, тільки в баксах.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 18:10
мож якийсь аналог "что-где-когда" замутим на форумі?)
Не допоможе. Бо коли я давав посилання на сайти ВР із законами - толпа відповідала, що то не ті закони. Коли я пояснював шкільний курс економіки - толпа знов волала, бо у них, мабуть, інші закони існування. Тому хай краще буде Що-Де-Коли. Так веселіше. Помірковані посміхаються, плебс негодує )))
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 19:07
Помірковані посміхаються, плебс негодує )))
Ну ти мав би знати основи психології натовпу, смисл тоді пояснювати?)
Кожен сам вчиться на своїх помилках, якщо не вміє вчитися на чужих. В окремих випадках свій резон в бляхах є. Народ бачить світ, життя в ойропах, як не крути - закон сполучених посудин діє.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 19:14
Ну ти мав би знати основи психології натовпу, смисл тоді пояснювати?)
Знаю, але все одно я маю надію, що поодинці вони нормальні. )))
Кожен сам вчиться на своїх помилках, якщо не вміє вчитися на чужих.
Не вчиться.
В окремих випадках свій резон в бляхах є.Наприклад?
Народ бачить світ, життя в ойропах, як не крути - закон сполучених посудин діє.Люди бачать лише те, що їм вигідно, а не те, що є.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 19:29
Ауді 80 ми Пассат б3 за ціною 20-ти річної Таврії. Торгові, таксисти, не один знайомий катає. При перших серйозних проблемах - на шрот, або на метал. Половина вертається. На любітєля, звичайно, але що є то є.
Аренду машины не пробовал никто оформлять?
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 19:39
Спільнота! Власники ранніх моделей! Валіть їх!
Все пропало? "Бляхи" забороняють? Чи перемога, і "бляхи" легалізують?
Весь інформаційний простір останні два дні забитий темою автомобілів іноземної реєстрації. Одні ЗМІ (в догоду автолобістам, і мабуть не за безкоштовно) настроюють громадськість проти активістів, автомобілів іноземної реєстрації та ідеї доступного розмитнення загалом; інші, заради рейтингів і переглядів, поширюють матеріали в стилі "Все пропало, бляхи забороняють". Ще одні подають інформацію про легалізацію, яка не підтверджена нічим, крім висловлювань окремих політиків.
Ресурсів, які подають інформацію збалансовано та об'єктивно - практично немає. Попробуємо, як завжди, взяти таку місію на себе. Отже, невеликий підсумок - поточний стан справ.
Немає ні "зради", ні "перемоги". Вимогою акції, яка була проведена в Києві, і, до речі, найбільш чисельною серед усіх, раніше проведених - не була легалізація автомобілів іноземної реєстрації. Це - пройдений етап, в даний момент питання стоїть гостріше: вирішувати потрібно корінь проблеми, а саме - розмитнення. Отже, основною вимогою акції було саме ДОСТУПНЕ РОЗМИТНЕННЯ.
Отже, в даний момент результат акції - це потужний вибух інформаційного простору. Про це говорять всі. Навіть ті, хто далеко не в темі. Йде пошук рішення. Конкретних пропозицій - немає. Те, що пропонувалося (одноразово легалізувати автомобілі іноземної реєстрації лише 2000 року випуску, уже ввезені на територію України, по знижених ставках, але із збільшенням ставок для старших автомобілів) - активістами не сприйнято. Жодні меморандуми (хоча спроба була) не підписані, текстів законопроектів чи підписаних документів немає. Ніхто "бляхи" не забороняє - принаймі в даний момент, хоча заяви про це від чиновників - є.
Поки немає конкретних законодавчих ініціатив, оформлених у відповідні документи, зареєстровані згідно регламенту у Верховній Раді України - все це лише пусті слова і заговорювання проблеми, замість реального вирішення.
Коли активісти на акціях вимагали легалізацію автомобілів іноземної реєстрації - влада взамін не пропонувала нічого, говорила про рівність умов і обов'язковість сплати податків. Коли вимагають доступного розмитнення для всіх, рівних умов і сплати співрозмірних з доходами податків - говорять про легалізацію. Страшно навіть подумати, що будуть вимагати активісти, коли у відповідь запропонують доступне розмитнення.
Що буде далі - залежить тільки від нас всіх. Проблема автомобілів іноземної реєстрації і доступності автомобілів загалом вирішиться тільки тоді, коли штучні обмеження при розмитненні будуть скасовані, а податки стануть співрозмірними з доходами. А це може статися лише тоді, коли буде політична воля - яка, в свою чергу, може бути сформована виключно внаслідок соціальної потреби, коли суспільство буде цього вимагати. Зрозумійте це.
Законопроекти №5561 та №5562 можуть бути рішенням. Автореволюцію не спинити :)
https://www.facebook...?type=3
Зміни невідворотні!
Изменено: Zdorov7, 07 Сентябрь 2017 - 19:43
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 19:40
Аренду машины не пробовал никто оформлять?
Про оренду вже якось говорили. Хто дасть в оренду машину для пробігу 60 тисяч в рік і головне, за скільки? Тим більше, орендовану машину, котра точно буде не нова, потрібно також ремонтувати та обслуговувати.
Ну то часні випадки, коли вигідно, смисл спорити.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 20:01
навіть, кажуть, туристів з ойропи на десятий день будуть відловлювати і переселяти в резервації
Весь інформаційний простір останні два дні забитий темою автомобілів іноземної реєстрації.Ейфорія з безвізом протухла,а народ від насущних проблем треба чимось відволікти.Не маєш чим заплатити квартплату?То євробляхи винні.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 20:16
Переход на украинские номера владельцам уже ввезенных в Украину легковых авто с иностранной регистрацией будет стоить от 1 до 1,4 тыс. евро. Об этом глава Комитета Верховной Рады по вопросам налоговой и таможенной политики Нина Южанина рассказала в комментарии Еспресо.TV. Читайте также Проблема авто на еврономерах: 54% читателей УНИАН за изменения в таможенное законодательство с адекватными ставками – опрос "Когда мы посчитали, это совершенно небольшие суммы уплаты таможенных платежей. Категория до 2200 см кубических, 2-я категория автомобилей, это в районе 1 тыс. евро. Следующая категория - 1,2 - 1,4 тыс. евро", - заявила она. Как и ранее, ставки акцизного сбора установлены в евро в зависимости от кубических сантиметров двигателя. Южанина сообщила, что это решение касается авто на иностранных номерах как позднее 2010 года выпуска, так и позже 2000 года. Соответствующие изменения будут внесены в Налоговый, Таможенный и Бюджетный кодекс. "Это действительно огромный шаг навстречу людям", - подчеркнула глава налогового комитета. Как сообщал УНИАН, 7 сентября напротив центрального входа в здание парламента началась акция автомобилистов, которые требуют легализации автомобилей с европейской регистрацией, завезенных в Украину. Накануне представитель президента в парламенте Ирина Луценко в эфире "Вечернего прайма" на телеканале "112 Украина" заявила, что в ближайшие три месяца планируется принятие закона, запрещающего въезд незаконных автомобилей с иностранной регистрацией в Украину. "Мы в ближайшее время, уже работает рабочая группа, закрываем границу для того, чтобы не продолжать эти транзитные передвижения, это накопление в Украине таких незаконных автомобилей. Я думаю месяц-два. Мы должны до ноября принять закон, который запретит въезжать, то есть мы прекращаем такое нашествие", - сказала Ирина Луценко. По ее словам, будет создана рабочая группа, в которой за три месяца должен быть наработан компромиссный закон. "О стоимости пошлины, о платежах, которые должны быть оплачены, о штрафных санкциях. И сейчас нарабатываются условия моратория на проверки, драконовские методы, которые якобы применяют. Какой-то определенный период моратория на такие драконовские меры будет сделан, но граница закроется и наработается компромиссный вариант растаможивания этих автомобилей", - отметила представитель президента в парламенте.
Есть у меня уверенность, что сторонники дешевой растаможки таким же образом не понимают ценообразования мобильных телефонов на рынке б/у.
Давай по суті, а не про... І бажано ФАКТИ.
Я замахався тут розписувати.
П.С. сплачую податки, не маю субсидію, катаю на бляхах і ніхто мене не переконає пересісти на укрбляхи при нинішній митній-податковій політиці.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 20:42
Я бы вообще обязал их платить коммуналку за весь подъезд. Живёт тут пусть хоть это платит.
![]()
Ейфорія з безвізом протухла,а народ від насущних проблем треба чимось відволікти.Не маєш чим заплатити квартплату?То євробляхи винні.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 21:13
Да чорт з ним розмитненням...
Розкажи навіщо віддавати безповоротно тут 3 куе за те,що там коштує 600ойро???
Який сенс в такому придбанні?
Поїздити рік на елітній Веро С чи Астро Ха?Обагативши при цьому всіх і ні чого не отримавши взамін?
Спитаю ще раз-в чому щастя такого при
Помнишь Янык нам в Европу обещел . потрындел . денег на еврореформы набрал , и отвалил .
Эти тоже Европу обещали , народ повелся , а эти тоже заднюю . Ограничились европой в виде Роттердама и ценой на газ .
Для кума можно закон принять , депутатов проплатить , а для народа закон - это смешно .
Может и не смешно , но ты , вот видишь .не понимаешь .
Я над оружием давно думаю. Можно собрать толпу и тоже легализовать.
По теме. Достали. Сегодня срезал Опель так в городе, что я чуть не ушёл на встречку.
После этого просто решил для себя, что их на дороге больше нет. Еду не пропускаю, перестраиваюсь не обращая на них внимание и тд. Конечно сто раз всё рассчитываю, но выглядит, как по беспределу.
Дима , ты ж вроде далек от партии регионов . должен понимать разницу .
Если у тебя есть нелегальное оружие , то оно изначально было приобретено тобой нелегально . и приобретал ты его , зня что совершаешь преступление ( про регионала не скажу , их никогда ни за что не судят )
А все автомобили завезены и куплены законно .
Улавливаешь в чем разница ? Узаконить законно приобретенное и незаконно .
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 21:17
Я бы вообще обязал их платить коммуналку за весь подъезд. Живёт тут пусть хоть это платит.
Нет, ну а смысл держать их в этой стране? Мы же для чего-то их завели? Они же не прусаки пусть хоть какой-то толк от них будет.
Ну,в планах олігархів це 10 лімонів українських прусаків вижити з країни.Вот тоді і заживеш пріпєваючи.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 21:30
Помнишь Янык нам в Европу обещел . потрындел . денег на еврореформы набрал , и отвалил .
Эти тоже Европу обещали , народ повелся , а эти тоже заднюю . Ограничились европой в виде Роттердама и ценой на газ .
Для кума можно закон принять , депутатов проплатить , а для народа закон - это смешно .
Может и не смешно , но ты , вот видишь .не понимаешь .
Я взагалі не зрозумів навіщо перемішані мухи з котлетами???Євромашини яким боком в цей сумбур?)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 21:35
Ты против того , чтобы украинцы могли покупать автомобили в , хотя бы Германии так же как это делают европейцы литовцы . Тебе нравится ситуация когда мы покупаем как африканцы , и с нас , как было тут много раз сказано , все ржут ?
Опубликовано 07 Сентябрь 2017 - 21:41
Розкажи навіщо віддавати безповоротно тут 3 куе за те,що там коштує 600ойро???Який сенс в такому придбанні?
Є гарна приказка-"Ми не настільки багаті,щоб купувати дешеві речі"!
пропорция не та, но суть где-то рядом
Есть у меня уверенность, что сторонники дешевой растаможки таким же образом не понимают ценообразования мобильных телефонов на рынке б/у.
Все хотят айфон, но жаба давит покупать новый - вот и развелось на каждом углу реанимационных будок где шьют китайские З/Ч и все пучком. А потом айфон говно, бо батарея не держит и стекло не реагирует на пальци)))
С машинами та же ситуйовина.
полная ересь
то есть я купив в штатах макбук про 15 с 6 циклами зарядов батареи за 1500 вместо более чем 3к
или макбук эйр новый 8/128 за 700 вместо 1200 (кстати купил их два)
при том что такие же нуты в Украине в то же время стоили еще дороже.
- кто?
лох, идиот?
И да, я наверное лох потому что купил себе SE как только он вышел ибо надоели лопаты
я тобі розкажу.при теперішніх митних ставках, береш корча за 1000 і товчеш, поки їде
это конечно маразм
машина долдна быть безопасной
даже если ты не возишь в ней семью - она ждет тебя дома
берешь корча - доводишь до ума
ездишь
наслаждаешься жизнью
Наприклад?
смысл в бляхе есть когда тебе надо недорогая и качественная машина
и ты понимаешь сколько будет стоить ее обслуга
и у тебя есть нормальные друзья, которые ее привезут, и она будет иметь право ездить в любую страну европы сегодя и через год или три
Аренду машины не пробовал никто оформлять?
я искал. цены - космос
особенно после США
Давай по суті, а не про... І бажано ФАКТИ.Я замахався тут розписувати.
П.С. сплачую податки, не маю субсидію, катаю на бляхах і ніхто мене не переконає пересісти на укрбляхи при нинішній митній-податковій політиці.
да не будет по сути
про субсидию (уважаю) - но это вообще отдельная тема
сколько людей ее имеют и при этом не соответствуют малоимущим - отдельная тема
касательно 1-1,4 к евро - это конечно даже не смешно
при стоимости авто в 2к ставить растаможку в 50%
интересно только одно. почему 1000
почему не 500 или 1500. цифра просто нарисована с потолка.
Ты против того , чтобы украинцы могли покупать автомобили в , хотя бы Германии так же как это делают европейцы литовцы . Тебе нравится ситуация когда мы покупаем как африканцы , и с нас , как было тут много раз сказано , все ржут ?
да походу укробляхи за то, чтобы мы превратились в кубу
где авто стоит столько, что даже не смешно
а его состояние, умение ездить - не важно
я за сеодня 2 раза чуть в зад себе не поймал людей на укр номерах, когда остановился в населенном пункте пропустить пешеходов
пешеходы были в шоке :)
И, да,
после покупки бляхи я стал аккуратнее ездить. наверное виной тому черный цвет авто
Изменено: SergioO, 07 Сентябрь 2017 - 21:42
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых