І перевірено ;)пише вони оф дтллер цих
https://sevenforce.r...0-bi-tdi-240-ls
а цифри то різні )
чомусь думаю що це забагато для ст1
ЕДС оптимально
Реклама
Passat B8 Alltrack
#73
Опубликовано 22 Ноябрь 2020 - 00:19
та яж все розумію, але 240лс і 500 нютонів імхо має вистачити доя нормальної їзди, і з реакцією на газ на ДСГ там теж все Ок, по собі знаю на що швидке не сядь скільки конів би не було- якщо постійно дубасити звикаєш і всерівно буде мало.. а от бідному 2.0 від ваг в якого і так вдули нормально довго не проживе якщо додути ще..
Зрозуміло, що завжди буде мало, але навіть Вадим каже, що після 100 авто вже не так весело їде. А так на всіх евро6 дизелях в стоку є той затуп коли хочеш прискоритись але не потрібно продавлювати в полік. Таке враження, що є тільки два положення вкл педаль газу і викл педаль газу. На бітурбо я неїздив, але на стокових 150кс і 190кс, на 508 204кс, на моєму 170кс, у всіх є той затуп, який мене трафляв. І тільки після чіпу, що моє, що 508 стало адекватно відкликатись на педаль газу.
От про це я і пишу))Затримка є, особливо коли не газ до поліка.
Изменено: telko, 22 Ноябрь 2020 - 00:18
Wir leben autos!
#75
Опубликовано 22 Ноябрь 2020 - 12:20
Власне реакція двигуна. Я кщо коробка мусить скинути пару передач, то це вже таке добре протискання :)ти по коробці маєш наувазі коли вона мусить скинути на пару передач вниз чи саме по реакції двигуна педаль коли передача стабільна?
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#77
Опубликовано 22 Ноябрь 2020 - 13:02
хз, на твоєму не їздив, але на інших не відчував такої проблеми, перед твоїм був бітурбо, їхав без затримок, мій звичайний б8 на 150лс якщо оберти хочаб 1700-1800 зривається моментально, була у мене на крафтері бітурбо колись така проблема з секундною затримкою, поскільки машина була особиста я заморочився з цим, але так і не поборов.. був і чіп з видаленням сажового і єгр, і турбіну крутили, з її керуванням, але ніхто так і не поборов, хз що там було.Власне реакція двигуна. Я кщо коробка мусить скинути пару передач, то це вже таке добре протискання :)
#78
Опубликовано 22 Ноябрь 2020 - 14:51
Це евро6))Я думав таке на слабопотужних і гідротрансформаторних є. Це типу "захист" коробки від надмірних зусиль на старті?
Чіпани свій і відчуєш різницю)))хз, на твоєму не їздив, але на інших не відчував такої проблеми, перед твоїм був бітурбо, їхав без затримок, мій звичайний б8 на 150лс якщо оберти хочаб 1700-1800 зривається моментально, була у мене на крафтері бітурбо колись така проблема з секундною затримкою, поскільки машина була особиста я заморочився з цим, але так і не поборов.. був і чіп з видаленням сажового і єгр, і турбіну крутили, з її керуванням, але ніхто так і не поборов, хз що там було.
Wir leben autos!
#83
Опубликовано 22 Ноябрь 2020 - 20:25
https://auto.ria.com...8_28290385.htmlЩе не продаєш? Яка в тебе комплектація? Друг шукає б8.
Приганяв типу собі, бо сподобався, але як завжди, стає скучно через пару місяців.., хочу туарега ще спробувати.
П.С Вадим потім видалю щось не зміг в лс силку кинути.
#89
Опубликовано 23 Ноябрь 2020 - 15:19
Я то навряд чи осилю
Сохраняем кодировки:
Стартовое окно=>Поиск неисправностей=>Выполнить=>...ждем завершение процесса....=>Сохранить...(не забываем обозвать файл для удобства)
Сохраняем адаптации:
Стартовое окно=>Приложения=>Карта каналов блока управления=>далее вписываем адрес канала и логин=>ставим галку адаптации=>Сохранить
я також тільки вчуся )
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#92
Опубликовано 24 Ноябрь 2020 - 22:22
хз, на твоєму не їздив, але на інших не відчував такої проблеми
11:36
https://youtu.be/fqCpaRh9LoI?t=696
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#93
Опубликовано 25 Ноябрь 2020 - 13:21
П.С. Ізі оупен у мене таки є, правда трохи тупо він працює, тільки якщо ногу підносиш по бокам бампера, чітко по середині не реагує.
#100
Опубликовано 13 Декабрь 2020 - 01:16
Купив вас5054аце дуже багато.. на 2.0 ваг, незалежно від генерації і кіловат на холостому при всіх вимкнених навантаженнях на двигун має бути 0.5-0.6 інколи навіть 0.4 літра підморгує, доречі при виборі авто цей показник хоч і опосередковано але всеж дає розуміння про стан форсунок.
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#102
Опубликовано 02 Январь 2021 - 12:35
Пройшов то. Минуле було рік тому на 90.
Замінив масло ориг 0в30 і фільтра( повітря манн, паливо ориг уфі, салон манн). Долили 10л адблу. Зробив розвал. Також перевірили роботу двигуна.
200уо.
Масло у редукторах чисте.
У муфті чуть темне( мінялося на 90к)
Весною треба буде обслужити панораму. замінити антифриз.
На 120к - заміна грм
Заміна масла у дсг
Замінити гальмівну
Изменено: Vadym, 02 Январь 2021 - 18:36
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
#105
Опубликовано 06 Январь 2021 - 14:48
це мінімум що можна сімейній людині брати
для мене якраз оптимал по зовнішному розміру/доступному обєму
дивився ще а4, але вона менша
а вольвушка реально більше ззовні
https://www.drive2.r...65156931240461/
200Кс/430Нм by EDS NoAgr -> 240Кс/500Нм by VW.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых