Мда... Тему зафлудили нормально. Згоден 20 кубів багатувато. Зняв ГБЦ і поршня. І не все так очевидно.
Значить нагадую, що в другому циліндрі була компресія 3.5 атм.
1. Клапана. Детально, провірю завтра, але точно сильно не пропускає - так по швидкому налив керосину то за 20 сек - рівень візуально не впав (свічки не було під рукою щоб якісно провірити). Тай не знаю для такої низької компресії там мабуть повинен був протекти за пару секунд.
2. Прокладка ГБЦ - прогарів немає, є якийсь фіолетовий наліт на прокладці на стороні, що до блоку прилягає, якраз по контуру циліндрів тіки зі сторони випуску.
3. Плоскість ГБЦ і блоку. По блоку в деяких місцях проходить щуп 0,05, на головці не проходить і 0,05. За лінійку брав не прецизіонну лекальну лінійку, а радянський уровень 30 см. Так що виміри не ідеальні, але не Китай)
4. Вироботка циліндрів - приблизно на всіх циліндрах однаковий, хон майже стертий лише біля ВМТ, але трохи проглядується. Нижче ВМТ видно чітко. Максимальна виробітка приблизно 10 соток, овальність до 4 сотки. Є трохи вертикальних царапин, не глибоких.
5. Компресійні кільця. При знятті поршнів всі кольца легко рухаються, нагару небагато. Кінцевий зазор у найбільш зношеній частині циліндру 0,45мм для першого компресійного кільця і 0,75мм для другого. Провірено кольцами першого і другого поршнів на другому циліндрі, що показало ізнос колець приблизно однаковий, циліндрів також, але в першому циліндрі компресія 14 атм. Осьовий зазор трохи більше 10 соток, що не норма, але на всіх поршнях.
Розтянутість цепу ГРМ є, але б вплив був на всі циліндри.