Побачимо, я ще ніколи ось так не робив). Зазвичай після отримання, якщо є якісь проблеми, то відкривавав спір і отримував часткову або повну компенсацію. Але тут трохи по іншому. Відкрили посилку, коробка не в заводському пакуванні. Ще пробив по імеі - телефон в користуванні в Китаї з серпня місяця… Якби забрав, то компенсували б 100$ або й менше. Чи запропонували б відправляти назад, але вже за свій кошт.це як?
як на аліекспресі працює система повернення грошей?
Взагалі на алі видає два можливі варіанти компенсації. Перший це те, про що я написав вище. А другий це коли посилка якраз не приходить до адресата. Це мій випадок. Але поки ця опція не активна, бо пише, що посилка в процесі доставки. Думаю, коли вона повернеться в Китай, то тоді я зможу повернути кошти.
Romich_90, Як там твій піксель, звик уже до нього?




