з часом, після нормальних пробігів авто, за 60...100 тик. км, як кому, при нашій якості дизельного палива, коли каталізатор забивается все більше і більше, при черговому пропалюванні сажевого, особливо в жарку пору року, в тягнучках, при достатніх нагрівах двигуна, поверхня фільтру каталізатора оплавляется, розкришується (зовсім трошки однак і цього достатньо), а потім, через клапан рециркуляції вихлопних газів, а якщо ще й сажовик забитий, може повторно потрапити, на протитязі, у впускний тракт, здерти хон, потім жор масла, потім триндець поршньовій, триндець підшипникам турбіни, і так далі....
якщо у тебе авто з недорогими змінними картриджами ката і сажевого - вітаю, мені б таке.
а в мене как і сажевик заміна в зборі з усіма трубами. і коштують вони немеренно. немеренно, і не оправдано.
і я не хочу і не буду годувати німчуру який придумав, увага, таку невдалу конструкцію по зміні цих важливих фільтруючих елементів. якби вони були легкозамінні, як картриджі, і лояльні по своїй ціні - будь ласка. до речі в деяких французьких авто саме так.
тому якщо є бажання можу веселити й далі. а так в ютубі інформації вистачає аби було не лінь пізнавати.
тут рішуче значеньня на термін служби цих фільтрів має саме - якість палива.
нам пропонують брудне паливо, солярку - а ми ще й повинні за то платити в потрійному розмірі?
ні панове, віг вам, а не гроші.
Изменено: Маленькая Омега, 26 Февраль 2018 - 19:25