Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Флуд про вибір автотехнічні аспекти


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
5344 ответов в теме

#1074872864
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 25 Апрель 2017 - 22:36

Тема виділена з "Продажного флуду", переважно містить обговорення технічних подробиць.

Обговорення особливостей професії і корисні повідомлення, які були актуальними переважно на момент їх написання, залишаються у "Продажному флуді".

Також сюди виносяться аналогічні повідомлення і обговорення з тем "Продам быстро... недорого. Дрин-тин (с)" та інших великих тем розділу.

 

Сенс виділення - щоб технічна інформація, яка може мати якусь цінність як корисна або хоча б цікава, не губилася у комерційних темах на сотню сторінок, де основне наповнення стає застарілим вже через декілька місяців.


  • 0

#3151
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4285
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 12 Май 2022 - 15:22

Volt чув колись про гібриди, а от Bolt тільки на електриці

таки да вольт гтбрид, больт (он же опель ампера)  -  электрИкЭ


  • 0

 
:hi: 
 
 


#3152
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 3107
  • Возраст: 28
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано 12 Май 2022 - 15:28

таки да вольт гтбрид, больт (он же опель ампера) - электрИкЭ

Не так.
Chevrolet Volt = Opel Ampera(2010 рік випуску) - гібриди.
А Chevrolet Bolt = Opel Ampera-е(2016 рв) - електро.

Изменено: Sanyokk, 12 Май 2022 - 15:34

  • 0

В ігнорі - Vigors.


#3153
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4285
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 12 Май 2022 - 15:44

Не так.
Chevrolet Volt = Opel Ampera(2010 рік випуску) - гібриди.
А Chevrolet Bolt = Opel Ampera-е(2016 рв) - електро.

Спасибо за ликбез - не знал такого
  • 0

 
:hi: 
 
 


#3154
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 12 Июнь 2022 - 11:21

не просто ж так народ массово пересаживался на lexus/infinity/acura

Так правильно.

 

Я конечно БМВ не владел- но неужели с технической точки зрения там такая печаль как ты пишешь ? Мерседес тоже? Ауди 

БМВ - така печаль крім дизельних, і то крім не всіх дизельних. Ще Е46 з варіаціями бензинового 1,9 був відносно надійним, потім все.

Мерседес - крім дизельних (і то повно нюансів) і все одно згниє зі швидкістю Кадетта.

Ауді - крім дизельних і з ДСГ.

З тим же успіхом можна погратися і в Ягуар - також вльотно по утриманню, але хоч можна купити на вторічці за три копійки, бо там немає знаменитої німецької якості виготовлення і інжинірингу.

Хто-небудь хоче дизельний Ауді на ручці? Ну, на гідромеханічній АКПШ там начебто деякі старші моделі є, але старші моделі - це переважно розвага для першого власника, якого питання вартості утримання на суттєвих пробігах мало цікавлять, та і просто може собі дозволити.


  • 0

#3155
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 12 Июнь 2022 - 11:42

Так правильно.

ну, если ты не об очепятке в последней букве, то вполне они себе продаются, особенно если взять вместе Ниссан и Инфинити.. БМВ курит паперосы, как малолетка за гаражами..

 

Инфинити:

https://www.goodcarb...-sales-figures/

 

Ниссан:
https://www.goodcarb...-sales-figures/

 

БМВ:

https://www.goodcarb...-sales-figures/

 

не хочу смотреть Тойота +Лексус и Хонда + Акюра.. догадываюсь, что там цифры прикольнее..



#3156
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 12 Июнь 2022 - 12:03

ну, если ты не об очепятке в последней букве, то вполне они себе продаются, особенно если взять вместе Ниссан и Инфинити.. 

Інфініті за якістю дуже близький до німців (не дарма малі Інфініті є родичами Мерседеса і мають купу його агрегатів) і дуже далекий від Лексуса і Акури. Ніссан від Тойоти і Хонди ще далі, не рахуючи Фронтіра 4,0 л і старого Пасіка з тим же двигуном, які були останніми надійними Ніссанами (туди ж ще Хтерра).

Інфініті і у кращі часи був за надійністю досить далеко від Лексуса і навіть Акури, хоча серед них були відносно вдалі моделі.

Продажі Ніссанів - це як продажі марок концерну Крайслер. Просто з 2001 року у них була сама лояльна до фінансово неспроможних покупців політика. Це бомжові машини для бідних негрів і бідних білих жінок, а апскейл марки, типу Інфініті і Джип - для тих, хто не дуже добре розбирається у техніці, але має гроші, або навпаки, знає скільки він струсить знижки з продавана, а далі все буде робити сам.

З технічних міркувань там можна було купити згаданий Фронтір серед малих пікапів і Рем 1500 і вище серед великих, все.


  • 0

#3157
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 12 Июнь 2022 - 12:35

Інфініті за якістю дуже близький до німців (не дарма малі Інфініті є родичами Мерседеса і мають купу його агрегатів) і дуже далекий від Лексуса і Акури. Ніссан від Тойоти і Хонди ще далі, не рахуючи Фронтіра 4,0 л і старого Пасіка з тим же двигуном, які були останніми надійними Ніссанами (туди ж ще Хтерра).

ну, тут может ты чуть больше в теме. продажи то есть.

причем некоторые Инфы - это были переделанные праворукие модели для внутреннего рынка Японии.

 

у меня просто был праворукий заднеприводный Ниссан. если я выскажу всю правду в плане сравнения по качеству с ООБ - ты сам же меня забанишь, т.к. зачем-то стал своим в чужой команде.

 

у меня от Ниссана - самые положительные воспоминания. как и у всех в семье от праворуких тойот и ниссанов, которые были базой для лексусов и инфинити. в отличие от гуана мицика..

 

ну, и 100 - 150 тыс продаж в год они ж у кого-то из премиума откусывают. пусть не только у немцев. частично у япов, частично у америкосов. не было бы смысла - закрылись бы.

 

там просто максимум прагматизма. есть рынок и продается - тулим и продаем. нужно менять - меняем.



#3158
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 12 Июнь 2022 - 13:03

у меня просто был праворукий заднеприводный Ниссан

Це все прєданья старіни глубокой. Колись Ніссан бодався з Тойотою і був вері гуд. Потім не витримав змагання (надійні машини, тільки спортивнішого іміджу, але гірший ніж у Тойоти менеджмент і, відповідно, щоб бути на рівні тойот, вищі витрати) і став спочатку у великих боргах (і почав економити на багато чому, але ще було багато і хороших машин, особливо ДжДМ), а потім був на межі банкрутства І Рено з Карлосом Гоном їх від банкрутства рятувало. Карлос Гон рятува їх економлячи на всьому, а не на багато чому (що вони ще до нього почали робити, просто Гон робив це ефективніше). Ніссан вже більше 20 років - це про фінанси, а не про машини.


  • 0

#3159
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 12 Июнь 2022 - 13:21

Muzzy,  мне кажется, ты чуток преувеличиваешь..

 

7е место в Штатах по продажам. пусть восьмое, если объединить киа и хуиндай..

 

более чем достойно, как по мне.

 

image.jpg



#3160
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 12 Июнь 2022 - 13:59

Muzzy,  мне кажется, ты чуток преувеличиваешь..

 

7е место в Штатах по продажам. пусть восьмое, если объединить киа и хуиндай..

 

более чем достойно, как по мне.

Продажі, тим більше у Штатах - це про те, як у дилершипі малюють four squares. Про надійність машини - це в десяту чергу. Окей, в четверту.

До того ж, який сенс у таблиці, у якій разом легковушки і пікапи? Ф-150 - це окремий всесвіт, як і Сілверадо (якому паскудні ДжМівські АКПШ не заважають продаватися дуже добре).

А стосовно якості - Мазда продається вдвічі гірше ніж і Кіа, і Хьонде (тобто вчетверо), при співмірній ціні. Мазда не ідеальна зі своїм Скайактівом, але ж не порвняно з цими двома. :sm3:


  • 0

#3161
DenisZed

DenisZed

    Авторитет

    • Сообщений 2916
  • Возраст: 39
  • Имя:Denis
  • Город:Гагарина - Тополь - Выборгская
  • Авто:разные
  •  
  • Регистрация: 27.01.2008

Опубликовано 12 Июнь 2022 - 23:34

Было два лифа. Тупо не ломался. Над одним даже старался.

Ан нет, хитер полетел, было дело.
Что не могу сказать про другие марки.

Нормально всемс ниссаном. Как и у всех, есть удачные и неудачные модели.
  • 0

Ни ГМО, ни ГБО
 


#3162
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 13 Июнь 2022 - 10:36

Тойоту не цікавили електромобілі, вона була (і є) попереду всієї планети у гібридах, так що це не коректне порівняння, вони на полі електрокарів не змагалися.
У типах автомобілів різниця величезна. Форд декілька років назад убив у Штатах всю свою лінійку справжніх легкових машин (не кросоверів), крім Мустанга - доекспериментувався, обісрався, залишив сегмент ринку. До речі, стосовно дабл-клатч трансмісій на Фокусі і Фієсті було декілька років назад журналістське розслідування Детройт Фрі Пресс - дуже цікавий цикл статей. З Ф-150 Форд ніколи б собі такі експерименти не дозволив.

Стосовно надійності Ліфа як ознаки того, що Ніссан робить хороші машини - так, інколи робить, тим більше, очевидно, це був інтерес материнської компанії (якою фактично є Рено). Тобто робить, коли є вказівка робити хороше,а не найнижчої собівартості, інженерні компетенції для цього все ще якісь залишилися (всупереч багаторічній малозатребуваності, пардон за кострубате слово), та і сфера це для автомобілебудування досить нова (у справді масовому сегменті), але надзвичайно перспективна. Питання у тому, яке співвідношення при проектуванні моделей однієї і іншої вказівки - робити хороше чи робити дешеве.
  • 0

#3163
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 13 Июнь 2022 - 11:30

Muzzy, никто ж не спорит.. хотя, плагины и электрички там тоже уже пошли..

но, доля рынка у ниссана относительно неплохая.. на их фоне, мацдо и мицыки курят.. зурабик близко (пусть это уже и тойота частично).. хотя, как для исключительно полноприводных - показатели прикольные.


Изменено: Manager, 13 Июнь 2022 - 11:31


#3164
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 13 Июнь 2022 - 18:38

Міцик курить з тієї ж причини, що і Ніссан - будь-якому прагненню до економії має бути розумна межа. Тільки у Ніссана є за спиною потужна фінансова компанія (яка кредитує бідних негрів без забезпечення, що в принципі веде в тупик, але до певного часу якась умовна ЕБІДТА малюється гарно і для курсу акцій це начебто ОК) і він хоч колись мав у Штатах хорошу репутацію, на відміну від Міцика, який на третину належав Крайслеру, що в очах американця ніяк не є хорошим знаком.
Мазда, до речі, з тих пір як пішла від Форда, підняла якість і вже давно дружить з Тойотою, хоча крім американського і канадського Ярісів, які є Маздою 2, я не пригадую у них спільних моделей чи взаємного використання агрегатів. Але вони взаємно роблять машини партнера на своїх заводах.
  • 0

#3165
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 13 Июнь 2022 - 18:49

Muzzy, чем тебе Ниссан насолил?)

 

как по мне, они нормально балансируют, будучи № 3 из япов.. кто там чья материнская компания - вопрос такой, т.к. рено и ниссан встречно владеют друг другом (пусть и у рено доля чуть больше). тупо, существенно снизили расходы на разработку и выпуск, поделившись моделями.

 

тойота вон вообще выпускает модели и на базе бмв и на базе субару и как ты говоришь на базе мазды (не знал о ярисе в этом плане, если честно).


Изменено: Manager, 13 Июнь 2022 - 18:50


#3166
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 3107
  • Возраст: 28
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано 13 Июнь 2022 - 20:13

Muzzy, чем тебе Ниссан насолил?)

как по мне, они нормально балансируют, будучи № 3 из япов.. кто там чья материнская компания - вопрос такой

Це зараз начебто в Нісана все добре,але якби не Рено то Нісана б уже не було.
Саме на гроші Рено Нісан був врятований.
Зараз Нісан держиться на трьох моделях в середньому сегменті і на щось більше вже не претендує.

Изменено: Sanyokk, 13 Июнь 2022 - 20:14

  • 0

В ігнорі - Vigors.


#3167
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 13 Июнь 2022 - 20:31

Це зараз начебто в Нісана все добре,але якби не Рено то Нісана б уже не було.
Саме на гроші Рено Нісан був врятований.
Зараз Нісан держиться на трьох моделях в середньому сегменті і на щось більше вже не претендує.

я в курсе истории

какая разница?

если они всегда были в разы успешнее мазды и мицыка?

были проблемы, нашли вариант выхода из ситуации - тоже скорее плюс в их пользу..



субару я бы поставил чуток осторонь.. но и успешнее субару тоже.



#3168
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 15 Июнь 2022 - 11:19

Ніссан був другою компанією японського автомобілебудування (не Хонда), тримав у тонусі Тойоту, потім все просрав і вижив як комерційний проект на гроші Рено, як самобутня і крута автомобільна фірма він помер років 20 назад, до того хворівши років 10-15 і пропустивши поперед себе Хонду.
Мазда і Міцу - це взагалі не гравці якогось значного рівня за межами Азії, це колишні дочки Форда і Крайслера, які мали певний успіх у певних нішах, все, на інше і не претендували. Ми не згадуємо роторні і не роторні Мазди 60-х, коли це була самобутня технологічна компанія, а не додаток Форда, бо так можна згадати і Воксхол як реальний підрозділ ДжМ (відрижка цього була ще на початку 80-х), а не марку для бедж-інжиніринга без власного КБ. Мазда зараз намагається створюватися заново і має певний успіх. Міцу сьогодні - пародія на Ніссан, тобто третя марка концерну після Рено. І це не рахуючи Інфініті. Серйозно там ставляться тільки до Рено, ну і Інфініті намагаються не втратити, як зачіпку у преміум-сегменті, до того ж кооперація з Мерседесом допомагає зменшити собівартість. Що у них вийде далі з Інфініті - невідомо.
Форд також мав люксові і напівлюксові підрозділи і зарубіжні продав, а Меркюрі понизив до майже Форда, а потім ліквідував, тільки Лінкольн залишив, і то ще років 15 назад закрив їхній головний завод, завдяки якому у більшості Лінкольнів була справді хороша якість складання, з тих пір Лінкольн збирається на тих же заводах, що і марка Форд.
  • 0

#3169
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 15 Июнь 2022 - 11:58

Muzzy, это прикольно. но, откуда продажи?

 

ладно, второе место уступили Хонде. но и там тупо 2-3 удачные модели решают.. и разница не прям наполовину.



#3170
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 15 Июнь 2022 - 14:11

  У всіх марок вирішують 2-3 удачні моделі . Рома , ти ж як бувавший за бугром , повинен знати що Сівік , то стартовий авто всіх мігрантів . Одіссей в Америці мега популярний - недорогий та практичний сімейник .

 Та і не треба недооцінювати ринок Азії . Народу там живе дофіга , попит на авто великий , звичайно специфіка друга , менше рожи кожи , менше габарити , але бабоси автовиробниками там заробляються теж , можливо більші чим в Європі .


  • 0
Реклама в подписи запрещена

#3171
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 15 Июнь 2022 - 15:27

Шусман, та понятно. цифры рынка штатов мелькали.. цивик и аккорд вывозят хонду, как и королла и кемри тойоту. альмера и максима не дотягивают.

 

не списывал бы ниссан. крепкий топ 3. пара неправильных движений хонды - и №2. хотя отдельными моделями репутацию себе подпортили связями с французами.



#3172
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 20 Июнь 2022 - 14:26

Тойоту вивозять також дуже гарно Рав4 (а вже є й Королла Кросс, чи як там їхній малий кросовер називається), Пріус, Хайлендер, Такома і Сієнна. Плюс Авалон і Секвоя мають певні продажі. А 4Раннер після припинення випуску ніссанівської ХТерри - однозначно король сегменту (і найнадійніша Тойота в принципі). Не будемо про Тундру, бо продажі не американських великих пікапів у сегменті незначні.
У Хонди я б не став ігнорувати Пілот і Црв, та і Фіт відносно непогано продавався.
Ну і Лексус з Акурою цікавіші у продажах, ніж Інфініті.
  • 0

#3173
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 20 Июнь 2022 - 15:42

Muzzy, тем не менее, 7-8е место в штатах, о котором еще 20 конкурентов могут только мечтать..


и они там обновили линейку реально.



#3174
head2ears

head2ears

    Старожил

    • Сообщений 294
  • Имя:Sergio
  • Город:Чернігів
  •  
  • Регистрация: 02.02.2015

Опубликовано 16 Июль 2022 - 23:08

Muzzy, реально перегинаєш. Ніссан звичайні машини мас-маркету і продажі це підтверджують. Твої теорії - твоя особиста думка, маєш право)
  • 0

#3175
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 18 Июль 2022 - 03:00

как по мне, Тойота, Ниссан, Хонда и Субару - примерно в одной лиге.

 

может можно и Мазду включить. и местами Сузуки.

 

к Мицыку - у меня личная неприязнь) визуально умеют завлечь, в плане техники - часто дешевые понты для приезжих.

 

Дайхатсу, Исузу, Митсуока - не сталкивался.



#3176
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 19 Июль 2022 - 14:50

Muzzy, реально перегинаєш. Ніссан звичайні машини мас-маркету і продажі це підтверджують.

Ти дивишся з точки зору споживача з країни, де праця автомеханіка коштує, за мірками першого світу, дуже дешево (навіть якщо ми так не вважаємо), тому вона також справедлива тільки певною мірою. Але зверни увагу, що навіть у нас остання Прімера проклята більше, ніж всі Фіати разом взяті - хоч древні Тіпо і Регати, на яких тут їздили у 90-х, коли вони вже були на останньому своєму подиху, хоч досить нові Лінеї і Гранде Пунто, навіть турбобензики. А до Фіату в нашій країні дуже скептичне ставлення. А як так вийшло, що Ніссан "таке" створив? А так, як я описав - на певному етапі трапилася економія на всьому. До речі, машина почала випускатися приблизно у тому ж періоді, коли дуже надійну Мікру К11 замінила дуже посередня з точки зору надійності К12. Так, вона у нас не вважається проблемною зовсім, але на Заході якість ще Ніссана у К11 і вже Рено у К12 відрізняють дуже добре (у К12 і агрегати значною мірою Рено). Ні, Рено - це "болєє-мєнєє", я до них загалом добре ставлюся і у них багато сильних сторін, вони, як правило, витривалі, але до "того" Ніссана їм за якістю як до неба.



Дайхатсу

Донька Тойоти і розробник або співрозробник малих Тойот, включно з ранніми Ярісами, плюс взаємний обмін агрегатами. Я б вд взяв.


  • 0

#3177
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4285
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 19 Июль 2022 - 14:53

...на певному етапі трапилася економія на всьому.

Это до Карлоса Гона? Или уже он руку приложил?
  • 0

 
:hi: 
 
 


#3178
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 19 Июль 2022 - 15:18

Это до Карлоса Гона? Или уже он руку приложил?

Почалося незадовго до нього. А він "усугубіл" з точки зору економії, правда потім слідкував, щоб аж таких косяків, як та Прімера, більше не було. Приблизно тоді ж варіатор став на Ніссанах майже безальтернативною коробкою при двох педалях - придворний виробник трансмісій витратився на розробку плюс собівартість суттєво нижча за гідромеханку.


  • 0

#3179
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 20 Июль 2022 - 04:05

Muzzy, та у каждого производителя есть не самые удачные модели. формально, это не сильно парит покупателей нового, которые ездят 3 года/100тыс км и всё покрывает гарантия.

просто, нужно держаться в стороне при покупке бу.

 

у меня даже в вэ8 есть нюанс - вместе с ремнем на 150 тыкм нужно менять блок с заслонками впускного коллектора. он там стоит фигню, но если не заменить - то в итоге разбалтываются болты на заслонках, падают в цилиндр и ты попадаешь на капиталку или бу движок. цена вопроса может быть в районе 10ки.. тот случай, когда нужно знать нюансы и не обслуживаться в гаражах. я поменял, валяется где-то - и, если что, у пары болтов уже был люфт, хотя свои честные 150тыкм, а то и 200 - оно обычно ходит. опять же, это уже за пределами гарантии и производителя обычно не сильно парит. хотя движок сам по себе - типа миллионник.


Изменено: Manager, 20 Июль 2022 - 04:06


#3180
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 21 Июль 2022 - 16:30

Muzzy, та у каждого производителя есть не самые удачные модели

Є. А є виробники, які систематично ставлять на значну частку своїх машин найдешевші комплектуючі. Ніссан, Фіат і Крайслер.


  • 0

#3181
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 22 Июль 2022 - 02:43

Є. А є виробники, які систематично ставлять на значну частку своїх машин найдешевші комплектуючі. Ніссан, Фіат і Крайслер.

ну, у меня был опыт только с праворулькой 96го года 3.0 220 лысы.. честно

на его фоне ООБ - фуфел, но с более красивыми сидушками и дверными картами (и это только благодаря топовой комплектации)..

 

да и сейчас моцно обновляют модельный ряд.. чего только стоит возрожденная зет (пусть и рашинцы испоганили букву).

 

 

в переводе не смотрел, но вот гугл выдает вариант:

 


Изменено: Manager, 22 Июль 2022 - 02:45


#3182
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Июль 2022 - 13:37

Твій досвід з олдтаймерами і досвід DenisZed з електроприладом, надійності сучасних Ніссанів з ДВЗ не стосуються ніяк, взагалі ніяк. :av:
  • 0

#3183
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 22 Июль 2022 - 13:50

Muzzy, не буду спорить. может ты больше в теме по последним моделям.

 

я вижу продажи. назвать всех покупателей тупыми - как-то тоже неправильно.

 

пусть может и 3 года гарантии/100 тыкм многое решает. при том, что в Штатах многие берут в лизинг на 3-4 года и остаточная стоимость в конце лизинга не сильно парит.



#3184
rvgu

rvgu

    Авторитет

    • Сообщений 4774
  • Возраст: 40
  • Имя:r25
  • Город:Кременчук
  • Авто:У нас тут модер гей чи шо став?
  •  
  • Регистрация: 19.09.2008

Опубликовано 22 Июль 2022 - 20:04

Muzzy, не буду спорить. может ты больше в теме по последним моделям.

 

я вижу продажи. назвать всех покупателей тупыми - как-то тоже неправильно.

 

пусть может и 3 года гарантии/100 тыкм многое решает. при том, что в Штатах многие берут в лизинг на 3-4 года и остаточная стоимость в конце лизинга не сильно парит.

не, просто есть такие- кто не удивляется что нужно перебрать ходовку при пробеге 10ткм год, каждую весну на сто... и хрен им расскажешь что на тойоте - заглядывал последний раз в ходовку....тыщ 40 назад...


  • 0

Реклама!!!


#3185
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11511
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 22 Июль 2022 - 20:12

и хрен им расскажешь что на тойоте - заглядывал последний раз в ходовку....тыщ 40 назад...

Тю. Я на ОВА забыл, когда что-то менял в ходовке. И все Ок.

Но это не значит, что нужно брать ОВА. Хотя... У каждого свои запросы.


Изменено: Avtomobilist, 22 Июль 2022 - 20:14

  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых