Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Проблема з термостатом, чи щось інше?

Термостат ГБЦ

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
74 ответов в теме

#1
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 19:20

Добрий день, тема ця піднімалася напевно не один раз, але я не супер спеціаліст, тому прошу пробачення і допомоги.
Нещодавно поставив БК і звернув увагу на температуру "ОЖ". В гаражі температура градусів 8. Замоторюю авто, і до 100° машина прогрівається щось біля пів години, можливо й хвилин до 40, ще на 103° радіатор був холодний, далі точно не знаю. Вентилятор на радіаторі запустився на 114° градусах. Десь між 105 і 114° антифриз почав випірати з під пробки бачка (звернув увагу на це вже після того як заглушив авто). Придбав авто місяць назад, на ходу машина напевне не прогрівалася вище 105° тому раніше й не звертав уваги. Як думаєте, на що грішити? Термостат? (Просто на форумі читав, що якщо з термостатом проблема то температура не піднімається вище 70-80°, але може він в мене приклинює в закритому положенні?). Чи може пробита прокладка ГБЦ? Хто що порадить, підскаже? Дуже дякую)
  • 0

#2
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 19:34

Замоторюю авто, і до 100° машина прогрівається щось біля пів години, можливо й хвилин до 40,

Мабуть печка  на максимуме маслает...

 

ще на 103° радіатор був холодний, далі точно не знаю.
И чож  ёщё пару-тройку градусов не последить за радиатором? Термос как раз на 105  начинает открываться...

 

Десь між 105 і 114° антифриз почав випірати з під пробки бачка (звернув увагу на це вже після того як заглушив авто).
Система негерметична, скорее всего пробка бачка не закручена до упора или не держит клапан...

 

Придбав авто місяць назад, на ходу машина напевне не прогрівалася вище 105° тому раніше й не звертав уваги.

Ну  опять же сильно надо постараться, чтоб в тёплый период не дать  этому движку выйти на рабочую температуру. Либо ездить очень  короткими перебежками, либо всё время студить движок печкой.


  • 0

#3
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 20:40

Мабуть печка  на максимуме маслает...

Дякую за відповідь, але пічка була вимкнена.

чож  ёщё пару-тройку градусов не последить за радиатором? Термос как раз на 105  начинает открываться

На той час ще не знав про проблему, але при 105 здається радіатор вже має бути відкритий, це вентилятор включається при 105—108, чи я не правий? І взагалі, запуск вентилятора при 114 це здається гарячо дуже...
  • 0

#4
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 20:53

Дякую за відповідь, але пічка була вимкнена.

Тогда это очень много для тёплой поры года. Можно было бы грешить на термос, который открывается на радиатор, но у тебя при 103  холодный радиатор, это признак что термос держит и ОЖ ходит по малому кругу. На холостом ходу грел? ГБО есть?

 

 

 

На той час ще не знав про проблему, але при 105 здається радіатор вже має бути відкритий, це вентилятор включається при 105—108, чи я не правий? І взагалі, запуск вентилятора при 114 це здається гарячо дуже...

Термос начинает открываться на 105 +\-2*С. Вентилятор включается на вторую ступень при переходе с 112 на 113*С. Первая (108)не используется программно. Третья включается на 116*С


Изменено: Andre_71, 28 Октябрь 2018 - 20:58

  • 0

#5
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 21:16

Так, машина працювала в гаражі на холостому, сьогодні в гаражі також заводив, 8 градусів тепла було, до 100° хвилин 30-40 молотило, до 104° температура піднялася, далі вже не було часу чекати, та й мені здалося що температура більше не хоче підійматися — заглушив. Антифриз при цій температурі не кипів.

Термос начинает открываться на 105 +\-2*С. Вентилятор включается на вторую ступень при переходе с 112 на 113*С. Первая (108)не используется программно. Третья включается на 116*С

Цієї інформації я не знаходив ще...
Гбо немає...

Изменено: Kvak, 28 Октябрь 2018 - 21:21

  • 0

#6
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 21:29

Антифриз при цій температурі не кипів.

Он и не будет кипеть при 104. Даже при атмосферном давлении он кипит при 106-107. А вот когда заглушил, то получился локальный перегрев (верх блока, головка) и кипение с парообразованием, и ОЖ полезла в бачёк и на выход. Если бы крышка была плотной и держала  положенное давление(до 1,5 атм), то  кипение было бы при 125*С и ничего бы не  вылазило.

Поэтому смотри крышку и клапан в ней

 

ЗЫ. и не надо греть и гонять двигатель на х.х., до пяти минут  и  на первой-второй - вперёд.


  • 0

#7
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 21:47

Дуже дякую за розгорнуту відповідь, потрібно перевірити ще чи відкривається термостат (на 107°, я так розумію 100% має бути вже теплий радіатор). Що до кришки, то як заглушив двигун, чутно було, що повітря сходить, але можливо не при тому тиску, що потрібно...
І ще, Вибачаюся,а можна якось переконатися чи це не прокладка ГБЦ?

Изменено: Kvak, 28 Октябрь 2018 - 21:50

  • 0

#8
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27646
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 22:06

Так, машина працювала в гаражі на холостому, сьогодні в гаражі також заводив, 8 градусів тепла було, до 100° хвилин 30-40 молотило, до 104° температура піднялася,

На робочу температуру виходить хвилин за 10-15...

Вибачаюся,а можна якось переконатися чи це не прокладка ГБЦ?

Рівень охолоджувальної рідини нормальний?

 

Замоторюю авто, і до 100° машина прогрівається щось біля пів години, можливо й хвилин до 40,

якщо з термостатом проблема то температура не піднімається вище 70-80°, але може він в мене приклинює в закритому положенні?

Якби термос був заклинений в закритому положенні-двигун виходив би за верхню межу робочої температури з викидом ОР з системи охолодження.



на 107°, я так розумію 100% має бути вже теплий радіатор)

Так,але трапляються випадки,коли радіатор системи охолодження наполовину забитий.Одна половина його гаряча інша холодна.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#9
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 22:43

Рівень охолоджувальної рідини нормальний?

При купівлі авто (десь місяць назад) звернув увагу що антифриза сантиметра на півтора менше рівня, вирішив долити дистиляту (пішло грам 700), зараз дивлюся, можливо на кілька міліметрів менше стало, а можливо просто похолодання відіграло роль...

Якби термос був заклинений в закритому положенні-двигун виходив би за верхню межу робочої температури з викидом ОР з системи охолодження.

Так можливо в мене саме те й відбувається, я писав вище, що після того як заглушив, бачок був у рідині, але це сталося тільки раз, коли прогрів до 114°.
  • 0

#10
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 23:02

Якби термос був заклинений в закритому положенні-двигун виходив би за верхню межу робочої температури з викидом ОР з системи охолодження.

Добавляй: с включением вентилятора на третью скорость и загоранием  лампы перегрева...


  • 0

#11
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27646
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 12:02

Добавляй: с включением вентилятора на третью скорость и загоранием  лампы перегрева...

До треттьої швидкості і лампи не дійшло б.Рідину раніше б вибило.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#12
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 12:37

Якби термос був заклинений в закритому положенні-двигун виходив би за верхню межу робочої температури з викидом ОР з системи охолодження.

До треттьої швидкості і лампи не дійшло б.Рідину раніше б вибило.

Давай что-то одно : или двиг выходит  за верхню межу раб. темп. и тогда включается вентилятор и лампа или ОЖ вылетает  до выхода темп. за пределы допустимого. При негерметичной системе  выброс будет без выхода  за пределы допустимой температуры...


  • 0

#13
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11583
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 13:48

или двиг выходит за верхню межу раб. темп. и тогда включается вентилятор

А разве датчик вентилятора не на радиаторе стоИт?


  • 0

#14
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50595
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 13:59

А разве датчик вентилятора не на радиаторе стоИт?
Датчик температуры на малом и большом круге.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#15
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 14:47

А разве датчик вентилятора не на радиаторе стоИт?

Там нет понятия "датчик вентилятора" . Есть датчик на термостате и на радиаторе. По их показаниям ЭБУ решает какую  скорость и когда включать...


  • 0

#16
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27646
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 17:05

Давай что-то одно :

Так не вийде...

У ТС двигун виходить на робочу температуру більше півгодини при холодному радіаторі...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#17
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 17:22

У ТС двигун виходить на робочу температуру більше півгодини при холодному радіаторі...

Каким образом это отменяет настройки ЭБУ по  карлсонам и  аварийной сигнализации?

И как это связано с недержанием крышки?


Изменено: Andre_71, 29 Октябрь 2018 - 17:25

  • 0

#18
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 20:25

Добрий вечір)
Дуже дякую всім за отриману інформацію. Сьогодні поЇздив трохи по місту, і ось які спостереження.
При Їзді по місту температура не підіймалась вище 105 градусів, до 100 градусів температура піднялася досить швидко (хвилин 5-10).
ЗаЇхавши в гараж вирішив все ж таки догнати до включення вентилятора.
При 105 градусах радіатор був зверху теплий (не гарячий) а знизу прохолодний.
Цього разу вентилятор включився при 115 градусах. Весь цей час паралельно поглядав на бачок.
При 105 градусах рівень рідини піднявся десь на два сантиметри, після 110 рівень стрімко полізь у верх і при 115, коли включився вентилятор, рівень піднявся під саму кришку,щеб трохи і полізло б через кришку, але запрацював вентилятор і потроху рівень рідини почав спадати.
Мене тривожить таке збільшення рідини в об'ємі, чи так і має бути? А також розбіжність температур при включенні вентилятора, має бути, якщо я правильно зрозумів, з 112 на 113 градусів, а у мене перший раз було 114 а тепер 115, така розбіжність критична чи ні?


  • 0

#19
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50595
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 20:36

Kvak, по приборке показания снимаешь? 


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#20
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 20:39

Kvak, по приборке показания снимаешь? 

Ні, поставив БК, в звязкуз цим і почалися всі дослідження.


  • 0

#21
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 23:11

При 105 градусах рівень рідини піднявся десь на два сантиметри,

Это нормально.

 

 

після 110 рівень стрімко полізь у верх і при 115, коли включився вентилятор, рівень піднявся під саму кришку,щеб трохи і полізло б через кришку, але

Признак   того, что приэ той температуре(и давлении) клапан  начинает открываться, чего быть  ещё не должно.

Я держу  уровень  ОЖ в бачке сантиметра на 3 ниже  риски  cold при 15-20*С. В морозы он  ещё сильнее уходит на холодном движке, сразу после поездки  подходит под  риску. Такой уровень, кстати, был с салона...

 

По температуре срабатывания вентилятора разбега быть не должно. Проверь наличие ошибок по цепям  управления вентилятором в памяти, возможно не работает вторая скорость вентилятора и ты  видишь работу третьей, это 115-116*С. Также возможен вариант отгорания\отгнивания резистора первой\второй скорсти  эл.двигателя вентилятора, когда работает  только максимальная третья скорость при прямом включении эл. двигателя...


Изменено: Andre_71, 29 Октябрь 2018 - 23:56

  • 0

#22
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27646
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 11:45

А також розбіжність температур при включенні вентилятора, має бути, якщо я правильно зрозумів, з 112 на 113 градусів, а у мене перший раз було 114 а тепер 115, така розбіжність критична чи ні?

помилки по швидкостям вентилятора охолодження є?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#23
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 16:53

Помилок БК взагалі ніяких не видає.

Также возможен вариант отгорания\отгнивания резистора первой\второй скорсти  эл.двигателя вентилятора, когда работает  только максимальная третья скорость при прямом включении эл. двигателя.

Про резистор почитаю, я не знаю поки що де він там знаходиться... Мені його просто замінити треба, чи як дізнатися що саме в ньому проблема?
  • 0

#24
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27646
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 20:39

Помилок БК взагалі ніяких не видає.
Про резистор почитаю, я не знаю поки що де він там знаходиться... Мені його просто замінити треба, чи як дізнатися що саме в ньому проблема?

Якщо чек не горить,то резистор справний...Був би несправний-світився б чек.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#25
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 21:32

Якщо чек не горить,то резистор справний...Був би несправний-світився б чек.
С точностью до наоборот: ЭБУ может контролировать только цепь катушки реле, силовую цепь после контакта реле ЭБУ не видит конструктивно. Если чек не горит, а первая\вторая скорость не включается, то это 95% резистор. Ещё пять процентов на  силовые контакты реле и проводку.

 

Мені його просто замінити треба, чи як дізнатися що саме в ньому проблема?

Год машины и наличие кондишена?


  • 0

#26
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 22:07

Год машины и наличие кондишена?

Opel astra g z16xep, 2008 рік, кондиціонер присутній.



я так розумію це реле або к13 або к14, номер 2, 3 або 6

там в схемі мого двигуна просто немає, підскажіть будь ласка якщо знаєте яке реле міняти потрібно... і яка його маркіровка, чи як його знайти (купити) взагалі...



прошу пробачення, здається протупив, мені резистор потрібен а не реле...

Прикрепленные файлы:

  • Прикрепленный файл  2.png   136,08К   13 раз скачано

Изменено: Kvak, 30 Октябрь 2018 - 22:03

  • 0

#27
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 22:10

Чёртов запорожский  монстр...

ТИС рисует такое расположение  релюх в твоей конфигурации. Но это ТИС, а по факту может быть что угодно.

Надо мнение владельцев такой же ОАЖ 07-08 года, чтобы точно сказали. Тут недавно тема была про это...

 


  • 0

#28
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 22:14

Чёртов запорожский  монстр...

ТИС рисует такое расположение  релюх в твоей конфигурации. Но это ТИС, а по факту может быть что угодно.

Надо мнение владельцев такой же ОАЖ 07-08 года, чтобы точно сказали. Тут недавно тема была про это...

а резистор цей де мені шукати не підскажете?

 

це http://forum.opel-cl...hdeniia-dvigat/    те що мені потрібно?


Изменено: Kvak, 30 Октябрь 2018 - 22:35

  • 0

#29
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 22:52

а резистор цей де мені шукати не підскажете?
Еслои никто не отпишется из владельцев ОАЖ с XEP, то пройди по проводу от эл.двигателя, он идёт к месту установки резистора. Просто на разных моделях резистор может иметь разные места крепления, на астре-н - снизу радиатора, на мериве - справа.

По самой сути - да, это то, что на рос. опель клубе описано

ЗЫ. Щас должны подтянуться владельцы твоего сабжа


  • 0

#30
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9136
  • Возраст: 58
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 22:59

я не знаю поки що де він там знаходиться...

Внизу радиатора со стороны аккума


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#31
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 23:01

прошу пробачення, здається протупив, мені резистор потрібен а не реле... Прикрепленные миниатюры

Знать расположение реле тоже надо. Если нет оп-кома, то чтобы не греть двигатель и не ждать включения вентилятора от ЭБУ, можно, вынув реле соответствующей скорости, перемкнуть  силовые контакты в блоке(клеммы "30" и "87") и проверить работу вентилятора на соответствующей скорости.



прошу пробачення, здається протупив, мені резистор потрібен а не реле... Прикрепленные миниатюры
Сенкс за отклик...
  • 0

#32
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27646
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 07:33

С точностью до наоборот:

 

Бачиш помилку 1481чи1482.

Знімаєш резистор,відновлюєш поламану швидкість/замінюєш резистор-помилка зникає.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#33
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 07:34

Дуже дуже дякую всім за отриману інформацію, тепер хоч знаю в яку сторону копати)

Если нет оп-кома

Вчора отримав з китаю, ще не опробував. А з його допомогою якось можна програмно "перемкнуть силовые контакты в блоке"?
  • 0

#34
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16005
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 08:07

Бачиш помилку 1481чи1482. Знімаєш резистор,відновлюєш поламану швидкість/замінюєш резистор-помилка зникає.

Это ошибка  цепей управления, т.е.  катушки реле и её цепи... ЭБУ не видит ФИЗИЧЕСКИ цепь резистора\мотора(см. схемы выше). ЭБУ может только определить низкую эффективность радиатора по маленькой разнице температур на  входе и выходе радиатора, что косвенно может быть признаком неработающей скорости, но это совсем другая ошибка...

 

А з його допомогою якось можна програмно "перемкнуть силовые контакты в блоке"?

Да, там есть функция теста различных исполнительных  устройств(реле, клапанов, всего, что имеет эл.магнитный привод)


  • 0

#35
Kvak

Kvak

    Завсегдатай

    • Сообщений 72
  • Имя:Анатолій
  • Авто:Opel astra g z16xep
  •  
  • Регистрация: 15.10.2018

Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 08:14

Andre_71,
Ще раз дякую Вам)))
  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых