Реклама
Opel Insignia B vs VW Passat B8
#177
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 09:05
Ці два у бомж комплектаціях і відповідно двигун/коробка не такі.Розбирають як булочки,тільки 2 штуки залишилось.
https://www.feser-gr...PASSAT ALLTRACK
А проблема з пригоном яка?Ніхто з знайомих не володіє євро-українським паспортом?
Все в процессі. Салон напряму не експортує.
175А сколько клиренса на alltrack?
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#179
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 09:32
А сколько клиренса на alltrack?
Кліренс там умовно більший. Звіси великі... Якщо зпригувати з бордюра то днищем чіпляє. Ікспірієнс з таким кліренсом не чіпляє)).
Vadym. Правильно зробив, що відразу брав максимальний). Доустановлювати там все, дажу б.в. дорого... Мені електро привід задньої дверки став з установкою в 1000 у. о і це б.в. А якщо лед фари, дінаудіо, вебасто, електро фаркоп, безключовий, активний круїз і т д вже є то краще переплатити відразу))
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#182
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 10:56
Взагалі повного за цей час не зустрічав, у всіх чогось бракувало. Хоча і салонна ціна 70-75кє
Ну у 239 сильного відразу багато вкусняшок), а так звісно Ваг це конструктор.
Шварц. За 30-ку точно)
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#185
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 12:31
F10 535d.Кльовий! В минулому році трішки покатався на В8 Олтреці, але у мене був 190 сильний і без DCC. На 17 дисках з звичайною підвіскою він досить комфортний. Зараз катаюсь на Сеат Ікспірієнс з DCC, теж на 17 дисках. В режимі стандарт приблизно комфорт однаковий. Думаю Пассат із за довшої бази буде, ще комфортнішим на трассі.
Лемберг. А на що пересів після Пассата не жорстке?
#192
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 15:13
Ну не знаю... Я навіть на теперішньому авто з адаптивною підвіскою змінив 19” на 18”. Правда, в мене різноширокі і висота корту 40% та 35%. Твоїх 55% не йдуть ні в яке порівняння з цією «ізолентою»:)) Стосовно дисків, то краса і комфорт критерії несумісні. Напевне старий став-вибрав комфорт :))Глянув на чому зараз катаю 235.55.19. Яб не сказав що жорстко по львову.
Точно так. Дякую за роз‘яснення.А что тут не ясно? Бэ эМ Вэ пятёрка в кузове F10,с трёхлитровым дизелем на 300 коняк.
P.S. Товарищ Шварцман,вы случайно форумом не ошиблись?
P.S. 313к.с.
Изменено: Лемберг, 26 Сентябрь 2020 - 15:17
#193
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 17:52
Не обязательно европаспорт, много кто с работы едет домой...
Поляки всіх заробітчан з України на карантин садять.Ті хто мають пмж і внж також на карантині сидять.Пускають без карантину тільки дальнобоїв але треба мати листа з роботи.Вже декілька разів воділи які працюють з моїм сином ганяли машини до укр кордону бо покупець не взмозі то зробити.
#194
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 18:03
Поляки всіх заробітчан з України на карантин садять.Ті хто мають пмж і внж також на карантині сидять.Пускають без карантину тільки дальнобоїв але треба мати листа з роботи.Вже декілька разів воділи які працюють з моїм сином ганяли машини до укр кордону бо покупець не взмозі то зробити.
Именно водителей и имел ввиду, регулярно возвращаются домой с каденции, в нашей рабочей группе постоянно ищут кто бляху до границы пригонит... Хотя ехал две недели назад то были смены поляков на Ягодине в колейку с фурами загоняли, а она там ппц была, мне правда повезло с первого раза проехал
#195
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 18:10
Именно водителей и имел ввиду, регулярно возвращаются домой с каденции, в нашей рабочей группе постоянно ищут кто бляху до границы пригонит... Хотя ехал две недели назад то были смены поляков на Ягодине в колейку с фурами загоняли, а она там ппц была, мне правда повезло с первого раза проехал
То ти тоже дальнобой?
в колейкуТепер дочитався.Моє запитання вище лишнє.
#198
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 19:21
Я не дуже розглядав америку, бо дизель і норм комплектація - анріал. Хіба ще дивився в90.Та я теж собі біленьку вибрав, але бюджетнюшу в декілька разів.
Мені більше червоний подобається, але нема з чого вибрати. Доужина вже сказала берем що є, бо і так затягнулося.
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#200
Опубликовано 26 Сентябрь 2020 - 21:04
Ось мій. На той час один в такомому кольорі в Україні)))
2016 року випуску. В минулому році я за нього 30 віддав, хоча комплектація була середня, але і пробігу було 60 тик. Перший власник його пргнав в 2017, пробігу було 20 тик на той час він йому став в 40 тик євро.
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#202
Опубликовано 07 Октябрь 2020 - 10:27
Продовження у новій темі у відгуках про авто.
http://www.opel-club...at-b8-alltrack/
Изменено: Vadym, 07 Октябрь 2020 - 13:27
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#210
Опубликовано 02 Март 2023 - 12:46
Вхідні данні
Пассат б8 2016 на дсг, 130ккм (без хедапу)
Інсігнія б 2019 на ат8, 139ккм (без хедапу, босе, вебасти, подвійного шкла, …)
Динаміку порівнювати нема сенсу
Огляд попередній, нічого ще не налаштовував під себе
Шкода, що на двох машинах нема нефіксуємих підрульових важелів - сумую за ними
Підвіска на пассаті адаптивна(але там питання до вибору режіму після моїх втручань), проте на інсігніі мені було комфортніше по трасі
Звук поворотника на опелі цікавіший
Ключ краще на пассаті
Пластик - в опелі гірший + кішньки на пассаті у мене обклеєні
Безключовий - на пассаті без кнопки зручніше, на опелі досить дивна логіка цз(ще не розибрався); при закритті безключовим не блимає аварійкою
Аудіо порівнювати не буду, але джойстик длля регулювання гучності на кермі - це плюс
Приборка, хоч вона і цифрова 8”, але функціонал не зрозумілий ш де карта? (8” проти 12.3”)
Навігація - я думав у пассаті штатна на сьогодні так собі, ал на опелі карта завжди північ угорі
ММ екран, так, він вище ніж у пассаті, але він гіршої якості і меенший (8” проти 9.2”)
Сідухи, наппа проти вієни порівнювати не буду, плюс опелівських - валік під коліна (на б8 або валік або вентиляція), проте одночасно обігрів і вентиляція не включаються. Регулювання бокової підтримки спинки - воно є, це плюс, алле я хочу ширше і вільніше ). Массаж +- аналогічний
Сліпі зони - виконання опеля у шкельці мені більше до вподоби
Кліма - авто підігрів дупи - зарах, однорівневий підігрів керма - мінус. Де індикатор/кнопка кондюка - світиться авто, а в меню він викллючений
Адаптивний круіз норм не розпробував - мене всі обганяли ) До звич круізу пвно нема
Розхід по бк 5.1 (63кмгод) - села 50, поза 90 і трошки по. Львову. Навіть мій вагівський проглот менше хаває у такомуу режимі. Цифра на бк під питанням
Автопаркування - сама преллюдія меенш складна, алее вона стала в 30см від бардюра
Камери 360 - якість ге, перекллючення між камерами нема, при включенній задній пеереедачі - передню не включити і тд. У режимі паркінг - не зміг їх включити
Оскільки я їхав у день - порівняти нее можу, пару км ввечері не інформативні, ще заїду на стенд, здаєтся погано відрегульовані
І вишенка на торті - утримання в полосі, я б це так і назвав - утримання. Машина мене тягала від лінії до лінії(водії позаду певно думали, що я бухий), хоча пасат веде чітко між. Пассат краще розрізняє погану/не чітку розмітку.
4 колеса 245/45 у багажник стоячи не влізли.
Сказати що я розчарований, це нічого не сказати
Продовження згодом
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых