Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Meriva AЯк вибрати норм Opel Meriva A з пробігом

Meriva

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
3 ответов в теме

#1
pierre

pierre

    еколог-археолог

    • Сообщений 3869
  • Возраст: 43
  • Имя:Петро
  • Город:Правобережжя київської області
  • Авто:Tigra Astra Vectra
  •  
  • Регистрация: 15.07.2005

Опубликовано 23 Март 2020 - 11:19

OPEL MERIVA - перший в світі представник класу субкомпактвен або міні-MPV. Cаме так європейці класифікували засновника цього типу кузова

opel_meriva_56.jpg
Чому саме Opel Meriva A?
 

  • Невеликі витрати на утримання (шини, споживання пального, вартість ТО тощо)
  • Практичний салон
  • Багате оснащення
  • Стійка до корозії
  • Зручна, міська машина
  • Добра видимість довкола (висока посадка)
  • Величезний вибір силових агрегатів

Недоліки:

  • Відсутність клясичної АКПП
  • Утилітарна, за думку міщан, зовнішність.
  • Широким людям XXXL може бути тіснувато спереду.
  • Якщо реально треба Zafira - беріть Zafira або Vivaro.

Загальних засад огляду, як то комплектність, стан фарби, шин, салону, скла, диміння, стукіт двигуна та витікання з нього масла - писати не буду, писанини і відосиків від мамкіних оглядачів повний ютуб. Яка вона красіва, гарна й практична теж писати немає сенсу, позаяк з власного досвіду знаю що любителям округлих ланос-форм її зовнішність не заходить - відтак наскільки вона неймовірна всередині вони ніколи не дізнаються. Разом з тим машина не дуже цікава поліції на дорозі, не приваблює вона і кримінал, - а це не може не тішити власників-інтровертів.

Meriva А продавалася в Україні офіційно, але переважно в обмежених (порожніх) комплектаціях, часто навіть без магнітоли, тому прикметник "офіційна" в оголошенні не завжди означає щось хороше.
Приділяти увагу компплектаціі треба не тільки через те що це Ваш комфорт, а треба враховувати той факт що машину в фулі з часом буде простіше продати ніж пусту при однакових ТТХ.
Технічно машина побудована на базі Opel Corsa C, і була намаганням осучаснити її застарілу платформу зовнішністю в ногу з тогочасним флагманом Vectra C. І завдяки спеціалістам з Design Center GM з міста Ruesselsheim - 
це вдалося досить непогано.

GM_Design_Center_Ruesselsheim_50_years_L

 

Дебют нової генерації Corsa D у 2006 році не завадив Meriva А лишитися без змін на конвеєрі аж до 2010-го року.

У Meriva A, як і у більшості тогочасних моделей, було три стандартні комплектації: Essentia, Enjoy та Cosmo, однак була сила сила-силенна опцій -тому знайти дві абсолютно однакові нереально.

Прямий конкурент при виборі, це як не дивно не Corsa, а пасажирський варіант Opel Combo C - Tour.

opel_combo_tour_20.jpg

Усі три моделі разом становлять досить велику кількість, і модельна лінійка двигунів пересікається з німецькими Astra/Zafira/Agila/Vectra. Така стандартизація пішла на користь, адже багато витратних матеріалів та запчастин уніфіковані - відтак ціна на них доступна, багато запчастин б/в. В Україні, людина з певними знаннями , маючи навіть середні статки - зможе утримувати Meriva в належному стані.

Споріднені моделі Corsa C  Combo C  Meriva A, традиційно для усіх Corsa - були випущені в Іспанії, заводом Opel у місті Zaragoza. (тепер теж належить PSA Group)

Близнюка від Chevrolet бразильського виробництва назвали так само, і після адаптації в "GM Design Center" у місті San Paulo (Сан Паулу) - машину випускали на заводі GM Plant в місті Sao Jose dos Campos.

images_chevrolet_meriva_2008_1.jpg

 

 

Щодо комплектності - увага на наявність буксирувального гаку фаркопу (якщо встановлений).
Задня поличка багажнику. Її просто часто крадуть/забувають в гаражі а потім продають окремо.
big_67908_42661_add_7.jpg

 Додатковий підлокітник задніх сидінь так званий travel assistance, опція, але іноді продавці не хочуть віддавати, продають окремо. Також зверніть увагу, в дорестайлі є підголовник для середнього заднього пасажиру.
8e36acs_960.jpg

З дрібних болячок що трапляються - може іноді не спрацьовувати електрозамок багажнику (переламується проводка в місці перегину)
З'єднання мотору і редуктору електропідсилювача керма від іноді потребує уваги, мащення.
Захований до дідька пильовий фільтр салону (щоби його замінити треба знімати пластик під склом і важелі щіток склоочисника в зборі).

Треба зазначити що Meriva A з лютого місяця 2006року випускалася з фейсліфтом. Грати радіатору, фари бампер, панель торпедо, обивка, стопи, замок багажнику та двигуни з 2006 року інші.

Кольорова гама машин після рестайлу стала більш стриманою.
Різницю зовні можна побачити на фото (зверху фейсліфт).
Варіант з лінзами та AFL (тільки фейсліфт):

opel_meriva_342.jpg

 

Варіант з простими, рефлекторними фарами:
opel_meriva_404.jpg

Відмінності задньої частини: (зліва дорестайл) Зверніть увагу на замок дверей багажнику.

90790676_970140533403151_149644735131156 

Відмінності верхньої частини панелі приладів теж суттєві

Novyi_tochechnyi_rysunok.jpg

 

Варіанти оформлення бамперу і протитуманних фар (рейстайлінг)

Novyi_tochechnyi_rysunok.jpg

 

В дорестайлінгових моделях, зрідка, але зустрічаються машини з шкіряним салоном (як чорного та і рудого кольору). Дорестайлові бензинові машини мали підвісний паливний фільтр (видно на малюнку нижче), а рестайл - паливний фільтр-картридж разом з насосом всередині паливного баку.

autowp_ru_opel_meriva_21.jpg

Оснащення салону (мінімум - максимум) зверніть увагу на кермо (пластик або шкіряна обивка)

Opel_Meriva_2003_interior.jpg

На що ще в салоні звернути увагу:

POzkhnachky36.jpg
 

Є багато проміжних варіантів оснащення, для прикладу з дисплеєм типу GID та CD50-Phone

tochechnyi_rysunok.jpg
Магнітоли описувати не буду, там теж були і касетні пристрої, і CD-дискові, і теж був свій рестайл. Кому цікава інформація по мультимедіа на Opel, по платформі GM Epsilon, то є окрема стаття від гуру.

 

Ще дещо по оснащенню:

  • Заводське євротонування задніх вікон.
  • Bluetooth модуль для підключення телефону.
  • AUX
  • Кишенька для окулярів на стелі замість ручки водія
  • Лінзовані фари з AFL (Adaptive Forward Lighting) світло вертає разом з кермом в бік повороту.
  • Атермальне лобове скло
  • SRS штори по периметру
  • А цю цікаву деталь (на фото нижче) я помітив вже лише коли "прєісполнілся". Ця ледь помітна точка на кнопці регулювання дзеркал (в старих оплах Ви могли бачити аналогічно виконану кнопку підігріву дзеркал) То тут вона складає дзеркала, це ознака наявності крутих дзеркал з моторами.
  • autowp_ru_opel_meriva_36.jpg
  • Омивачі фар
  • a6e9425s_960.jpg
  • Автономний підігрівач Webasto
  • DSC_0773.jpg
  • Штатний задній парк пілот (парктронік), він чисто звуковий, але дуже корисна і надійна річ від BOSCH

    opel_meriva_56.jpg

 

  • Чудова оригінальна склянка-попільничка

90779263_2972075659706879_83602068286755

З цікавих і дуже рідкісних опцій можна виділити:

два люки з електроприводом

Fahrbericht_Opel_Meriva_1_7_CDTI_729x486

та акустичну систему Twin Audio для роздільного прослуховування музики задніми пасажирами через навушники.

ab88baa64cc0a4c45d4e2d6af37b.jpg

По стану кузова -традиційно, увага на низ дверей, низ порогів (з-за відсутності бризковиків камінням оббивається фарба і захисний герметик) може бути корозія і на задній кришці знизу.
Підрамник може похизуватися наскрізною корозією (для мене це було неабияке здивування на фоні кузова без корозії) По підрамнику одразу скажу що він підходить від Corsa Combo але не кожний.

Я нарахував їх 5 видів, а на мою підійшов лише один. Ціна питання станом на початок 2020 року - 30$ + заміна 60$

goAAAgFjSOA_960.jpg

Щодо трансмісій механічних, то як Ви всі тут знаєте, вони надійніші за всю автомобільну промисловість всесвіту, і тому нічого поганого, окрім деяких проблем з включенням передач, які лікуються заміною пластикових втулок куліси (рем комплектів) в них немає. Щоправда в запущених випадках трапляється перекос силового агрегату з-за просідання лівої опори двигуна, тоді опору треба замінити і відрегулювати кулісу.
Може скрипіти педаль зчеплення, міняється головний циліндр в зборі - він пластиковий.
Знос зчеплення теж ніхто не відміняв, але це витратні матеріали як колодки, амортизатори чи втулки тощо.

Імітація АКПП у вигляді EasyTronic теж має право на життя

big_67908_42661_add_7.jpg
І на щастя сьогодні він вже не є чимось темним і незрозумілим, букву [F] на дисплеї більше ніхто не боїться. Опис особливостей та догляду за EasyTroniс на цьому форумі є в асортименті.

Гальма машина має усі дискові. Помічних гальмування, ABS з електронним розподілом сили гальмування - штатно, а Traction Control лише на 1,8 та найпотужніших дизелях.

Підвіску Meriva має еластокінематичну, - DSA (Dynamic Safety Action) - розроблену OPEL, вона забезпечує ефект підрулювання.

Як і всі малолітражки Opel, Meriva A мала два варіанти розболтовки колісних дисків: 4х100 та 5x110.

4X100 комплектувалися усі машини з бензиновими моторами крім OPC. OPС та дизелі з 1,7 мали 5x110. З дизелем 1,3 та бензином треба бути уважним, так як вони були як з 4X100 так і з  5x110.

opel_combo_tour_20.jpg

 

Дизельні двигуни:
Економічний Fiat/GMівський Multijet 1,3 (Z13DT)
original.jpg

Щодо 1,7, то на Meriva зустрічається 4 типи таких  дизельних двигунів. 

Z17DTL в дорестайлі на 82к.с, в рестайлі міг стояти такий самий з вигляду, але Z17DTH і на 101к.с

opel_combo_tour_20.jpg

Після 2006-го 1,7-м дизелі переважно ставилися з сажовими ("DPF" фільтами),
 EURO-5, і це Z17DTJ (110к.с), - та найпотужніший Z17DTR (125к.с.)

opel_meriva_404.jpg
 Останній - єдиний двигун на Meriva A (крім OPC, там теж 6), який агрегатується не 5-ти, а 6-ти ступеневою МКПП.
Opel_Meriva_2003_interior.jpg
Усі двигуни 1,7CDTI на Meriva комплектувалася паливною системою Denso.

Bosch на них не ставили.

Бензинові:
це всім нам відомий Z14XEP (twinport) - (ганцюг ГРМ, гідрокомпенсатори)
5c6d95fb487b897bc54263e4179f.jpg
Дорестайлові 1,6. Було два варіанти. Це старий 8-ми клапанний Z16SE: (привід ГРМ - ремінний)

90914015_970140773403127_572853102181351
Та 16-ти клапанний Z16XE

autowp_ru_opel_meriva_21.jpg


 Це 1,6 Z16XEP (twinport). Рестайловий для Meriva двигун (не має гідрокомпенсаторів, ремінний привід ГРМ)
WEkTbvC0XI5V6Vr0.jpg

1,8 на Meriva виглядає так: це Z18XE і 125 к.с. (дорестайл та рестайл)
goAAAgFjSOA_960.jpg

 На Meriva OPC (котрих у Україні набереться штуки три), двигун 1,6 оснастили турбіною Garret
379242b34e9fa3f422a03e0605be.jpg
 І вийшов двигун Z16LET на 180 пекельних кінських сил.
opel_meriva_opc_76.jpg
Meriva, над якою попрацювали спеціалісти з OPC мала дуже багато своєрідних особливостей, і справді заслуговує окремої розповіді.
 По ходу думок буду редагувати статтю, в кого є що доповнити, прошу


  • 0

ptycQHG.jpg


#2
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 893
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 23 Март 2020 - 15:51

Вітаю. Гарна стаття. Хочу додати,що зрідка трапляються такі Меріви з двигуном 1.7 cdti на 110/125 поні,тобто DTJ/DTR в парі з 6ступкою МКПП м 32, як на Астрі/Зафірі. Нещодавно в продажу бачив таку ракету.

Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
  • 0

#3
pierre

pierre

    еколог-археолог

    • Сообщений 3869
  • Возраст: 43
  • Имя:Петро
  • Город:Правобережжя київської області
  • Авто:Tigra Astra Vectra
  •  
  • Регистрация: 15.07.2005

Опубликовано 24 Март 2020 - 14:50

 двигун 1.7 cdti на 110/125 поні,тобто DTJ/DTR в парі з 6ступкою МКПП

Додав, дякую :flag_opel: Єдине не можу розібратися з кодами усіх цих 1,7


Изменено: pierre, 24 Март 2020 - 14:52

  • 0

ptycQHG.jpg


#4
pierre

pierre

    еколог-археолог

    • Сообщений 3869
  • Возраст: 43
  • Имя:Петро
  • Город:Правобережжя київської області
  • Авто:Tigra Astra Vectra
  •  
  • Регистрация: 15.07.2005

Опубликовано 14 Февраль 2021 - 08:55

Ще треба дописати варіанти дисків ковпаків та обивки салону


  • 0

ptycQHG.jpg






Также с меткой «Meriva»

0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых