Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Флуд про вибір автотехнічні аспекти


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
5353 ответов в теме

#1074872864
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 25 Апрель 2017 - 22:36

Тема виділена з "Продажного флуду", переважно містить обговорення технічних подробиць.

Обговорення особливостей професії і корисні повідомлення, які були актуальними переважно на момент їх написання, залишаються у "Продажному флуді".

Також сюди виносяться аналогічні повідомлення і обговорення з тем "Продам быстро... недорого. Дрин-тин (с)" та інших великих тем розділу.

 

Сенс виділення - щоб технічна інформація, яка може мати якусь цінність як корисна або хоча б цікава, не губилася у комерційних темах на сотню сторінок, де основне наповнення стає застарілим вже через декілька місяців.


  • 0

#3361
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 25 Ноябрь 2022 - 10:02

Ні. Рідко, але були на 1.4 з гідротрансом... 1.0-1.2 на ізіку. 

Британці цю версію не знають, але можливо, вони інколи пропускають модифікації, не представлені у них. Зокрема, вони, не знають нашу ОВЦ з 2.2 147 к.с. на рестайл.

 

Они оба читают статьи

Ти не забувай, що крім розпилів фільтрів (цікаво мені як у душі товарознавцю) і плачу про обірвані ремені ГРМ ("Дайко гавно, ІНА руліт" і тому подібні авторитетні думки від любителів спробувати що-небудь Топран і фільтри Стеллокс) на Драйв2 від любителів засунути свої руки куди не треба (цікаво мені, коли я хочу занадто зекономити на запчастині або на послугах СТО і треба себе переконати цього не робити), а потім дивуватися чому щось пішло не так, я читаю на автомобільну тематику виключно англійською з американських, а останнім часом переважно британських джерел, і статті з цього складають за останні років десять навіть не 2%, а 98% - форуми і коментарі у автомобільних блогах і ютубі. Це дає трохи інший спектр інформації, ніж твої джерела. З хорошого, наприклад, я знав і казав про це на цьому форумі, що машини з EP6 собі не беруть і друзям не радять ще до 2013 р. (точніше рік не пам'ятаю, але тоді сюди забіг на декілька місяців якийсь дикий фанат, який купив собі новий С4 на 17" дисках, і який дуже наполегливо намагався всіх у чомусь переконати), а не років через три після цього. Також я ніколи не стверджував, що у Фокуса 3 до 2012 р. АКПП. Це два приклади, які я пам'ятаю, бо безтурботне ставлення до EP6 мені було дивне, а АКПШ на третьому Фокусі було одним з приводів виділити тему з технічним флудом з продажного, це і зараз на другій сторінці є.

Так що у всіх підходів є свої слабкі і сильні сторони, всі інколи помиляються. Треба брати сильні сторони з обох, а їх комбінування дозволяє уникати значної кількості слабких сторін обох методів. Я так думаю.



тоже бачке омывателя от расширительного не отличит

А це цікава тема.

 

Ось що роблять люди, які плавали і знають, на відміну від "чітатєлєй":

"Как-то так" і "не получаєцца", як він каже і як і так видно. При тому, я не здивуюсь, якщо це СТО, а не веселий власник, у якого ручки чешуться.

 

А ось як це робиться не как-то так:

І добре, що я після першого ролика щось запідозрив (переважно, що ці всі галери мені не треба), знайшов другий і тільки після того туди поліз.

Я ще й збираюся салонний фільтр сам міняти. Залишилося тільки зрозуміти чому вони у всіх м'яті (крім того, що їх часто боком всовують) і як робити, щоб так не було.

А заміна паливного також нєфіг дєлать, але краще нехай всі ці трубочки знімає і одягає механік, мені якось спокійніше буде.


  • 0

#3362
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1856
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 25 Ноябрь 2022 - 15:01

EP6 собі не беруть і друзям не радять ще до 2013 р.

З 2006... на 207, 308, С4....

Ще є 1.4, це ЕР-3. Болячки ті самі...

У них ступінь стискання по 11, це також викликає массу нюансів поруч з люмінієвим блоком, низькими поршнями...  


  • 0

ПТН ПНХ


#3363
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13538
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 25 Ноябрь 2022 - 20:48

Британці цю версію не знають, але можливо, вони інколи пропускають модифікації, не представлені у них. Зокрема, вони, не знають нашу ОВЦ з 2.2 147 к.с. на рестайл.
 

Ти не забувай, що крім розпилів фільтрів (цікаво мені як у душі товарознавцю) і плачу про обірвані ремені ГРМ ("Дайко гавно, ІНА руліт" і тому подібні авторитетні думки від любителів спробувати що-небудь Топран і фільтри Стеллокс) на Драйв2 від любителів засунути свої руки куди не треба (цікаво мені, коли я хочу занадто зекономити на запчастині або на послугах СТО і треба себе переконати цього не робити), а потім дивуватися чому щось пішло не так, я читаю на автомобільну тематику виключно англійською з американських, а останнім часом переважно британських джерел, і статті з цього складають за останні років десять навіть не 2%, а 98% - форуми і коментарі у автомобільних блогах і ютубі. Це дає трохи інший спектр інформації, ніж твої джерела. З хорошого, наприклад, я знав і казав про це на цьому форумі, що машини з EP6 собі не беруть і друзям не радять ще до 2013 р. (точніше рік не пам'ятаю, але тоді сюди забіг на декілька місяців якийсь дикий фанат, який купив собі новий С4 на 17" дисках, і який дуже наполегливо намагався всіх у чомусь переконати), а не років через три після цього. Також я ніколи не стверджував, що у Фокуса 3 до 2012 р. АКПП. Це два приклади, які я пам'ятаю, бо безтурботне ставлення до EP6 мені було дивне, а АКПШ на третьому Фокусі було одним з приводів виділити тему з технічним флудом з продажного, це і зараз на другій сторінці є.
Так що у всіх підходів є свої слабкі і сильні сторони, всі інколи помиляються. Треба брати сильні сторони з обох, а їх комбінування дозволяє уникати значної кількості слабких сторін обох методів. Я так думаю.

А це цікава тема.
 
Ось що роблять люди, які плавали і знають, на відміну від "чітатєлєй":

"Как-то так" і "не получаєцца", як він каже і як і так видно. При тому, я не здивуюсь, якщо це СТО, а не веселий власник, у якого ручки чешуться.
 
А ось як це робиться не как-то так:

І добре, що я після першого ролика щось запідозрив (переважно, що ці всі галери мені не треба), знайшов другий і тільки після того туди поліз.
Я ще й збираюся салонний фільтр сам міняти. Залишилося тільки зрозуміти чому вони у всіх м'яті (крім того, що їх часто боком всовують) і як робити, щоб так не було.
А заміна паливного також нєфіг дєлать, але краще нехай всі ці трубочки знімає і одягає механік, мені якось спокійніше буде.

Многабукав (с)
Бери пляшку, приезжай :)
Если есть злейший враг- ер6 турбо ))))

У французов есть только тди мех
Это работает
У Опеля -... промолчу
Я все что собирал руками могу описать
Собирал много... и машин и моторов.
Наверное поэтому могу отличить лонжерон от стапеля и коленвал от полуоси)
Все машины конструкторы. Все можно разобрать и собрать. Вопрос бюджета
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#3364
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1856
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 26 Ноябрь 2022 - 06:37

Все можно разобрать и собрать.

Питання в тому як часто це треба робити на тому чи іншому авто... І чи є можливість між цими процедурами виконати заміну/реставрування, бо не всі автотехнологіїї в нашій країні можливо повторити.


  • 0

ПТН ПНХ


#3365
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13538
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 26 Ноябрь 2022 - 08:30

Юрий Сергеевич, в большинстве случаев реставрация- это отложенная замена детали)
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#3366
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1856
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 26 Ноябрь 2022 - 19:24

Малось на увазі: перенапилення, шліфовка/розточка в "ремонт", канавки під інші кільця, т.п.


  • 0

ПТН ПНХ


#3367
-akaDemik-

-akaDemik-

    Дизельний холодильник

    • Сообщений 26895
  • Возраст: 41
  • Имя:Pasha
  • Город:Київ, Лісовий
  • Авто:OAJ '11 A17DTR (exOAF 1.7D '94)
  •  
  • Регистрация: 22.05.2008

Опубликовано 26 Ноябрь 2022 - 21:30

-akaDemik-, среди всех роботов, самый удивительный- изик...

Іноді тебе без перекладача важко зрозуміти, хоча по телефону наче нормально колись спілкувались.

Ізік поганий на корсі? Я на автоматах декілька разів катався, але ніколи не думав над їх придбанням, тому не маю досвіду в експлуатації.

 

Паши астру по телефону оформляли

Це ти про мене?


  • 0

18+ тільки для повнолітніх

Спойлер

Я - атеїст, але атеїст Київського Патріархату

#3368
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 04:45

автомат после 200 я б не смотрел.

 

или иметь 800уе на ремонт старого или 1.5куе свежего. и там гарантий почти нет.

 

проще жену на механику приучить.



#3369
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1856
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 09:28

проще жену на механику приучить.
Простіше розвестись і знайти дружину, що вміє на механіці їздити...
  • 0

ПТН ПНХ


#3370
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 15:40

Простіше розвестись і знайти дружину, що вміє на механіці їздити...

Ну, я перевел на МКПП по «бразильской системе»: либо ООБ 3.0 либо маршрутка..
Вполне даже ездила и не жужжала..;)

Я вообще т мужик не злобный, но с вредителями строг (С) ))

#3371
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13074
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 15:47

Дякую за пропозицію. Залишаю за собою можливість нею при нагоді скористатися. :)
  • 0

#3372
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13538
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 19:17

Muzzy, правильно
На машине не экономят)
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#3373
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 29 Ноябрь 2022 - 04:21



Що, знов абонемент на рік проплатив? :sm13_:

или :sm13_:

Спойлер


Изменено: Manager, 29 Ноябрь 2022 - 04:40


#3374
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13538
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 29 Ноябрь 2022 - 07:50

Manager, ещё и накормил)
И по памяти бак полный
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#3375
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7797
  • Возраст: 52
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 29 Ноябрь 2022 - 12:22

за сколько можно брать перевертыш? ездит уже после того как 35000, лобовое поменяно, двери закрываются
https://auto.ria.com...o_33475913.html



чи ну его нафикк?


  • 0

#3376
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1856
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 29 Ноябрь 2022 - 14:03

Для якіх цілей? 1.6 під/за  200Ккм може попросити грошенят...


  • 0

ПТН ПНХ


#3377
molodec

molodec

    Авторитет

    • Сообщений 7797
  • Возраст: 52
  • Имя:Ruslan
  • Город:Днепр
  • Авто:Pony car
  •  
  • Регистрация: 02.01.2009

Опубликовано 29 Ноябрь 2022 - 14:43

Для якіх цілей? 1.6 під/за  200Ккм може попросити грошенят...

та воякам, но не на передок....шото не зашла идея. про движок учту спс


  • 0

#3378
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1856
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 29 Ноябрь 2022 - 22:23

Рус, ну ці (1.5-8в і 1.6-16в) досить бюджетні в плані матеріалів, як правило (по ланосам судячи) на 100ккм починає текти масло зовні спереду між 2-3 горшками (там основний маслоканал в голову), десь на 200ккм "пішла вода в хату" (вода в мастило). Але капремонт голови на 16в то накладно... 


  • 0

ПТН ПНХ


#3379
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2134
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 01:40

Manager, то так і є - японці роблять Речі! А німці роблять Автомобілі :)

 

Бачу перед очима Авенсіс приблизно років Зінок, в який власник вкладається без жалю за соткою-другою баксів туди-сюди. При всіх його перевагах над ООБ (яких я бачу рівно три - динамічніший, економніший і як пружно підвіска працює, Омега аж занадто комфортна) мороки з ним не менше, ніж з Омегою, яка на 10+ років старша і має приблизно в 2 рази більший пробіг. Камрі 30-ка вже застара, а 40-ка і молодші - вже "не те пальто".

Інші японці, корейці, італійці - ніт, душа не лежить. Онлі німці і, можливо, деякі французи.

Я так Омегу свого часу обирав - душа лягла до моделі і почав шукати екземпляр. Приїхав дивитися на першу - не сподобалася, зовні підзанедбана; другу - те саме; тут клубну машину виставили - приїхав і забрав без огляду, бо вся історія в БЖ. Далі тільки якісне паливо, олива, тех.рідини і запчастини - і ходить, рідненька...

 

Місцеві (миколаївські) кажуть, що Зіна в ремонті й експлуатації виходить +- як ОВЦ, а витрати на ОВЦ мене не лякають.

Та й від Омеги я не збираюся позбавлятися, тож запасний аеродром буде.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3380
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 01:54

Щось европейці не сильно гаманцем голосують за японський інженірінг.

они ездят на новых на гарантии :ad_new:

 

бу - это другая история. у тебя приличная мебель в салоне, но куча технических проблем. :smile423:

 

по памяти "путь джедая" - праворульный Ниссан за 14куе (на полкласса выше Максимы с задним приводом) - ООБ 3.0 на максималках за 10ку - Субару за 20ку - Тойода чуть дороже

 

я бы смотрел на Тойоту, Ниссан, Хонду, Субару похожих размеров..

Мицык - если сильно нравится, но как по мне - это неправильные пчёлы (С), особенно бу. хотя, может и есть удачные модели.

 

сейчас вроде как куча корейцев и китайцев - тут решать каждому.

 

мну вообще ездил на СТО смотреть Тойоту Прадо 4.0 (который оказался арабским фуфлом), а в итоге купил Lexus LS у хозяина СТО.. пути автомобильные неисповедимы :smile44:


grayplus, ты спросил. а фломастеры для всех разные.

 

я после БМВ 735 и ООБ 3.0 чётко для себя сказал: бу немцы - больше никогда.


Manager, то так і є - японці роблять Речі! А німці роблять Автомобілі :)

просто поверь.. ООБ - что-то топорное в плане езды на фоне той же Субару Легаси..

да, она как танк, чем больше скорость - тем меньше ям.. но, и только..



#3381
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2134
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 02:20

выбирать нужно с умом. не хочу начинать войны

З цим згоден на всі 100%.

 

просто поверь - у япов чуть другой уровень инжиниринга.

а з цим - ніт. Інший стиль, інший підхід - так, але не інший рівень. В усякому разі - не вищий. +- такий самий, зі своїми особливостями, плюсами-мінусами і тарганами в головах інженерів. І у мене просто не лежить душа до їхніх тарганів  :sm13_:

 

у немцев часто чуть лучше мебель в салоне.

А от це для мене важливо. Як і кількість місця в салоні і багажнику. От такий бзік.

причому я навіть не скажу, що у япів меблі прям 100% гірші, є класи і моделі, в яких в салонах все чудово, але якось не моє.

 

опять же, даже при том, что это УОК - смысл брать два Опеля подряд?

есть много конфет в коробке.. почему бы не попробовать что-то еще? бросаться прямо на бу французов и итальянцев - это уже кому какой вид эротики нравится.

чому ж два Опелі підряд, я ще ВАГ-групу розглядав.

Однозначно кращі за Опеля в плані ергономіки і простору при менших розмірах ззовні, але дорогі в обслузі та ремонті за відгуками знайомих.

А французи - то якщо сподобається. Кажу ж - тільки гіпотетично розглядаю їх, всередині жодної з цих моделей жодного разу не сидів. Але містом бігають, тож потроху майстри набьють руку і запчастини почнуть постачатися. Тим більше, мій автомеханік за спеціалізацією колишній французький офіціал, що пішов на вільні хліби.

 

grayplus, ты спросил. а фломастеры для всех разные.

 

я после БМВ 735 и ООБ 3.0 чётко для себя сказал: бу немцы - больше никогда.

просто поверь.. ООБ - что-то топорное в плане езды на фоне той же Субару Легаси..

да, она как танк, чем больше скорость - тем меньше ям.. но, и только..

то я, здається, в Кактуса питав  :ukr:

А ООБ мені саме тим і подобається на дорозі, про що ти написав, тільки я її з праскою більше порівнюю. При цьому сучасні авта з, припустимо, 245/45R18 чи 225/55R17 чисто за рахунок на 4,5 см більшого колеса порівняно з "базовими" для ООБ 195/65R15 будуть через ті самі ями проїжджати краще, навіть з менш комфортно налаштованою підвіскою. А "бонусна" краща керованість для мого стилю не так і важлива  :blush:.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3382
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 03:00

grayplus, я ж не пытаюсь тебя переубедить.

 

я вон вообще покупал джип, а купил членовозку.)) при том, что у меня одновременно были и ООБ и Легаси.. разных колес на под 50куе.. мну даже зарядное для аккумов купил, т.к. авто больше стояли, чем ездили и меня честно запаривало таскать аккумы со стоянки домой..

 

а так - попробуй сначала Омего продать, если тупо не дарить и если эти пиастры нужны для покупки;)


я бы для тебя нарисовал Субару Аутбек. и место и клиренс и полный привод заодно. на нем - честно, не ездил. по идее, он чуть жестче Легаси, которая была у меня. тут нужно чисто тестдрайвить.

 

когда потестил МПВ4 3.0 - перекрестился и ехал на Легаси и всю дорогу плевался..

нет, ну кому-то может и нужен школьный автобус.. да и я не то чтобы прямо дрифтер. но..


Изменено: Manager, 30 Ноябрь 2022 - 03:01


#3383
Rodion

Rodion

    Авторитет

    • Сообщений 1318
  • Возраст: 37
  • Имя:Родион
  • Город:Киев
  • Авто:Туарег
  •  
  • Регистрация: 28.11.2012

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 07:57

Мечты мечты
  • 0
050-547-37-17

#3384
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2134
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 09:24

а так - попробуй сначала Омего продать, если тупо не дарить и если эти пиастры нужны для покупки;)

Омега залишається у батька, я продовжу її обслуговувати як і раніше (бо у нього принцип - "не лізь поки хоч якось їде", а не "обслуговування за регламентом").

 

я бы для тебя нарисовал Субару Аутбек. и место и клиренс и полный привод заодно. на нем - честно, не ездил. по идее, он чуть жестче Легаси, которая была у меня. тут нужно чисто тестдрайвить.

класне авто було в 1990-х. Механічно й надалі може непогане.

А в тому поколінні, яке за віком відповідатиме заявленим мною, дизайн всередині - ну таке... Навіть в Аккорда 8го всередині цікавіше, але у Хонди сталося приблизно як у Опеля - при більших розмірах кузову всередині стало тісніше.

Та дякую за поради.

 

Модераторів попросив би перенести ці обговорення у "Флуд про вибір авто" де їм, власне, й місце. Дяка.


Шусман, обережно, а то можуть приписати обговорення дій адміністрації у відкритому форумі  :ad_new:.


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3385
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 12320
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 09:46

они ездят на новых на гарантии

Відсотків може 20 і то більшість спригує з гарантії після першого року.
  • 0

#3386
rvgu

rvgu

    Авторитет

    • Сообщений 4774
  • Возраст: 40
  • Имя:r25
  • Город:Кременчук
  • Авто:У нас тут модер гей чи шо став?
  •  
  • Регистрация: 19.09.2008

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 10:06

Manager, то так і є - японці роблять Речі! А німці роблять Автомобілі :)

 

Бачу перед очима Авенсіс приблизно років Зінок, в який власник вкладається без жалю за соткою-другою баксів туди-сюди. При всіх його перевагах над ООБ (яких я бачу рівно три - динамічніший, економніший і як пружно підвіска працює, Омега аж занадто комфортна) мороки з ним не менше, ніж з Омегою, яка на 10+ років старша і має приблизно в 2 рази більший пробіг. Камрі 30-ка вже застара, а 40-ка і молодші - вже "не те пальто".

 

щось ти не на той авенсіс дивився. У мене одне авто було - корола 120, нічого ніколи не ломалося, зараз купив якраз авенсіс= у якому мабудь 50% запчастин короли, аморти, стіки стаба, резинки-  чи дуже схожі за конструкцією, по електроніці там нема чому ломатися, знайомий тримае таксистів на ланосах, а інші авто- як раз авенсіси, теж не жаліеться. Так шо аж цікаво шо твій знайомий міняе там на 200 уе.  І саме головне- шо там усе в доступі- не потрібно знімати пів кузова, шоб фільтр замінити чи акб, чи просто обдивитися двигун, все на виду. 


  • 0

Реклама!!!


#3387
Мірик

Мірик

    trouble shooter

    • Сообщений 23106
  • Имя:Мирослав
  • Город:Луцьк
  • Авто:Бандеромобілі
  •  
  • Регистрация: 06.11.2005

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 10:07

Відсотків може 20 і то більшість спригує з гарантії після першого року.

пересічний європеєць з гарною зачіскою боїться таких понять як поломка авто і ремонт, тому стараються бути на гарантії до кінця, а як машина в лізингу то і без варіантів, по моєму досвіду купівлі п’ятирічок то відсоток тих що недоіздили гарантію менше десяти, є багато таких машин у яких вік десять плюс років і пробіг пішов ща двісті, а сервіс тільки в офіціалів.
  • 0

#3388
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2134
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 13:42

щось ти не на той авенсіс дивився. ...Так шо аж цікаво шо твій знайомий міняе там на 200 уе.  І саме головне- шо там усе в доступі- не потрібно знімати пів кузова, шоб фільтр замінити чи акб, чи просто обдивитися двигун, все на виду. 

 

Просто з пам'яті за пару років його володіння машиною: 

- мінімум 3 рази перебирав супорти, бо стукотять. Тепер наче добився, що МАЙЖЕ не стукотять. Все ставив по оригіналу;

- двічі міняв подушки двигуна - спочатку на типу "якісний неоригінал" за порадою з Інтернету, потім - на новий оригінал, бо неоригінал з написом "гель" ніфіга не тримав;

- опори коробки теж міняв, оригінал;

- двигун все так само періодично трясе на ХХ, забороти це не вдається що б він не робив і, здається, і не вийде - конструктивний дефект двигуна, тож вже й перестав боротися;

- переднє світло поміняв на біледи, бо штатне - дніще дніщенське. Але постійно хтось живе в фарах або задніх ліхтарях - то мухи, то павуки, то водичка :)

- повністю міняв все по підвісці - гумвироби, аморти, кісточки, пружини і т.д. По оригіналу та Каябу поставив;

- під водійським сидінням і в ногах пасажира дірки наскрізні заварювали, розміром з голову немовляти. У мене в Омезі цьогоріч з'явилися з монетку, вона в 2 рази старша і "Опель же гниє, а японці - то якість!"

- ну й по дріб'язку, для душі - підігріви, світлодіодні лампочки і т.д.

З електрикою дійсно проблем у нього не було :sm302:. Або я не знаю. Та й їде вона нормально, досить комфортно.



є багато таких машин у яких вік десять плюс років і пробіг пішов ща двісті, а сервіс тільки в офіціалів.

А потім в Україні на авто.ріа з пробігом 150 чи 160 :)


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3389
rvgu

rvgu

    Авторитет

    • Сообщений 4774
  • Возраст: 40
  • Имя:r25
  • Город:Кременчук
  • Авто:У нас тут модер гей чи шо став?
  •  
  • Регистрация: 19.09.2008

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 14:05

Просто з пам'яті за пару років його володіння машиною: 

- мінімум 3 рази перебирав супорти, бо стукотять. Тепер наче добився, що МАЙЖЕ не стукотять. Все ставив по оригіналу;

 

потрібно було ставити оригінал з резинками - я не ставив, бо нема проблем. 

 

- двічі міняв подушки двигуна - спочатку на типу "якісний неоригінал" за порадою з Інтернету, потім - на новий оригінал, бо неоригінал з написом "гель" ніфіга не тримав;

 

ну тут сам винен- бо сам же пишеш, неоригінал, а гель не любє підробок

 

- опори коробки теж міняв, оригінал; 

 

хз не чув- не стикався

 

- двигун все так само періодично трясе на ХХ, забороти це не вдається що б він не робив і, здається, і не вийде - конструктивний дефект двигуна, тож вже й перестав боротися;

 

у мене нема, але чув- драйв2= нехай приєднає один провід і хх стане не 650 а 750 і проблем не буде

 

- переднє світло поміняв на біледи, бо штатне - дніще дніщенське. Але постійно хтось живе в фарах або задніх ліхтарях - то мухи, то павуки, то водичка :)

 

за живність -плюсую, є таке, за штатний ксенон- я б не сказав, так само і сліпне і світе як і у інших. D0m066P_myiLcYxSqQxbI8q_d3s-1920.jpg

 

- повністю міняв все по підвісці - гумвироби, аморти, кісточки, пружини і т.д. По оригіналу та Каябу поставив;

 

знов таки- дивлячись шо стояло ДО, шо поставив- бо лайно ставиш- і так по кругу, каяба лайно= жосткувато.

 

- під водійським сидінням і в ногах пасажира дірки наскрізні заварювали, розміром з голову немовляти. У мене в Омезі цьогоріч з'явилися з монетку, вона в 2 рази старша і "Опель же гниє, а японці - то якість!"

 

у мене так-  fnZmICeAoXFkzW9aOCp2YNXlRFo-960.jpg

хрен зна -такого не чув і не читав - https://www.google.c...iw=1366&bih=625

 

 

- ну й по дріб'язку, для душі - підігріви, світлодіодні лампочки і т.д.

ну це навіть спорити не буду- бо у кого як...я навіть на китайці не міняв лампи- з 2006 року рідні. (повороти еслі шо- вмикаю))

Ну от и виходить - шо скоріше за все він такий єкземпляр купив.  Чи по низу ринку- а воно все таки шось та має значення... 

До речі ти не відписав пробіг, хоть по щитку.  Я писав за авто з пробігом +-200. 


Изменено: rvgu, 30 Ноябрь 2022 - 14:11

  • 0

Реклама!!!


#3390
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13538
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 14:25

grayplus, опиль я бы отговорил)

Кемрюху також хтось буде скидувати і також мабуть не зпроста.

Есть 40
Скидывать нет
Задорого- отдадут
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#3391
grayplus

grayplus

    Авторитет

    • Сообщений 2134
  • Возраст: 49
  • Имя:Игорь
  • Город:корабелов и красивых женщин
  • Авто:Omega B Caravan X20XEV AT
  • Гос. номер:ВЕ9752ВА
  •  
  • Регистрация: 27.05.2011

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 14:39

Пробіг у нього на щитку - і за словами експертів він десь такий і є - мабуть близько 180-185 тис. км зараз, при купівлі було 155+- тис. км.

 

По супортах - він і ставив запчастини оригінал і тільки оригінал, кожного разу. Там конструктивний косяк у супортів, що йдуть з його двигуном, як я зрозумів. Полікувалося більш-менш коли пальці з обох боків в гумові кільця повдівав, а то того часто тарабанили. Тепер дуже рідко. Що ж до подібних проблем з гальмами на Опелях - не знаю, не чув.

До речі, він ще диски з колодками по колу поміняв. Я нарадив Циммермана з перфорацією - їздить задоволений. Але то витратні матеріали, я такі речі взагалі не рахую, я згадував лише реальні "косяки".

Тросик "ручніка" в мене був закис, бо я ним не користувався кілька років. І механізм заірджавів вщент. Відчистив, відмив, змастив, відрегулював, тросик поміняв, користуюся регулярно - і все ОК. 

 

По подушках - то так, треба було одразу оригінали ставити. Тільки от на ООБ ще рідні в мене стояли, на пробігу 310 по щитку поміняв, і то через мою дурість, а не через зношеність.

 

По ХХ він що тільки не робив, в тому числі й по електриці, а стало легше коли поміняв подушки, хоча повністю не пройшло. Думаю, стало легше просто через те, що тепер вібрації губляться в подушках, а не доходять до кузова :)

На ООБ теж є проблемка з ХХ на чумці, це всі знають - регулятор треба обслуговувати або міняти. Але, тьху-тьху-тьху, мене оминуло. Може тому, що я лізу у багато вузлів превентивно :)

 

Світло було - лінзований галоген. Та й світло - то дійсно може бути по-різному. Але у япів на Който менш стійкі відбивачі, ніж Хелла. А хороше світло - недешеве :(

 

По підвісці - до того стояв оригінал та Каяба, і тепер стоїть те саме. Поки що тисяч 15 всього як стоїть. Побачимо...

 

Нажаль, фоток днища не збереглося, але вони були - і фотки, і дірки. Причому ззовні може й не було так видно, а от коли він килими попіднімав щоб провести повну антикорозійку - прифігів.

 

Та то таке - кожен бачить не так багато машин, якщо він не сервісмен чи перекуп, робить висновок по них і результат може бути яким завгодно :)

Тож я не сперечаюся, що японці хороші речі роблять, але казати, що вони за якістю на голову вищі від тих же німців чи хранцузів - не буду. Як і протилежного. З моєго досвіду - японці +- нічим не кращі і не гірші, а як хочеш, щоб машина слугувала вірою і правдою - стався до неї відповідально.

 

kaktys,

опиль я бы отговорил)

а чому?

Доречі, одна з тих Інсігній продалася днів за 5 на авторіа. Найбагатша комплектація серед відібраних, майже найвища ціна і пробіг 350-380 тис. км (за звітом карвертікала змотано 70-100 тис., на авторіа стояло 286).


  • 0

Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.


#3392
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 30 Ноябрь 2022 - 18:05

і пробіг 350-380 тис. км (за звітом карвертікала змотано 70-100 тис., на авторіа стояло 286).

с таким осознано брать - это реально нужно быть камикадзе.. ну, или осознанно, если ценник крайне сладкий и не против секса с авто..



Відсотків може 20 і то більшість спригує з гарантії після першого року.

 

тут не знаю. может у тебя и есть статистика.

 

больше слышал, что у европейцев в приоритете экологичность из-за налогов и экономичность из-за стоимости палива. у япов основной рынок - Штаты, там с этим проще и им тупо влом напрягаться из-за рынка Европы.

 

Тойода толкает 10млн поповозок в год, все заводы загружены - зачем напрягаться?

 

надежность, особенно бу - это совсем другой вопрос.
 


Изменено: Manager, 30 Ноябрь 2022 - 18:06


#3393
kaktys

kaktys

    Авторитет

    • Сообщений 13538
  • Имя:.
  • Город:Киев
  • Авто:Как повезет...
  •  
  • Регистрация: 29.03.2006

Опубликовано 01 Декабрь 2022 - 12:41

Як же я це зроблю , мене тут , бачу , чистять . Причому , мій флуд чистять , а відповіді на мій флуд - ні .

В продайке?
Если норм машина и прайс адекват я бы купил

grayplus, если машину знаешь, можно
Если как у всех- не
Опель- потому что не в топе, а о завтра думать тоже надо
На риа много чего продано, ну не всем везёт)
  • 0
+380672581100

Люди вернутся в сентябре (с)

avtoznatok_2016.png

#3394
Manager

Manager

    Untouchable

    • Сообщений 103922
  • Возраст: 52
  • Имя:"Давид Маркович"
  • Город:Одесса
  • Авто:V8 (не газонутый)
  •  
  • Регистрация: 04.09.2005

Опубликовано 01 Декабрь 2022 - 23:08

Неспішно Х5 Е70 після 10-го року,диз. або туарег НФ після 11-го року.диз. Не Америка

Почитай отзывы по е70.. там даже тупо радиатор не в каждой до 100тыкм ходит..
Хотя, думаю ты читал.

#3395
Тур

Тур

    Авторитет

    • Сообщений 1601
  • Имя:Bohdan
  • Авто:Opel Combo
  • Гос. номер:**6067**
  •  
  • Регистрация: 22.08.2013

Опубликовано 02 Декабрь 2022 - 10:21

Неспішно Х5 Е70 після 10-го року,диз. або туарег НФ після 11-го року.диз. Не Америка

Якщо табурег диз то радив би розглядати після 2013 року, там вже сальник між двигуном та коробасом гарно себе поводить  :ukr:

п.с. гранд черокі шо бенз шо дизель +/- в тому ж класі та ціновому діапазоні.


  • 0




6 пользователей читают эту тему

3 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых


    ki4ukvu, LISTER(Guk), sapphir