Реклама

#1
Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 19:20
Нещодавно поставив БК і звернув увагу на температуру "ОЖ". В гаражі температура градусів 8. Замоторюю авто, і до 100° машина прогрівається щось біля пів години, можливо й хвилин до 40, ще на 103° радіатор був холодний, далі точно не знаю. Вентилятор на радіаторі запустився на 114° градусах. Десь між 105 і 114° антифриз почав випірати з під пробки бачка (звернув увагу на це вже після того як заглушив авто). Придбав авто місяць назад, на ходу машина напевне не прогрівалася вище 105° тому раніше й не звертав уваги. Як думаєте, на що грішити? Термостат? (Просто на форумі читав, що якщо з термостатом проблема то температура не піднімається вище 70-80°, але може він в мене приклинює в закритому положенні?). Чи може пробита прокладка ГБЦ? Хто що порадить, підскаже? Дуже дякую)
#2
Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 19:34
Замоторюю авто, і до 100° машина прогрівається щось біля пів години, можливо й хвилин до 40,
Мабуть печка на максимуме маслает...
ще на 103° радіатор був холодний, далі точно не знаю.И чож ёщё пару-тройку градусов не последить за радиатором? Термос как раз на 105 начинает открываться...
Десь між 105 і 114° антифриз почав випірати з під пробки бачка (звернув увагу на це вже після того як заглушив авто).Система негерметична, скорее всего пробка бачка не закручена до упора или не держит клапан...
Придбав авто місяць назад, на ходу машина напевне не прогрівалася вище 105° тому раніше й не звертав уваги.
Ну опять же сильно надо постараться, чтоб в тёплый период не дать этому движку выйти на рабочую температуру. Либо ездить очень короткими перебежками, либо всё время студить движок печкой.
#3
Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 20:40
Дякую за відповідь, але пічка була вимкнена.Мабуть печка на максимуме маслает...
На той час ще не знав про проблему, але при 105 здається радіатор вже має бути відкритий, це вентилятор включається при 105—108, чи я не правий? І взагалі, запуск вентилятора при 114 це здається гарячо дуже...чож ёщё пару-тройку градусов не последить за радиатором? Термос как раз на 105 начинает открываться
#4
Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 20:53
Дякую за відповідь, але пічка була вимкнена.
Тогда это очень много для тёплой поры года. Можно было бы грешить на термос, который открывается на радиатор, но у тебя при 103 холодный радиатор, это признак что термос держит и ОЖ ходит по малому кругу. На холостом ходу грел? ГБО есть?
На той час ще не знав про проблему, але при 105 здається радіатор вже має бути відкритий, це вентилятор включається при 105—108, чи я не правий? І взагалі, запуск вентилятора при 114 це здається гарячо дуже...
Термос начинает открываться на 105 +\-2*С. Вентилятор включается на вторую ступень при переходе с 112 на 113*С. Первая (108)не используется программно. Третья включается на 116*С
Изменено: Andre_71, 28 Октябрь 2018 - 20:58
#5
Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 21:16
Цієї інформації я не знаходив ще...Термос начинает открываться на 105 +\-2*С. Вентилятор включается на вторую ступень при переходе с 112 на 113*С. Первая (108)не используется программно. Третья включается на 116*С
Гбо немає...
Изменено: Kvak, 28 Октябрь 2018 - 21:21
#6
Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 21:29
Антифриз при цій температурі не кипів.
Он и не будет кипеть при 104. Даже при атмосферном давлении он кипит при 106-107. А вот когда заглушил, то получился локальный перегрев (верх блока, головка) и кипение с парообразованием, и ОЖ полезла в бачёк и на выход. Если бы крышка была плотной и держала положенное давление(до 1,5 атм), то кипение было бы при 125*С и ничего бы не вылазило.
Поэтому смотри крышку и клапан в ней
ЗЫ. и не надо греть и гонять двигатель на х.х., до пяти минут и на первой-второй - вперёд.
#7
Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 21:47
І ще, Вибачаюся,а можна якось переконатися чи це не прокладка ГБЦ?
Изменено: Kvak, 28 Октябрь 2018 - 21:50
#8
Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 22:06
Так, машина працювала в гаражі на холостому, сьогодні в гаражі також заводив, 8 градусів тепла було, до 100° хвилин 30-40 молотило, до 104° температура піднялася,
На робочу температуру виходить хвилин за 10-15...
Вибачаюся,а можна якось переконатися чи це не прокладка ГБЦ?
Рівень охолоджувальної рідини нормальний?
Замоторюю авто, і до 100° машина прогрівається щось біля пів години, можливо й хвилин до 40,
якщо з термостатом проблема то температура не піднімається вище 70-80°, але може він в мене приклинює в закритому положенні?
Якби термос був заклинений в закритому положенні-двигун виходив би за верхню межу робочої температури з викидом ОР з системи охолодження.
на 107°, я так розумію 100% має бути вже теплий радіатор)
Так,але трапляються випадки,коли радіатор системи охолодження наполовину забитий.Одна половина його гаряча інша холодна.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#9
Опубликовано 28 Октябрь 2018 - 22:43
При купівлі авто (десь місяць назад) звернув увагу що антифриза сантиметра на півтора менше рівня, вирішив долити дистиляту (пішло грам 700), зараз дивлюся, можливо на кілька міліметрів менше стало, а можливо просто похолодання відіграло роль...Рівень охолоджувальної рідини нормальний?
Так можливо в мене саме те й відбувається, я писав вище, що після того як заглушив, бачок був у рідині, але це сталося тільки раз, коли прогрів до 114°.Якби термос був заклинений в закритому положенні-двигун виходив би за верхню межу робочої температури з викидом ОР з системи охолодження.
#11
Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 12:02
Добавляй: с включением вентилятора на третью скорость и загоранием лампы перегрева...
До треттьої швидкості і лампи не дійшло б.Рідину раніше б вибило.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#12
Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 12:37
Якби термос був заклинений в закритому положенні-двигун виходив би за верхню межу робочої температури з викидом ОР з системи охолодження.
До треттьої швидкості і лампи не дійшло б.Рідину раніше б вибило.
Давай что-то одно : или двиг выходит за верхню межу раб. темп. и тогда включается вентилятор и лампа или ОЖ вылетает до выхода темп. за пределы допустимого. При негерметичной системе выброс будет без выхода за пределы допустимой температуры...
#16
Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 17:05
Давай что-то одно :
Так не вийде...
У ТС двигун виходить на робочу температуру більше півгодини при холодному радіаторі...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#18
Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 20:25
Добрий вечір)
Дуже дякую всім за отриману інформацію. Сьогодні поЇздив трохи по місту, і ось які спостереження.
При Їзді по місту температура не підіймалась вище 105 градусів, до 100 градусів температура піднялася досить швидко (хвилин 5-10).
ЗаЇхавши в гараж вирішив все ж таки догнати до включення вентилятора.
При 105 градусах радіатор був зверху теплий (не гарячий) а знизу прохолодний.
Цього разу вентилятор включився при 115 градусах. Весь цей час паралельно поглядав на бачок.
При 105 градусах рівень рідини піднявся десь на два сантиметри, після 110 рівень стрімко полізь у верх і при 115, коли включився вентилятор, рівень піднявся під саму кришку,щеб трохи і полізло б через кришку, але запрацював вентилятор і потроху рівень рідини почав спадати.
Мене тривожить таке збільшення рідини в об'ємі, чи так і має бути? А також розбіжність температур при включенні вентилятора, має бути, якщо я правильно зрозумів, з 112 на 113 градусів, а у мене перший раз було 114 а тепер 115, така розбіжність критична чи ні?
#21
Опубликовано 29 Октябрь 2018 - 23:11
При 105 градусах рівень рідини піднявся десь на два сантиметри,
Это нормально.
після 110 рівень стрімко полізь у верх і при 115, коли включився вентилятор, рівень піднявся під саму кришку,щеб трохи і полізло б через кришку, але
Признак того, что приэ той температуре(и давлении) клапан начинает открываться, чего быть ещё не должно.
Я держу уровень ОЖ в бачке сантиметра на 3 ниже риски cold при 15-20*С. В морозы он ещё сильнее уходит на холодном движке, сразу после поездки подходит под риску. Такой уровень, кстати, был с салона...
По температуре срабатывания вентилятора разбега быть не должно. Проверь наличие ошибок по цепям управления вентилятором в памяти, возможно не работает вторая скорость вентилятора и ты видишь работу третьей, это 115-116*С. Также возможен вариант отгорания\отгнивания резистора первой\второй скорсти эл.двигателя вентилятора, когда работает только максимальная третья скорость при прямом включении эл. двигателя...
Изменено: Andre_71, 29 Октябрь 2018 - 23:56
#22
Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 11:45
А також розбіжність температур при включенні вентилятора, має бути, якщо я правильно зрозумів, з 112 на 113 градусів, а у мене перший раз було 114 а тепер 115, така розбіжність критична чи ні?
помилки по швидкостям вентилятора охолодження є?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#23
Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 16:53
Про резистор почитаю, я не знаю поки що де він там знаходиться... Мені його просто замінити треба, чи як дізнатися що саме в ньому проблема?Также возможен вариант отгорания\отгнивания резистора первой\второй скорсти эл.двигателя вентилятора, когда работает только максимальная третья скорость при прямом включении эл. двигателя.
#24
Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 20:39
Помилок БК взагалі ніяких не видає.
Про резистор почитаю, я не знаю поки що де він там знаходиться... Мені його просто замінити треба, чи як дізнатися що саме в ньому проблема?
Якщо чек не горить,то резистор справний...Був би несправний-світився б чек.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#25
Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 21:32
Якщо чек не горить,то резистор справний...Був би несправний-світився б чек.С точностью до наоборот: ЭБУ может контролировать только цепь катушки реле, силовую цепь после контакта реле ЭБУ не видит конструктивно. Если чек не горит, а первая\вторая скорость не включается, то это 95% резистор. Ещё пять процентов на силовые контакты реле и проводку.
Мені його просто замінити треба, чи як дізнатися що саме в ньому проблема?
Год машины и наличие кондишена?
#26
Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 22:07
Год машины и наличие кондишена?
Opel astra g z16xep, 2008 рік, кондиціонер присутній.
я так розумію це реле або к13 або к14, номер 2, 3 або 6
там в схемі мого двигуна просто немає, підскажіть будь ласка якщо знаєте яке реле міняти потрібно... і яка його маркіровка, чи як його знайти (купити) взагалі...
прошу пробачення, здається протупив, мені резистор потрібен а не реле...
Прикрепленные файлы:
Изменено: Kvak, 30 Октябрь 2018 - 22:03
#28
Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 22:14
Чёртов запорожский монстр...
ТИС рисует такое расположение релюх в твоей конфигурации. Но это ТИС, а по факту может быть что угодно.
Надо мнение владельцев такой же ОАЖ 07-08 года, чтобы точно сказали. Тут недавно тема была про это...
а резистор цей де мені шукати не підскажете?
це http://forum.opel-cl...hdeniia-dvigat/ те що мені потрібно?
Изменено: Kvak, 30 Октябрь 2018 - 22:35
#29
Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 22:52
а резистор цей де мені шукати не підскажете?Еслои никто не отпишется из владельцев ОАЖ с XEP, то пройди по проводу от эл.двигателя, он идёт к месту установки резистора. Просто на разных моделях резистор может иметь разные места крепления, на астре-н - снизу радиатора, на мериве - справа.
По самой сути - да, это то, что на рос. опель клубе описано
ЗЫ. Щас должны подтянуться владельцы твоего сабжа
#31
Опубликовано 30 Октябрь 2018 - 23:01
прошу пробачення, здається протупив, мені резистор потрібен а не реле... Прикрепленные миниатюры
Знать расположение реле тоже надо. Если нет оп-кома, то чтобы не греть двигатель и не ждать включения вентилятора от ЭБУ, можно, вынув реле соответствующей скорости, перемкнуть силовые контакты в блоке(клеммы "30" и "87") и проверить работу вентилятора на соответствующей скорости.
прошу пробачення, здається протупив, мені резистор потрібен а не реле... Прикрепленные миниатюрыСенкс за отклик...
#32
Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 07:33
С точностью до наоборот:
Бачиш помилку 1481чи1482.
Знімаєш резистор,відновлюєш поламану швидкість/замінюєш резистор-помилка зникає.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#34
Опубликовано 31 Октябрь 2018 - 08:07
Бачиш помилку 1481чи1482. Знімаєш резистор,відновлюєш поламану швидкість/замінюєш резистор-помилка зникає.
Это ошибка цепей управления, т.е. катушки реле и её цепи... ЭБУ не видит ФИЗИЧЕСКИ цепь резистора\мотора(см. схемы выше). ЭБУ может только определить низкую эффективность радиатора по маленькой разнице температур на входе и выходе радиатора, что косвенно может быть признаком неработающей скорости, но это совсем другая ошибка...
А з його допомогою якось можна програмно "перемкнуть силовые контакты в блоке"?
Да, там есть функция теста различных исполнительных устройств(реле, клапанов, всего, что имеет эл.магнитный привод)
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых