Частина 1: http://www.opel-club...-opel-vectra-c/
Частина 2: http://www.opel-club...chastina-druga/
FAQ по Vectra C: http://www.opel-club...q-po-vektre-tc/
Опубликовано 23 Январь 2020 - 19:03
Частина 1: http://www.opel-club...-opel-vectra-c/
Частина 2: http://www.opel-club...chastina-druga/
FAQ по Vectra C: http://www.opel-club...q-po-vektre-tc/
Опубликовано 05 Август 2024 - 13:16
Не льсти себе. Какой сарказм?Не вижу смысла сарказма
И вообще этот камень в мой огород - то сильно мимо.
Дай угадаю: ты как иксперд посоветуешь купить новую машину?
Смайлик сарказм с телефона не могу добавить
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 05 Август 2024 - 14:03
Посмотрел Ютуб - там для перфект результата и клеят, потом мажут какой то фигнёй типа пасты( типа шпакля для сидения) потом шлифовка, обезжир , потом красят ( кто как кто с баллона примерно подобрав оттенок, кто тщательно подобрав цвет из пульверизатора)...
Саша, такий ремонт - витратна справа з невідомим, в плані часу, результатом: місяць, два... це постійно навантажений елемент. "Незаметного ремонта не бывает"(с) - так було написано на воротах малярки.
Заміна елемента - витратна справа з відомим результатом: за який час з*явилась тріщина?))
ПТН ПНХ
Опубликовано 06 Август 2024 - 08:47
РукалицоНе льсти себе. Какой сарказм?
Примера ради и не более.
Смотря как делатьСаша, такий ремонт - витратна справа з невідомим, в плані часу, результатом: місяць, два... це постійно навантажений елемент. "Незаметного ремонта не бывает"(с) - так було написано на воротах малярки.
Заміна елемента - витратна справа з відомим результатом: за який час з*явилась тріщина?))
Опубликовано 06 Август 2024 - 15:13
В мене водійське крісло теж полізло . Правда в мене тряпка, ліва сторона, протерта, вже дирка, паралон чи що там в середині висипався, металевий каркас вже зверху. поки так їзджу. Спитав за ремонт шось трохи загнули як про мене (4000-5000 тисяч сказали ) .
Опубликовано 06 Август 2024 - 15:25
В мене водійське крісло теж полізло . Правда в мене тряпка, ліва сторона, протерта, вже дирка, паралон чи що там в середині висипався, металевий каркас вже зверху. поки так їзджу. Спитав за ремонт шось трохи загнули як про мене (4000-5000 тисяч сказали ) .
Мені ремонтували років 5 назад піджопнік - на один нуль менше, правда тільки паралон, оббивка велюр.
За шкіру, заміна 3 елементів, без шкіри тільки робота - так і платив 100 баксів.
Опубликовано 14 Октябрь 2024 - 21:28
Щось незрозуміле відбувається в автівці. Всередині, справа від пасажира періодично відбуваються дивні звуки, як хтось тарабанить досить рівномірно на протязі 3-4 секунди (наче заєць або кіт задніми лапами тарабанить). За 40 хвилин поїздки такі звуки були ну десь 5-6 разів. Думав на радіо (динамік), але при виключеному радіо звуки теж періодично з'являлись. Думав на вентилятор пічки, так ні, тому що коли автівку заглушив, ті ж самі звуки з'явились знов. Як пищіть пічка я знаю. Раніше, коли глушиш мотор, через декілька секунд було чутно, як якесь реле відпрацьовувало у тому кутку. А зараз таке враження, що то теж саме реле, але чомусь воно тріщіть. Що це може бути та що за реле стоїть у районі бардачка?
Изменено: Kwon, 14 Октябрь 2024 - 21:31
Не стоит прогибаться под изменчивый мир...
Si vis pacem, para bellum
Опубликовано 14 Октябрь 2024 - 21:56
Не стоит прогибаться под изменчивый мир...
Si vis pacem, para bellum
Опубликовано 17 Октябрь 2024 - 08:01
Появился скрип (писк) передней пассажирской двери при отрывании - закрывании. Пробовал силиконовой смазкой ограничитель двери слегка смазать - не помогло. Кто-то сталкивался с подобным? Без снятия карты двери побороть можно?
Якщо це обмежувач, то маж його не маж, то тимчасово)
Позавчора полізли міняти помпу, виявили випускний колектор з тріщиною, воно наче і не сікло, але в машину вже повернувся каталізатор)))
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Опубликовано 21 Октябрь 2024 - 14:16
Шановні , треба допомога, задній гальмівний супорт підклинювало ручне гальмо. Супорт розібрав , почистив , сальник накрився на осі ручного гальма, там все було в окислах. Тепер все як нове, але )))
зламав штифта шліцевого, коли пробував його вибити, того що обмежує і фіксує планку ручного гальма. Звідси питання хтось випадково не знає чи є вони в продажу окремо ? Дістати я його дістав, засвердлився з тильної сторони і вибив (тепер думаю чого відразу так не зробив ) , тепер прошу допомоги , можливо вони є у продажу і хтось вже ставив собі ? Номерок не помішав би даної запчастюльки . Якщо ні, буду різати різьбу і мудрувати щось з виточуванням тої пімпочки .
Вроді ж на Вектрі їх можна підшаманити - або той перекрутити на 180 градусів або правий з лівим поміняти. Здається десь читав чи бачив відео про це...
ті самі яйця, тільки вигляд збоку. )) не надовго , робив таке, відразу так, допомогло , місяців на три , а потім знову те саме .
Опубликовано 21 Октябрь 2024 - 15:00
Скільки часу витратив на зняти, розібрати, почистити, зібрати? Ну і на проблему ще витратиш бо щось я думаю навряд знайдеш такі дрібнички - в нас до вантажних, які по замовчуванню ремонтуються, везуть тільки готові комплекти хоч в Європі я можу окремо до сальника-болтика все купити. А в нас - нафіга їм той асортимен з копійчаним заробітком, повну начинку супорта за 13 тис грн продав і це твої проблеми що половини тобі не треба...
Опубликовано 21 Октябрь 2024 - 15:09
засвердлився з тильної сторони і вибивТак и роблю завжди.
можливо вони є у продажу і хтось вже ставив собі ?Нєма, тільки з другого суппорта
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 22 Октябрь 2024 - 08:52
Скільки часу витратив на зняти, розібрати, почистити, зібрати?
на знятому, розібрати 10 хвилин від сили ))), якщо заламати штифта )))), потім ще півгодини щоб його висвердлити (при наявності свердл і станка сведлильного ) . З цим прийшлось заморочитись , дрелькою не ризикнув свердлити , щоб не накосячити. Зараз вирішу питання з штифтом і буду збирати . Збирати теж не думаю що буде проблема, знову ж таки, якщо вирішу питання як назад запхнути ту пружину що тримає різьбовий шток ручніка. Тепер відразу питання до REKа, як ти ставиш ту пружину на місце ? )) якусь приблуду спеціальну майстрував ?
Так и роблю завжди.
Нєма, тільки з другого суппорта
Це вже зрозумів ))), але ж як завжди щось зробиш а потім питаєш а не навпаки. Я надивився відосіків як його ключом на 8 вибивають і вперед з прапором )). Треба було відразу сверлити і не паритись . Я взагалі не розумію навіщо його зробили шліцевим а не на різьбі .
Опубликовано 22 Октябрь 2024 - 15:35
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 25 Октябрь 2024 - 14:16
Так все перебрано і зібрано. Окремо зупинюсь на встановленні пружинної коронки, навіть не думав що все так гладко пройде. Почав заморочуватись стяжкою капроновою , пробував нею стягнути пружину , нічого не виходило і тут на очі попадається банальна телескопічна щітка для очистки снігу з авто, лежала собі в гаражі чекала зими )), провів заміри, зовнішній діаметр труби 26 мм, на око трохи менше чим посадочний отвір в коронці.
Розбираємо щітку,
1.jpg 88,81К
29 раз скачано
приміряємось ще раз до нашого отвору , все ок , підходить, навіть трохи завеликий зазор , розвертаємо тоншу трубку навпаки і вставляємо її назад в товсту
2.jpg 87,08К
31 раз скачано
далі споряджуємо пружину, акуратно дерев'яним бруском потихеньку забиваємо її в товстішу трубу і приміряємось в посадкове місце супорта, щоб вона спокійно пройшла установочний бар'єр, попутно перевіряємо щоб та пружина що ставиться в коронку в неї влізла . Спочатку навіть забагато її забив, бо пружина не влізла в коронку . Вставивши тонку трубу потихеньку підстукуючи вийшов на заданий розмір і пружина стала на місце. Ось споряджена коронка з пружиною
3.jpg 79,76К
31 раз скачано
ну а далі все як по маслу , змащуємо вставляємо шток ручного гальма (не змащувати багато , особливо торець, бо не зайде) точніше зайде але не сяде на місце, бо получиться поршень і не видавлює повітря з глибини каналу , як насос відскакує назад той шток . Канавку під шпонку тільки заповнив мастилом більше , закидуємо шпонку , вставляємо різьбовий шток, шайбу, беремо нашу приблуду з спорядженою пружиною , акуратно за товсту трубу продавлюємо пружину з коронкою до упору, потім тонкою трубою підпираємо коронку і акуратно виймаємо товсту трубу , після цього відпускаємо тонку трубу і все на своїх місцях в зборі. Навіть не думав що все так гладко пройде підручними засобами )))
Опубликовано 05 Ноябрь 2024 - 20:08
Вже зробив , взяв гвинт від меблевої стяжки що шкафчики мебельні стягує , гвинт меблевий з плоскою головкою М6х35 , там головка кругла і збільшена під внутрішній шестигранний ключ , наверх втулку поставив по розміру того рідного штифта (в гаражі знайшов, підігнав по довжині), нарізав різьбу М6 і закрутив. Супорт получився нульцевий )). Єдине тільки, що купував ремкомплект ЕRT, пильник в ньому гамно , від руки його поставив на посадочне місце, потім видвинув поршень флажком ручника і він зліз з посадки відразу . Перепросив старого рідного пильника , відчистив його і проставкою поставив на місце (від руки він не ставав ) , отакі продають гамняні запчастини у нас . Попутно вирішив питання з тим , що флажок ручного гальма не повертався на місце, причина банальна , пружина ручного троса перетягувала на себе пружину супорта і флажок тупо не впирався в штифт і відповідно авто підгальмовувало. Пружина супорта розтягнута, ну як розтягнута, вушка порозгиналися трохи на ній і відповідно вона на пару міліметрів стала довша і в самому кінці не працювала так як треба . Підгинати вушка не став , бо то не на довго , а просто на флажку не поставив її в заглиблення а завів далі за той паз в який вона ставала , тим самим попередній натяг став більшим і тепер все працює як нове . Пружини супорта замовив нові, правда не знаю чи то вони , один єдиний номер знайшов на них 113-0518 Quick brake по фото вроді як вони , хоча по формі відрізняються . Отримаю, побачу.
Отримав, вони.
IMG_2.jpg 85,79К
7 раз скачано
Изменено: urevich13, 14 Ноябрь 2024 - 15:26
Опубликовано 05 Декабрь 2024 - 11:22
Не знаю чи вітати ))), напевно вітаю )). Маєш тобі, вицяцькував мафинку і продав ))))).
Давай список непоставлених запчастин на авто в студію ))). Судячи з підпису проміняв на Тойоту ? Теж придивляюсь до того авто , дуже вона мені подобається.
У мене так завжди, доведу машину до ідеала і продаю, тільки нову резину зимову поставив... )))
Так, тойота
І як воно після вектри на камрі? Плюси і мінуси?
плюси тільки в автоматі)))
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Гараж →
Ремонт →
Система охлаждения, отопления и вентиляции →
Через деякий час після включення підігріву сидіння перестає працювати пічкаАвтор: Vibaj • Дата: 24 Февраль 2025 ![]() |
|
||
Гараж →
Выбор авто →
Opel Vectra C 2003Автор: Fors1k • Дата: 15 Октябрь 2023 ![]() |
|
||
Гараж →
Ремонт →
Масло в бачку охолодження Opel Vectra C 2.2 directПопадає масло в бачок охолодження Opel Vectra C 2.2 direct (Z22YH) Автор: nimble • Дата: 07 Сентябрь 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Куплю →
Куплю детали ходовой частиПередние амортизаторы на Вектра Ц 2.2 Автор: SRZ • Дата: 16 Июль 2023 ![]() |
|
||
Базар →
Продам →
Запасные части →
карты дверей кожа Vectra C4шт Автор: MegaVectr • Дата: 18 Март 2021 ![]() |
|
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых