Частина 1: http://www.opel-club...-opel-vectra-c/
Частина 2: http://www.opel-club...chastina-druga/
FAQ по Vectra C: http://www.opel-club...q-po-vektre-tc/
Опубликовано 23 Январь 2020 - 19:03
Частина 1: http://www.opel-club...-opel-vectra-c/
Частина 2: http://www.opel-club...chastina-druga/
FAQ по Vectra C: http://www.opel-club...q-po-vektre-tc/
Опубликовано 13 Январь 2025 - 09:20
ГБО є на вектрі?
ніколи не було
Двері зашумив - з"явилися скрипи салону
Доречі, коли шумлять двері як часто клеють плівку на скло відповідну? Сам не перевіряв але десь читав що за товщини плівки 150+мікрон вже відчувається різниця до і після...
не чув про таке
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Опубликовано 13 Январь 2025 - 10:54
ИмхоДвері зашумив - з"явилися скрипи салону
Доречі, коли шумлять двері як часто клеють плівку на скло відповідну? Сам не перевіряв але десь читав що за товщини плівки 150+мікрон вже відчувається різниця до і після...
Опубликовано 23 Май 2025 - 11:21
Раньше как то не замечал. При прогреве проскакивают легкие встряхивания мотора. Ощущаются на руку, если ей дотронуться до крышки ГБЦ. Это фишка Z222SE (OVC)? Или нужно искать причину? Неравномерности выхлопа из трубы сзади не замечаю.
На прогретом расход на холостых меняется от 0,9 до1,0 л/час.
ГБО нет.
Изменено: Avtomobilist, 23 Май 2025 - 11:25
Опубликовано 23 Май 2025 - 16:53
Пропуски зажигания?...
Да не понятно. "Толчки" еле ощутимые.
Выхлоп из глушителя ровный. Может катализатор выхлоп "сглаживает". На ОВА были четко слышны "попердывания", когда с пропусками боролся.
Свечи новые. Оригинальный чемпион. На приборке ошибок нет. Едет хорошо.
Опубликовано 23 Май 2025 - 17:02
Я чего за зажигание( читай модуль) - на моём драконе за пару месяцев до тавой - было похожее , мотор как бы спотыкался на доли секунды. Но в остальном все ок было....Да не понятно. "Толчки" еле ощутимые.
Выхлоп из глушителя ровный. Может катализатор выхлоп "сглаживает".
Свечи новые. На приборке ошибок нет. Едет хорошо
Опубликовано 23 Май 2025 - 17:42
Не по теме: а можно фото OVA ?
Есть только такие, с телефона.
Задняя дверь не битая. Молдинг отвалился, абсолютно целый есть в наличии. Приклеить руки не доходят. )
Краска всего кузова, все стекла - завод.
Изменено: Avtomobilist, 23 Май 2025 - 17:43
Опубликовано 06 Август 2025 - 10:39
Опубликовано 06 Август 2025 - 14:35
Диво дивнеЩе таке чудо не бачив :
https://www.autotrad...tomatic
Опубликовано 06 Август 2025 - 17:51
Диво дивне
. Але дивніше, що я за 2 роки в Англії не бачив жодного натяку на всіми улюблену Омегу, ікону стилю. Ти бачив хоч одну?
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Нічого дивного - тут корозія один з головних параметрів МОТ. Все що може гнити тут вмирає до 20 років - це хіба що хтось в музейному збереженні має і виїжджає тільки в суху погоду літом.
Ось такого майстра, з вогником в очах і без зайвих питань, я в Україні вже не маю не те що тут - вони вимерли як динозаври. В Англії, де ще з часів Тетчер всіх присадили на соціалку, взагалі такі не народжуються
https://www.youtube....rts/OyU5I7iAz00
Изменено: sapphir, 06 Август 2025 - 18:14
Опубликовано 07 Август 2025 - 10:23
У них років 15 назад була програма утилізації, типу для підтримки автомобільної промисловості в умовах фінансової кризи. Якщо я правильно пам'ятаю, 2000 фунтів від держави за здане в рахунок покупки нового авто плюс дилер на певному етапі, коли бажаючих стало менше, додавав від себе 500 чи 1000 зверху.Диво дивне
. Але дивніше, що я за 2 роки в Англії не бачив жодного натяку на всіми улюблену Омегу, ікону стилю.
Опубликовано 07 Август 2025 - 11:35
У них років 15 назад була програма утилізації, типу для підтримки автомобільної промисловості в умовах фінансової кризи. Якщо я правильно пам'ятаю, 2000 фунтів від держави за здане в рахунок покупки нового авто плюс дилер на певному етапі, коли бажаючих стало менше, додавав від себе 500 чи 1000 зверху.
Я колись дивився передачу скільки вони під це діло угробили колекційних моделей. Дорога в обслуговуванні схильна до корозії машина масової марки мала помірні шанси вижити в таких умовах, хіба що останніх на той час років випуску.
До того ж, у Британії Вектра і Омега були в першу чергу машинами, які купувалися юрособами (fleet cars), там все на утилізацію з такою компенсацією пішло ще швидше ніж від приватних власників.
Точно, навіть ще років 10 назад, здається десь 14-15 рік, знайомі моїх родичів міняли за такою схемою 9-ти річне БМВ 325 на новий 1.6 Фокус з допплатою від держави в 3.5к фунтів
Але і звичайна корозія зЇдає залюбки - Омег на автоматі не бачив на Автотрейдері а от Ягуар 2006 який не може пройти ТО - будьласка. І також ззовні непогано виглядає, і пробіг невеликий - як тут хтось "занедорого" хотів дружині взяти - але МОТ не пройде, у всякому разі рівно. Ну і не треба забувати про вартість і частоту ремонту якщо не сам, про податок на дорогу який рахують від "Євро" - в мене 2 літра дизель і в сестри наступний 2.0 дизель на Ауді але вже з адблу - в мене 300 фунтів в рік в неї 30 Два Ауді з різницею в покоління...
Доречі про ремонти - я не стикався, але брат каже що тут треба мати "свого" майстра щоб хочаб не халтурив під час ремонту - бо звернувшись до першого ліпшого велика ймовірність неадекватного ремонту або, в офіціалів і не тільки, дуже дорого. В нас також майстри різні але якось щастило, чи як сказати, і явних рукожопів було мінімум в минулому житті.
Изменено: sapphir, 07 Август 2025 - 11:41
Опубликовано 07 Август 2025 - 12:22
Типу да - не варто ремонтувати, треба підтримувати виробника і т.і. - одним реченням: шоу маст гоу он
В моєму, по суті деприсивному містечку, як не дивно - досить високий відсоток машин на дорозі з різними шилдами типу ST, ST-line. Тобто і дійсно заряджені і просто заводські з закосом - але у всякому разі не самі звичайні. Може у Львові ці авто сильніше розчинялися в потоці "звичайних" але тут їх реально видно а іноді і чутно Плюс великий відсоток Купра, Би-Вай-Ді електро ( дизайн надновий ), інші різні електро бо це в моменті вигідно, Пижів найновіших двохсотих і трьохсотих з їх варіаціями.
Изменено: sapphir, 07 Август 2025 - 12:35
Опубликовано 07 Август 2025 - 20:57
І жодного китайцяТипу да - не варто ремонтувати, треба підтримувати виробника і т.і. - одним реченням: шоу маст гоу он
В моєму, по суті деприсивному містечку, як не дивно - досить високий відсоток машин на дорозі з різними шилдами типу ST, ST-line. Тобто і дійсно заряджені і просто заводські з закосом - але у всякому разі не самі звичайні. Може у Львові ці авто сильніше розчинялися в потоці "звичайних" але тут їх реально видно а іноді і чутноПлюс великий відсоток Купра, Би-Вай-Ді електро ( дизайн надновий ), інші різні електро бо це в моменті вигідно, Пижів найновіших двохсотих і трьохсотих з їх варіаціями.
Изменено: Андрюха 1981, 07 Август 2025 - 21:26
Опубликовано 07 Август 2025 - 21:35
І жодного китайця
, ну, окрім BYD, якщо це Китай. Але скільки за два роки я тут нових для себе шин кетайзьких побачив, то жесть просто. В Україні я й не чув про такі. А тут люди їздять і не заморочуються
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Опубликовано 30 Август 2025 - 21:08
При проверке Опкомом показало ошибку B3700-0F неисправность цепи интервала (прерывания) стеклоочистителей.
Ошибка неактивная. Но я уже ее стирал один раз. Появилась снова.
В чем может быть причина?
Ибо никаких неполадок со стеклоочистителями не замечено.
З.Ы. В Гугле ответа не нашел.
Изменено: Avtomobilist, 30 Август 2025 - 21:09
Гараж →
Ремонт →
Система охлаждения, отопления и вентиляции →
Через деякий час після включення підігріву сидіння перестає працювати пічкаАвтор: Vibaj • Дата: 24 Февраль 2025 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Opel Vectra C 2003Автор: Fors1k • Дата: 15 Октябрь 2023 ![]() |
|
||
Гараж →
Ремонт →
Масло в бачку охолодження Opel Vectra C 2.2 directПопадає масло в бачок охолодження Opel Vectra C 2.2 direct (Z22YH) Автор: nimble • Дата: 07 Сентябрь 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
Куплю детали ходовой частиПередние амортизаторы на Вектра Ц 2.2 Автор: SRZ • Дата: 16 Июль 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Продам →
Запасные части →
карты дверей кожа Vectra C4шт Автор: MegaVectr • Дата: 18 Март 2021 ![]() |
|
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых