Это чёрная Астра Н в караване с МКПП.
Ну Андрій, як завжди. Все "шутки шуткувати" ( с ), а тут вибрати не можеш...
Комплектация редкая
Я бы выносил моск продавану
Так якби ж я вмів це робити... Запросив додаткових фото. Пообіцяв зробити.
Опубликовано 12 Ноябрь 2019 - 05:19
євробляха не лякає?)
А чому має лякати?
Ну і не євробляха це, я так думаю. По моєму розумінні, євробляхи, це ті машинки, які загналися ще в прошлому році, до пільгового розмитнення, і до сих пір не розмитнилися. А ті машинки, що зараз приганяються, то це не євробляхи. Це свіжопригнані.
На істину в останній інстанції не претендую, можу помилятись.
Опубликовано 12 Ноябрь 2019 - 07:58
А чому має лякати?
Ну і не євробляха це, я так думаю. По моєму розумінні, євробляхи, це ті машинки, які загналися ще в прошлому році, до пільгового розмитнення, і до сих пір не розмитнилися. А ті машинки, що зараз приганяються, то це не євробляхи. Це свіжопригнані.
На істину в останній інстанції не претендую, можу помилятись.
По перше тому,що на таких авто 99.99% крутиться пробіг двічі.Спочатку для того щоб менше вартувало розмитнення,а потому ставиться зручний пробіг для продажу авто.
По друге більшість таких авто має скриті продаванами дефекти,або ж в зв'язку з пошкодженнями мали взагалі нікчемну вартість і були дешево та швидко відновлені з порушенням технології ремонту.Тобто після придбання такого авто не завадить мати фінансову прокладку,у разі якщо авто не доремонтоване чи потребує ремонту.
На істину в останній інстанції не претендую,але огляд таких авто починав би з стенду розвал/сходження та товщиноміру ЛКП.
маю думку,що краще шукати авто від українського власника,хоча тут теж не все однозначно.
Изменено: Юстас, 12 Ноябрь 2019 - 07:59
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 12 Ноябрь 2019 - 22:50
Ну а про цю Астру що скажете? Запросив додаткових фото. Напевне все таки єсть що приховувати, раз чорну машинку фотографує вечером...
Если пробег родной, то вполне достойный автомобиль. Но 99% таких пробегов - это скрученные 250-350 тыс. Почему 190? Потому, что психологический барьер до 200 тыс, а меньше ставить пробег будет очень заметно.
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 07:01
Если пробег родной, то вполне достойный автомобиль.
Та який він може бути рідний? Звісно що скручений. Я молю Бога, щоб рідний був 300к-350к, а не 500-600.
На істину в останній інстанції не претендую,але огляд таких авто починав би з стенду розвал/сходження та товщиноміру ЛКП.
Товщиномір, BIT 3003, ( запевняли що польський ), типу карандаш, уже купив. 50 мікрон може й не покаже, ну а шпаклю так ту точно покаже.
І за стенд, дуже слушна підказка. Аби тільки грошей хватало...
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 08:25
ну а шпаклю так ту точно покаже.Металлическая пудра поверх шпакли перед грунтом и вуаля.
І за стенд, дуже слушна підказка.Всё выранивается шайбочками и прокладками. Увидеть изможно только при тщательном осмотре если знаешь куда смотреть.
З.Ы. Из свежепригнанных европейцев битков не попадалось ни разу. Все по мелочи. В основном траблы по двигателям на вроде забитых коллекторов.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 09:19
Металлическая пудра поверх шпакли перед грунтом и вуаля.
Нічого собі... А я й не знав, і думав, що товщиномір, це чуть не панацея...
Всё выранивается шайбочками и прокладками. Увидеть изможно только при тщательном осмотре если знаешь куда смотреть.
З.Ы. Из свежепригнанных европейцев битков не попадалось ни разу. Все по мелочи. В основном траблы по двигателям на вроде забитых коллекторов.
Ну я, це точно не знаю, куди дивитись... А поки знайдеш кого, щоб подивився, то машинка і піде.
Капець...
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 09:34
І за стенд, дуже слушна підказка. Аби тільки грошей хватало...
Думаю що краще витратити гроші на стенд і не прилипнути на основну суму.
Головне при діагностиці сам не зівай.Спокійно оглянь номер кузова,чи нормально читається,чи нержавий,чи співпадають у ньому цифри.Поки авто на стенді розвалу можеш знизу оглянути чи нема слідів зварювання в районі номера.
Уважно оглядай передній підрамник на предмет деформації та передні аммо чи не розсверлено в них отвори у місті кріплення до кулака.Не забудь завважити,що задня балка має можливість встановлюватисьіз зміщенням від осі на 5мм в кожен бік та вперед назад.Якщо підкладаються шайби між ступицею та задньою балкою для непередбаченого заводом вирівнювання кута сходження/розвалу задніх колііс-це теж неважко помітити.Особливу увагу звертай на кріплення переднього бампера,підсилювач бампера та на огляд передніх лонжеронів до самого моторного щита.Не посоромся для огляду фартуха попросити демонтувати коробку повітряного фільтра-він там на одному саморізу тримається.
Якщо продаван неадекватно реагує,відмовляється при твоєму позитивному ставленні йти тобі на зустріч у діагностиці чи огляді-спокійно розвертайся і їдь додому громадським транспортом.Дешевше буде(у всіх сенсах)....
Одним словом все як в українському прислів'ї,"не зівай Химко на те і ярмарка"...
Ну я, це точно не знаю, куди дивитись... А поки знайдеш кого, щоб подивився, то машинка і піде. Капець...
Нічого страшного.Всього знати неможливо.
Навіть коли в салоні купував нове авто,брав з собою маляра та іншу неупереджену людину для огляду.Все оглянули,виявили що не працює ц/з з кнопок ключа.Оф.дилер усунув це питання і тільки після цього я з свого боку підписав договір купівлі продажу та забирав саме те авто яке запропонував дилер(згідно номера на рамі!!!) у договорі купівлі продажу.
Лишні проблеми не потрібні.Якщо є можливість мінімізувати чи взагалі відмовитись від оборутки,то краще прийняти правильне рішення на свою користь.
Изменено: Юстас, 13 Ноябрь 2019 - 09:52
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 10:07
Та який він може бути рідний? Звісно що скручений. Я молю Бога, щоб рідний був 300к-350к, а не 500-600.
Треба не Бога молити,а чекати свою машину...Розумію що хочеться ще вчора.
Так для прикладу.
У тому році при мені була оборутка з Астрою Г 2007р.-19 000км та Астро Г 2009р.-89 000км.
Була Астро Н з ізітроніком та панорамою 2008рю-48 000.
Це були авто від господарів,з реальним пробігом та станом що відповідав пробігу.
Шукайте гарне авто-хламу і так на ринку навалом,їдь і купуй.
Изменено: Юстас, 13 Ноябрь 2019 - 10:13
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 10:16
Занотував на листочок всі поради. А то зараз помню, а тоді, коли потрібно буде, то й забуду...
Ви заходьте час від часу тему.Не тільки я і хлопці щось добавлять...
Дивишся і купите норм машину.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 10:43
У тому році при мені була оборутка з Астрою Г 2007р.-19 000км та Астро Г 2009р.-89 000км. Була Астро Н з ізітроніком та панорамою 2008рю-48 000. Це були авто від господарів,з реальним пробігом та станом що відповідав пробігу.
Тут уже наверное чуть другой бюджет будет. В универсале за такие деньги очень трудно будет найти реально хороший авто
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 11:08
Тут уже наверное чуть другой бюджет будет. В универсале за такие деньги очень трудно будет найти реально хороший авто
Мене більше цікавить не сам бюджет,а технічний стан авто...Поясню чому.
Покупець буде віддавати гроші,які відповідають своєму номіналу,та є 100%справними.Цими грошима можна користуватись миттєво і не боятись,що якась купюра чи декілька відмовлять,тому що технічно несправний стан грошей.
У деяких випадках краще (знайти можливість і)трохи добавити і придбати нормальне авто чим зекономити і після придбання вкласти парутройку куе в ремонт витрачаючи не тільки кошти,а й час.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 11:26
Юстас, я тоже за техническое состояние, но если не добавлять свыше бюджета то вряд ли будет реально хорошая машина
Я прошлую так купил, типа подшаманю и все ок, но все оказалось не так как думалось.... Поэтому я тоже за полностью технически исправную машину
Опубликовано 13 Ноябрь 2019 - 23:15
Опубликовано 14 Ноябрь 2019 - 13:36
ИМХО: имея 5,5 на руках - нужно смотреть в сторону авто за 4 +/-.
Якби спрос перевищував пропозицію,то може бути й так...
Маючи на руках 5.5...Можна дивитись авто і за 6.
Зважаючи на те,що ринок продаж дуже повільний,то продавці і торгуються і посуваються в ціні-звичайно якщо не бажають продавати вічно.
В цій категорії(5.5) вже давно себе комфортно почувають і Астра Н і Вера С,тим паче Астра Ж і т.д. і т.п.Це не буде викатаний корч.Викатані корчі на 1.5кує нижче,або в них кури несуться,та через капот дерева проростають тому що у продавана виска хотілка.
Просто потрібно моніторити ринок,шукати адекватний автомобіль та продавця,купувати і насолоджуватись від користування.В розумних межах.
Теж ІМХО
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 14 Ноябрь 2019 - 18:32
Нормальную верку даже за 6 кузяева отдавать не хотят))))
Ще спробуй її знайти нормальну.В основній масі вже викатані,пробіг менше 150тискм. рідкість.
Те,що бачу в реалі по продажу/придбанню серед клієнтів так і є-5.5 середня ціна оборутки...
Те що у тебе на практиці може бути інакше чи інший стан авто-сперечатись не буду.
А смысл за 6 отдавать?
Дик сенс у тому,що ресурс авто викатаний багато більше 50% і більше ніхто не дає.
Ціну-диктує попит і ринок,а не продавець,я чи ти(наприклад).
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 15 Ноябрь 2019 - 08:19
150 еще поискать надо))))
Если ресурс выкатан, то авто уже не норм, вот и отдают дешевле, а если пробег 130 к примеру, смысл отдавать за 6?
Ну дик ТС "молить Бога" щоб пробіг був 350,а не 500тик...
Які в цьому випадку 6?
Давай спробуємо мислити логічно...
у 90%випадків нарід купує авто,для активної експлуатації,а не щоб пилюку ганчіркою протирати з авто в гаражі.Ті часи,минули.
Тому знайти 10-16річну Вєру/Астру з пробігом 150 можна,але вельми складно.Та і не буде власник продавати таке авто навіть за 7,бо воно ще реально стільки ж (з невеликими вкладеннями)набігає.
Щоб продати Вєру за 7 і купити нове авто такого ж класу скільки потрібно добавить?-30кує???Ті хто мав таку фінансову можливість,пересіли з Вєри мінімум 5років назад в нові авто і вже купують інші нові авто.Наразі ці вєри(як і Астра) продають другі та третті власники.
Ще є Астра з ізітроніком,то взагалі на вторинному переходить з рук в руки як шалава.Нарід передає проблемні авто одне одному,бо зробити якісний,фінансовозатратний ремонт,не кожен наважиться з-за нелогічності вартості з/ч порівняно з вартістю авто.Останнє авто з ізітроніком офіціали запропонували відремонтувати за 72000грн!!!
Тому і є така середня ціна на ринку 5.5...Навіть у кого авто в гарному стані,вимушений своє продавати дешевше від реальної станової вартості,або довго чекати адекватного покупця.Бо інакше нарід іде купувати проблемну дешеву машину,а не дорожчу і безпроблемну.Це видно навіть по УОКівській продайці.
Ну...,це так....Думки в голос про круговорот машин в природі.
Изменено: Юстас, 15 Ноябрь 2019 - 08:21
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 15 Ноябрь 2019 - 09:17
Опубликовано 18 Ноябрь 2019 - 05:37
kaktys Так не всі ж машинки з цим твінпортом. Це я побачив на задній ляді, і вирішив узнать, що це за твінпорт такий. А він, виявляється, не такий уже й хороший. Пишуть, що, то заслонка не закривається, то не відкривається. То ричажки, то тяги, то ... І запасних частин, як правило, немає. Потрібно міняти все в зборі.
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых