Да ладно:?П. С. Ігорян, не кидай тапками))
Даже соглашусь с тобой!
Проверить очень просто,включитт коррекции и прогрев форсунок
Опубликовано 24 Май 2018 - 10:13
о! Дякую)Да ладно:?
Даже соглашусь с тобой!
Проверить очень просто,включитт коррекции и прогрев форсунок
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
Опубликовано 24 Май 2018 - 14:30
Звучить. Просто боюсь наклацати ділов.
Один каже не звертай уваги, інший каже, має бути менше на 0.1 від реального.
Тут на форумі, що впринципі й сходиться з моїми думками - треба ставити рівно так, як показує ПК.
Поїхав сьогодні до одних, кажуть будем настраювати. До Інших - будем чистити форсунки. Всім аби тупо здерти гроші.
Логічно ніхто нічого не пояснює і в кожного куча народу.
Опубликовано 25 Май 2018 - 07:50
Їхав вчора ввечері додому, бачу вивіску ПрофіГаз (так зрозумів, що це всеукраїнська контора), заїхав, запитав, хлопець каже давай глянем. Перепшикав усі з'єднання шлангів, глянув на редуктор, шось погазував, каже клапан тримає гуд, форсунки вроді в нормі. але якщо хочеш, можем почистити. Поставив почергове (1 секунда) включення форсунок газових, ще щось трохи підправив, модель взагалі крутив, як хотів, і каже - відключу тобі калібровку ХХ (забрав галочку, і відповідно пропало 2 точки на моделі, якими калібрувався ХХ), а замість того саму модель коригував таким чином, що час вприску був максимально однаковий на ХХ. Каже запиши вранці.. забув слово Осцилограму вроді) Короче графік) І заїдеш до нас якщо буде така ж штука.
Сів зранку в авто, включив ноут, чекаю.. і чудо.. мож легесенька вібрація від переходу була, але тиск не пригав, все переключилось і я поїхав собі далі.
Я не знаю, як він там побачив що з форсунками все добре, що редуктор тиск дає який потрібно. Але сказав, що якщо робочий тиск 1.1 +-, то виставити треба на 0.1 менше. Поставив він 1.0.
Видав своє припущення, що фізично все працює добре, проблема була в калібровці ХХ. Вроді було виставлено правильно і час вприску був однаковий.. але він відключив ту опцію і якось по іншому наклацав той ХХ.
Можливо то в тій кабіровці було дійсно, можливо він просто згладив скачок тиску тим, що включається по 1 форсунці по черзі. Сьогодні заїду можливо будуть вільні хлопці почистити форсунки, а якщо ні, то включу назад, щоб всі 4 форси разом включались. І завтра вранці спробую завестись. Якщо все буде добре, значить проблема була в настройках ХХ, якщо проблема залишиться, значить згладилась вона почерговим ввімкненням форсунок.
Якось так хлопці.
Опубликовано 25 Май 2018 - 10:03
http://www.opel-club...ruchnoj-raboty/ М'які ,в'язані іграшки
Опубликовано 25 Май 2018 - 11:43
Тяк, обидві лямбди дивились, і візуально, і по графіку, працюють гуд. Помилок, тьфу-тьфу, не видає по ній. Видавало колись, але по причині того, що не правильно налаштований газ був.
То як би радили, їхати на ту чистку форсунок чи не лізти поки працює?
І ще таке уточнення: калібровку холостого ходу треба робити точну через окремі дві точки, чи достатньо на самій моделі ту криву в лівій частині рухати і так виставляти? Тобто цікавить в загальному, в яких випадках треба додатковою моделлю (2 точки) виставляти ХХ? Можливо там механіка чи автомат..
Опубликовано 25 Май 2018 - 22:56
Почистив і відкалібрував сьогодні форсунки. Трохи накатав карту, порівняв ХХ, тиск, все вроді в нормі. Завтра гляну, як переключиться і відпишусь.
До речі. Накатав на форсунках (Валтек) 40 тис. то міняли лише демпферні кільця, але на наступне "ТО", напевне треба буде ще щось міняти, бо вигляд мали дійсно не дуже.
Віддав за роботу 200 грн. (можливо комусь для статистики чи аналізу).
Опубликовано 23 Июнь 2018 - 07:44
Трабл по трохи повертається. Вранці коли похолодання до +10 +13, навіть почергове ввімкнення форсунок не допомагає нормально переключитись на газ. Стоїть 1 секунда інтервал, і якраз кожну секунду обороти просідають до троїння.
Напевне треба чекати не осіні, коли буде серйозно відчуватись, а зараз вирішувати проблему. Виходить чистка форсунок була для профілактики, а ввімкнення почергового переходу на газ по форсунках просто згладило проблему.
Виходить залишається лише ремкомплект редуктора?
Опубликовано 05 Июль 2018 - 14:31
Да ладно, кме Сильвер стоит 2000, а ремкомплект на него 600грн
а работа за "спасибо"?
Редуктор KME Silver TUR до 200 л.с. 1 582.7 грн
https://mistergaz.in...silver-tur.html
#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)
Опубликовано 05 Июль 2018 - 16:23
а работа за "спасибо"?
Редуктор KME Silver TUR до 200 л.с. [/size]1 582.7 грн[/size]
https://mistergaz.in...silver-tur.html
Опубликовано 05 Июль 2018 - 17:08
Изменено: ledokol, 05 Июль 2018 - 17:09
#Я_ПОРОХОБОТ (і цим пишаюсь)
Гараж →
Выбор авто →
Opel Vectra C 2003Автор: Fors1k • Дата: 15 Октябрь 2023 ![]() |
|
||
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Допоможіть с проблемою z22seРобив мотор z22se після зборки почав клацати дросель і при їзді оберти не піднімаються вище 2000 тисяч Автор: Strelalala • Дата: 13 Сентябрь 2023 ![]() |
|
||
Opel-Club →
На обочине →
Смена поставщика бытового ГАЗа (обл.газ)Ктонить уже менял? Автор: Ma$ter_x • Дата: 29 Декабрь 2020 ![]() |
|
||
![]() |
Гараж →
Ремонт →
Электрика →
Не заводится, горит ESPНе заводится, горит ESP Автор: Part1995 • Дата: 25 Октябрь 2020 ![]() |
|
|
![]() |
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Замена двигателя который стоял с АКПП на автомобиль с МКППЗамена двигателя который стоял с АКПП на автомобиль с МКПП Автор: Part1995 • Дата: 20 Октябрь 2020 ![]() |
|
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых