Новості с полєй. Про машини з мокрими пасками ГРМ.
EB2 (Stellantis 1.2 л, 3 циліндри, Пежо, Сітроен, Опель, мабуть і Фіат вже) - на гібридні версії почали замість wet belt ставити цепок ГРМ, але всіх інших EB2 це не стосується. Якась нідерландська фірма випустила для всіх EB0 i EB2 комплект цепка ГРМ, яким можна замінити комплект паска, але виробником він не схвалений, тобто все на свій страх і ризик.
По Форд Екобуст 1,0 л (Фокс) - у США почалася відзивна кампанія на двигуни випуску до 2019 р., тільки з автоматом (тобто Павершифтом), Європи і машин з механікою це поки що не стосується. На цих двигунах останніх років випуску замість мокрого паска ГРМ вже стоїть цепок, але помпа все одно приводиться мокрим паском, як і раніше.
Дизельний Форд Екоблю 2.0 л (з 2016 р.) також має мокрий пасок ГРМ, про 1.5 л нічого не знаю.
Надійність у всіх приблизно однакова (погана), з них найменш проблемний EB2 безнадувний.
Що цікаво, у EB2 в Україні ресурс більший, ніж у Європі. У нас 250 ткм вважається для них нормою, а там вони нерідко на 60 ткм лягають. Очевидно, справа у рекомендованих інтервалах заміни оливи.
Загалом серед бензинових трициліндрових корчиків ЕБ2 вважається кращим ніж Екобуст Фокс, бо у ЕБ2 хоча б цей пасок міняється відносно просто, тобто за притомні для власника гроші, а у Фоксі треба багато розбирати і це дорого, крім того у ЕБ2 помпу не клинить, на відміну від Фокса.