Сволочи, попортили коробасы, неужели не хватило ума в инженеров нацепить на хвостовик полный подшипник, чтобы ремонтопригодно было!
Реклама

Подвывает КПП Ф17.
#39
Опубликовано 28 Октябрь 2017 - 19:08
капець!!! ну і якість... щось не бачив такого на старих 10, 13, 16, 18,20 КПП
хотів на свою 17 поставити шестерю 5 передачі з ф10 поставити - не вийшло, на 10 вторинний вал тоньший чим на 17, він більше схожий на вал з 16, 18, 20 КПП, я це до чого - а якщо втор вал всунути з цих коробок, не варіант? розумію що простіше було б поставити 18 або 23, але там ціна питання... як би можливо було б пересипати 10, 13 в корпус 17...
А вместо F17 можно поставить 18 или 23? Без доработки?
#40
Опубликовано 28 Октябрь 2017 - 20:28
А вместо F17 можно поставить 18 или 23? Без доработки?
Можна,тільки не існує диска зчеплення,щоб разом працювали смол блок з біг коробкою...
У первалі кількість шліців інша.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#41
Опубликовано 28 Октябрь 2017 - 22:33
Можна,тільки не існує диска зчеплення,щоб разом працювали смол блок з біг коробкою...
У первалі кількість шліців інша.
чому?
а якже нексія та ланос, які на смол блокі ставлять кпп аналог 16, 18?
а диск з ланоса на вектру а 1.8, 2.0?
чесно сказати сам задумався поставить собі ф23, повний комплект якої в мене є, але при вивченні цього питання - зрозумів що важкувато буде знайти маховик під це діло, так як диск зчеплення ф23 - 240мм(якщо не помиляюся), а от 16-18, думаю поставити можна - маховик свій, корзина своя(?), диск ланос, кпп ланос або 16 - 18 наша, гранати в зборі, ступиці, або маховик, корзина, диск, коробка - все це ланос, наші гранати та ступиці...
як вам такі варіанти?
моя теж почала підвивати в районі 3тис. об. або 80 - 120км/год (((
мій телефон
#42
Опубликовано 29 Октябрь 2017 - 09:24
nik.t,
Ви попробуйте,а тоді відпишетесь)
Маховик потрібно(імхо)залишати від опеля,хоча від 16клапанного ланоса повинен підійти по кріпленню на КВ.Не пам'ятаю у Ланоса чашкообразний чи плаский маховик...
диск ставити гарний.
Ступиці міняти не потрібно.Шліцева у гранат однакова залізе в ступицю 4\5 отворів.
Ти ж не забудь,щоб КПШ була з нормальною передаткою.Бо вище 3 передачі не зможеш розігнати)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#43
Опубликовано 30 Октябрь 2017 - 11:22
Столкнулся с проблемой. Спасибо Юстасу - подсказал разборку. Но у них нет для джейки коробок, только на G - по их словам крепления разные и поставить не получится. Обзвонил других - тот же результат. Может подскажете, что делать. Где искать?
P.S. Проблема та же - воет при движении. При чем по ощущениям с каждым днем все сильнее.
Изменено: Gooddwin, 30 Октябрь 2017 - 11:33
#46
Опубликовано 05 Ноябрь 2017 - 22:47
Подскажите по замене коробки. Сломалась КПП на СТО сказали что отремонтировать уже не получиться. В Киеве, я помню, был сервис по продаже своей сломанной или замену на бу. Но сейчас я в Одессе живу и пока мало чего тут успел изучить. Есть знатоки, кто может посоветовать или ТО или мастеров?
#47
Опубликовано 10 Декабрь 2017 - 10:14
Виготовляю обміні файли XML на замовлення
#48
Опубликовано 10 Декабрь 2017 - 16:54
чи потрібно знімати кпп і міняти передній підшипник первичного вала?
Чому саме передній?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#50
Опубликовано 29 Январь 2018 - 12:30
Хлопці, а у мене така проблема з коробасом (Скоріш всього коробка Ф-17)
Почало появлятись характерне підвивання із коробки на 5-тій передачі (мабуть після того як мінявся робочий циліндр счеплення). Раніше дуже рідко, потім частіше і частіше.
Не придавав уваги але тепер почала підвивати 4-та передача (після 2500 об)
От вчора їхав 120 км то майже всю дорогу був свист (вило) а тільки переїхав через гірки - перестало взагалі вити.
Сальник на штоці маслом не сре. Проблем з счепленням немає ніякого - все корректно працює.
Звук - такий собі свист-гул (подібний звук був колись у мене на ЗАЗ 968-М). При збільшенні чи зменшенні оборотів на 5-тій передачі звук міняється (пришвидшується чи сповільнюється).
Яка бідося може бути? 291 000 км, сам масло в коробці не міняв ні разу. Може рівень масла?
#53
Опубликовано 29 Январь 2018 - 13:35
як рівень масла в КПП глянути?
Контрольная пробка на КПП возле левой полуоси. Под 13-й ключ.
Изменено: Rek, 29 Январь 2018 - 13:38
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#55
Опубликовано 29 Январь 2018 - 14:20
Наскільки шкідливо для коробки низький рівень масла якщо ми говоримо про найближчі поїздки 200-400 км без доливу/заміни?Время покажет.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#56
Опубликовано 29 Январь 2018 - 15:31
Почало появлятись характерне підвивання із коробки на 5-тій передачі (мабуть після того як мінявся робочий циліндр счеплення). Раніше дуже рідко, потім частіше і частіше. Не придавав уваги але тепер почала підвивати 4-та передача (після 2500 об)
Я б дивився рівень та стружку в оливі...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#57
Опубликовано 31 Январь 2018 - 01:05
На вихідних точно перевірю по номеру яка у мене КПП і зразу на парковці кину на домкрат перевірю через контрольну пробку.
Доречі, підвиває не завжди. Минулого разу проїхався через високі гірки - перестало до кінця поїздки вити. Почало поступово на 5-тій - десь після заміни вижимного (3-4 міс назад). Є ще один симптом - коли на -5тій не тиснеш на газ - перестає підвивати.
Ніяких хрускотів, гулу немає.
#60
Опубликовано 31 Январь 2018 - 11:29
Автомобиль должен находиться в горизонтальном положении.
Стоп! Так все просто - на домкрат - зняти колесо - опустити домкрат на рівні правого колеса - відкрутити котрольний болт - перевірити чи лиється з пробки і чи є щось на магніті
Але я так читаю трохи, бачу що в ф17 це скоріш всього може бути підшипник первинного валу - це простіше коробас міняти
#61
Опубликовано 31 Январь 2018 - 11:38
Стоп! Так все просто - на домкрат - зняти колесо - опустити домкрат на рівні правого колеса - відкрутити котрольний болт - перевірити чи лиється з пробки і чи є щось на магніті
Це все вірно...
Але стружка чорного кольору на магніті буде обов'язково,бо йде нормальний робочий процес зносу деталей.А от коли в оливі з'являються пелюстки стружки білого кольору-це значить,що "пішов" підшипник або вторвал або ще щось.
Просто по "нальоту" металу на магніті стан коробки ти не взнаєш...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#62
Опубликовано 31 Январь 2018 - 11:45
Це все вірно...
Але стружка чорного кольору на магніті буде обов'язково,бо йде нормальний робочий процес зносу деталей.А от коли в оливі з'являються пелюстки стружки білого кольору-це значить,що "пішов" підшипник або вторвал або ще щось.
Просто по "нальоту" металу на магніті стан коробки ти не взнаєш...
Тоді перевірка такого типу не дуже має змісту.
Простіше вже зразу замінити мастило і при знятті кришки оглянути стан і кількість масла плюс оглянути коробку знизу.
#63
Опубликовано 31 Январь 2018 - 12:03
при знятті кришки оглянути стан і кількість масла плюс оглянути коробку знизу
Можна...І оливу зберегти теж можливо.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#64
Опубликовано 31 Январь 2018 - 13:53
Ну тоді якщо масло нормальне і можна залити назад, то мені треба купляти тільки прокладку бо зніматиму кришку і зливатиму рідину а потім заливатиму назад.
А якщо масло не ок, то треба масло GM 19 40 182 + прокладка.
В другому випадку треба двічі шукати яму і приїзджати дивитись.
АБО
Чи не простіше взяти відкрутити на коробці сапун - запхати туди шприц з довгою трубкою - відкачати 100 мл масла і оглянути його стан та наявніть стружки і білих плям? Я ж типу зможу взнати стан масла. Якщо воно фігове і буде містити ті білі плями - то буду знати що нове масло нічого не вирішить і треба дивитись підшипники і скидати коробас.
Якщо воно просто буде іншої консистенції і брудне - тоді зразу на яму із заміною масла і прокладки (по причині малого рівня масла).
Фігова в мене логіка?
Изменено: Nazzz, 31 Январь 2018 - 13:54
#65
Опубликовано 31 Январь 2018 - 17:55
Чи не простішеПроще с контрольной пробки отобрать масло. Если чистое и красное, то всё в норме. На магните пробки черный налёт - норма, светлые вкрапления - проблема.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#66
Опубликовано 31 Январь 2018 - 18:04
Проще с контрольной пробки отобрать масло. Если чистое и красное, то всё в норме. На магните пробки черный налёт - норма, светлые вкрапления - проблема.
Я розумію. Просто мені наче по часу простіше скинути акумулятор, підставку,викрутити сапун і взяти на "пробу" масло ніж шукати парковку і там бавитися з домкратом і доступом до контрольної пробки.
#67
Опубликовано 31 Январь 2018 - 18:08
Просто мені наче по часу простіше скинути акумулятор, підставку,викрутити сапун і взяти на "пробу" маслоЕсли достанешь, то бери. А как уровень узнаешь. Он первоочередной.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#68
Опубликовано 31 Январь 2018 - 21:42
Чи не простіше взяти відкрутити на коробці сапун - запхати туди шприц з довгою трубкою - відкачати 100 мл масла і оглянути його стан та наявніть стружки і білих плям?
Але ж це треба робити одразу після поїздки...Інакше-стружка впаде вниз і відбереш ти просто оливу)
А якщо масло не ок, то треба масло GM 19 40 182 + прокладка
Можна без прокладки-просто на герметик.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#69
Опубликовано 01 Февраль 2018 - 14:28
Если достанешь, то бери. А как уровень узнаешь. Он первоочередной.
Повністю переконливо.
Все таки масло наче не є дороге, замовлю і те і прокладку. Не потрібно буде - продам.
На вихідних просто гляну контрольну пробку і гляну рівень щоб знати куда рухатись.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых