Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Сажевий фільтр - експлуатація і запитання

сажевик DEF мочевина вирізати сажевик

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
139 ответов в теме

#1
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 43
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 15 Февраль 2018 - 12:05

Створення теми виникло спонтанно ... прочитав про експлуатацію астри J і побачив нерозуміння сажевика як агрегата. почав відповідати але бачу що треба створити тему яка б розставила якомога більше крапок над "ї". Отже давайте почнемо ))
 
По сажевику ... що за манія все вирізати ((((
Алгоритм роботи такий .....
1. Поїхати до дилера і підключити діагностичний сканер. Подивитись скільки сажі (в грамах) є в сажевику. Ну або самому за допомогою ЕЛМ і якоїсь програми, той самий ТОРК при сторонніх ПІДах показує грами в сажевику в Рено.
2. Знайти величину при якій сажевик сам пропалюється (у Рено це 18-26гр).
3. Якщо поточна кількість сажі не перевижує маси з пункту 2 то все ок катаємось і радуємось життю. проблем у вас нема і сажевик пропалюється сам штатно і без проблем і далі можна не читати ))
4. якщо ж кількість сажі більша за масу з пункту 2, то знаходимо число критичної маси при яких ще можливо примусово пропалити сажевик. в Рено це число 40-50грам.
5. Якщо кількість сажі в фільтрі менша за число в п.4 то запускаємо програму примусового пропалювання сажевого фільтра (наприклад оф дилери це можуть зробити) викеонуємо всі інструкції при цьому, там включено роботу на ХХ, а потім на трасу треба виїхати. якщо фільтр пропалився і все гаразд то зновуж таки радуємось життю.
6. якщо ж кількість сажі більша за критичну то варто не відкладаючи в довгий ящик або замінити сажевий фільтр (1000-2000 баксів) або вирізати його з наступною прошивкою мотора на Євро4 (300-800баксів) . просто вирізати фільтр і так лишити не варіант бо буде помилка і система буде працювати в аварійному режимі.
 
Вже неодноразово писав .... нема проблем із сажевиком ..... є неправильна його експлуатація .... ось кілька пунктів для довгого і щасливого життя сажевика.
1. ЗАБУДЬТЕ ПРО ОБСЛУГОВУВАННЯ МАШИНИ В ГАРАЖІ У ДЯДІ ВАСІ. бо дядя вася далі інжектора і каталізатора нічого не бачив, бо у нього не буде нормального діагностичного обладнання яке показує КУПУ параметрів, і ці параметри ще треба правильно прочитати і зрозуміти. Це як аналіз крові і лікарні ... ви ж не йдете до прибиралниці яка прибирає палати аби вона вам зробила аналіз крові і поставила діагноз. Тому шукайте СТО де розбираються з вашим авто і мають необхідні діагностичні прилади. будьяка поломка сучасного авто починається з діагностики діагностичним приладом. 
2. Заливайте якісне пальне Євро5, не економте тих 2 грн (з 30ти) на дизелі. те саме окко, шелл, брсм, вог (є невеликі винятки) продають нормальне і якісне пальне Євро5 яке не замерзає взимку (до -20) і сажевик не засмічує сіркою.
3. Заливайте рекомендоване виробником масло в мотор яке відповідає необхідним вимогам і стандартам. Не варто думати що ви самі розумні і масло з бочки з "німеччини" буде краще за те що прописав вам виробник. для сажевика потрібне малозольне масло, воно не дешеве і коштує 1000+грн за 5л (на прикладі Elf FellTech Fe 5w30 що рекомендоване для рено).
4. залежно від закладеного алгоритму прожигу сажевика в нормальних умовах варто виїжджати раз в 500-1000км на трасу і їхати з підвищеними обертами 1800-2500об/хв, так треба проїхати десь за 50км. Такий режим активує проиг сажевика в нормальних умовах. сам прожиг триває десь 5-15хв. Залежно від моделі авто і алгоритму закладеного виробником прожиг запускається при певних умовах. але основні вимоги мають бути наступні ... Т повітря вище за нуль (чим більше тим ліпше), повністю прогрітий двигун (тому слідкуйье аби система охолодження була справна і мотор взимку прогрівався) і забитість фільтра на рівні маси з п.2. нема сенсу їхати на трасу в морозх -5 і нижче, нема сенсу їхти по трасі коли у вас термомтат пропускає і двигун не набирає робочу Т, нема сенсу їхати по трасі коли у вас сажевик має грам 10 чи 15 сажі, прожиг просто не запуститься і ви дарма спалите пальне.

5. Не забувайтен про контроль рівня мочевини (AddBlue, DEF)
 
Тепер що не можна робити коли прожиг таки запустився .... одне єдине - не можна глушити двигун. хоча б на ХХ дайте попрацювати.
 
Тепер що до розрідження масла чи показника якості масла .... це по суті одне і те саме .... суть прожигу зводиться до того що для сажа випалюється при Т в сажевику більше за 550-600грд піднімають цю температуру таким способом
За допомогою довприску палива. Є різні системи, але вони всі зводяться до того що паливо довприскується після основного робочого такту і воно продовжує горіти під час випуску вихлопних газів. тим самим Т вихлопних газів дуже сильно піднімається і стає достатньою для випалювання сажі з сажевика. АЛЕ є і зворотня сторона ... не все паливо згорає після довприску палива і частина змивається в масло. так як солярка не бензин і при Т масла в 100-150грд не випаровується то вона тим самим розріджує масло і зменшує змащувальні властивості. цей параметр називається ступніть розрідження масла або показник якості масла. якщо є часті невдалі прожиги сажевика то масло швидко наповнюється дизелем і його треба буде замінити раніше строку. цей метод використовується в більшості машин вроблених в Європі.

 

також ви можете зустріти таке поняття як мочевина чи її ще називають DEF чи AddBlue. Це органічна сполука яка дозволяє нейтралізувати (перетворити) шкідливі частинки у вихлопі в нешкідливі (вуглукислий газ, воду і азот). ДЕФ заливається в окремий бачок і його також треба регулярно поповнювати. переважно офіціали його попвнюють коли проводять заміну масла при регулярному ТО. ДЕФ поширений на вантажних авто (фурах) і на американцях, до прикладу авто які продають у нас у зав'язку з дизельгейтом в США, мають додатковий бак для мочевини, це наприклад гольф 7 2.0тді для штатів. Розхід мочевини на легкових авто 100-200мл на 100км.
 
Також хочу всіх розчарувати .... ми ніде не дінимось від сажевика, і якщо ви його боїтесь зараз, то через 5 років вам вседно прийдеться з ним мати справу. тому ліпше його перестати боятись і вивчити кілька простих правил по його експлуатації і діагностиці. насправді не все так страшно як вам розповідають дяді васі які крутять гайки в гаражах.
Зрозумійте ВСІ сучасні машини потребють обладнання і мозгв для діагностики і правильної експлуатації а також якісних і підходящих витратних матеріалів. І також повірте що ці всі матеріали є в Україні, так вони коштують трішки дорожче, але вони є !
Так само варто розуміти що зараз в багатьох містах Європи боряться за екологію і вас просто не пустять в це місто якщо ваше авто не буде відповідати нормам Євро5, і не по техпаспорту а по факту. тобто вас будуть перевіряти на обладнанні і давати відповідну нгаклейку як це є в німеччині. і ви цю наклейку не отримаєте якщо виріжите сажевик.
А є ще стандарт Євро6 ... кароче треба звикати що від екологічних норм ми ніде не дінемось.
 
Я не є спеціалістом чи мотористом, тому можу і помилятись. вище наведена інформація зібрана мною по частинкам коли я шукав інформацію що до експлуатації сажевика на реношних двигунах 1.5 і подібних. тому якщо в володієте якоюсь інформацією то діліться, будемо разом роз'яснювати незрозумілі речі )))
 
 
Update 2018-02-16 
ось тут білше інформації власне про астру J
тут більше інформації по мочевині (DEF addBlue)


  • 0

#2
Zachariasz

Zachariasz

    "Нельзя угодить всем" ZOG

    • Сообщений 48430
  • Имя:.
  • Город:Zacharpolis
  •  
  • Регистрация: 23.07.2007

Опубликовано 15 Февраль 2018 - 12:26

:sm302:


  • 0
Не тратьте деньги на одежду, тратьте на психотерапию. Какая разница, сколько лет вашим кедам, если все вокруг во всём виноваты. :ukr:

Спойлер

#3
Romychh

Romychh

    Поселенец

    • Сообщений 108
  • Имя:Роман
  • Город:Харьков
  • Авто:Opel Vectra C 2003 2.2 TDi
  •  
  • Регистрация: 18.01.2011

Опубликовано 15 Февраль 2018 - 12:41

Полезно. Спасибо


  • 0

#4
filimon

filimon

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Артем
  • Город:Тернополь
  • Авто:Opel Astra J
  •  
  • Регистрация: 13.10.2017

Опубликовано 15 Февраль 2018 - 12:46

Спасибо за информацию! :drinks: У меня вопрос, если в курсе - где находиться бачок с жидкостью для очистки сажовика на Опель астра j и есть ли он там вообще? Извините новичка за возможно дурацкие вопросы. С ув.Артем :drinks:


  • 0

#5
Dosa

Dosa

    Fanat

    • Сообщений 5131
  • Возраст: 42
  • Имя:Oleg
  • Город:Тернопіль
  • Авто:Octavia A5 Combi
  •  
  • Регистрация: 20.07.2006

Опубликовано 15 Февраль 2018 - 14:02

Maks2002, дуже крутий пост! Дякую :sm302: . Тему можна закріпити, оскільки автомобілів-дизелів з євро-5 з кожним роком стає все більше і більше і є багато.


  • 0

Manchester-United-icon.png 


#6
Zipher

Zipher

    Авторитет

    • Сообщений 2662
  • Имя:------
  • Город:Киев
  •  
  • Регистрация: 22.06.2008

Опубликовано 15 Февраль 2018 - 14:10

2. за допомогою спец рідини - мочевини чи її ще називають DEF. суть в тому що в паливо довприскується ця рідина і Т вихлопних газів різко піднімається до необхідних 550-600 грд, ДЕФ заливається в окремий бачок і його такоє треба регулярно попвнювати. переважно на офіціали його попвнюють коли проводять заміну масла при регулярному ТО. з переваг є те що нема впливу на моторне масло. Я не дуже сильно вивчав саме цей спросіб прожигу тому що у мене сажевик пропалюється першим способом. Такий спосіб прожигу поширений на вантажних авто (фурах) і на американцях, до прикладу авто які продають у нас у зав'язку з дизельгейтом в США, мають саме таку систему прожигу сажевика, це наприклад гольф 7 2.0тді для штатів. 

 

Мочевина впрыскивается в систему выхлопа после катализатора. Ее цель - снижение выбросов СО2 и все.

Никто с топливом ее не мешает.


  • 0

#7
Любомир

Любомир

    Авторитет

    • Сообщений 8837
  • Возраст: 52
  • Имя:-
  • Авто:V8
  •  
  • Регистрация: 03.04.2012

Опубликовано 15 Февраль 2018 - 16:01

Молодець , + в карму )
  • 0

#8
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 12669
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Февраль 2018 - 16:19

Maks2002, дуже цікаво, дякую! :drinks:


  • 0

#9
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24841
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 15 Февраль 2018 - 23:35

Мочевина впрыскивается в систему выхлопа после катализатора. Ее цель - снижение выбросов СО2 и все.

Никто с топливом ее не мешает.

 

 

+1...только NoX 


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#10
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 43
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 16 Февраль 2018 - 10:13

У меня вопрос, если в курсе - где находиться бачок с жидкостью для очистки сажовика на Опель астра j и есть ли он там вообще?

в астрі Джей нема додаткового баку для DEFа .... там прожиг відбувається за допомогою довприску палива.

ось тут білше інформації власне про астру J 



 

 

Тему можна закріпити, оскільки автомобілів-дизелів з євро-5 з кожним роком стає все більше і більше і є багато.

Закріпив. принаймні хай повисить закріпленою деякий час, а далі побачимо.



 

 

Мочевина впрыскивается в систему выхлопа после катализатора. Ее цель - снижение выбросов СО2 и все.

твоя правда, чомусь вважав що мочевина служить для прожигу сажевика .... а там і сажевик є і додатково іде вприск/розпилення мочевини в вихлопній системі. Виправив і доповний перший пост. Дякую!

 

тут більше інформації


  • 0

#11
filimon

filimon

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Артем
  • Город:Тернополь
  • Авто:Opel Astra J
  •  
  • Регистрация: 13.10.2017

Опубликовано 16 Февраль 2018 - 11:54

Maks2002 спасибо за информацию!


  • 0

#12
alex_lynx

alex_lynx

    Частый гость

    • Сообщений 32
  • Возраст: 46
  • Имя:Алексей
  • Город:Харьков
  • Авто:Opel Astra J ST 1.7 CDTI Ecoflex
  •  
  • Регистрация: 22.11.2016

Опубликовано 23 Февраль 2018 - 18:33

filimon,  - как часто запускается регенерация сажевого? У меня раз в 250-350км, в зависимости от условий, не часто ли?...


Изменено: alex_lynx, 23 Февраль 2018 - 18:34

  • 0

#13
fire1

fire1

    ПРОСТАВКИ НА ОМЕГУ Н-Н-НАДА

    • Сообщений 7462
  • Возраст: 44
  • Имя:R@M@N
  • Город:Україна ДонецЬк
  • Авто:машЫна молния
  •  
  • Регистрация: 11.12.2011

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 07:43

Maks2002, 1- для того что бы  объективно судить о количестве сажи нужно быть абсолютно уверенным в исправности и чистоте дифа в противном случае все эти многабукаф ни о чем . 

2- дяди васи в гаражах сейчас в разы подкованее и лучше оснащены чем многие супер-пупер  сто ибо семинары  и курсы не што !!! практика все!!! :ad_new:


  • 0

#14
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6381
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 08:24

Maks2002,Ше сажевик боїться холостих обертів,пробки в місті смерть для нього.Рекомендують не тримати холостих обертів більше 2 хвилин. Система старт-стоп бензиновим машинам економить паливо ,а дизелям сажовики.


  • 0

#15
G@rry

G@rry

    Старожил

    • Сообщений 253
  • Возраст: 38
  • Имя:Андрій
  • Город:Тернопіль
  • Авто:ex-Opel AstraJ ST,kia cerato,vectraB96,vectraB98,lacettiHB
    BMW f30 now
  •  
  • Регистрация: 08.09.2009

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 10:02

Опишу свою ситуацію, і наскільки я зрозумів, що симптоми у всіх астраводів однакові, регенерація сажевого фільтра почала включатися з настанням похолодання, орієнтовно жовтень місяць, від цього часу активна регенерація з повідомленням на дисплеї була 4 рази, але по при то, вона ще включається без індикацій, бачу по холостому, звуку продувки,і запахом "смаленого". десь приблизно раз в 200-500 км. деколи рідше, машина бачить 5 днів на тиждень короткі поїздки, 1-3 км. 2 рази на тиждень, траса 30 км в одну сторону і 30 в іншу, їзда звичайна, не тошню, час від часу кручу до 4 тис. ніби не напрягає нічим, це якось відбувається попри мене, єдине, що ресурс масла в відсотках по бортовому падає на очах. проїхав 4 тис км. зараз 62 % при тому що інтервал по бортовику 30 тис.
хто що порадить ?
вирізати ?
мити ?
не звертати уваги ?
боюсь не нашкодити двигуну.


  • 0

#16
fire1

fire1

    ПРОСТАВКИ НА ОМЕГУ Н-Н-НАДА

    • Сообщений 7462
  • Возраст: 44
  • Имя:R@M@N
  • Город:Україна ДонецЬк
  • Авто:машЫна молния
  •  
  • Регистрация: 11.12.2011

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 12:25

хто що порадить ?

от греха подальше удалить , продать , взять , бензинку и ездить на газе  без головняка   :sm302:   дизель это только для комерческих  авто и грузовиков . у меня омега берет 12 газа  в городе я вапще и не парюсь  и дешевле солярки выходит  , а спринт  хрен выезжает бо нету солярки хорошей и  нормальной работы для него, заправлял я и паралель и вог и что только не лил , он как вонял на прожиге так и продолжает насверлил в саже дырок вроде полегчало немного , но все равно стремно надо отключать пока движок опять не  запорол .


Изменено: fire1, 24 Февраль 2018 - 12:28

  • 0

#17
Любомир

Любомир

    Авторитет

    • Сообщений 8837
  • Возраст: 52
  • Имя:-
  • Авто:V8
  •  
  • Регистрация: 03.04.2012

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 12:30

Опишу свою ситуацію, і наскільки я зрозумів, що симптоми у всіх астраводів однакові, регенерація сажевого фільтра почала включатися з настанням похолодання, орієнтовно жовтень місяць, від цього часу активна регенерація з повідомленням на дисплеї була 4 рази, але по при то, вона ще включається без індикацій, бачу по холостому, звуку продувки,і запахом "смаленого". десь приблизно раз в 200-500 км. деколи рідше, машина бачить 5 днів на тиждень короткі поїздки, 1-3 км. 2 рази на тиждень, траса 30 км в одну сторону і 30 в іншу, їзда звичайна, не тошню, час від часу кручу до 4 тис. ніби не напрягає нічим, це якось відбувається попри мене, єдине, що ресурс масла в відсотках по бортовому падає на очах. проїхав 4 тис км. зараз 62 % при тому що інтервал по бортовику 30 тис.
хто що порадить ?
вирізати ?
мити ?
не звертати уваги ?
боюсь не нашкодити двигуну.

Купи для початку нормальне не палене масло
  • 0

#18
alex_lynx

alex_lynx

    Частый гость

    • Сообщений 32
  • Возраст: 46
  • Имя:Алексей
  • Город:Харьков
  • Авто:Opel Astra J ST 1.7 CDTI Ecoflex
  •  
  • Регистрация: 22.11.2016

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 13:15

Нравятся мне ответы - продать машину и купить другую, категория людей меняющих квартиру при поломке розетки - это сила.
Лично мне машинка нравится, я б не менял долго, а все вопросы от того, что очень много новичков на дизелях и количество будет только расти. А разобраться в вопросе хотят. Ну и я в их числе :)
По поводу топлива - понятное дело, что у нас оно хуже, НО, имел возможность поездить в Германии машиной после ее покупки и как-то бешеного отличия в прожигах я не заметил, примерно так же, если ни вообще одно и то же.
Совет с маслом явно дельный, пока машина ездила на залитом в Германии масле, было иначе, за 10к, которые проехал, не долил ни грамма, после смены масла в Украине и есть немного стала и прожиг чаще. Лил прописанное в книжке опелевское масло.
По поводу прожига зимой - заливал в топливо присадку Винс для очистки сажевика, только не профессиональную в черной бутылке, а в фиолетовой. Прожиг происходил реже и заканчивался быстрее. Залил бутылку на полный бак.
Активная очистка была несколько раз и то только когда долго ночью при -10 стоял на границе, грелся на холостых, после этого все очистки были без индикации на панели приборов.
А может ли быть частая прочистка не причиной а следствием? И понять бы, что значит - часто?
  • 0

#19
G@rry

G@rry

    Старожил

    • Сообщений 253
  • Возраст: 38
  • Имя:Андрій
  • Город:Тернопіль
  • Авто:ex-Opel AstraJ ST,kia cerato,vectraB96,vectraB98,lacettiHB
    BMW f30 now
  •  
  • Регистрация: 08.09.2009

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 15:06

Купи для початку нормальне не палене масло

купую в перевіреного продавця ще з лач клубу, він і тут є "asiancars" Motul 8100 FE 5W30 сердньо зольне, на що можна поміняти?
п.с. поради типу продай купи бензину, взагалі ігнорю, а порівнювати з омегою, думаю змісту нема
п.п.с взагалі сажевий не вважаю проблемою, просто хочу правильно зрозуміти як експлуатувати


Изменено: G@rry, 24 Февраль 2018 - 15:08

  • 0

#20
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6381
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 20:47

По поводу прожига зимой - заливал в топливо присадку Винс для очистки сажевика, только не профессиональную в черной бутылке, а в фиолетовой.
Думаю це помилка,все що не описано в інструкції автомобіля не варто сипати,лити і т.д.
  • 0

#21
Любомир

Любомир

    Авторитет

    • Сообщений 8837
  • Возраст: 52
  • Имя:-
  • Авто:V8
  •  
  • Регистрация: 03.04.2012

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 21:39

купую в перевіреного продавця ще з лач клубу, він і тут є "asiancars" Motul 8100 FE 5W30 сердньо зольне, на що можна поміняти?
п.с. поради типу продай купи бензину, взагалі ігнорю, а порівнювати з омегою, думаю змісту нема
п.п.с взагалі сажевий не вважаю проблемою, просто хочу правильно зрозуміти як експлуатувати

Незнаю що сказати але мав таке з лагуною , масложора небуло , після заміни рідного мастила ельф 5/30 з допуском для сажевика пішов жор мастила без ніяких признаків , за 2 тис зжерла літр ((( звісно при швидкій їзді так як 181 поні спонукають , вже почав переживати , лізли дурні думки про турбіну і тд((
Вирішив взяти аналогічне мастило але з Австрії була така можливісь , масложор пропав як не було .
Тут брав теж під мамай клянусь (((
  • 0

#22
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6381
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 22:09

Любомир,Цілий форум з різних теренів України в Австрії не закупиться.Ну і якщо ти за 4-5 літра рідного масла з Австрії заплатив менше 40-50 євро то  воно з малої арнаутської,а в тебе включився режим плацедо.Ельфа треба вкрасти в Австрії аби дешево тобі продати.


  • 0

#23
Любомир

Любомир

    Авторитет

    • Сообщений 8837
  • Возраст: 52
  • Имя:-
  • Авто:V8
  •  
  • Регистрация: 03.04.2012

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 22:17

Звідки таки глибокі пізнання що , як , де , кого і коли ?
Та мені до одного місця скільки коштує але най буде то що має бути а не гімно по ціні 95 ,
По темі; я написав реалії про одне і теж мастило а хто де і що буде купляти той вирішує сам , причина була в нЕ якісному, підроблненому маслі, так ясно ?) Дякую .

Изменено: Любомир, 24 Февраль 2018 - 22:38

  • 0

#24
TPAKTOPICT

TPAKTOPICT

    Авторитет

    • Сообщений 6381
  • Имя:Гріша
  • Город:Калуш
  • Авто:VAUXHALL
  •  
  • Регистрация: 18.07.2017

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 22:20

Звідки таки 6либокі пізнання що , як , де , кого і коли ?
Був у мене відрізок життя в тих регіонах.
  • 0

#25
Любомир

Любомир

    Авторитет

    • Сообщений 8837
  • Возраст: 52
  • Имя:-
  • Авто:V8
  •  
  • Регистрация: 03.04.2012

Опубликовано 24 Февраль 2018 - 22:34

Був у мене відрізок життя в тих регіонах.

А у мене він досі є, час від часу .
У нас мастало коштує трошки дешевше ,на пару долярів . Заміна на 8-10 тис , долив від літри до 2 і тд , французи міняють на 30 , якщо я дійсно справжне мастило поміняю на 15 то буду у виграші як у фінансовому плані так як воно вийде дешевше тай фільтра теж коштують, про життя двигуна думаю писати не потрібно , ну якось так ...

Изменено: Любомир, 24 Февраль 2018 - 22:36

  • 0

#26
filimon

filimon

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Артем
  • Город:Тернополь
  • Авто:Opel Astra J
  •  
  • Регистрация: 13.10.2017

Опубликовано 25 Февраль 2018 - 10:13

alex_lynx  у меня регенирация происходит реже  :drinks: (раз в 1000- 2000 км.)


  • 0

#27
alex_lynx

alex_lynx

    Частый гость

    • Сообщений 32
  • Возраст: 46
  • Имя:Алексей
  • Город:Харьков
  • Авто:Opel Astra J ST 1.7 CDTI Ecoflex
  •  
  • Регистрация: 22.11.2016

Опубликовано 25 Февраль 2018 - 12:47

По крупицам так и соберём информацию :) Значит условно можно считать, что все, что меньше 1-2 тысячи - это не нормально. Далее - сажевик - это причина или следствие? Если у меня прожиг раз в 250-350км, то палёным маслом такую разницу не объяснишь. В Германии на правильном масле и топливе прожиг у меня определенно был чаще, чем 1-2 тыс.
Хотя и масло точно влияет на промежуток, это факт.
Далее, рискну предположить, что если масло сильнее нормы идёт через турбину, то сажевик будет чиститься чаще? Следующий вопрос - что есть норма? Насколько я понимаю, простой ответ - смотри сколько съела масла. НО, при регенерации уровень масла повышается, верно? Допустим турбина его подъедает, потом опять регенерация и опять уровень вырос. В какой-то момент наступит равновесие, а может оно и все время будет, если предположить, что чем больше ест масла, тем чаще регенерация. А ситуация выходит опасная, т.к. масло разжижается сильно. Единственное, что остаётся - снять патрубок и посмотреть на количество масла в нем (легко снимается защёлками). У себя посмотрел - масло есть (при покупке машины столько его не было). Не знаю много ли его или это норма?... У кого как?
  • 0

#28
Любомир

Любомир

    Авторитет

    • Сообщений 8837
  • Возраст: 52
  • Имя:-
  • Авто:V8
  •  
  • Регистрация: 03.04.2012

Опубликовано 25 Февраль 2018 - 13:34

Думаю регенерация часто включается из за избытка масла , причины три всего , паленое масло , износ турбины , или самое болезненое износ - загорели каналы маслосъёмных калец
Может еще перегрев ,,клапанные сальники , что в дизеля редко
  • 0

#29
alex_lynx

alex_lynx

    Частый гость

    • Сообщений 32
  • Возраст: 46
  • Имя:Алексей
  • Город:Харьков
  • Авто:Opel Astra J ST 1.7 CDTI Ecoflex
  •  
  • Регистрация: 22.11.2016

Опубликовано 25 Февраль 2018 - 15:03

Последняя причина, я так понимаю, может быть определена только вскрытием? Если так, то стоит начать с меньшего - найти нормальное СТО по диагностике турбины и исключить/подтвердить этот пункт. Самому я так понимаю там диагностировать нечего? Т.к. турбина дует, тяга есть, посторонних шумов и ошибок нет.


  • 0

#30
Maks2002

Maks2002

    Авторитет

    • Сообщений 6727
  • Возраст: 43
  • Имя:Maks
  • Город:Львів
  • Авто:Renault Grand Scenic '12 110FAP (EDC); Renault Scenic '13 110FAP (EDC);
  •  
  • Регистрация: 21.04.2008

Опубликовано 26 Февраль 2018 - 13:22

Ух як багато понаписували ....

Отже по порядку ... період регенерації (прожигу) сажевика. Тут все індивідуально від моделі до моделі. можу судити по свлїй машині, то прожиг не раніше ніж за 500 км, переважно раз на 600-800-1000км.

потім я вже писав що в холодну погоду у мене навпаки прожиг не відбувається.

частота  прожигу залежить від якості палива, від якості масла, від того скільки масла і палива що не згоріло летить у вихлопну, від якості роботи форсунок, бо якщо форсунка лиє а не розпилює паливо то воно згорає не правильно і тим самим утворюється більше сажі. якщо є проблеми з паливною апаратурою то також буде більше сажі ... загалом сажевик є показником того яке здоров'я у машини. якщо при 150-200тищ треба вирізати сажевик, то або мотор у машини вже підходить або її дуже фігово обслуговували.

 

масло .... для сажевика треба малозольне масле, не середньозольне, не ще якесь. а саме малозольне.  хочете аналоги, шукайте специфікації для вашого двигуна і шукайте масла які відповідають тим специфікаціям.

 

паливо ... як вже писали якість палива на брендових заправоках практично така сама. можете заливати литовськее паливо на окко це дизель пульс чи пишуть що на шелл також литовське паливо. на укрнафті як багато хто заправляє ульвові продають Євро4 паливо (Кременчуг), сам питав і дивився сертифікат. так само рік від'їздив на білоруському (мозирь) паливі, все було гаразд з прожигами.

 

Тому якщо вам здається що надто часто проходять прожиги .... купіть ЕЛМ. він коштує 150грн. покуріть форуми і встановіть ТОРК з підами під ваш мотор, подивіться на зповненість сажевика при початку прожигу і в кінці прожигу, якщо він пропалюється до 5гр то все ок і не варто паритись, хоча звісно варто знайти причину чому сажевик пропалюється надто часто. народ - діагностика і ще раз діагностика.

 

Ше сажевик боїться холостих обертів,пробки в місті смерть для нього.Рекомендують не тримати холостих обертів більше 2 хвилин. Система старт-стоп бензиновим машинам економить паливо ,а дизелям сажовики.

ну певно у львові він би мав у мене дав но вмерти але ще тримається.... про 2хв то вже перебор. хоча таки глобально погоджусь що сажевику ліпше підвищені оберти, так він довже живе і ліпше очищається. Старт-стоп також цьому сприяє але визначальним для старт-стопа є таки економія палива.



По поводу прожига зимой - заливал в топливо присадку Винс для очистки сажевика, только не профессиональную в черной бутылке, а в фиолетовой. Прожиг происходил реже и заканчивался быстрее. Залил бутылку на полный бак.

 

чесмно не радив би щось лити в бак, особисто я не прихильник усіляких присадок в баночках. тому якщо нема явного показання щось лити то ліпше цього не робити. це доречі стосується і антигелю !!! не лийте його, ліпше заправте нормальне зимове паливо.


  • 0

#31
Любомир

Любомир

    Авторитет

    • Сообщений 8837
  • Возраст: 52
  • Имя:-
  • Авто:V8
  •  
  • Регистрация: 03.04.2012

Опубликовано 26 Февраль 2018 - 15:36

Ну антигель не є зло але потрібно правильно продозувати і розбавити при + температурі звісно , тепер у нас до мінус 20 заводится з пів тику .
Деж то пальне брати ? Якщо воно з однієї бочки під різними брендами ?/умовно/
  • 0

#32
Маленькая Омега

Маленькая Омега

    Авторитет

    • Сообщений 950
  • Имя:Игорь
  • Авто:Опель Астра Н
  •  
  • Регистрация: 29.06.2016

Опубликовано 26 Февраль 2018 - 15:54

в дизельних авто евро 5 встановлено не тільки сажевик з регенерацією, а ще й каталізатор та ЕГР.

все прибрати программно, вирізати і нафік та європа. звичайно то не для тих кому не жалко двигун.


  • 0

#33
Любомир

Любомир

    Авторитет

    • Сообщений 8837
  • Возраст: 52
  • Имя:-
  • Авто:V8
  •  
  • Регистрация: 03.04.2012

Опубликовано 26 Февраль 2018 - 17:32

І дуже тобі приємно їхати ззаді за маршруткою чи камазом ? А збоку вагітна дружина чи донька , чи твої батьки старенькі з астмою ...
  • 0

#34
Маленькая Омега

Маленькая Омега

    Авторитет

    • Сообщений 950
  • Имя:Игорь
  • Авто:Опель Астра Н
  •  
  • Регистрация: 29.06.2016

Опубликовано 26 Февраль 2018 - 17:39

мені, і не тільки, буде дуже приємно, коли з каталізатора в поршневу потрапить керамічний пил

здере хон - а тоді залишаєтся викинути той двигун на звалище разом з автомобілем

 

помічено, що, наприклад зараз, при температурах стабільно за -10 цельсія, пропалювання сажевого

взагалі не відбувается - процесс пропалювання запускаєтся але не зупиняєтся.

так НЕ має бути! навіщо тоді вся ця система яка не працює в холодний період року??

 

в теплий період року коли купив авто в целофані пропалювання на довгих пробігах відбувалося

через 600...1000 км.

при збільшенні пробігу інтервал зменшився до 400...600 км пробігу на довгих пробігах.

 

при настанні холодів взагалі почало включатися через 100...200 км. І то не по місту навіть!

 

нее, такий цирк нам не треба. 


Изменено: Маленькая Омега, 26 Февраль 2018 - 18:41

  • 0

#35
Любомир

Любомир

    Авторитет

    • Сообщений 8837
  • Возраст: 52
  • Имя:-
  • Авто:V8
  •  
  • Регистрация: 03.04.2012

Опубликовано 26 Февраль 2018 - 18:18

мені, і не тільки, буде дуже приємно, коли з каталізатора в поршневу потрапить керамічний пил
здере хон - а тоді залишаєтся викинути той двигун на звалище разом з автомобілем
 
помічено, що, наприклад зараз, при температурах стабільно за -10 цельсія, пропалювання сажевого
взагалі не відбувается - процесс пропалювання запускаєтся але не зупиняєтся. так як має бути.
 
в теплий період року коли купив авто в целофані пропалювання на довгих пробігах відбувалося
через 600...1000 км.
при збільшенні пробігу інтервал зменшився до 400...600 км пробігу на довгих пробігах.
 
при настанні холодів взагалі почало включатися через 100...200 км. І то не по місту навіть!
 
нее, такий цирк нам не треба.

Двигун то розхідник так як колодки чи диски , чи навіть ціле авто , а життя і здоров'я у нас тай наших близьких одне ...
Про керамічний пил повеселив )
  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых